بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

ما اینو از تلویزیون(شبکهarirang) دیدیم تا دو ساعت جیغ میزدیم :))))))))))
چرا جیغ 😂😂😂😂
وااای اینا عشق خیلی دوسشون دارم
چون دوست داشتین ^^♥
وای خدا آخه چرا اینا انقد مهربونن😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
ㅠㅠ خیلی ...
وای خداااااااا آخه چرا اینا انقد مهربونن😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
خیلی ㅠㅜ
آقااا من چجوری ببینم الان><
اپ برا چسبوندن زیرنویس ب ویدیو، واسه ویندوز سراغ داری؟
اسم زیرنویسو با اسم ویدیو یکی کن 
ادمین برنامه ی learn Korean with BTS رو کی میزاری؟؟
قرار گرفت 💙
نمیشه با زیرنویس چسبیده بزارینش؟
فک نکنم بشه :((
من الان باید خوشحال باشم یا ناراحت
بخندم یا گریه کنم
همیشه شاد باش 😉
ببخشید زیر نویس برام خرابه میشه ی زیر نویس دیگ هم قرار بدید ازش از ی کانال دیگ اگ قرار دادند پلیز:(
جونگ کوک جون با پلیر های دیگه هم امتحان کن شاید اوکی شد
چون بعضیا دیدن، منم هگ جای دیگ ای پیدا کردم زیرنویسشو قرار میدم
و این چنین است که کرونا با بنگتن شیرین میشود!
😎💪
وایییی جیسوگ خبر امروز رو دیدیییییی،برنامه آموزش زبان کره ای بی تی اس 😀😀
یوهووووووووووو😀من خیلی خوشحالم😆😀😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
واایی عرررر 😃😃😃😃😃😃
zir neviso nemiare
ye chizaie injoori miare
jfdhiuejbfdbfsmnskdwjo
میخوای با ی پلیر دیگ باز کن 🤔
اخه بعضیا دیدن
واقعا امیدواریم بچه ها..بی تی اس.فایتینگ...آرمی‌.فایتینگ😎
دلم شاد شد خدایی ممنونم از تو جیسوگ شی و پسرای آنتی ویروسمون🥰🥰🥰🥰
همگی فایتیینگگگ 💪💪
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 💞
عررر
من به فداشونننن
😢😭❤💜😭💜❤💜😭😭
😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.