بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

in linkesh moshkel dre :(
سلام 
چک شد 
مشکلی نداشت 
اصلا.....
1.این اهنگ کلا به من ارامش میده از درون کلا اروم میشم وقتی اعصبانی یا ناراحتم☹😡
2.اعضا عالی بودن
3.صداشون!😢😢😢😢😢
4.ممنونم بابت اجرا😁❤💖💜🧡
خواهش میکنم نیکاشی
واااییی سیماااا وااای دقیقاااا
اونجا لحظه ای بود که خرابِ موهاش شدممممم یا اون قیافه بهت زده و لباس سفیدش
اولین کسی بودی که بهم گفت از اون پارت خوشش میاد، وای بیا بغلم
اووو واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تقیبستیستابتابیب😨😨😨👍👍👍
دقیقا منم خراب اون قسمتم ک در وا میشه 😍😍😍😍
یسسس🤗🤗🤗🤗
وای لعنت چقدر دلم تنگ شده بود، برم دوباره ببینمش، تنکسسسس
قبول دارین یکی از جذابترین دوران جیمین با این موهای نارنجیش بود؟ لامصب نابود میکرد :))))
دقیقاااااااااا
مخصوصا توی ام وی ران وقتی وارد حموم میشه (ربطی نداشت اما اونجا عاشق موهای نارنجیش شدم 😂)
تو رو خدا ب فکر نت ما ام باش
اسن خودت نتت از کجا میاری؟!!!
من pied piper رو گوش نکردم :) کلن خیلی آهنگاشونو گوش ندادم چون "حیف است"

اومممم حالا ک فکر می‌کنم میبینم شوکیس دبیوشون باید جالب باشه!
باور کن مشکل بزرگم نته 😭😭😭
اما خب حیفم میاد نذارم اشکال نداره نت در راه آرمی فدا شه 😎
واقعا گوش ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااییییییییی
نتلبتابلبلتایبتای
برو گوش کن خیلی معنی قشنگی هم داره 😭😭😭😭👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
اوکی سو گود لاک اند فایتینگ ولی
اینجوری بالا 200 تا اجرا باید بزاریا!
نمیدونم چرا خودمم هر چی فکر کردم چیزی ب ذهنم نرسید ک درخواست بدم...
💗💗💗😍😍
😂😂
آره میدونم
ولی یسری رو جیس گذاشته
بعضیام متاسفانه اجرا ندارن فقط توی تور ها خونده شدن
مثلا من خودم عاشق pied piperم اما فقط توی تور اجراش کردن ک اونارو هم جیسوگ قرار داده
میخوای یکم بیشتر ب مغزت فشار بیاار شاید یچیزی یافتی 😂😂
الهیییییی چیمی چقدر خوشمل شده اینجا
من عاشق این اهنگشونم❤😍
کوکی رو دیدی؟؟ 😭😭😭💙💙💙
کی از این آهنگ خوشش نمیاد آخه 😢💙
مرسی لاو❤️
این اهنگ خیلی ملوس و ارانش بخشه 😭
خواهش مائیییییییییی💗💗
آره آره
👍👍👍💜💜💜💜😢😢😢😢
سیما شی کلا تو کار اجرایی نه؟!
کوماوو
فایتینگ بیب 💙
آره فعلا زدم تو کار اجرا😂
میخوام تغریبا از هر آنگشون اجرا باشه تو سایت
اریستاشی درخواستی نداری رات بذارم؟؟
خواهش میکنمم عزیزممم 😍😍❤❤
💗💗💗💗💗💗💪💪💪💪💪💪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.