بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS | Golden Disc Awards 2021

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ دی ۹۹ ، ۲۰:۰۲
  • ۸۹۵۴

دانلود اجراهای BTS در مراسم Golden Disc Awards 2021

'Black Swan' + 'ON'♪

1080P | 190M

720P | 95M

480P | 52M

(بهتره من راجع به موهای بلوند مرگ کوک نظر ندم :")))))))

2021-01-10


'Life Goes On'♪

1080P | 153M

720P | 76M

480P | 41M

2021-01-10


'Dynamite(Slow Jam Remix)'♪

1080P | 111M

720P | 55M

480P | 29M

2021-01-10

:") یلو

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۷۵ ]

سلام ادمین جان.اول اینکه ممنونم از این سایت خوبتون واقعا عالیه.عزیزم من میخوام این اجرا رو دانلود کنم کیفیتHD ارور میده میشه چک کنی گلم
ممنون😘😘
سلام هانی شه
چک شد مشکلی نداشت 💕
وایییییی ممنون وبلاگتون عالیه.چیزایی جاهای دیگه نبود هم دارین
کومائوووووووو😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤
مطمئنین 720تون 720عه؟ خیلی کیفیتش بده
دیگه عزیز ۱۰۸۰ رو دان کن پس 
اینکه ۷۲۰ ش مثل ۷۲۰ نیست دست ما نیست فدا
سلام جیسوگگگگ جونم من ، خوبی ؟؟؟
جیسوگی جونم میشه وب توایس رو پیوند کنی ؟؟؟
وب قبلیمونو فیلتر کردن 😢😢
سلام ایرین شه
خیلی ناراحت شدم :(
پیوند شدی عشق جان
زیرنویس نمیزاری
چرا هیچوقت جواب سوالای منو نمیدین؟؟؟سایتت از چشم افتاد جیسوگ قبلا هر سوالی داشتم از اینجا جوابشو بهم میدادین تموم میشد میرف خودشم بیکار نیستم هی اینجا کامنت بزارم سالی ی بار شش ماه ی بار پیش میاد سوالمو ازتون میپرسم بعد شمام لطف میکنین تاییدش میکنین😑😒
میدونم شمام وقت ندارین ولی چطور ب دوستو اشناهای خودتون میرسه حتما میجوابین ب ما ک میرسه فقط تایید😒 بعضی وقتام تایید میکنین بقیه جواب بدن اما اینجا کسی پاسخگو نییییییییس اه😤
حالا باز فقط یکباار جوابمو میدادین اینجوری نمیگفتم اما وقتی میبینم مال بقیه رو میگین جز من واقعا.........
عزیز ناراحت نباششش دیگه خوب 
اولا اینجا همه دوستای مان و اینکه میگی اشنا و اینا نه فدا ، جوری نیست ک مثلا من بگم فلانی خواهرمه بزار جوابشو بدم و اینا، 
و اینکه جیسوک یا سیما هم بخاطر امتحانات و هم بخاطر اپدیتا و ترجمه ی زیرنویسا وقتشون کمه، و جیسوک میاد و پست میزاره و گاهی چندتا کامنت جواب میده ،فک کن ۱۰۰ تا کامنته خوب طبیعتا نمیتونه همه رو جواب بده ن اینکه نخواد نهه ولی خوب وقتش نیست برای همین بعضی ها رو تایید میکنه و بعضی ها رو جواب میده ک خوب شانسیه و ریطی ب دوست و اشنا نداره عوضش تابستونا ک سرش خلوته دقت کنی کامنتا رو همه رو جواب میده 
از این ب بعدم بیشتر اوقات ممن کامنتا رو جواب میدم و سوالی داشتی بگو فدات 

ΤΛ∃κοοκ
هاای یسوال
تهیونگ حدود ۶ یا ۷ بار از کوک پرسید چرا موهاتو رنگ کردی من نشنیدم جواب بده جوابش چی بود؟
راستی سایتتون عالیه چنل تلگرامیتون بهتر تر تر تر تر تر
فقط اگه میشه اینجاهم فیک قرار بدید ممنون میشم.😍
ایگو نمیدونم عزیز
فدایتت که 
امم اینجا فیک نمیزاریم اما اینجا پر فیکه کلیک
اینکه اجرای پسرا رو توی جشنواره ها چه توی امریکا و چه توی کره میزارن آخر جشنواره به خاطر اینه که ریتینگ برنامه رو تا آخر حفظ کنن. چون میدونن اکثر مردم فقط به خاطر بی تی اس میشینن پای جشنواره چون اگه اجراشون اول یا وسط جشنواره باشه بعد اجرا ریتینگ برنامه به شدت سقوط میکنه 🤣🤣🤣🤣
خودشونم میدونن که اگه یه ذره بیننده هم دارن به خاطر بی تی اسه. 🤣🤣🤣🤣💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اون آهنگ یو سو فاکینگ رو واسه ی موهای کوک بزارید
کوک گونی هم بپوشه بهش میاد موهاشو قورباغه ای هم رنگ کنم بهش میاد
🤣🤣🤣🤣 یسس یسسسسس البته 
میشه مال سال های قبل رو هم بزارین ؟؟؟
اگه گزاشتین میشه بگین؟؟؟
لباس هوپی چقدر قشنگه
واووووووووو
تهیونگ با یقه ی بازش همرو کشت چقدر خوشگله این بشر
چقدر خوب شد که شوگا برگشتش
های به همه
وای خدا تهیونگ با اون یقه ی بازش خیلی جذاب و سکسی شده بود من عررررر چجوری یه ادم میتونه انقدر سکسی باشه اخه
تعداد کشته های یقه ی باز تهیونگ از تعداد کشته های کرونا بیشتر بود
404 army not found
the army you've been looking for is destroyed by jungkook's blonde hair.
may she rest in peace

یه فاتحه هم برا من بخونین وگرنه روحم میاد تسخیرتون میکنه.
قربون دستتون
یکی بیاد بزا ما فاتحه بخونهههه😭😭😭😭
سلام اجراهای mma امسالو گذاشتین تو سایت؟
خییلیی وقته عزیز گذاشتیمش
جیسوگ خیلی کنجکاوم که کاپلت چیه بهم بگو
جیسوک یونکوک شیپرهههه😁😁😁
جیسوگ خیلی کنجکاوم که کاپلت چیه بهم بگو
سلام
خوبید؟
بنظر من که موهای کوکی اصلا بهش نمیاد نباید این رنگی میکرد ولی یقه ی بازه وی خیلی سکسیش کرده بود و شوگا هم که برگشته بود
سلامم بیتاشی خوبی
ایگگو نمیدونم هر کسی نظری داری ولی ب نظر من بهش میومدد 
و بگم اولین نفری ک میبینم خوشش نیومده از رنگ موی کوکیی 
بازگشت شوگولی خیلی خوب بودد
واییی خدااا 😂😂😂😂😂
تعداد کشته های موهای کوکی از تعداد کشته های کرونا بیشتر بود 😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣بیگگگ لایکککک دیقا ححرفت درسته
به نام پدر ، پسر ، موهای بلوند کوک:)
عععرررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
کوکیییییییی بلوندددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ مرگگگگگگ 🔪
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
رزی به بروبچ ارمی بگو یه جا بین خودشون پیدا کنن منم رو به مرگم اول از همه جیمینی و خوشگلیش هعی دوم تهیونگ و یقه اش سوم کوکی و موهاش چهارم جی هوپ و جین و نامجون و شوگا و مرگ و بای من خرما سادا دوس ندارما خوشگل تزیینش کنین :/ ♡♡♡♡
🤧🤧🤧🤧

اولین نظر بودم؟😐ایح
من اصا خبر نداشتم اجرا دارن🚶‍♀️از استتیوس های تو و نسیبه فهمیدم😐🚶‍♀️هنوزم ندیدم
چه خانم نامتشخصی..نیاز نبود بگید حرفم بی مزه بود ک😒
خوب؟😂😂😂😂حاجی خوب دادم ولی ب ی روش دیگه!کرونا بار گناهانم رو زیادی کردی آی کرونا

یچیزی
از شادی خبر ندارین؟😐
نمیدونم چندم بودی 😐😂
منم شانسی تونستم ببینم 
منم به همون روش اکثر امتحانامو دادم 😂😂 با تشکر از کرونا


من خیلی وقته خبر ندارم ☹️
سلام امروز واسه من یه نوتیفیکیشن اومد که نوشته بود بنگان تی وی لیبلد یو از طرف یوتیوب برای تریلر ام وی جدید...بعد آرایشگاه بودم وقت نداشتم چک کنم یوتیوب رو بعد اومدم چک کنم رفته بود...شما میدونین قضیش چیه؟؟؟آخه اصلا رفتم کلی اخبار رو اینا رو چک کردم خبری از ام وی جدید هم نبود!کلا الان من بسی متعجبم!
ن عزیز بنگتن نبوده
باجی بولالا چیه پسرا تو بعضی جاها دیدم گفتن؟؟؟؟؟ ایا چیزی پشتشه معنی خاصی داره و...؟؟؟
امم تو ران بی تی اس ی جا بود اعضا باید لبخونی میکردن و نفر اخر کلمه رو حدس میزد بعد هوپی و شوگا کلمه رو درست گفتن و لبخونی کردن ولی جیمین فک کرد میگن لاجیبولالا خلاصه بزداشت واسه جین لاجی بولالا رو لبخونی کرد ولی دز کمال تعجب جین کلمه درست( یادم نیست چی بود)حدس زد 
و خوب چون خیلی خنده دار بود حرکت چیم اینجوری شد اعضا گاهی لاجی بولالا رو میگن
واییی خدا هر روز جذاب ترو هات تر میشن خدا🤧
یکم رحم کنید با با اخه😅
کم کم کشش داشته باشیم رد کنیم اینا رو تا بعدی
بنگتن رحم ندارهههه🥺🥺🥺🥺
رزی همه مردن که من و تو موندیم من هنوز ندیدم میرم دان کنم ایشالا نمیرم واییییی عکسای جیمینی رو دیدی تو توییتر من اصن محو بودم تو چه طور؟ خب بریم دان کنیم فک کنم بعدش منم جون بدم:)))))♡♡♡♡♡
وای عکس جیمیینی😭

برو برووو دان کن بیا ببینم چججورریه اوضاعت
خب من مردم...
خرمامو پخش کنین تنک
🥺🥺🥺 ایگو یاد دوست تهجینیم افتادم اسمتو دیدمم😭
آرمی در حال مرگ 💔
با عرض سلام

وصیت نامه ی بنده قبل از دیدن این سه اجرا😭
....

یکی کوکی ای دید با موی ناب

که بود قاتل تا عمق بی پایاب

اگر میخوانی بدان الان من با این سه اجرا مرده ام 💔❤️

برایت آرزو میکنم که زندگی داشته باشی که به تمام هدف هایت برسی ❤️
بایست رو کیس کنی و با هم بمونین 😍💔❤️( عرررررررر 😭😭😭😭)

فصل دو و سه و چهار و .... این د سوپ رو ببینی و برای زندگی آن امیدوار شی ❤️

تو کنسرت دست از جیغ زدن بر نداری ☺️😭😍❤️

در و دیوار اتاقت در از عکس های تو و بی تی اس باشه 😎😍❤️

و به هرچی میخوای برسی ❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


امضا :
ARMY

تاریخ :

JAN 11
Monday
12:30 PM
2021
وایییی خدااااااااااا مررردممممممممم خیلیی خوبب بببوددددد 
خلاقیتتت منو کشتتت اصنننننن😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
فک کردم من تنها دارم واس موهای کوک و استایل تهیونگ عر میزنم مثل اینکه تنها نیستم
پس بیاین باهم عر بزنیییییم
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من از اینهمه جذابیت این هفت نفر خون دماغ شدم حلالم کنین😂
هیچوقت همچین فکرییییی نکنننننننن😂😂😂😂😂😂😂😂
عاقد کوکمین
عررررررررررر موهای بلوووووووووووند کوووووووووک😍😍😍
ممه های جیمیییییییین سر اجرای ON که از زیر لباس معلوم بود🤤🤤
تیپاشوووووووون سر اجرای دینامیت که اصلا خیلی کشنده ست مخصوصا ویهوپ با اون کتای زرد قشنگشون😭
یونگییییییی عزیزمونم که بود خیلی خوشحالم حالش خوبه😇🤧
من که نتونستم اجراهارو ببینم ممنون که قرار دادید برای دانلود خسته نباشید💜💜💜
😁😁واییی اسمتتت🤣🤣🤣 
من واسه on رو خیلی دوسس داششتممم😭😭
دینامیتم بسی خوب بودتتتنت 
فدایت عزیززز 
یه سوال برام پیش اومده.!؟ 🤔😂
یونگی که تو اجرای داینامیت نبود که... 🤔🤔🙄چی میگین شماها؟؟ 😂😂🤔🤔
توی احرای on و دینامیت نبود ولی توی اینتروی بلک سوان و life gose on  بود شوگت
من راجب اون کت شلوار یلو ارمی کش ته نظر نمیدم
راجب اینم که کوک هی رنگ نکرد نکرد یه دفعه کشت هم نظر نمیدم
من فقط برای برگشت شوگا اشک می ریزم :""""")
یوو ارر وریی کاییندد🤧
یقه باز تهیونگ
مو های بلوند کوک
حرکات جیمین
مکنه لاین کشنده
من نگاه ، من غش ، من مرگ
دوس دارن کشته بدن نه؟؟؟:/
🥺🥺اریی دوسس دارن
عاقا اون مو سفیده کوکیه؟
من چشمام مشکل داره
کوکی و رنگ سفید؟
باهم جور در نمیان
باور کنید نمیان
بلوندههههه که
اینآ دو روز جداگانند؟؟؟
یا همه اجرا ها برای یه روزع؟؟؟؟
امم روز اول ک اجرا نداشتن 
سلام ادمین جونم خوبی خسته نباشی،میشه فول اجراهارو باهم بزاری پلیززز با مصاحبه رو،اخه جز وبلاگ خوب تو هیچ جایی خوب نیس و من فقط امیدم به توئه🥺🥺🥺
فقط ی چیزی چرا بی تی اس ۴ تا اجرا داشت توایس ۲ تا؟
دیگهه والا اونا رو ما نمیدونیم چموری تصمیم میگیرن 
و اینکه بنگتن ۳تا اجرا داشت عزیز
بلک سوان اجرا نشد میشه گفت حالت ی اینترو بود ک حدود ی دیقه فقط اهنگ پخش شد و اعضا رو نشون دادن بعد on اجرا شد
نمی‌دونم واسه کدومشون عررررر بزنمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عاااایبایاایایایاای خدایا به داد من به فنا رفته برسسس 😭😭😭😭😭😭😭😭

وای کوکیم چرا منو انقد میکشههههه ❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭



چرااااااااا عایایایایایایایاایایا 😭😭😭😭😭😭😭

اخر کارشون به زندان می‌کشه به جرم قتل آرمی هااااا 😭😭😭😭😭😭😭😍😭😭😍😭😍😭😍😭😭😍😭😭😍😭
میدونم چیی میگییییییی 
کوکیی قشنگگگگگگ عامل مرگ شده همه سر موهاش دارنن خودکشی میکنننننن 



عرررررررررررررززرزرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اجرای life geos on که مرگگگگگگ
رنگگگگگ موییییی جونگکوکیییی
توی اجرای life ges on اونجایی که جیمین با لبخند کشندش دوربینو نگاه کرد از شدت ذوق فیلمو بستممم
صدای تهیونگیییی و کوکیییی
وایییی شوگا توی دینامیت و life geos on بودددد کراشششممممم
ممنون عزیزم که زود گذاشتیششش💖
بزار از چیم نگگم🤧🤧🤧🤧
وایی بودننن شوگولیییی بهترن هدیه بوددد 
فدایتت عزیز 💜💜💜💜
چرا دان نمیشهههههههه میزنم روش ولی دان نمیشههههه
مرورگرتو عوض کنن فدا
نههههه موهاش نهههه اخخخخخ دیوانمممم کرده با این موهاش وایییییی خداااااایااااا 🤩🤩😍😍🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤😭😭😭😭😭😭😭😭😭ای خدا موندم یقه باز تهیونگ رو ببینم یا موهایی این بشر وایییییییییی.... 😭😭🤤🤤😍😍😂😂😱😱واییی عالی بوددد اجراهاشون تیپشون همه چیشون... 🤩🤩🤩😭😭😭😭😭( یعنی من تیپ جی هوپ رو تو اجرای on دیدم سکته مغزی رو زدممم)
موهاش خیلس بهش مییومددد فک نمیکزوم بهش اینقدر بیاد 
ایگو یقه باز تهیونگو نبین موهای کوک ببیننن 
ارهه ارههon خییلییی محشرر یود ( هوپیی ک ب فنا داد قشنگ)
چچچررراااااا اتک میزنیننن خوووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔موهای کوکی رو کجای دلم بذارممممممممم کت تهیونگو کجای دلمممممم خدایا چرا هر دفعه باید اتک بخوریم:///
موهای کوکو بزار اون وسطط دلتتت 
ایگوو ایگوو بنگتن اتک نده؟امکان نداررهه
جونگ کوک منو به کشتن داده من دیگه قلب ندارم💔💔💔💔 رنگ موی سره جدیدش منو میکشه 😍😍😍😍میخوام کلی گریه کنم😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😱😱😱😱😱😱💔💔💔💔💔
کوک چیکار کردهه واقعا 
یعنی کامنتی نیس ک سر موی کوک عررر نزده باشه کسی😁😁😁
تنکویوووووووو جیسوگااااا
فدایتت💜💜💜💜💜💜
دوستان اگ کسی پزشک پیوند قلب خوب سراغ داره ادرس بده چون با موهای کوکی جان قلبم از جا کنده شد کلا !
اینحور ک من میبینم تو کامنتا همه ی دور جراحی لازمننن😂😂
سلام ^^
می‌خوام بابت سایت جامع و خیلی خوبتون ازتون تشکر کنم ^^
نیوآرمی هستم و هر چی میخوام دانلود کنم بدو بدو میام اینجا ^^
خسته نباشید 💕
بوراهه :"]
سلامممممم مائده خوبی؟
ایگگوو فدایتت عزیز، ایگو خوش اومدی ب جمع ما عزیز💜❤💜❤❤💜
چرا انقدر همه چی فاکی، چرااااا
رنگ موعاشششش
لباساشون
عرررررررررررر
عررررررر
عررررررررررر
کلا قبل هر اجراشون باید امادگیییی گرفت ادننن
آخر این کوکی مارو با این کاراش ب کشتن میدههههه🥺💜
خیلی سکسی شده با اون رنگ موش...
چرا با ما این کارو میکنه آخهههه!!!!!!
هز وقت دیدی بپرس ازش ب مام بگگوو😭😭
ببخشید باجی بولالا که اعضا میگن چیه؟
برای درک این جمله به ران بی تی اس فصل دو اپیزود یادم نمیاد چند مراجعه کن
و راستی...بجز خبر مرگم...بعد دیدن این اجرا باید بگم که واقعا ممنون که انقدر زود گذاشتینش:)
خواهشششش
اینجانب آرمی دیگر وجود ندارد و با دیدن همه ی اجرا ها و رنگ موی جونگ کوک و یقه ی تهیونگ مرده است...
من آینده داشتم پسرا...درست نبود کارتون انقدر مرگ باشید که کار دست من بدیدا...
اینجانب آرمی تپش قلب گرفت بعد دیدن این اجرا:)
زندگی خدانگهدار:)
زندگی سلام اتفاقا 😂 اتکاشون دوباره داره شروع میسشه!

انیووووووووووووووون
بالاخره امتحانام تموم شد 💃💃
وایییی یا امام زاده جین 😱😱
دو سه هفته نبودم بنگتن چه کرده همه رو دیوودنه کرده
اخه ای چه سمیه 😰
موهای جونگ کوک........
(تخریب مخاطب توسط بنگتن با موفقیت انجام شد)
گود بای زندگی🏳️🗡️😑
اخ جون شوگولی جونم هم هست هوراااا 😍😍
دم سایتتون گرم 💜💜💜💜💜💜
فایتینگگگگگگگگگگ💜💜💜💜
یسسسسسسس خوش بحالت برای من تازه شروع شده😂
ذنبکمذنبکذبنکبی
اندهههههه تو باید زندگی کنی
یهپ
لابیووو لابولییی




هستی شه ایشون عسلن
اها یه چیز دیگه
چرا هی پاره خطی یادم میادش :///////
میگم اون تیکه که مال بلک سوان بود قبل از اجرا on
یا مثلا بین on وlife goes on
اونا رو نمیزارین ؟
اخه خیلی جذاب بودن
من وقتی اولین بار کوک رو دیدم ، نشناختم بعد با خودم گفتم جیمینه😭😭😭😭
اها راستی
اینقدر درگیر موهای این پسره شدم یادم رفت :///
میشه مصاحبه رو با ساب بزارین ؟
همین موهای کوک
تمام تونایی حساب و کتاب رو ازمن کلا گرفت
سر کلاس ریاضی گیج بودم
مثبت منفی ها همرو قاطی مینوشتم
قدر مطلق هم که هیچی نگم براتون
یه معادله یه مجهولی هم نمیتونستم حل کنم :////////
کوک بلوند کرد و ما همگان از دست رفتیم
مرسی که اجراها رو گذاشتیننننن
بوراهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فتبارک الله احسن الخالقین🙂🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
دینامیت ورژن تخم مرغ بود
خدایی رنگاش خیلی شبیه بود خخخخخخخخ
من یاد ترزی افتادم
اول اینکه خیلی هق که گزاشتینش

دوم اینکه
آیدا مرد

سحری
ایدا مرده
الان این یه جنه داره کامنت میده
وای خدا
موهای بلوند
وای
یقه باز
بایس تو
ننه
کجای دلم بزارم من این همه چیو؟¿
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(پانی یه پرنسسه)(تف تو ج ح )
شتتتتتتتتتتتتتت
و من مثل همیشه بی خبر از همه جا/=

ینی نخوند کلا تو آن؟

خوبه خوبه
همینجوری پیش بره دیگه خوب میشه🤧
دلم میخواد هرچی از دهنم در میاد به اونی که زد بهش بگم/=
مرتیکه/زنیکه کور/=
چرا کسی واسه یقه باز تهیونگ عرررر نمیزنههه خو من یکی که سکته رو رد کروم🤧🤧🤧💜
اری باز بود یقش ولی من گیر بایسم بودمم😂😂
جونگکوک چند وقته چقد تغییر کرده بیشعووور
نمیگه یوقت ما آرمیا میبینیمش غش میکنم بی‌وجدان
هیی چی بگم اینا گونی بپوشنن ارمیا غش میکنیمممم
بابا بلاندددددددددددددددددددددددد:))))))(سیگار😐)

کشتی مارو
موهاتو انداختی گردنمون خفمون کردی
🤧🤧🤧اری ارییی سالی ک نکوست از بهارش پیداست 
اول سال ۲۰۲۱ ک اینجوری کرد کوک تا اخر سال چ میکنددددد
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
عاخه این مردتیکه ی فاکیه جذاب چ فکری کرده ک موهاشو رنگیده؟؟!میخواد بکشه؟؟بکش اصن بدرک.....
منننننننننننننن یبذنمخعسسصصسبتنمخعسسضیبلنخح😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
میخوام ب موهاش دست بزنم😭چبااالللل یکی بره بیارتش برام
هنوز جرئت نکردم اجرارو ببینم و اوضاعم اینه😭😭
گفته بزار ارمیا رو ب فنا بدم🥺 رنگ نکرد موهاشو الانم بلوند کرده اصن ب فنا رفتن همه 

از کوجا بیارمششش🤧
میشه قسمت فرش قرمز و مصاحبه هاشون رو تو این مراسم بزارید
واااای مرسییییییی🕳️💕💕💕
فقط رنگ موهای کوک،چه نازهههه✨😂
فدا
بسیی بسیییییی
وای رنگ موهای جونگ کوک..........
من غش😢😢😢😢😢🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
من مرگگگگگگ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
استیکرز تابوتو پیدا نکررممممم🤧🤧
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بنفششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ چرا کوک موهاش انقدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد جذابهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انقد ادیت زدیم که به واقعیت پیوست
*پناه بر بنگتن
...
اریی اری و ای ارمییوننن تخیلاتتونو ادامه بدین چون ی روز ب واقعیت میپیوندههه🥺🥺
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(پانی یه پرنسسه)(تف تو ج ح )
شت
این مراسم دیگه از کجا اومدددددد
کی اجرا کردننننننننن
واو واو جاست موهای کوکی
شوگا تو اجرای آن هم بود اما دنس نداشت؟
دینامیت چی؟؟
(هنوز ندیدم و نمیتونم ببینم/=سوال برام پیش اومده/=)
انروز بوود اجراشش فدا
اری توی on نبود شوگا بخاطر دنسش ولی دینامیت و life  gose on بود
درک نمی کنم
چرا
چرا
واقعا چرا کوک اینجوری رنگ کرد موهاشو
رنگ نکرد نکرد حالا که کرد این رنگی کرد

هعیییییییی روزگار


هعععععی بنگتن، هر روز دارین ما رو پیر تر میکنین با این کاراتون



ممنون که انقد سریع گذاشتین🙂💜💜
دیقا منم میگم نکرد یهو ی رنگی کرد ک همه رفتن تو افقق


ایگوو ایگووو فقط شک وارد میککنن بهموننن
سلام خسته نباشید.یه سوال داشتم.عکس هایی که تم سایت هستش رو چطور باید پیدا کنم؟ سپاس بیکران
سلام عزیزم
تو قسمت photo برو پیدا میکنی 
Army✌🏻👊🏻🔥🔥
عررررررررر
موهای کوکککککککک
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
نکن با ما همچینننننننننن😭😭😭😭😭
هقققققققققققققق نههههههههههه
واییییییی اولش که دیدم فک کردم ادیتهههههه😐😑😐😭😭😭😭😭😭😭
هعییییییییی من میرم بمیرم..........خودافیظ
کوک ادیتا رو ب واقعیتت تبدیل کردد😍😍😍😍


نرووو بمون زوده هنووززز
چرااااا چرااااا چراااا رنگ موهای جونگ کوک انقد کشنده هسسس براییی چیییی من نمیفهمممم انقد زیبا چراااا:/
اگرر فهمستیی ب منم بوگوووووو☹☹☹☹🥺🥺🥺
😐چرا؟باز؟من لایف را لیو میکنم و اجرای بلک سوان ندیده، دای میکنم.این طرز رفتار با یک مبینای متشخص نیست بنگتن شه،بلک سوان ببینم گور خودم رو کندم قطعا.
یلو رو خوندم پلو:||||||||
ولی خیلی بهشتیه اجراها،فردا میبینم و بعد از اینکه فیزیک رو گند زدن با دیدن اجرا مهر تایید به مرگم میزنم🥺🌹🌹🌹🌹
از تو صفحه وبلاگای بروز شده اومدم اینجا😂باز من زیاد چکن زدم،چوسونگهیو
آخخخخ من با بدبختی دیدم دیروز 
یه طرف استرس امتحان یه طرف این
ها ها ها خندیدم :| خوب دادی ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.