بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS BE Theory

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۹:۴۵
  • ۲۰۵۱

ادمین سیمول صحبت میکنه ^^

خب همونطور که میدونید ما یه سایت هم داریم مخصوص اخبار و آپدیت های بی تی اس

اما از اونجایی که خیلی وقتم نسبت به گذشته تنگ تر شده، نمیرسیدم اونجا هم فعالیت کنم

بنابرای ادمین گرفتم براش

تشکر ویژه از نیکا و هدیه جون بخاطر زحمتاشون و نظمشون توی آپدیت اخبار دارم ^-^

خب برم سراغ اصل مطلب

با پیشنهاد هدیه جون، از این به بعد تو سایت توییتمون تئوری های بی تی اس رو قرار میدیم

و من با اجازه ادمین هدیه، میخوام برای سهولت دسترسی شما، اینجا هم این پست هارو قرار بدم

چون که که خیلی هاتون درخواست تئوری هارو داشتین

خب اینم از تئوری کانسپت BE ، امیدوارم ک خوشتون بیاد

.

خب این پست با همکاری پیج اینستاگرام BTS_Theory قرار گرفته

لینک این پست در سایت توییترمون

بازم تشکر از هدیه جون ❤

.

.

.

 

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

پیشنهادم این بود که ی اتحاد در مورد ویورس وجود داره که میتونن هر آرمی با اکانت خودش پست بذاره و بقیه ی آرمی ها عضو اتحاد اون پست رو وراد چارت میکنند و بعد پسرا میتونن ببینن و کامنت بذارن برا اون آرمی !!!! باحال نیس؟ میتونین شماهم توو سایتتون به آرمی ها بگید و خودتونم بیاین این اتحاد خفن T-T
وای دستت درد نکنه خیلی جالب بود
واقعا ایول چقدر توجه کرده بودی
به نظر منم داره در مورد سختی هاشون توی قرنطینه میگه توی برنامه بی تی اس در جنگل وی توی صحبتی که با جونگ کوک داشت گفت که توی دوران قرنطینه اینکه نمیتونه طرفدارها رو ببینه براش سخته
سلام آرمی های خوب که ادمین این سایت فوق العاده هستین. ی پشنهاد بزرگ برای هممون یعنی آرمی ها داشتم که خلی جذابه برا هممون. میتونم بگم ؟ :)
-_- اوه مای مغز -_-
واقعا خسته نباشید میگم به هرکس (کسانی) که تحلیل کردن *-* عالی بود♥
سلام 😊به نظرت من یه آرمی هستم؟ آخه من از همشون خوشم میاد یهویی رفتن تو قلبم ولی نمیدونم از آخرین اخبارشون هم‌ یه چیزی میدونم که میخوان اهنگ جدید بدن بیرون ولی تاریخ دقیقش نمیدونم، بعدش من از ته دل‌م واقعا همشون دوست دارم از چیزای جدیدشون باخبرم ولی چیزای قدیمیشون خیلی چیزی نمیدونم 😐 حالا بازم آرمی ام؟؟؟ برام خیلی مهمه وقت کردی و تونستی جواب بده لاو🤞🏻👏🏻💖💖💖💖
واو مغزم :|
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای برگام ریخت چجوری اینقدر خوب تحلیل کردننننننننننن ای کن جاست سی پشماممممممممممم
خیلی جالب تحلیل شده ذهن نویسنده خیلی بازه مثل مال من نیست😑🔪
من خودم ریختم پشمام موند...0_0 چطوری همه این چیزا رو تحلیل کردن؟ ارسطو بهم زنگ زد گف داداش من دیگه خودمو قبول ندارم برو بگو اسممو از تاریخ پاک کنن😂
ارسطو بدبخت 😂😂😂😂
سلام...
بله بله...بسی عالی...
خیلی جالب بودن...


.
پشمام ریخت دوباره در امد اینا خواننده هستن یا پروفسور😨چقد علمی مغز من این همه علم رو نمیتونه تحلیل کنه😨
جالبه بگم خودشونم نمیدون 😂😂😂
خودشون میگن گاهی میریم تحلیلایی ک آرمی ها کردن رو میخونیم و شاخ درمیاریم 😂
پشمام
میشه تحلیل فتو کانسپت های تکی رو هم بزاری؟؟
بازم تحلیل میذارم ککجنما
تاریخ کامبک کیه چند نوامبره
20
من عاشق بی تی اس هستم همشونم قیافه هاشون رو از هم‌ تشخیص میدم، ولی خوب نه ازاهنگاشون آگاهی دارم ته جیزی ولی خیلی ازشون خوشم میاد، به نظرت منم آرمی حساب میشم یانه،

راستی من شنیدم میخوان یه آلبوم جدید بدن بیرون، راسته.؟ ؟؟؟؟؟ در اواخر آبان ماه اگه اشتباه نکنم 😬❤️❤️💜💜💜💜❤️❤️❤️❤️❤️🤞🏻🤞🏻🤞🏻ولی من واقعا بی تی اس رو دوست دارم🤤🤤🤤🤤 بگو منم آرمی ام 😒😒😊
آفرین 😂😂😂
هرکس طرفدار بی تی اس باشه آرمیه



اره درسته
یس یو آر آرمی 
Wooow
خدایا این دقت رو از آرمیون نگیرررررر

دیروز که این تِوری هارو تو سایت اخبار خوندم غرق شدم توششش انقدره غرق شدم که کل دیشب رو داشتم خواب اون آب معدنیه رو میدیدم و هرکی هرچی صدام کرده بیدار نشدم و تا خود ساعت 12 خوابیدم @_@
اایییگوووو 😂😂
چقد شما زحمت می کشید😭😭😭خیلی تشکرات فراوان 🙏🙏 T_T
..
اهان باشه
منه بدبخت اینستا ندارم⁦ಥ‿ಥ⁩
هعیییی

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
.
مگه بجز پسرا تو عکسا مفهوم و فلسفه وجود داره
⁦(๑˙❥˙๑)⁩
راستی بابت اینکه تویت هارو هم میزارید و این بخش جذابو به سایت خوبتون اضافه کردید ممنونم⁦(*˘︶˘*).。*♡⁩
یعسسس

خواهش میکنممم
واو..
باید اعتراف کنم برگام ریخت از این حجم فلسفی...
.
سلامممم
خواستم بپرسم که میتونم با ذکر منبع این تئوری رو در گروه واتسآپم قرار بدم؟
سلام
راستش ما اختیاری نداریم
پیج اینستاشون برو و اجازه بگیر ^^
واااو جیسوگ جونی😍😍
منم خوشبختم که شما دو تا رو یابیدم😚😚

بسی بوس به کلت😗😗
( منو یادت رفته جیسوگ ، من بهت گفتم که از اول زدن بلاگتون باهاتونم🤓😀💜 بوووس بهت😗)
WoW🌼🍄🌻✨
مرسی ازتون💕
😻💞💞
سلام....ببخشید میخواستم بپرسم ک میتونید آدرس این سایتتون ک مخصوص آخبار بی تی اس هستو بدین؟
سلام 
گوشه سمت راست توی دو قسمت گذاشتیمش😉
پشام😳❤❤
بخدا من دفعه اولی که فوتو کانسپت و دیدم ب چیزی جز پسرا نگاه نکردم...چجوری این همه دقیقین خودااا؟؟؟؟😂🥺❤❤
واقعا ...
اووووف بسی شااااد شدم😅💜💜💜
بچه ها هدیه ، هدیه بچه هااا😂😂💜
مااااچ به سیما جونی 😗😗
خوشبختم هدیه شهه 🙌🔥💞
فاککککک وه۸یرحخعبستهعلس۷خعبس
یهه
عالیی بود خواهش می کنم به گذاشتن تئوری ها ادامه بدید
واقعا عشق کردم😍😍😍
اوکییی💃
لاجی بولالا
sooooo gooood
تونی مونتانا؟
هاه...من یه معادله جبری رو نمت حل کنم انتظار دارم اینارو بفهمم
خب مسلما معادله ربطی به تحلیل ها نداره 
اکثر تحلیلا به فلسفه و دقت مربوطه 😓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.