بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Full Live Performance | Melon Music Awards 2020

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۴:۱۵
  • ۱۰۸۰۳

دانلود اجراهای BTS در ملون موزیک اواردز 2020 لینک رسمی اجراها


ست لیست اجراها

 Black Swan Orchestra Version •

ON •

Life Goes On •

Dynamite + Break Dance•

~~~~

(لینک رسمی اجراها) دانلود با کیفیت:

1080P | 650M

720P | 385M

480P | 137M

2020-12-05


و باز هم BTS همه جوایزو جارو کرد😎

و تاریخ تکرار میشود:

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۷۵ ]

عیففففف عرررررر
😭 بسیی عررر
اول از همه سلام.
اییییییی خداااااااااااااااااا اینا اااااااا اااااااا چرااااا دست از دق دادن مااا برنمیادرننننننننننننننننننننننن.
یعنی یه هفته کامل سر کوکمینش عررر زدم و با اجازه الان هم میخوام بزنم. عررررررررررررررررررررررررررررررر
ویکوک شیپرا اصلا قصد توهین ندارم هاااا ( این چیزی که میخوام بگمو روبه اونایی میگم که اصلا به ما کوکمین شیپرا احترام نمیزارنو راه به راه به خودمون و کاپلمون توهین میکنن 😭😭😭) چه داریددددد کهههه بگوییددددددددددد برااااااا ایننن اجرااااااااااااااااا😎😎😳

کوکمین ایز فاکینگگگگگگگ ریلللللللللللللللل

با تشکر جیسوگ جان و بقیه که زر زدن های مرا خواندید. 😂😂😂😂
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
اوه اشتب شد منظورم کوکمین بود...
kookmiiiiiiiiiiiiiiiiiin TT
سلام چرا شوگا نیست؟؟😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلام
کتفشو جراحی کرده و هم اکنون داره دوره بهبودیشو طی میکنه
عالییییییی بوددددددد
دستت درد نکنه که گذاشتیش D:
این کوکمین واس اجرا نیومده بودن اومده بودن "قتل عام" کنن T-T
حبحنحربن :") 
عالییییییی بوددددددد
دستت درد نکنه که گذاشتیش D:
این کوکمین واس اجرا نیومده بودن اومده بودن "قتل عام" کنن T-T
جیسوگ شی کیفیت HD قرار نمیگیره؟
همین ۱۰۸۰ رو دان کنم؟
لطفا بخش برد جوایز و سخنرانی هاشون رو هم با ترجمه بگذارید.
ممنون میشم و اینکه وب تون عالییییییییه
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
واااااااااااااااااااااااااااااااااو....
کوکجین...................................................................................😍😍
چیزی برای گفتن نمیماند...😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
فقط جای شوگا لاولی خییییییلی خالیه هق هق...😭😭😭😭😭😭
جیسوگ شی کمک لازم دارم..من کیفیت 1080شو دانلود کردم ولی همش گیر میکنه..نمیدونم چرا اینجوریه؟!تو چی فک میکنی..کاملم دانلود شده ولی هی یه ثانیه یه ثانیه پخش میشه روان پخش نمیشه..کلشم اینجوریه😢😢
پلیرتو عوض کن واسه من مشکلی نداره 
Jiniii am💗🍃
خیلی خیلی>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> اجرای کولی بود، اصن مرررردددم بحینثکلسنطوثمسمسگنثکطتستطوز😭😭😭
ممنون که اجرا رو گذاشتی جیسوگ💜💜💜

یه درخواستی داشتم..... میشه لطفا عکسای HD این اجرارو بذاریییی حداقل فقط کوکمینشو😭♥️♥️♥️♥️ پلیزززززززززز
سلام چه جوری میتونم کل مراسم رو دانلود کنم
چرا شوگا نیست؟
جیسوگ میخوای بکشیممممممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نه چرا چرت میگممممممممممممم حشتیحشتیحت
این اجراااااااااااا چییییی بووووووووووودددددددددددددددددددد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوکمین اون وسططططططططططططططططط
من بعد دیدن اون صحنه ی کوک مین دیگه اون آدم سابق نمیشمم :))))))))))))))))
( جا داره از سحر یه یادی بکنم اینجاا ... )
بعدش اجراااا ی کوکی تو آببببببببب ص0ضهنیضیتیخشس
کلا که این اجرا خیلی از حد من زیاد بود ...TT_TT
من خودم قربانیم :") قلبم از دیروز سوراخخخخ شدهههه (میگی بیا سوراخ قلب منم ببند؟ "اشاره به انیمه پاراسایت")



ینی من وقتی صحنه جیکوک رو دیدم سریع پیام دادم به سحر 😂😂

آخخخخخ بهش فکر میکننم قلب درد میگیرم
سلام عزیزم من کیفیت 1080 رو دانلود کردم ولی از یه جایی به بعد صدا و تصویر باهم هماهنگ نیست فک کنم باید منتظر بمونم
سلام لینک رسمی قرار گرفت
انقد با شوق نوشتم بعد اینکه زدم ارسال شد دیدم ممنون اشتباه نوشتم...خخخخخخ
خیلی ککنون بابت ب موقع گذاشتن اجرا
.
هووووووولییی شت...خیلی خفن بود اجرا...از اجرای کوکی و جیمین بگم...یا از تیکه رقص هوپی...یا یا یا
چقد خوبن...و چقد خوشحالم ک همه ی جایزه ها رو درو کردن...
اینه قدرت بنگتن
سلام
ممنون ک اینقدر زود همه چیو میذارین
ی سوال داشتم
اینایی ک الان گذاشتین مثلا با کیفیت 720 چون لینک افیشیال نیس کیفیتش بخوبی 720 افیشیال نیس؟
سلام لینک رسمی قرار گرفت
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
جیسوگ شی این الان اجرایی که به طور رسمی منتشر شده؟
اینی که امروز گذاشتم لینک رسمیه
موندم کجا سوالمو بپرسم.....
اسم اهنگی که جین رپ میکنه چیه؟؟؟
من از ی کره ای عه پرسیدم گف abyss
(قبل از اینکه اهنگ جین بیاد پرسیدم ازش)
اقا من اهنگرو میخوام.......کمک
(ایموجی دسته)
والا جین آهنگ نورمایند شوگا رم خونده 😂
چقدر زود گذاشتین دستتون درد نکنه برا امروز هم میزارید❤؟
💞Jeon jimin💞‌
سلام ببخشید من نمتونم از طریق اپلو بوی دان کنم میشع لطفا یه لینک دیگع بدی
من کامل دیدنش اجرا ها رو پیروز ساعت یک و نیم شروع شد و ساعت حدودا یک ربع به چهار بعدا از ظهر تموم اجرا های بی تی اس عالی بودن فوق العاده تیکه های که یونگی نبود بخونه گریم گرفت در کل عالی بودن همه اجرا ها و لی هیچی بی تی اس نمیشه
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بودددددددددددددددددددددد
من نتونستم مراسم رو ببینم ))))))))))))):
چقدر اون عکسی که اخر گذاشته بودی جالب بود....
شوگا نبود اینجا یا بود؟؟؟؟
اقااااااااااااااااااا شت چرا اینجوری بودن.......بیش از حد سکشی.......
باز هم جای خالی شوگا بصورت مرگ اسایی دیده میشد.....

خیلی ب ارمی بودنم افتخار میکنم(ایموجی شونه بالا دادن)
هاهاها.....یونگی هم دیده اجرا رو......
از اون موقعی ی 500 باری دیدم اجراشونو.....
사랑해 슈가.지민.남준.진.정국.제이훕.
یکیش کمه.....ای بابا.....
Kim Miyoung🐳💜
یعنی سرعت شما از سرعتی که نور در عرض یک ثانیه در خلا حرکت میکنه هم بیشتره😐😂

واقعا دستتون درد نکنه💜😄
بعده اون کوکمینش من دیگه به حالت قبلیم بر نمیگردم
اصنننننننننننننننننننننننننن بعدههههههههههه اون برک دنسسسسووووووو بخششششششششش کوکمینشو نامجنیششششششش مننننننننن چرااااااااااااااااا باید زنده باشممممممممم هااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام و خسته نباشید، من کیفیت 1080 و دان کردم ولی چرا کیفیتش خیلی بده؟! 🤔
سلام لینک رسمی جدیدی که گذاشتیم رو دانلود کنید
エルハ ~엘리
میشه یه دور بگید که بتص تا حالا کدوم آهنگای دنس بریک خوب داشته؟
خودم نصفه نیمه می‌دونم :(
امروز یه بار دیگه به آرمی بودنم افتخار کردم....
افتخار میکنم که طرفدار بی تی اسم... سرمو بالا میگیرمو میگم من طرفدارشونم و حمایتشون میکنم چون اونا معررررررکن........ حرف ندارن
حسابی حال کردم با این اجرا....... عاااااااااالللللللللللللیییییییییییییییییی بوووود
من ذوووووووق مرگم الان......... بعد میگن چی باعث میشه از ما حمایت کنین!!!!! خب فرشته های زمینی مگه میشه شمارو دوست نداشت و حمایت نکرد آخه!!!!!!!!!!!!!
بی تی اس اسطوره ان..........تماااااااااااااام
خیلی کومائو که این اجرارو گذاشتین
آی پرپپپپپپپپپپپپل یووووووووووووووو ، بوس
سلام من از یه ذنیای ذیگه کامنت میزارم
مگه بهتر از این اجرا اجرای ذیگه ای هم هسسسس
مگه میشههههه
اصن مگه داریم
خلاصه ک قلبم ذوب شد و عام نات علایو انی مور :)
پ ن : حالا خوبه فردا اجراهاشون پشم ریزان تر باشم دیگه من از اون دنیا ب دنیای بعد سفر میکنم
سلام جیسوگ چطوری؟؟؟🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️🖐️
عجب اجرای مرگی......✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
من مامانم هم نشست باهام دید...😆😄😄😄😄
تیکه بلک سوان رو ۴ بار براش گذاشتم...تهش گفت فردا دوباره براش بزارم....😎😎😎😎
مامانم همونی بود که نمیزاشت اجراها و لایوها رو ببینم....🤯🤯🤯🤯
امشب ازش انتقام گرفتم ....تا بابام اومد خونه بهش گفتم (منم اتک زدن بلدم😉)
بابام فقط نمیدونست از اون راهی که اومده چجوری باید بره....😂😂😂
این بود اتک من....⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐⭐⭐⭐
تشنج
غش
تب
مرگ
چه کلمات عجیبی😶
داریم ب کجا میریم
سعی میکنم از کلمات دیگه ای استفاده نکنم ک بتونی بزاریشون😂
😀😀😀😀😀😀😀
اینو بدونین ک از الان دیگ هیچی ازم بعید نیست😶😂بیتفغععح-جتکمنالعغبفیقسثشبلذباتنمک.دوئذ زرزططفیاللاابدذرسیییییرببلاتنهمختتنالد
من رددادم
جیسوگ شی
فقط اجراهارو میزاری یا رد کارپت و جایزه هاشون هم میزاری؟
اخه چرا باید منو بکشن
اونا هیچوقت نمیذارن ما یه روز راحت نفس بکشیم
هر روز نیاز به اکسیژن دارم وقتی میبینمشون
عررررررر چه اجراییییییییییییییبییییییی رقص جیمین و جونگ کوک خادااااااا
چقد قشنگ تاریخ تکرار شد منتها اون موقع مظلوم بودن قیافشون اینقد به فاخ بده نبود هیییییی من دیگه دارم ازون دنیا پیام میدم با اون مدل موی جونگ کوک
میشه لحضه ی جایزه گرفتنشون رو بزارین؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید واقعا من نمیفهمم آخه جیکوک چه فکری کردن نگفتن با اون رقص همه به فاخ میرن
من میخوام وصیت کنم ای عزیزان من در اول ویکوک شیپر و کشته مرده آنها بودم ولی با دیدن مسابقه ملون 2020 و رقص فاکی جیکوک من به فاخ رفته و جیکوک شیپر گشتم
لععععنننتتت ب تبلتم خاموش شد و نتونستم ببینمش😭😭😭😭😡😒😑
اصن از اولم معلوم بود بی تی اس همشو میبره بنظرم بقیه بیخود تو این شرکت میکنن در حالی ک همیشه بی تی اس میبره💪💪😁😁😍😍😍💜💜💜💜قدرت بی تی اس و آرمی💜💜💜💜💜💜💜💜💜
عااا آهنگ eight آیو ک با همکاری یونگی بود بهترین همکاری سال انتخاب شد فک کنم😍💜💜💜💜💜💜💜
وااای خیلی خوشحالم ک همیشه برندن💜💜💪💪💪😍😍
خداایاااا منتظر فول اچدییییم
😭😭😭😭💜💜💜
از ذوقو فشار زیاد از چشام منفجر شدم😂اصن گریمم گرفف
بازم بگم چقد ذوق کردم یا کافیه فهمیدین؟؟
اصن انقدر محشره که هرکی این اجرارو نبینه از دنیا عقبههعع
بریک دینامیت و بلک سوان بسییییی کشندس...کیل میی گااد
من سر بلک سوان تشنج کردم😵😵😵😵😵

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وایییییییی واییییییییییییییییی واااااااااااااااییییییییییییییییییی من این تاریخ تکرار میشه شو نگرفته بودمممممممممممممممممم

😍😍😍😍😭😭😭😭

فقط امروز بود یا تو روزای دیگه م اجرا دارن؟
مرسی ک گذاشتین منتظر بودم😍🙏
فقط موندم چرا تو برنامه های خارجی این کارای خونشون رو نمی کنن؟؟؟؟
واایییی گااادددددددددد،منننن مرگگگ فقدددددد ،تشنجججججججج
جیغغغغغ،،،لامصباییی فاکیییییی😍😍😍تا شروع شدددددددد ینیییی داشتم خفههههه میشدممممممممم
وای عاشقتونم خیلی سریعیننننننن واقعا خداقوت T-T
جیسوگ شیییی اونی تو هم اجرا رو دیدی من فقط گریه کردم و عرررر زدم اون لحظه کوکمین خدا من چرا هنوز زندم 😭😭😭😭😭😭
( اگه ناراحت نمی شین میشه بهتون بگم اونی )
اخخخخخخخ من واقعا قلب درد گرفتم هم سر کوکمین و نامجین بلک
هم لباس هوپی تو دینامیت
هم بریک دنس لعنتییییییییشووووووون

بگو اوپا یا نونا فرقی نداره یکم به اونی آلرژی دارم😂
جیسوگ شیییییی اونی دی دی چقدر خفن بودمن فقط عررر زدم و گریه کردم اون لحظه اول کوکمین خداااااا😭😭😭😭😭😭😭 من چرا هنوز زندم
مرگگگگگگگگگگگگگگ بووووووووووود
وااای خدا اجرای بلک سوان محشر بود اصن خود هنر بود
*وی در گوشه ای اشک شوق میریزد*
جیمین و کوک هم مثل یه صفحه نقاشی روی تابلو بودنننن عرررررررررر
این مراسم باعث شد وجودیت فطریت و در نهایت انسایتم رو چال کنم و تو خونه باغ وحش راه بندازم....ااااااااااااااااینننننننننننننننننننننننننن چهههههههههههههههههه سسسسسسسسسسسسسسسمممممممممممممممممممییییییییییییییییی بببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووودددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننننننن آلت قنتاااااااااااااااااالهههههههههههههه تصویرییییییییییییییییییییییییییییییی
ععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررر
من با دیدن رقص جیمین و کوک هرگز اون ادم سابق نمیشم :)))))))))))))))))))))))))))
مرسییی مرسیییی بهترین😭
خودت از کیفیت فول اچ دی که داری آپ میکنی راضی ای که همونو بگیرم؟💜
برای من با ۷۲۰ اش فرقی نداشت
با این حال تا لینک رسمی منتشر شه میتونم خودمو باهاش خفه کنم
im naaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbboooooooooooooodddddddd
من مرررررررررررررررررررردمممممممممممممممممممممم
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
چراااااااااا اینقدررررررررر خوفففففففف بوووووووودددددددددددددددددد
عررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررر
من مرررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
720p رو دان کردم خیلی پایین تر از 720p همیشگیه:((((
میشه من بمیرم دیگه؟اخه من ...دیگه...نمیتونم...نفسس...بکشم...اونجوری که کوک جیمینو بغل کرد...کوکمین شیپر نیستم...اما ...نفسم...بند اومد...باورتون نمیشه الان دارم جدی میگم که دارم گریه میکنم...نمیدونم ...اجرای بلک سوان تاثیر زیادی روم گذاشته ...شاید فکر کنین دیوونه ام ولی این اهنگ انگار بهم میگه تو دنیا فقط من نیستم که غم دارم...شاید به معنیش ربط نداشته باشه ولی این حسمه...مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از همتون چه بنگتن و چه شما ارمیای خیلی ناز و چه سایت عالیتون...همتونو خیلی دوست دارممممممم.....عررررررررررررررررررررررررررر....چقدر احساسییی شدممممم...=)بوراهه
باورم میشهههههههههههههه

/.روسمرنمرنسکمخسهخمتطسمتت تنکسس
لینک لایو استریم داشت آیا؟
(اگه نداشت که من حرص نخورم)


سلام خسته نباشید😁
راستش یه مشکلی برای من پیش اومده اینکه نمیتونم اجرا رو دانلود کنم همش میگه باید اشتراک بخری و از اینجور چیز ها :(
باید چیکار کنم؟
باید ۲۴ ساعت صبر کنی
یا فیل شکن وصل شو دان کن
خدا فردا رو بخیر کنه🤲🏻
مطمئنم فردا هممون سکته رو زدیم 🙂
پیشاپیش به هممون تسلیت میگم😂
و همچنین تبریک بابت جارو کردن جایزه ها😎😎😎
و تسلیت به هیتر ها که صاف به فنا رفتن🙂🙂🙂
عا راستیی جیسوگ جونم دستت درد نکنه یه عالمه عشق و بوس از طرف من به تو💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خواهششششش
واااای مرسی که گذاشتینشششششش
من منتظر فول اچ دیش میمونمممم
میشه کات اجراهارم بزارین لطفاااا؟؟؟؟
salam khaste nabashid bebakhshid keyfiyat hd ro key mizarin
وای مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
این است قدرت آرمی
عععععررررررر مردم برای عکس این پست
جای یونگی خیلی خالی بود هقققق
جیکووووووووکممممممم
تمام جایزه هارو گرفتن بهشون افتخار میکنم کینگای جذابممممم
منتظرم اجراشون با کیفیت فول اچ دی رو بزارید ممنون*-*
سلام خسته نباشید ممکنه که عکسای مربوط به ملون رو هم بذارید
لنتییی این عکسو واس چییی گذاشتی رو پستتت
من رو این صحنه از اجرا شدیدا خونریزی کردم😂👏🏻
کوککککک‌مییینننننننننن زیبایم
جججییسسسسسوکککککککککککک قصصصدد کششتننننن دارییییییی؟؟؟؟؟؟
البتتت تقصیررر تو نیستتتتتتت تقصیرر اجرایییی.... کوکمییینننهههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 من به فنا رفتمممم سر این اجرراا و مخصوصاااا کوکمییینششششششششش😭😭😭😭😭😭😭😭😭




جییسوکک باز هم کوکمین را تکذییببب ممییینماییییی؟؟؟🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
آهههههههههههه من مرگگگگگگگگگگگ
چرااااااااا اییییننننققققددددددررررررررررررررررررررررررررررررر للللننننتتتتتتتتییییییییییییییییییییییییییییییییی به چ حقی ایتقد عالللییینننننننننننننننننننننننننننن
تپ نازنازناززانطحاحطللطححلطخعخچفچهفچهف😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وای...واااای....وااااااااااااااایییییییییییییی
وات دا.............................
هولییییی شتتتتتتتتتتت😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
😂😂😂😂😂 ✋😭
یه چیزی با کیفیت بالا که زدی به در حال اپ این در حال کیه
امروز اپ میکنی یا نه
میخوام دان کنم ببینم اگه امروز اپ میکنی صبر کنم اگه نه که با همین کیفیت ببینم
امشب میزارم
جیسونگ جونم
میگما
میتونی این مراسم رو کامل بزاری
خواهش خواهش خواهش
جیسوگم 
جیسونگ اشتب بید


نمیشه آخه ... فقط اجرای بی تی اسشو میزایم ما
بازم کادو تولد سوکجینی؟!
یا تهیونگ شی؟
اوففففففففف به قول کره ایا دارم شونه هامو از دست میدم ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
وای دقیقا من تو کل لایو بودم بعد طرفدارای ان سی تی که تو لایو بودن کامنت گذاشته بودن بسه دیگه بی تی اس گمشه همه جایزه ها برد زورشون گرفته بود
خب بنده خداها گناهی هم نداشتن همه جایزه ها توسط اسطورمون بی تی اس جارو شد
بابام بنده خدا خیلی از بی تی اس بدش میاد الان میگه من تسلیمم بی تی اس واقعا قدرت منده😂💜

سلام‌ببخشید این فایل لینک رسمی اجراست؟یا آرمی ها آپش کردن؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.