بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

سلام. چطور زیرنویسو هماهنگ کنیم؟
بستگی ب پلیرت داره
گوگل سرچ کنی احتمالا پیدا میکنی

کیفیت 480 صدا نداره اگه میشه چک کنید
اصلاح شد
جیسوگ شی من این رو دان کردم ولی زیرنویسش یکم عقب جلوئه یا بعضی جاهاش اصلا ترجمه نشده؟؟؟؟!!!!!
برا من اینجوریه یا کلا اینجوریه؟؟؟
عقب جلوعه
با پلیرت میزونش بکن 
سلام عزیز.
ویدیو با ساب هماهنگ نیست. یعنی سابش 56 دقیقه ست ولی فیلم 1:19 دقیقه ست!
متاسفانه من برای بار دوم دان کردم فک کردم این دیگه هماهنگه ولی نبود! البته من فقط کیفیت 480 رو دان کردم.
سلام
متاسفانه نمیدونم چرا اینطوریه چون این ویدیو رو از یوتیوب بنگتن گرفتم
بنابراین مشکل از زیرنویسه
تنها کاری که میشه کرد اینه که زیرنویسو عقب جلو کنی تا هماهنگ بشه 
مرسی از سایت خوبتون💚 ولی لطفا زیر نویس انگیلیسی یا فارسیش رو بزارید
سلام
قرار گرفت 🤪💜
سلام زیرنویس روکی میزارید؟ اصلا قراره داشته باشه؟
سلام
مشخص نیس هر وقت بیاد یزارم
سلام ببخشید انگلیسی حرف میزنن ؟
سلام
کره ای
من نمی توانم دانلود کنم جدیدا لز سایت شما نمی دانم چرا ؟ وقتی 10 ثانیه تمام می شود و کد را می زنم سپس یک صفحه برایم باز می شود که می گویید در حال انتقال......
شما در حال انتقال لینک هستید و قتی روی اینجا کلیک کنید می زنم دیگر برایم باز نمی شود و 3 روز است که نمی توانم چیزی از سایت شما دانلود کنم .راه حلی دارید ؟
عجب ...
من خودم وقتی مربع نارنجی رو میزنم منتقل میشه
از طرفی تعداد دانلود ها هم نتنها کم نشده بلکه زیاد هم شده 
انگار اکثریت مشکلی ندارن با دانلودش
سلام ببخشید میشه بگید این ویدیو زیرنویس انگلیسی داره یا نه
سلام
زیرنویس چسبیده نداره 
اما در کل داره
میشه بهlate late show رفتنو میشه بزاری اونی که تو ماشینن ممنوننن😍
حتما قرار میگیره بزودی
یه سوال دقیقا این کنفرانس خبری چیه ؟؟؟؟
و درباره ی چه چیز هایی حرف میزنن توش ؟؟؟ درباره ی آلبوم ؟؟؟ چیزی درباره سربازی رفتن اعضا نگفتن ؟؟
نمیدونم ندیدم راستش
احتمالا باید درمورد آلبوم باشه

درمورد سربازی شنیدم ک یعنی دیدم ک جین میگ وظیفه ی منه و اگر منو بخوان، من ب وظیفم عمل میکنم :)
درواقع هنوز خبری نیست و حتی خودشم نمیدونه چی ب چیه
و اینک شماها نگران نباشین 🙂 
عالیه
یسس👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.