بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

سلام اجرای آیدول با همین لباسا، کجای سایته؟ قسمت اجرا ها و هوم رو خیلی رفتم عقب ولی نبود. 😩😩یادمه با برنامه جیمی بود، عنوانش رو یا لینکش رو میشه بدید، خیلی دنبالش گشتم. بازم ببخشید🙏🙏🤗🤗
سلام
تو قسمت اجراها برو
تو اجراهای برنامه جیمی فالونه
بری تو اجراها راحت پیدا میکنی

خواهش میکنم ^^
همه اجرا رو دان کردم واسه دینامیت . ولی نیافتم
جدی؟
دیگ نمیدانم
از موقعی که این اجرارو گذاشتیا، ده بار نگاه کردم نبوووووددد😭😢😅
نمیدونستم انقدر درگیرت کرده 😂
میشه لینکشو بدید؟
من رفتم دیدن ولی نبود
تیکه اولش واسه اجرای idol نبود مگه ؟
پس چجوری دینامیت شد ؟🤔🤔🤔
نه مال دینامیت بود
منتها با اون لباس آیدول هم اجرا کرده بودن تو همون روز
جر بخورم ایشالا زنده هم نمونمممممممم
من تا الان کراشم استیج میکسlitوان اس بود
ولی چرا اصلا ویدئو یادم نیس حالا؟؟

اصلا وان آس کیه؟؟؟
چرا من هیچی از حرفات نفهمیدم 😥
اوپا جیسوگ ترک لیست آلبوم be کجا منتشر شده من جایی این لیست رو ندیدم
تو خانه پین کردم
ممنوووووون عزیزم

خیلی قشنگ بود واقعا :)))

و یه خسته نباشید خییییییییییییییییییییلی بزرگ بابت زحماتی که واسه این سایت میکشی
هرچند چندوقتیه سرت به خاطر درسات شلوغ شده اما تو میتونی :)

پرقدرت ادامه بدید
با بغلهایی از فایتینگ ؛)
😻💜💜💜💜 کوموپداااا اند لابیووو
وای خدا خیلییییی خوب بود مرسی واقعا گذاشتی جیسوگ شی عالیهههه
اینو سیما گذاشته 
اواااا این کادو تولد منه ؟؟؟ 😂😂 چینجا؟?؟?😂⁦♥️💜💜
کومائووووو💃💃💃💃💃
از کجا میدونستین تولدمه?🤔😐⁦😎
ایگوووو چه تصادف جالب و زیبایی...🤤🤧🙂😊💫
ما بهمون الهام میشه ⁦😎🎉
ببخشید میشه لایو جدید جیمین رو بزارید
سلام :) اممم اول از همه خسته نباشین. اممم خب من آرمی نیستم ولی اهنگ های بی تی اس هم دوس دارم و تقریبا دنبال میکنم :) خودم اکسوال بلینکم در واقع.
اممم من یکم گیج شدم راستش. بی تی اس سه تا لاو یورسلف داره؟ کدوم اوله، کدوم دومه قضیه شون چیه اصلا؟😅😅
یا اینکه چندتا اهنگ هم بهم معرفی میکنین از بی تی اس؟ چون همه ریتم‌های بی تی اس قشنگه اونایی که از نظر معنایی و لیریک خیلی خوبن رو بهم معرفی کنین لطفا
مرسی فایتینگگگگگ 🙃💜💜💜💜💜💜💜
واو عالیییییی بود ممنون از سایت خوبتون
😍😍💞
سلام خسته نباشید
میخواستم بگم اگه اجرای دینامیت با همین لباس هانبوک رو دارید بزارید لطفا
استیح میکسش خیلی قشنگ بود فقط اگه اونو تنهاشو دارید بزارید 💖💖
سلام
قرار گرفته تو سایت 
تو قسمت اجراها پیداش میکنی 
ووووووویی خیلی خوفه.
میگم لایو جیمین رو گذاشتین؟
کاز عر عر عر این د استارز تونایت
سو واچ می عر عر عر ست د نایت الایت
شاینینگ ترو د سیتی ویت د لیتل عر عر عر
سو آیما عر عر عر لایک ا داینامایت
عرررررررررررررررررررررر 😗😗😗😗
میگم.....منم میتونم شما رو با القابتون یعنی جیسوگ و آم هیونگ فکر کنم .. صدا کنم؟ 😃
من عضو جدید بیانم :)
😂😂😂😂😂 باریکلااا
دست داش واقعا 👏👏👏
وای ننه😢

لایک عالیییی
وووووهوهوهووووووووو🤩🤩🤩🤩
سیماشی دمت خیلییییییییییییییی گرمممممممم
دوباره ساعت دوازدهههههههههههه🥳🥳🥳🥳
یسسسسسسسسسسس
خیلیییییییییییی مرسییییییییی
من هنوز تو شوق استیج میکس قبلیاتم اصن این یکی...
خیلیییییییییی مرسیییییییییییی💜💙💜💙💜💙💜💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.