بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۰ ]

برای ارمی هایی که سوال نمودین
لینک اصلی و کامل مراسم رو هم میشه از یوتویوب یافت
و هم میشه از سایتای ایرانی مثله بیا تو کره یا ...
سلام
میشه بگید اجرای dnaدر بیلبورد رو در سایت قرار دادید؟
هرچی دنبالش میگردم نیست😑
چرا برای من دانلود نمیشه من قبلاً بدون اشتراک هم دانلود میکردم اما الان میگه باید اشتراک بگیرید.☹️☹️☹️
https://www.namasha.com/v/MFuuPieL ببخشید اسم اهنگ و می دونید؟
وااااای مردم جونگ کوکوووووووو😍😍😍😍
جیسوک میشه بگی چطوری دان کتم؟
میگه اشتراک بخر:/
چیکار کنمم
سلام کیفیت 1080 لایف گوز آن ی مشکلی دارع فک کنم چون دان نمیشه خاهش میکنم درستش کنین:((((
Amelia Wilda Palik
قابل توجه عزیزانی که دنیال فایل کامل ماما و ملون هستن
سایت بیا تو کره و فنکافه گات سون گذاشتنش
واییی من برم در افق محوشم دیگع 😶😶😶
واقعا نمیدونم چجوری میشع این همه عالی بودن رو تو کلمات وصف کرد
اخخههه چجوری یه گروه میتونه انقدر خوب باشه
جدا اجراهاشون آرمی کش بود🤤😍😍⚰⚰
یه سوال مهم دارم توروخدا تایید کردین جواب هم بدین

شوگا عمو شده؟؟؟؟؟؟
داداشش مگه ازدواج کرده بود؟
بچه دار شده؟؟؟؟


یا اصن مکس بچه دار شده میگن شوگا عمو شده؟؟؟؟
اخه مکس میگفت میایم کره بعدا تا بچمون (عمو)شوگاش رو ببینه
و اینکه شوگا پدر خوانده ش شده انگار و این جور چیزا
من همین الان فهمیدم میگه دقیقا بگین چی شده؟؟؟؟؟
الان اینا لینک رسمی اجراهاست؟
سلام ببخشید مزاحم میشم
من میخوام از اون DVD هایی که گذاشتین بخرم ،میشه بهم بگین کجا باید سفارش بدم ?
مث همیشه بترکون بود اجراها ولی لینک اصلی قرار نمیگیره؟؟؟ میشه برنامه ماما و ملون به صورت کامل قرار بدی ؟
این لینک اصلیه
نه متاسفانه جاست بی تی اس کات
لینک دانلود کل مراسم ماما رو باید از کجا پیدا کرد ؟؟؟
سلام ب ادمین جااااااانم خوووووبی؟؟
مررررررررررسی از این ک هستیییییییییی خیلییییییی ممنوووووون♥♥♥♥♥♥

خیلیییییی عاااااالین
فقط جای شوگا خیلیییییی خالیه
ایشالا اونم زودی خوب بشه و به گروه بپیونده♥♥♥♥♥♡♡
Love u all bts♥♥♥
And
Love u admin♥♥
دوستدار جیسوگ
جیسوگ شه میشه مصاحبه هاشونم بزاری لدفا❤️❤️😁
شما یه وب خبری هم داشتید؟
اگر میشه ادرسش رو بهم بدید
ممنون
یکی میگ شوگا کو
عزیزم تو دیگ چه ارمی یا فنی هستی:/
سلام
ببخشید میگم من میخواستم کل اجرا رو روهم دانلود کنم شما روهم میذارید؟
اگه فولش رو قرار میدید صبر کنم از همینجا دانلود کنم*_*
سلام اینا لینکای رسمی منتشر شده از اجرهان و لینک دیگه ای قرار نمیگیره
عه شوگا کجاست؟؟
سلام برای اولین بار هست می خوام وارد سایت vlive.tv بشم ولی حتی با فیلتر شکن هم وارد نمی شه شما می دونید مشکل چیه؟؟؟؟؟؟

لطفا یکی جواااب بده
سلام 
آخرین آپدیت برنامه رو نصب کردی؟ و باز هم اینطوری شده؟
میشه کات برو هاشون رو هم بزارید ؟
لینک اجرای Life Goes On خرابه یعنی میاد تا اخرش
میزنی ک فایل و دان کنی نمیشه
چک شد مشکلی نداشت
اینترنت و یا مرورگر خودتونو چک کنید
اجراهاشون یکجا نمیذاریییی؟همش باهم داخل یک فایل
1080 dynamite کی میاد؟؟
به وب ما هم سر بزنین
خوشحال می شم باهم همکاری کنیم :)
وااااااااااای چند دقیقه بیش شوگا عمو شد
😂😂
با هیچ کس میل سخن نیست...🚶🏻‍♂️🚬😂💜
جوووووون🚬
کیفیت 1080 dynamite کو ؟؟؟





ممنون
سلام سلام... اول مرسی از سایت خوبتون و دوم اینکه کیفیت اجراها فول فوله؟ بالاترینش همینه؟
سلام
یس بالاترینه
ماما فاک یو
ببخشید😐💐
راحت باش 😂
شوگا کو؟؟!!
مرسییییی
واقعا ممنون
خسته نباشید
سلاممممم😍Dynamite نداره 1080؟؟😭😭
ای ننه .ای بابا....من از ساعت 12/30 تا 6 منتظر بودم...دگ خسته شدم....ندیدم....اقاااااا حتی یونگی هم خسته شد...میزاشتن همون اول اجرا کنن دگ ما اینقدر بخ بختی نکشیم
ولی خودمونیما .....یکی بیاد استایلیست های اینارو جمع کنه......اگه من پیداشون کنم به ....میدمش
زنده دیدنش می چسبه البته ماما تا پخش کنه پدر همرو در اورد
اجرای on افسانه ای بود😍😭💜💜💜💜💜
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
وااااو...مثل همیشه خفن و عااااااااالی...😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
لعنتی کوکی...جذاااااااب من...(+بقیه)..😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
و چه کنم که عجب آدم سوتی هستم این ماماعه و منظور من ملون بود:))))
من دنبال بریک دنساشونم مخصوصا کوکمین که خیلی سر و صدا کرد
قرار میگیره؟ احیانا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.