بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS In The Soop PC's folder

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ مهر ۹۹ ، ۰۳:۴۱
  • ۳۹۳۷

های گاااایززز

اومدم پشت صحنه این د سوپ ببینم ولی هرچی چشم میچرخوندم پوشه‌اشو پیدا نمیکردم و در آخر بعد از چند دقیقه گشتن دیدم بنده خداهارو توی یکی از فولدرای طرح پرسونا گذاشتم. :|

این شد که آستینامو بالازدم و بعد از دیدن پشت صحنه به شدت خنده دار این د سوپ، این ۴ تا فولدرو برای خودم و عشقام (که شماها باشید) درست کردم.

سر پستای فولدر خیلی داستان میگم، خودم میدونم -.-

ایشالله ک خوشتون بیاد 😻

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید . (فولدرا فقط مخصوص کامپیوتر و لپ تاپن)

.

.

.

دانلود فولدر BTS In The Soop

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

هاهاااااییییی چقدر نازنننننن
خدایااااااا
بهت بگم دارم گریه میکنم باور نمیکنیییییییییی
خیلی دستتون درد نکنه خیلییی
اره دیگه همین
بوراهه
سلام عزیزم خوبی؟اولا ک واقعااا با این فولدرا و وبت حااال میکنم واقعا محشر و همه چی تمومه خسته نباشی واقعا و موفق باشی..دوم اینکه میخواستم خواهش کنم اگ میتونی تو ایمیلم بهم بگی چطوری این فولدرارو درست کردی خییلی دوست دارم یاد بگیرم فک کنم همشونو دانلود کردم بس ک قشنگن😍ممنون میشم بهم یاد بدی لاولی😁❤😘
سلام هانی شه 
کوموپدااا😍😍😍😍
ببین توی گوگل سرچ کن طریقه درست کردن فولدر کامپیوتر 
توی اپارت یه پسره هست من از اون یاد گرفتم 
که اول ابتداییشو یاد میده و بعدش درست کردن فولدر سه بعدیشو یاد میده
سلام سایتتون خیلی خوبه دستتون درد نکنه و خسته نباشید
یه سوال داشتم این فولدر ها چی هستن ؟میشه توضیح بدین لطفا ممنون
سلام پوشه های داخل کامپیوتر با طرح بنگتنن
سلام
مرسی از زحمتاتون💜
میشه با bt21 فولدر درست کنید
مرسی😘😘
خواهش از طرف جیسوگی
اوکی 😊
میشه طرحای دیگه هم درست کنی به جز in the soop می خوام لپتاپمو پوشه بارون کنم
در آینده اگر وقت داشت درست میکنه
نه منظورم اینه که همه اسماشونو اینا من تو یه فایل زیپ از یه سایتی اهنگا رو دان کردم و بعد فهمیدم خیلی اهنگا توش نیست، فقط میخام اسم همه اهنگا رو بدونم که ببینم کدومو دارم یا ندارم
اگه همه شون تو یه پست باشن بهتره
مثل اون پستتون که توش همه ی ام وی ها بود
گوگل سرچ کنی لیست آهنگارو میاره 🙂
متاسفانه تو یه پست نیستن
میشه برا ام وی ها و چیزای دیگع هم فولدر درست کنین؟؟
شاید 😍👌 
چجوری طرح هاش رو درست میکنی؟ با فتوشاپ؟
یس
مشکلم حل شد خیلی خوشگلن ممنون
❤️❤️
سلام من نمیتونم باز کنم
سلام :)
اقا یه سوال !
این فولدرا رو روی هارد یا مموری و فلش هم میشه نگه داشت و بعد روی لپتاب یا کامیپوتر باز کرد یا نه ؟
سلام
آره ولی توی هارد یا فلشت از زیپ در نیار 
حتما باید توی خود کامپیوتر از زیپ خارج کنی تا فرمتشون تغیر نکنه
وای خدا دلم واسه این فولدرا رفتتتتت😍😍😭😭

خیلی خفن و عالی بودن واقعا دمت گرممم😍😭🙂

هقق:")
کومائووووو 😭😭😭
انقدر خوشحال میشم از تصور اینکه کلی ارمی ازین پوشه ها واسه برنامه این د سوپشون استفاده میکنن 😂💃💃 (وی خر ذوق است)
میشه تو یه پست همه اهنگای بی تی اس از قدیم به جدید رو قرار بدید؟؟و بگین که ام وی دارن یا نه
واقعا همچین چیزی تو وبتون لازمه برا کسایی کع تازه ارمی شدم(مث من بدبخ🤦‍♀️)
خلاصه کلن یه سری پست مخصوص کسایی که تازه ارمی شدن بزارید
بابت وب فوق العاده ممنون
سلام شوگا جونی
تو قسمت آلبوم و موزیک تقریبا همه آهنگ های بی تی اس هست😻
سلام این فولدرا خیلی خوشگلن😍❤️️ میشه مال دینامیت و مپ اف د سول 7 هم بزاری؟؟
اصن دلم غش رفت برا این فولدرا👍💓
خواهش میکنم مال اون دوتا هم بزار🙏💗
سلام سالی شهه
واسه دینامیت رو صد در صد میخوام درست کنم
شاید همین فردا پس فردا هم بزارمش سایت ، چون از بس انرژی گرفتم ازین نظرات که نگوو😻😻🚬
دیمسمشمشئشئ عر
ححتماا
سلام مرسیییییی خیلی ناز بودننننننننن
فولدرای طرح دیگه هم داری؟ میشه بذاری؟
سلام جی کی شهههه
😍😍😍 نزمسمشمشوشمش کوموپدااا
 آری داریم 
تو قسمت BTS pc's folder سایت برو هست 😍
سلام خوبین
اولن سایتتون سگ درصد اسنیه شکی درش نیست
😭😭😭😭 فایلو دانلود کردم دانلود شد ولی اجراش نمیکنه چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
سلااام
عررر😍 کوموپداا
اممم ، از زیپ خارج کردی ؟ بعد ویندوزت چنده ؟
از زیپ خارج میکنی ، یه فولدر میاد که توی اون این چهار تا فولدره
لینکش خرابه.
سلام چک شد مشکلی نداشت
اومووو..کومایو جیسوگ شهه..خیلی سوییته :")
عررر😭 چقدر شاد شدم خوشتون اومد
سلاام خیلى پوشه ها گوگولیین😍😍 میتونین براى بقیه ى قسمت ها هم درست کنیین؟؟
سلام نگار جونی
کومائووو😍
نگو که برای هر قسمت میخوای یه پوشه جدا داشته باشی 😂
سلام . من پوشه هارو از فایل بیرون اوردم اما اینطوری نیستن مثل یه پوشه ی معمولی هستن باید چیکار کنم؟
سلام سارا جون 
مطمئنی؟
شاید باید یکی دو دقیقه بمونی تا لود کنه
ویندوزت چنده ؟ شاید به ویندوز ربط داره
سلام اون جایی که بی تی اس کنار رییس جمهور کره رفتن رو نمیزاری هر جا نگا میکنم نیست
سلام 
اگه چیز رسمی ای منتشر بشه میزاریم
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
دمت گرم خیلی بهشون نیاز مند بودم❤🔥😂
😂😂😂 خواهششش
خیلی خشگل بودن*-*
میشه برای دینامیت هم فولدر درست کنید
چینچایو؟😍😍😍
آره آره تا دستم راه افتاده میخوام همچین کاری کنم 
سلام.من قبلا هم یکی ازینا دان کرده بودم از زیپ خارجش کرده بودم اما بعدش باید چیکار کنم.لپ تاپمم ویندوز10
سلاام
هیچی دیگه از زیپ که خارج کردی ، استفاده کن از فولدرا
این د سوپتو توش بریز 😂
جیسوگ لایو دیروز رو نمی زاری؟؟؟؟
جیسوگ شیییییییی من همین الان از خواب پا شدم 7:55 داشتم میرفتم سر کلاسم دیدم bts universe story برام نصب شدههههههه😍😍😍😍😍
عررررررررررررر
ولی قراره فردا بازیش رسما شروع بشه یعنی 24 سپتامبر
بعد الان رفتم تو سایتش نگاه کردم فهمیدم که باید حافظه خالی کنم😐😑
نسخه دیتاش برای اندروید دو گیگه:/
برای ios یک گیگ :/
هعی😐 یاد bts world افتادم😑
برای بی تی اس ورلد رسما پدرم درومد بعدش چه اشکهایی که برای چیز هایی که پاک کردم نریختم😐😢
تو بودی جای من چیکار میکردی؟
یعنی مثلا چه چیزهایی رو پاک میکردی تا بتونی نصبش کنی؟
آره خیلی ذوق مرگم منم 😂😂😂

اوف اصا بی تی اس ورد فقط دانلود داشت 😂😂😂 تازه بازم به زور لود میکرد
من ... چیز زیادی هم برای پاک کردن ندارم اصولا😂 
میشه لایو دیروزشونو بزارین من از دیروز منتظرم؟
خیلی عالییی بود مرسی
😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.