بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

سایت خعلی عالی دارین♥️♥️
ممنون میشم قسمتی از سایتتون تمام آهنگ های رپ لاین و ی سایت دیگه تمام آهنگ های مکنه لاین رو بزارین ممنون♥️♥️
سلام این اهنگ رو من تو اسپاتیفای پیدا نمیکنم چراااااا
سلام
نمد
سلام😊 آقا اجازه؟! من بگم چرا فک میکنه قبلا یه جا شنیدش؟! 😂😂😂چون تو ماستر مجیک شاپ خوندنش😊 راستی جیسوگ شی یه سوال اساسی ازت دارم😂😂😂😂دلت برام تنگ نشده خیلی وقته دیگه زیاد حرف نزدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلی جاها خوندنش خوب 😂
ببخشید این اهنگ برای کیه ؟ نوشتید فستا اما انگار من قبلا شنیدمش
نه نه عزیز جان فستا واسه برنامه س
اهنگ واسه خود رپ لاین بی تی اسه
مرسی گذاشتین
خواهش میکنم جی هوپ.بوم 💙💙
تازه میخواستم بگم میشه بزاریش😂😂😂😂که خودت گذاشتیش👍👍👍👍👍مرسییییییی نونا😂😂😂😂😂
💙💙
من از دل ارمیا خبر دارم 😂
اینو درخواست داده بودن بچه ها
نسحسمینی8یجسجگبجینبحللخلنتذذ7حذ اوه فاک
😂
ییییسسسسس رپ لاین میمیرم واسش😎😎😎❤❤❤
😎💙💙

همچنان در انتظار سایفر ۵ ...
جیسوگ شهههههههه
میگم میدونی قضیه وی ورس چیه؟؟؟😶😶😶
یس


یادم رف اپش رو بزارم اینجا T_T



عالی بود ^_^
ممنون از نظرتون 💙💙
ممنونم 🤩راستشو بگم😌این اولین رپی بود که از j_hope و suga و R.M خوشم اومده.
عالی بود 💜
من ک کلا با بی تی اس عاشق رپ شدم 😂😂
💙💙
قافل95عھخحجچ^*شبسىبلاتنم@!طلژدوکگ..comwww.
😂💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.