بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS - Come Back Home

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۰۱
  • ۵۴۳۴

دانلود آهنگ Come Back Home از BTS

Download

.

.

.

.

داشتم اینو گوش میدام یهوی دیدم تو سایت نیست 😀 برای همین گذاشتمش

این آهنگ جدید نیست و مال سال 2017 عه 😊💛


دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

Awli
V
💜😍😍
این اهنگ مال کدوم البومه... سینگل البوم داره؟؟
این اهنگ مال سینگل البوم comebackhome عه؟
یا چی؟!!
اخه سرچ میکنم اسمش توو لیست آلبوم ها نمیاد!!! :/
سلاممم سیما شییی
دمت گرممم اونیییی
اصن سارانگههههه😍😘
سلام یلدا جون
فداایتت
کلا لاو یووووو
آهایی ملتی که میگین جیسوگ شی کسی که این پستو گذاشته سیما شیه،نه جیسوگ.
مدیونین اگه فک کنین منم اششتباه گفتم😐😹
بهله😂😂
این آهنگ تکی منتشر شده ؟؟ تو آلبومی نبوده نه؟؟
یس تکیهه
یکی به من آهنگ آمریکایی ملایم معرفی کنه لطفااااا☺
برای یکی😂
جیسوگ شی چند تا سریال کره ای که عاشقانه و کندی باشن معرفی میکنی لطفا.
دااارم میپوسمممم😢
دکتر هو ایم
تو از کدو ستاره ای
مستر سانشاین
ایته وون کلاس
افسانه خدای آب
واگابند
تو فوق العاده ای 

فعلا اینا تو ذهنم بود
سلام جیس نونا اهنگ مایک دراپ با یه رپر فیت دادن اسمش یادم نیس ولی اگه پیداش کردی میشه قرارش بدی ؟ کوموپدا کوموپدا کوموپدا
سلام کیانا جون
عه نیست تو سایت؟ باشه میذارم
بیاید تو گروه0090
هرچی درباره بی تی اس بخوان هست
تو قسمت جستجو تلگرام 0090 رو بزنید تا بیاید تو گروه
همه ی ارمی ها جمعشون جمعه
عاره منم میخواستم بگم یادم رف :/ 😅
( یه ساله میخوام بگم این آهنگ ام وی داره ولی تو ام وی ها نیس :/ )😎
خدایی خیلی گشادم :/😱
ممنونم جیسوگا 🤩🤩🤩🤩
عاره عاره موزیک ویدئو هم داره
ایگو 😂
سلام👋☺
حوصلم سر رفته هیچی همندارم بگم،هیچ خبری هم که نیست.همه هم که در قرتطینه به سر میبرن
گفتم حداقل یه سلام کنم.
😹👋💜
سلام جیهوپ لاور
😍😍 
حوصله همه یر رفته تو این قرنطینه 😭
ب هر حال دیگه زیاد فعالیت ندارن البته ب جز این کنسرت هفته بعدشون:(
هعییی کروناست دیگه
ولی ویورس و توییتر هستن، لایو هم میذارن
یکم استراحت هم براشون لازمه دیگه
مرسی عزیزم بخاطر همه زحماتت ،سایتت بهترینه 💜💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم
شما بهتریی 💜
من نشنیده بودمش/:
عاره انگار بعضیا نشنیدن 😅😅
ععععععععععععععععععععررررررررررررر
دلمون براشون تنگولیده :(
هستن ک
چرا دلت تنگولیده 😥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.