بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Concert 2021 new year's eve live bighit

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۵ دی ۹۹ ، ۱۹:۱۳
  • ۹۴۹۳

دانلود اجراهای BTS در 2021 new year's eve live bighit با سه کیفیت

اجرای دینامیت منتشر شده توسط بیگ هیت اضافه شد! 


[2021NYEL] 'Dynamite'

1080P | 104M

720P | 43M

480P | 25M

2021-01-04


ست لیست اجراها:

- صحبت شوگا

- Dynamite

- Best Of Me

- (Mic Drop (with Steve Aoki 

- (Make It Right (with lauv

- (Boy With Luv (with halsey

- LIFE GOES ON

فول اجراهای BTS

1080P | 1.4G

720P | 660M

480P | 301M

2021-01-01

۱۰۸۰ فول اجرارو پیشنهاد نمیدم فرق چندانی با بقیه کیفیت ها نداره و در کل این لینکای کنسرتو صرفا بخاطر اینکه خیلی درخواست میدادید گذاشتم

پس اگه عین من کیفیت واقعا خوب این کنسرتو میخواید صبر کنید به محض منتشر شدن کیفیت های بالاتر این پست اپدیت میشه و لینک های دانلود جدید قرار میگیره


 

 فقط قسمت‌هایی که بی‌تی‌اس اجرا کردند قرار گرفته و کنسرت کامل ( مال بقیه گروه‌ها) قرار نخواهد گرفت

زیرنویس فارسی اضافه نخواهد شد

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۵۳ ]

سلام یک کیفیت خیلی بالا از این کنسرت نیومده؟
سلام میشه بگین کیفیت فول اچ دی رو کی میذارین؟ خیلی وقته منتظریم
میزاریم عزیز 
سلام کل کنسرت انلاین رو هم میزارین یانه چون هیچ جایی نمیتونم کامل بیداش کنم
الان کیفیت ۱۰۸۰ خوبه دیگه ؟؟؟
یا مثل ۷۲۰ هست؟
۱۰۸۰ کیفیت بهتره
جیسوگ جونی بقیه اجراهارو نمیزاری ک توسط بیگ هیت منتشرشدن؟
فقط اجرای دینامیت رو بیگ هیت منتشر کرده؟😶😕
بقیه اجراها هم میزارید ورژن اورجینالشو؟؟؟
همه شون ک هستن 
آنیوووو
من خیلی وقته منتظر کیفیت فول اچ دیم😓
میشه بگین کی میزارینش ک اگ دیر بزارین من ۱۰۸۰ رو دان کنم...💜
مرسییییییی♡
لاو یووووو
تنکس مای لاوز💜
سلام خسته نباشید ببخشید من دنبال اجرای so what هستم که توش تهیونگ و شوگا جیمین رو بغل می کنن و کوکی و جین با هم می رقصند هرچی می گردم پیداش نمی کنم میشه لطفا راهنمایی کنید مرسی
جییییییییییییییییییییییییییخ(*^-^*)
جی فرند که مال بیگ هیت نیست چرا بیگ هیت منتشرش کرده
جیسوگ ، الان کیفیت ۱۰۸۰ فول اجرا بده ؟؟
ن عزیز اوکیه کیفیتش 
سلام میخواستم بپرسم امکان داره مصاحبه بی تی اس که بعد کنسرت داشتن رو هم بزارید خیلیییییی ممنون از سایت خوبتون😘😘😘😘😘
ببخشید الان این اجرای جدا که گذاشتید کیفیت خوبش هست ؟
سلام
یس این اجرای جدارو خود بیگ هیت منتشر کرده و کیفیت ۱۰۸۰ اش بالاست
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
لنتیا بذارین 2021 بیاد بدن صدتا اجرا و کنصرتو فلانو بهمان بذارین😐
به مام فک کنین که امتحان داریم😐😿
فک نمیکنن ب ما 
مرسی که گذاشتین.
میشه وب منو پیوند کنین؟ منم پیوندتون میکنم🙃
سلام تشکرازسایت خوبتون من همیشه تمام چیزایی که میخوام ازاین سایت میگیرم.فقط میشه لطف کنیدپارت دوم کنسرت اوساکاروبزارین واقعاقشنگه حیفه که نداریمش.توی اپارات دوپارتش هست ولی اصلاکیفیت نداره ممنون میشم جواب بدین سپاس اززحماتتون.🙏🙏😍😍🤗
سلام و خسته نباشید زیااااد خیلی ممنون که فیلم کنسرتو گذاشتی من کلی دنبالش گشتم اما پیدا نکردم تو تلگرام از یه کانال دان کردم 1080 که هیچ ویدیو پلیری نتونست بازش کنه، اینجا هم که گفتی کیفیتش خیلی خوب نیست

میخواستم بپرسم تایم تقریبی داره که بدونیم چقدر دیگه باید صبر کنیم؟ چون کنسرت قبلی map of the soul one و هم با کیفیت خیلیییی خوب نتونستم پیدا کنم و همونی که بود و دان کردم
اممممممم...... میگم آخرین کنسرت بنگتن داخل 2020 بود که چندتا لینک بود و انگار ماله توییتر بود، کنسرت اون رو هنوز نیومده یا این همونه 😅😅✨✨؟
اون ک کنسرت شو قبللا گذاشتیم 
این با اون کنسرت فرق داره
لطفا اجراها هم تکی بزارین🙏
عزیز امکانش نیست دیگه
سلام ، فول کنسرت رو نمیزارید ؟
من خیلی هولم...صب نکردم همون اول زرت زدم 1080 و خو خیلی 1080 نبود بعد از اون از شماها اموختم عجله کار شیطان است النظافتو من الایمان (اخه چه ربطی داشت)ووییی عرررررررررر یه سوپرایز توش بوددددددددددد بگم؟میگم...هالزی و لاو حضور داشتنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عرررررررررررررررررررررررررررر یبهخساخهسیتحخشتبسبتقهترهقحگگسخلتحخیضتحخصبت
وی هق هق کنان صحنه را ترک میکند
راستی تنکیو که لینکو گذاشتین تا امی های هولی مث من بتونن زرت نتشونو بر باد بدن اصن فدا سر پسررررررااااااااااامممممم فدا سر ارمیییااااااااااااااااااا ... عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
سال نو هم مباااااااااااااارک من قبلا یه قولی دادم که کرونا تموم شد (که ایشالا امسال دیگه تموم میشه)همتونو با خرج خودم ببرم رستوران بندهخبدخهیتسههرابسابسه
ادرس بدید داشته باشم بیام دنبالتون کرونا هم به درک =))
دوصتون دالم تنکص که انقد زحمت میکشین
اصن من هرموقع کامنت میزارم هر جا تومار مینیویسمممممممممممممممممممممممم
اخه حال میدهههههههههههههه
شوگولمممممممممممم بمیرم برا شونه ی محکمتتتت (مثلا بایسم تهیونگههه )شوگولمممممممممم...فدای رنگ موهای جیمیییییییییننننن...فدای عینک جذاب ته تهههههههههه...فدای لباس نرم جیهوپپپ...فدا چال لپ ار ام کبیرررر...فدا موهای بلند کوکی(چون موهای همشون از من بلند تره فک میکنم خیلی موهاشون بلنده)...فدا عشوه های جین تو بست اف میییییییییییییییییییییییی...عرررررررررر فدا بنگتن...فدا ما ارمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...اتریسا هستم دختری در مزرعه ی بنگتن(بر گرفته و کمی تقلید از فیلم حنا دختری در مزرعه)
ارعهابهخرتیسهخبزتسهیهبابثصهابزهخخازهیزاهیساهساساسهزایبعث
های
خسته نباشید توی این ایام امتحانات خیلی زحمت میکشید ♡:)
میگم سیزن گیریتینگ رو کی میزارید با زیر نویس؟
dr b dr donbalesh budm :/ thx babe<3
شما ها چطوری از ریزی دانلود میکنین ؟؟؟ پول میدین دانلود میکنین ؟؟؟
لطفا به من هم بگین خواهش 😭
نمیشه زیرنویس فارسی هم بذارید براش؟
میشه جدا بزارینشون؟
سلام ببخشید من نمیتونم دانلود کنم چرا
میزنم رد تبلیغ و مشاهده لینک ولی هیچکدوم برام نمیاره حتی لایو تهیونگ رو هم نیاورد
مشکل چیه
سلام چک شد مشکلی نداشت
میگم ها
پس یعنی هالزی هم اجرا کرده آره؟ من هنوز دان نکردم 😫حافظه پره
راستی سیزن گرتینگ نیومده؟ مال بلک پینک اومد
سلام میشه لطفاااااااااا زیرنویس اون پارتی که شوگا حرف میزد رو بزارین
هلووو سحریییی دلم برات تنگ شده بود خوشمل♥♥♥♥♥
خوبی؟؟
من تو وب خودتم کامنت گذاشتم (بعد از صد سال تونستم ب چالشه جواب بدم)
واسه صحبتای شوگا زیرنویس میزارید؟(البته کلا زیرنویس داشته باشه عالی میشه که😍😉💋)
سلام ممنون از سایت خوبتون
شما تو سایت lotte family concert و گذاشتین؟
من پیدا نکردم:(
لینک یوتیوبشو میدین؟؟؟؟؟؟
این همونیه که بیگ هیت وسطش زندان گذاشته؟
سلام میشه زیرنویس فارسیشو بذارین؟؟
پس صبر میکنم تا کیفیت خوبش بیاد
لاب یوووو
یسس گر صبر کنی ز غورع حلاا سازیی😁😁😁
سلام وقت بخیر ممنون بابت قرار دادن لینک ها . ی سوالی داشتم من میخوام این جشنواره رو کامل دانلود کنم رو از کجا باید پیداکنم؟
سلام عزیزم.خوبی؟
ممنووون که گذاشتی کنسرتووو
فقط کنسرت کاملشو نمیذاری عایا؟
با اینکه همه اجراهای پسرا رو نگاه نمی کنم (نت یاری نمی ده و وقت ندارم) ولی از پر کاری و سخت کوشیتون ممنونم مرسی خسته نباشید 👏👏👏☺😊☺😊
فدایتتتتت که عزیز 
برایت نت زیاد ارزومندمم😁😁
کل کنسرت رو امکانش هست بذارید؟
واییی خییلییی ممنون لاوو یوو ال 😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜
فقط زیر نویس فارسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییT-T
الان یعنی صبر کنیم کیفیت های خوب میزارین؟
یسس یسسس
میشه بگین اول کنسرت شوگا چی گفت ؟ من کره ای بلد نیستم 😭
من نمیدونم ندیدم هنوززز کنسرتو
کوماوو اونی/هیونگ
❤️
سلام دوستم سایتت عالیه.امیدوارم بتونی کل کنسرتو بذاری 😢💔 دوست داشتم همشو ببینم
سلام دوستم سایتت عالیه.امیدوارم بتونی کل کنسرتو بذاری 😢💔 دوست داشتم همشو ببینم
جیسوگ شه اگه ممکنه پلیززززززز کنس کامل رو هم :)
گوماعوووووووووو
سلام^^
ببخشید شما لینک کل کنسرت رو ندارید؟آخه من نتونستم کنسرت رو ببینم و جاهای دیگه هم جز اجرای بی تی اس رو نذاشتن
اگه لینک کل کنسرت رو دارین میشه بهم بدین؟مرسی
این سایت بهترینه لاااو یووو:)))💜
فدایتتتت 
لاوو یو توووو😍😍😍
وای مرسییی که گذاشتین..! 😍💜
سلام عزیزم. خیلی ممنون که این کنسرتو گذاشتید. یه سؤال این کل کنسرت هست؟ در ضمن دوستتون دارم
سلام خسته نباشید
این کنسرت تو همین دو روز پخش شده؟اخه نوشته 2021
ممنونم😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.