بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS "DYNAMITE" PC's folder

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۸:۰۰
  • ۲۷۸۴

باید بگم انقدر نظرات پست "فولدر این د سوپ" ذوق مرگم کرد که انرژیم دو چندان برابر شد و فولدر دینامیت هم درست کردم.

امید وارم اینو هم دوست داشته باشید و حال کنید باهاش😻 (تا کامبک بعدی از پوشه خبری نیست قدر اینو بدونید🤪😂💙)

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) اگر پوشه لود نکرد روی صفحه تون کلیک راست کنید وگزینه "رفرش" رو بزنید و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید . (فولدرا فقط مخصوص کامپیوتر و لپ تاپن)

.

.

.

دانلود فولدر BTS "DYNAMITE"

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۴۹ ]

واهااایییی
اینا خیلیییی خوشگلننننننن
بازم درست کن لطفااااااااا
با عکس سیاه سفید هم درست کنی خیلی جذااااااااب میشه
مرسییییییی
مشه بگید این اصلا چی هست؟؟ من دانلودش کردماز فایل زیپ هم درش اوردم بعد یه فایل اومد که 7 تا فلدر داشت بهنام اعضا اخرم درستش نکردم
سلام عزیزم میشه توضیح بدی چطوری روی لب تاپ فعالش کنیم من حتی unzip هم کردم اما نمیدونم روی لب تاپ چطور فعالشون کنم🙁
سلام
تو کپشن توضیح داده شده
عالیییی هم اینا هم قبلیا تنکیو جیسوگ شه خیلی باحالن💜💜💜
ججییسوککککککک من دارمم بالللل در میییارممممممم بگو چیی دییدمممم الاننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭
واااای جیسوگ این فولدرات منو کشششتتت😨💚💜
ع هرانگشتتون هنر میبارع هم تو هم سیما😭
حسودی میکنم :(:💧
فانوسا چجوری فولدرارو دُرس میکنی..؟ :|
من ک هنوز رو نکردم .
سلام
خسته نباشید❤
عذر میخوام که وقتتونو میگیرم
من یه جایی خوندم که بی تی اس امروز صبح یه کنسرت آنلاین داشته
میخواستم بدونم درست بوده؟ و شما قرار میدینش داخل وبلاگ؟
ممنونم❤💜💚
سلام
یسسسسس میزاریم
سلام یه سوال هر فولدری که بخواییم اینجوری میشه ؟ اخه سیستم مال خودم نیس ولی پوشه جدا برای خودم دارم
سلام
داخل فایل زیپ کل این 8 فولدر هستش که همینو میتونی به پوشه خودت انتقال بدی و داشته باشیش
اینطوری نیست که با دانلود این کل فولدرای کامپیوتر خود به خود بی تی اسی شه
میشه کنسرت انلاین دیشبو بذارید
وای جیسوگی دستت طلا روحمو جلا دادی مرسی🌼🌻🍈🍉
خواهششش😻😎🚬
حیف که من از لینوکس (ابونتو) استفاده میکنم...
حیف... حیف...
*very nice
استاد کامپیوترمم لینوکس داره
و لینوکس خیلی بهتر از ویندوزه پس غصشو نخور
به خدا نمی دونم
باهاش چیکار میکنن
توروخدابهم بگو باهاش چیکار کنم و چجوری استفادشوون کنم
سیمممممممممم:///
داشتم 100 تا کامنت جواب میدادم 😓
سلاممم سیممم خوبیی؟؟


اکانتم خوشگل شدههههههه۶؟؟
سلاام
یسس خوشگلههه
وایی عشقی بی تی اس
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بودن
😍👌
میشه اجرا از no more dram بذارید
قرار گرفته
سرچ کن تو قسمت سرچ سایت
واییییی گاددددددددددد
چ باحالننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
چرا اینقدر سایتتون عالیهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دست و پاتون رو میبوسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
😍👌
لطف داری 😍😍😍
جیس😐💔میدونستی دلم میخواد بزنمت؟؟🔫👌😒
هیچوقت نیستی🚬😑🔥
خعلییییی...😓💔
هیچی ولش😑🚬😒
-________-
جیسوک شه من اصلا نمی دونم باید چیکارشون کنم و کاراییشون چیه و اصلا چین :|
میگی بهم چیکارشون کنم؟
با پوشه کامپیوتر چیکار میکنن؟! 😶
سلام سلام😍😍😍😍😍😍یه سوالی داشتم میخواستم ببینم شما موفق شدین بازی جدید بی تی اسو نصب کنین و بازی کنین؟اگه تونستین به منم بگین😭
هلووو 😊
یس جیسوگ تونسته 
هنرمند منننن 😭😭😍😍


زودتر از همه دیدم دیر تر از همه دارم کامنت میذارم، شیم آن می😓
تبتیهنرتطهتخهنبتلهنتهنتیتلن


شیم آن یوووووووو سیم!!!!!!
این چ وضعشههه؟؟؟؟ کی میخوای خودتو اصلاح کنی؟؟؟ خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟
عرررررر چه خشگلن مرسیییییی💜💜
😍😍
سلام ببخشید من پوشه رو extract کردم ولی باز نمیکنه حتی وقتی گزینه refresh میزنم من باید چیکار کنم😭😭😭
🤷
عالیییییییییییی
💜💜
سلام
ببخشید من قسمت بیوگرافی رو تو سایتتون پیدا نمیکنم
میخواستم بدونم که واقعا بی تی اس در ابتدا داشته ورشکست میشده؟ اگه همینطوره میشه یه توضیح مختصر بدید 🤗😘
بیوگرافی نداریم تو سایت
نشنیدیم همچین چیزیو تا حالا 
خیلییی عالی بودن بازم درست کن لطفا
💜💜
خیلی عالی هستن توروخدا با طرحای دیگه هم درست کن دیگه وقتی میرم سر لپتاپم دلم باز میشه
😍👌
آیگوووو جیسوگ شهه قصد داری مارو به فاک بدی با این پوشه های خوشگل ؟؟؟
منو ک داده 😭😓
جیسوک ی سوال بنگتن قبل شروع سال ۲۰۲۱ البوم قراره بده ایا؟ منظودم در همین یکی دو ماه ایندس
:"))))
آفرین بر شیری که تو را خورد💜 ..... 😎🚬 اینجوری میشی وقتی کسی ازت تشکر میکنه😐نگرانتم🚭مراقب خودت باش😭انقدر نکش لعنتی🤣
ن ن نمیکشه ککجنما 😂
یعنی من انقدر سر این فولدرا ذوق کردم یه نفر منو می دید می گفت این دختره چشه چرا انقدر می خنده😅😂😂
واقعا ممنون عالین خیلیییییی خوشگلن😍😍😍💜💜
یسس هنرمند خودمه 😍
انقد ازینا دان کردم نمدونم برا چی استفادش کنم😂میتونم با این حدیدا عوض کنممم خیلی خوشگلن
برای برنامه های خود بنگتن استفاده کن🙂
😭😭😭💜🤧🤧خیلی خوشگلنتنتتتتگلیعمسهسهیخمههسعسنگعسگهیبهگ لاب یو جیسوگ
😍😍
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
واووووووووو....عالیههه
یسسس
جونزززززز جیسوگاااا فتوشاپپپ؟؟؟؟
ایولللل باوووو 😛👏
راستی....همرو دخانیاتی کردی خپهمه استیکر سیگار بهمن میزارن وبم:|
الان بیشتر از خود بی تی اس تاثیر گزاری :|
یسسسسسسسس
اره البته کل فوتو شاپو مثه تو بلد نیستم فقط همین فولدر ساختنشو بلدم 😁💜

😂😂😂😂 وای خیلی خوبی. اره دیگه قانون پروانه ای در موردم صدق میکنه 😎🚬🍷
چرا من وقتی میارمشون بیرون عین فولدر عادی هستن و هیچ شکل خاصی ندارن ؟
کلیک راست کن و رفرش رو بزن 
سلام .
کنسرت bts تو لندن کی منتشر میشه ؟
بعد اینکه میشه ( خواهش میکنم ) کنسرت پسرت تو فوکاکو و توکیو تو سایت بزارین؟ گشتم ولی پیدا نکردم😥😥😫😫😭😭🥺🥺
عرررررر انقد انتظار کشیدم تا فاینالییییییی😭💜
بوررررآهه😍🔥
💜💜
وقتی تعریف کردم و حالت اون شدد بخونی دیگه هیچییی

ولیی فایتییینگگگگ🥺🥺🥺
تو گریه شو ورآوردی پس؟؟ 🤨🤨🤨🤨 
من چون بچه خوبیم از وقتی ضرراش رو فهمستم و تحقیق نمودم نوشابه رو قطع کردم و فقط در ی مواقع خاصی ی کوچولو شاید بخورمم




یعنی ربطی به ت نداره؟؟ چون تهیونگ عشق کوکاکولایه
نمیدونم درمورد چی حرف میزنین
ولی آفرین بچه خوب 😊❤️
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
عاها
وری تنکس
حتما کارکردن باهاش سخته؟
نه سخت نیس 
پوشه عه دیگ
فایلاتو میندازی توش
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
خخ سوییت
ولی ناموصا با چی؟
چه اپی؟
با فوتوشاپ دیگه 
Adobe Photoshop
نن بشین قبل ران بخون بعد ران بببیینیی روحیه ت اسیب نبینهههه
:""" خدا رحم کنه بهم
نههه توشششک ک باز کنییمم عکسا بزرگتر و زوم تر در نتیجهه احتمال به فنا رفتنمم بیششترههههههههههه



ایگویا من نوشابه باز نمیکنم چون دوسس ندارمم نوشابههه
آها ازون نظر 😎


من جدیدا از کوکا کولا خیلی خوشم میاد 😭😭😭
ولی به پپسی لب نمیتونم بزنم :| سون آپ و نوشابه نارنجی ( که بعضیها میگن زرد ، از جمله پدر گرامیم😂) هم اصا دوست ندارم ( حالا کی از من نظر خواسته بود ؟ :| )
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
اف کورس نایس
با چی اینارو ساختی؟
با فوتوشاپ😎🚬
جیسوکیی جان من اون پارت اخروو بتونییی هاا
یسس میخونم
برم یکم قاقالیلی از یخچال بردارم دو قسمت ران ببینم میرم میخونم😂🚬
جیسوکا عکس پست ک این باشهه توششششش چبههههه پپسسسسسسسسس طخللخچیمخبطمطخجخّجهبشجفهجهفشهجفشبچخسچخفچفس



من وصیو نامه بنویسم بعد برم نگاشون کنم هوم؟
😂😂😂😂 توشم همینه 😂

اصاااا من هر ذوقمممم الااانننن
از ساعت سه تا الان داشتم روش کار میکردم😂💃💃


انقدر نوشابه وا نکن واسم پر رو میشما😎🚬
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
فااک
اینا فوق العاده ترین چیزایین ک دیدم
وری نایس
چونگملیو؟؟؟😻
عررررر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.