بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

[BTS LOG [ON

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۲:۲۵
  • ۳۹۳۴۶

دانلود لایو بنگتن در Youtube 

2020

‍‍‍~~~~~~~~~

2009** BTS

1080P | 87M

720P | 48M

480P | 28M

زیرنویس فارسی

2020-11-13


201111 Jimin

720P | 148M

480P | 78M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-11-11


201021 Jung Kook

720P | 235M

480P | 135M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-21


2009** RM & Jung Kook

1080P | 78M

720P | 44M

480P | 25M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-05


200928 jhope

720P | 206M

480P | 105M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت) 

2020-09-28


200927 RM

1080P | 166M

720P | 43M

480P | 30M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-09-27


2008** V & Jung Kook

1080P | 84M

720P | 47M

480P | 31M

زیرنویس فارسی(اختصاصی سایت) 

2020-09-25


2008** BTS

1080P | 221M

720P | 126M

480P | 72M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-09-22


2008** Jung Kook

1080P | 141M

720P | 81M

480P | 47M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-09-20


2008** Jung Kook

1080P | 32M

720P | 17M

480P | 10M

زیرنویس فارسی ختصاصی سایت)

2020-09-19


2007** j-hope & RM

1080P | 292M

720P | 161M

480P | 94M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-07-09


200616 JIMIN

720P | 153M

480P | 84M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-16


200609 V

720P | 548M

480P | 293M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-09


 

200605 제이홉

720P | 220M

480P | 111M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-06-05


 

200525 JIN

1080P | 472M

720P | 281M

480P | 161M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-25


 

200522 SUGA

720P | 295M

480P | 160M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-25


 

2004** BTS

1080P | 382M

720P | 220M

480P | 120M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-12


 

200508 SUGA

720P | 175M

480P | 102M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-08


 

200507 V RM jhope

720P | 380M

480P | 204M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-07


 

200506 SUGA 2

720P | 176M

480P | 95M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-06


200506 SUGA

720P | 353M

480P | 190M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-06


 

200501 JIMIN

1080P | 131M

720P | 70M

480P | 42M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-05-01


 

200428 jhope

720P | 483M

480P | 263M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-04-28


 

200424 SUGA

720P | 530M

480P | 280M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-04-24

 


 

200417 RM

1080P | 220M

720P | 112M

480P | 60M

 زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت) 

2020-04-17

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۱۴۸ ]

اها..میسی...😘😘
واقعا کوماوو...😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘
.
باشه چشم..
و نومو نومو نومووووووووووووووووووووووووووووووو کوووووووووووووماااااااااااااوووووو...
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😁💞💞💞
راستی میتونی ساب هارو از چنل خودمون هم فوروارد کنی
اینطوری راحتتره
سلام...
کوماوو واسه لایو هایی که گذاشتین....😍😘
و یه در خواستی من داشتم که میخواستم ازتون یه اجازه ای بگیرم...من یه چندتا لایو داخل کانالام از بچه ها میخواستم بذارم و میخوام ازتون اجازه بگیرم اگه میشه زیرنویس لایو هایی که گذاشتین رو من داخل کانالم با ذکر منبع بذارم؟؟
لطفا؟؟🙏🙏
اخه اگه من بخوام درست کنم زیرنویس رو خییییییییلی واسم سخت میشه..و زمان بره واسم..و به خاطر درسا خیلی وقت ندارم متاسفانه..و اگه اجازه بدین لطف بزرگی میکنین...
بازم کوماوو😘😘😘
سلام بی تی اس کوکی شه
اگه با لینک خودمون و ذکر منبع بزاری مشکلی نیست عشق جان 😻💜
><
منون بابت راهنمایی هات
لاو یو تو
><
سلام.فایل های زیرنویسی که با پیکوفایل آپلود شدن دانلود نمیشه با مرورگرهای دیگه هم امتحان کردم فکر میکنم مشکل از پیکوفایل باشه.اگه امکانش هست فایل های زیرنویس رو توی کانال تلگرامتون هم قرار بدید یا از طریق آپلودبوی آپلود کنید
سلام
الان هم دانلود نمیشه؟
راستی یه کمکی میخواستم ازتون
من ران بی تی اسو کامل دیدم تا جایی که منتشر شده و روکی کینگ و سریال ها و سینمایی ها و بنگتن گایو و دنس پرکتیسا و استیج میکسا و امریکن هاستن لایف و اپیزود ها و بنگتن بمبا و مصاحبه ها و لایوا و بوک بول بوک و جدیدترین کنسرتا و این د سوپ .همه اینارو دیدم.میشه بگین دیگه چی ببینم ؟ واقعا نیاز دارم....ولی هیچی نیست.
و اها بون وویاجو کامل دانلود کردم اما اصلا اصلا زیرنویساش مرتب نمیشن همش عقب جلوعن اصلا اعصابم خورد میشه ده دقیقه از این برنامه رو ببینم.هم از سایت شما و هم از جای دیگه دانلود کردم اینجوری بود .میشه یه راه حلم برا این بدین ؟
ممنونم
آفرین واقعاا 
تو که همه رو دبدی 
خب الان برو قسمت پروگرم 2 و برنامه flower crew رو ببین 
بعدش افتر اسکول کلاب
بعد دی وی دی ها مثل ماستر و سامر پکیج
آها اگه بون وویاج رو ندیدی اونم ببین 

اول فصل 3 و 4 رو ببین 
بعدا من ساباشو وقت کردم درست میکنم
سلام ادمین جانا.بالاخره وقت شد بیام و یه کامنت بزارم
خوب هستین که انشاالله؟
از کجا شروع کنم ...مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی و یه عالمه تشکررررر از شما نازنینا که انقدر خوبین.واقعا به خاطر همه چیز ازتون ممنونم .همه چیزایی ک قرار میدین بماند ک با چه کیفیت های عالی و سرعت فوق العاده تر.واقعا کار سختیه نمیتونم بگم درک میکنم اما میدونم و بهتون احترام میذارم....سپاس فراوان و خدا قوتتتت.انشاالله که همیشه و هرجایی سالم و شاد باشین و به اهدافتون برسید.یه عالمه دوستون دارم
بوراههههههههه
فایتینگگگگگگگگگ
عاشقتم که باران شه 😻😻😻😻😻
بخدا راضی نیستم این همههه تشکر کردی 
عشقی💜💜
لابیووو
فایتینگگگ
سلام اول اینکه خسته نباشید وبراتون کلی امرژی مثبت و حال خوب آرزو میکنم😚😚😚😚😚بعدم اینکه امکانش هست این برنامه ای که با حضور پی داگ و پسرا بود و بزارین؟immortal songs : singing the legend ممنونننننننننننننننننننننننننننننن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
لاویووو😻😻😻
فعلا درخواستی ها بسته است :")
هر وقت بازش کردیم اونجا کامنت کن
سلام
ببخشید من یه سوال داشتم
چجور در مورد تاریخ و زمان لایو ها خبردار میشید؟
چون دوس دارم منم لایو هارو همون موقع ببینم
سلوووممممم خوبی؟؟؟
ساب فارسی لایو جیمین رو میشع بذرای؟
تنکص♡
لایو امروز موچی من کو؟؟؟ لطفاً بذارین
جیسوگ نمد چرا ولی لایو جانگ کوک رو الان خواستم دان کنم نشد هردوتا کیفتشو هم تست کردم نتونستم
اگه زحمتی نیست چکش کن
کامسامیدا
سلام چک کردم مشکلی نداشت 
سلام من نمیتونم لایو جدید کوکی رو دانلود کنم، صفحه دانلود میاد روش کلیک هم میکنم ولی هی میچرخه هی میچرخه آخرشم خطا میده😭😭😭
سلام میشه منو هم لینک کنی :)

سایتم برا گروه اسپاس که جدید میخوان دبیو کنن
سلام میگم امروز تو یوتوب بی تی اس یه ویدیواومد که یه جای شبیه ساختمون برا خرید وسایل bts بود میشه بگی اون چیه و همچنین فیلمش رو بزاری دان کنم میخاهم هر روز نگا کنم و به بدبختی هام فکر کنم🙍😭
برو تو قسمت live صفحه سوم اون لایوی که نوشته به مناسبت ۴ میلیونی شدن⬅️(برای V)
تو کره چون همه سنین نگاه برنامه ها میکنن همه چیز بتید رعایت بشه مثل تتو^_^همه ایدول ها رو تتوشون چسب میزنن تو موزیک شوها مثلا ام وی کیل زیس لاو بلک پینک چون یه تیکش مثلا ماشین زد به رزی پخشش نکردن تو تلویزیون و اینکه تو کره وقتی تتو داشته باشی اجازه نداری بری سونا⬅️(برای Vtaetae۰۲
ارمی ها فقط 1 میلیون مونده تا 1 میلیارد شدن boy with luv پس برید و استریم بزنید تا زود تر اتفاق بیوفته💜💜💜💜💜💜
سلام ببخشید اون دقیقا چه برنامه یا لایو یا بنگتن بمب ای بود که ار ام و وی بودن و ار ام انگاری داشت به وی انگلیسی یاد نی دادا و اینا وی یه کت قهوه ای تنش بود
و اینگه اگه گذاشتنش بگید تو چه بخشی هستش
سلام
خاطرم نیس کدوم قسمت بود عزیز
سلام میشه این کنسرت اونجایی که تهیونگ کلاه سرشه رو بزارید
"2019 Lotte Duty Free Family Concert" at the Olympic Gymnastics Stadium in Seoul

خیلی خیلی ممنون میشم💖🌷🌼
ادمین جون لینک دانلود لایو جونگوک و شوگا انگار مشکل داره اصلا نمیتونم دان کنم😢😢😢
مشکی ندارع عزیز
دوبارع امتحان کن
سلام کسی میدونه چرا جیکی توی اجراها روی تتوش چسب میزنه
دیگهدوسش نداره؟😂
تشکرات شدید💞
سلام ببخشید میشه بگید چه جوری دانلود کنم
با انگشت
میذاریش روی لینک و کلیک میکنی
تبلیغات رو رد میکی تا ب لینک دانلود برسی
وای مرسی دوستم خیلی خوبی منتظر لایو کوکی بودم
هزار تا بوس به لپت 😀😀😀
سلام میخواستم بدونم برای لایو کوکی زیرنویس قرار میگیره یانه
ممنون از سایت خوبتون.❤❤
من واقعا تحسینتون میکنم 👏👏👏 در عرض دو ساعت چه زود آپلودش کردین ؟!؟!😲😍😲😍😲😍💜💜💜💜
♡ Army ツJK ♡
سلااااام
جونگ کوک باعث میشه گاهی اسم خودم یادم بره:|
عجبب -___-
میگما دوستان خوشگلم
جونگ کوکی یه دوساعت پیش یه لایو داد نمیزارینش با زیرنویس 😭😭😭
خیلی وقته تو سایت باحالتونم ولی اولین باره که پست میزارم
موفق باشید 🙋
قرار گرفت










بخدا ک هبار گفتم همه برنامه هارو میذاریم

دیگ نگرسین میذاریم یا نهه جان هرکی دوست دارین 😭
لطفا لایو امروز کوک و قرار بده:(
برای 12665555656663363587899955 ببااااااااااااااااااااااااااااار
میذاریممممم همه برتامه هارو بخدا ک میذاریم😭
سیمول جیسوگ یا هرکی که داره ج میده...دیدددددددددددددیییییییییییننننننننن جیمیییییینننننننن تو لایووووووووووووو دیروزشششششششششش گفتتتتتتت ایرانن سارام؟مردم ایرانننننن @@@@@@@@@@@@@@@ بجنبین تروخدا با زیرنویس فارسی بزارینش عررررررررررررررررررررررررررر
لایو دیروز رو ندیدن
چیزی هم نشنیدن در مورد این موضوع
اگر بود باید سرو صدا میکرد نه؟
دلم برات تنگیده بییییییییید ناموسا یه ساله میشناسمت ولی کم میحرفیم :/
آخه کم میام اینجا 😂
دارم روی چند تا سورپرایز کار میکنم 
عرررررررررررررر سیماااااااااا
بلییییییییی
اولین لایوی ک رسیدم همین لایو هوبی بود:")
چ حس ناب و قشنگی داشت:")
مثل اوسکلا براش دست تکون میدادم:")
یه لحظه اون سیگار بهمن رو قرض بدین برم تو افق بکشم:")
آیگویا😂😂😂😂
فکر کنم اولیه من کامبک تیر بود که تو یوت زنده پخش کردن

من فقط سیگار برگ دارم.
ممنون که همه ی لایو هارو میزاری . راستی کلاس چندمی که وقت میکنی هم درستو بخونی هم اینجا کار کنی ؟
دیگ کلاس از ما گذشته 😂
Baby pari cute + عاشق پیشه شهلا
اع بیداری که
خسته نباشی دستت طلا
.
کات بی تی اسو تو کنسرت فمیلی نمیذارید؟
آها... اوکی. ببخشید اگه یکم تند حرف زدم. :)
.
Minnie ʕ•ᴥ•ʔ
جیسوگگگگگگ..........
عشق ابدیییییییییییییییییییییییییییییییییی
سیمااااااااااااااااااااااااااااا
عشق ابدی بازم/:
بع/:
نمیدونم؟
عاغا چقدر قدیما اینجا کامنت میذاشتم لامصب:)
24/7 کارم کامن گذاشتن بود:)
میدونین کیم؟ ARMY FROM ANOTHER WORLD :)
هعی روزگار
زیاد نمینویسم میدونم کامنتا زیاده:)
موفق باشین^^
گروه جی فرند اونجا چکار می کننننننننننننننننن
کاش منم عضو گروهشون بودم با اینکه فقط یه اجرا ازشون دیدم
و لطفا کنسرت انلاین چند وقت پیش رو بذارید
چرا نظرمو تائید نمیکنید یا جواب نمیدید؟🥺😶


درخواستی ک جواب نمیدیم :(
امم قرار شو از ۱۰ همه ارمی ها در دست راستشون یه دست بند بنفش باشه به معتی من بهت افتخار میکنم
همه ی ارمی های دنیا
و فصل ۲ قسمت۵بون ویاجی پشت صحنش لطفاااا
میکستپ کوک هم هروقت منتشر شد لطفا بذاریدش
واقعا خیلی ممنون که جوابمو دادین!! خوبه حالا ازتون خواهش کردم --___--
من نمیدونستم معنیشو
وگرنه میگفتم بهت :(
نامجون نامجون نامجون...
ریدم تو عضلات سینه ات که قلبمه زده بیرون عوضی جذابT-T
دلم میخواد بکنمشون و زیر فرشمون قایم کنم-_-
زیر فرش؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سلام ادمینا یع سوال چه بلایی سر وبلاگ تی اکس تی اومده😭😭😭😭
نمیدونم :(
آقا من واقعا نمیفهمم😭الان این اخریا لایو بودن یا نه؟😫😭
اره
لایو تو یوت بودن
جیسوگ‌شی و سیمول‌شی حالتون چطورع..؟ :)
خعلی وخ بود کامنت نذاشدع بودم دلم تنگیدع بووووود😭😭😭😭
خوبیم لاااو .
الان من نفهمیدم اینا لایون ایا؟؟
جیسوگ شی "ساب یونیت" و "کلون" یعنی چی؟ این مدت خیلی به این دوتا کلمه برخورد کردم ولی اصلا نمی دونم معنیشو چیه! =| اگه توضیح بدی مدیونت میشم =)
https://kingchoice.me/topic-the-best-kpop-lightstick-2020-close-oct15-1247.html

رای گیری لایت استیک ها 🥳🥳🥳
آرمی دومه تو رای گیری
پیش به سوی اول شدن


جیسوگ شی اون سری چون گفتی عیب ندارع بفرستم اتفاقا بفرستم که خودتم بری رای بدی فرستادمممم😊😊😘😘😉😉
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
من تو این لایوشون همش در حال اسکرین گرفتن بودم
لامصب خداااااااااااا
مرسی که گذاشتیش
اینننننننننن لایووووووووووو تهکوک یعنی ساب یونیتشووووووووووووووووونننننننننننننن من کلون نیستمممممممممم ثتریاصرعثاسنمزذبهعالضصاذاثعت ذاهسیدذنتعضثلصندشسهراعثرذتیذعقصدز1ار8ینرذ تنشیدذ82ا
بعله بعله 😂🙂
سلام..خیلی ممنون از پیجتون..فقط میشه مصاحبه ی بی تی اس توی کاخ سفید و شبکه ی sbs رو با زیرنویس بزارین؟💜💜🧡🧡💙💙❤❤💚💚💛💛🤍🤍🖤🖤😍😍😍🤧🤧🤧🤧
سلام اگه چیز رسمی ای منتشر بشه میزاریم
هعییییی💔😓
برم در افق🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚬🚬
سیماااشیی داری کارو به دوئل میرسونی🔫🔫🔥🚬
سلام ...سایت تون عالیه...دمتون گرم.
فقط یه خواهش اگه میشه سخنرانی پسرا به مناسبت روز ملی جوان رو هم بذارین.
وایییی مرسیییی
انیونگ جیسوگ اونی و سیما اونی 💦👑❤️
ببخشید خیلی وقت بهتون سر نزدم سرم خیلی شلوغه اصلا بخاطر درسام وقت نمیکنم 😔🤷🏻‍♀️
جیسوگ اونی یک داستانی دارم که نگو ما تو فامیلامون یه فن نما بی فاز داریم یروز میاد میگه بی تی اس گی هستن
😐😐🌵
یروز میگه آرایش میکنن، یروز میگه فالوراشون فیک، یروز میگه شوگارو دوست دارم کلا رد داده نگم برات😐😹🌵
من جر خوردم سر این لایو کوک
واییی خداااااا
جینکوک
یا نمی دوننننننم
ولی خیلی عر داشتتتتتت
جیسسسسس بگووو که اینجایی😐😓😭😭😭😭😭😭😭
دلمان برایت بسی تنگ شدههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭🚬🚬🚬💔💔😐😓
جیس پیش خودمه 😏
این دوتا اخریا الان لایو بودن الان ایا؟؟
بعد چرا صدا نداره یه تیکه هاییش؟
من گیجم الان
خود کوک صداشو بست/🤪\
جیسوگا پروف جدید مبارکااااا
چرا کوک میخواد ما ارمی ها رو به کشتن بده:/چرا اخه:/ایح
برای لایو کوک شما زیرنویس فارسی درست میکنین یا بنظرتون نیازی نیس!؟
این لایو لعنتی دیشب خبرشو یوتیوب بهم داد نخونده ردش کردم الانم میخام گریه کنم ولم کنین😭🤯😵
سلام خسته نباشید میشه خواهشا مصاحبه رادیویی kbs که پسرا هفته قبل انجام دادن رو بزارین ؟ خواهش میکنم😥😭😭😭
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بدبختی از این والاتر؟ جونگ کوک لایو بزاره و تو نت نداشته باشی... داریم بدبختی از این بالاتر؟
معلوم نی کدوم کونکَشی منو نفرین کرده بود ک امروز اینطوری گشت هعییییییی فاخینگ لایف
エルハ ~엘리
دیدمشون که دارم منفجر میشمD=
+
اوکی ممنون♡
خواهش 🔥😂
エルハ ~엘리
رفتم دی وی دی رو کامل دان کردم
وی در خلا به سر میبرد*....
عاااااااالییییییییسخفجخجفسهشجفجفهشسفجهسجهفجخفشجهفشهسجفهجفسجفهسفخجسهجسفسخجفخجسفجاسبهجیسیجاجهسیجهساجسیاججایجسباهجیهیجهفجس
عر زدن*
+
یکی از دوستام گف بپرسم ک فروشگاه انلاین یه چنل خوبی میشناسین که وسایل بی تی اس وارداتی و اصل بیاره؟
گف سوییشرت لاو یورسلف سیاه سفید بی تی اسو میخوام ولی فقط یه جا داش اونم اصل نبود
دان کردن فایده نداره ک ، فقط ببینش🔥🔥🔥🔥🔥

راستش ما چیزی معرفی نمی کنیم
به دلایلی
سلام امروز یه کلیپ دیدم که نوشته بود بی تی اس میاد ایران دان کردم و یه پیام هایی بوداما سفارت نوشته بود که به کمپانی بیگ هیت پیام داده بودن(نمیدونم حالا با ایمیل یا هرچیز دیگه ای)

گفته بود که گروه بی تی اس میلیون تو ایران طرفدار داره و ایران هیچ جنگی نیست ،،لطفا بیایید و این جور چیزا

کمپانی به کلی زبون جواب داده بود (البته ایران هم که پیم داده بود به چندروز بود)
و گفته بود الان بخاطر کرونا نمیتونیم جلسه برگژار کنیم ولی با اعضا حرف زدیم دز این باره
و عد گفتم تو لایو های بعدی جواب میدن خوده اعضا
حالا جیمین گفته بود ما قبول کردیم و سال دیگه قلل اط نوروز قرار به ایران سفر کنیم
التماس میکنم برید ویدئو رو دان کنید ،،ببینید بعد لطفا یه پست بزارید کها غلطه یا نه برای این میگم پست بزارید چون میخام همه ی ارمی ها بدونن درسته یا غلطه
تو نت سرچ کنید ،،بی تی اس میاد ایران ،،بعدش یه ویدیو 50 ثانیه ای که اومد دانلود کن از توی اپارات هستش

خواهش میکنم جواب بده و یه پست بزار
سلام بی تی اس جان
من هیچ چیز رسمی ای در این مورد ندیدم
و تا چیز رسمی ای نیاد شایعه و دروغ تلقیش میکنم
エルハ ~엘리
حیف عکسه رو سیو نکردم وگرنه میفرستادم=(
+
مرسییییییییی=)))))))
ای بابا ... 


خواهشششششش😻
エルハ ~엘리
انیوووووو=)))))
دوتا سوال داشتم
من یه عکس دیدم از ته و کوک که چشم بند داشتن و تقریبا لبای همو لمس کردن
میدونین مال کدوم برنامه بود؟
و سوال دومم اینه که ویدیوی کامل اینو دارین یا میدونین مال کجاس؟:

https://www.instagram.com/p/CCakZgKJauC/
آنیووووووووو
اممممممممم این سوال اولتو یادم نیست

اخخخ این ویدیوهاش محشره
واسه مجیک شاپه 
تو قسمت پروگرم ۲ بری مجیک شاپ سئول هستش
تو قسمت دی وی دی ها هم نسخه دی وی دی اش هست که هم ماله بوسان توشه هم سئول
اگه ندیدی حتما ببین واقعا محشره
سلام وویی من تازه که نه یه چند وقتی هست یافتم ساییتتونو پرفکتتتتتتتتتتتتت😁😁😁💜💛💜💛💜💛💜💛💜💜😍😍😍😍فقط میخاستم یه چیزی بپرسم ببخشید شما سایتی برای گروه جی ایدل نمیشناسید که برنامه هارو با ساب بزاره 😃😃😃😯😯😯😯😯خیلییی خسته نباشید 😁😁😂😃💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛
یسسسسس نیومین شهههه
برای جی آیدل ... بزار ببینم بچه ها دارنش


گشتم پیدا نکردم ولی مطئنم یکی از دنبال کننده های سایت داشتش

سلامت باشی 😻
وای ادمین جون مرسی چه تم قشنگی گذاشتی واسه سایت، منم بایسم جی کی هست هی میاد جلو چشمم غش می کنم براش، مثل گیفه مرسی عزیزم 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خواهشششش😻😻😻 البته هر روز یکی از اعضارو میخوام بزارم 😏🚬
سلام
یه سوال دارم.(البته ببخشید اگه خیلی مزخرفهه)
اگه مثلا یکی از اعضا الان لایو داشته باشه شما از کجا میفهمید؟
مرسی❤
سلام
بالای گوشی نوتفیکیشنش میاد
سلام ببخشید میشه لایو های قدیمی تهیونگ رو بزارین
مثلا اونی که آرمی ها بهش میگفتم یکی پشت سرته و قدیمی ترش
ممنون سایتتونم خیلی خوبه💜
ایشالله تابستون شروع میکنم به گذاشتن لایوای قدیمی
واییی با لایو جدید تهیونگ جررر خوردمممم😂😂😂
حتما ببینید😂😂
اونجا ک راجب آهنگ پس زمینه با آرمیا حرف میزنه😂😂😂😂😂😂
عه پس من برم زودتر از بقیه برنامه ها اول اینو ببینم 😂
تنکیو 
بو خودا لوگ جیهوپ اصلا زیرنویس نوموخواد
هیچ حرفی نزد که
لعنتی انقدم جذابه که میتونم بدون هیچ حرفی فقط نگاش کنم o (∩ ω ∩) o
جیسوگ زیرنویس لوگ v نمیاد؟؟؟
قرار گرفته
سلام جیسوگ شی.تومیدونی این لایوهامربوط به کدوم پیجه؟منظورم اینه پیج اصلی اینستاگرام بچه ها که توش لایومی ذارن چیه؟فن پیجونمیگما.برای هرکدوم ازاعضاهم اگه میدونی بگو.گاهی اوقات ناراحت میشم ازاینکه فکرمیکنم بعضی از آرمی ها توتلگرام بااعضایbts چت میکنن ولی من نمی تونم .ای کا ش ماهم می تونستیم این کاروانجام بدیم.ببخشیداگه سرتودردآوردم.می خواستم باهات درددل کنم.
سلام
مال یوتیوبه
کی تو تلگرام چت کرد؟؟ 😐😳
سلام جیسوگ هیونگ دلم واسه لایو کوکی لک زده چرا این مکنه نمیاد لایو بزاره پیرشدم بخدا از چشم انتظاری ههههه امیدوارم یه لایو بزاره بزودی
سلام همینو بگو ، کوکی گفت میخواد لایو بزاره اما هنوز نیومده 😓
تتوهای جیمین رو دیدی تو لایو bts 2004 من فک میکرم این مکنه ها مث کوکی و یوگیوم و بم بم جوگیر شدن رفتن دست و کمر..تتو زدن^^جیمین قبلا never mind رو داشت حالاهم رو مچش زده 13 بعد حالا زیر دوتا آرنجش میترسم کم کم کل دستاش روتتو بزنه ببینید این مکنه طلایی چطوری هیونگ هاشو از راه بدر کرد♡♡♡
اممم
تتوی جیمین دائمیه؟؟ 
مال کوک رو میدونستم دائمیه اما جیمین رو نه 

😂😂😂 آره واقعا 
وای باورم نمیشه
تو واتس اپ ی گروه درس کردم لینکشو گذاشتم ویورس
الان توش ی عالمه که نه ولی خب تعدادی فن جهانی هس
عرررررررررررررررررررررررررر انقده ذوق دارم=))))))))))))
تازه قراره بیشترم بشن=))))))
اووووووو یسسسسسسس
فایتینگگگگگگ بر تووووووووو
سلام من خیلی سایتون رو دوست دارم و همیشه پیگیر برنامه هاتون هستم
من داخل نماشا یک کانال دارم و دوست دارم برنامه هایی که در سایتتون میزارید رو در کانال خودمم بزارم
تصمیم داشتم شروع کنم به گذاشتن که با خودم فکر کردم که اگه بزارم و بهتون اطلاع نداده باشم ممکنه ناراضی باشین برای همین می خواستم ازتون اجازه بگیرم برای قرار دادن ویدیو هاتون در کانالم با ذکر منبع
اگر نیاز باشه ادرس سایتتون رو هم داخل توضیحاتمم میزارم
سلام مین پری شی
اگه منبع رو ذکر کنی مشکلی نیست میتونی بزاری💙
های گایز
ی سوال
تو ویورس چجوری پسرا جواب میدن؟
از کجا باید بفهمیم؟
نوتفیکیشن میاد اگه جواب بدن
خیلی ممنونم😍😍
چونمانه یووو 💜💜💜
این لایو آخرشون که دسته جمعی بودن چرا زیرنویس نداره؟من هر روز میام سر میزنم منتظرشم😕
سلام قرار گرفت 
جیسوگ شهه⁦❤️⁩
سیماشهه⁦❤️⁩
دعای خیر آرمی ها پشت سرتونه🙏🙏🙏
خسته نباشید😘😘😘
کومائوووووو 
سلامت باشی نگین شه
اصا مگه میشه خسته باشم؟
جیسوگا همرو گذاشتی جز زیرنویس لوگ بنگتن😂فسیل شدیم
به جون عمو بمبی بچه ها دارن ترجمش میکنن
شاید باورت نشه الان نصف نظرا اینه که : "ساب لوگ بنگتنو نمیزاید؟"


میزارمش صبر کنید 🤧😂
کی ساب فارسی لایو جدیدرو میزاری؟؟؟
سلام
قرار گرفت
سلاااااااااااااااام خیلی خیلی خسته نباشید عاشقتونم بووووووووووووووووس
زیرنویس لایو اخری رو قرار نمیدین ایا؟؟؟؟؟؟ یا هست و من نیاز به چشم پزشک دارم !!!!
سلام
قرار گرفت
لطفا سریعتر زیرنویس فارسی رو قرار بدید ما منتظریم
سلام
قرار گرفت
سلام میشه لطفا زیرنویس لایو اخرو قرار بدین
سلام
قرار گرفت
سلام
مرسی برای زیرنویس ها❤❤❤❤❤❤❤
ببخشید زیرنویس 2004**BTS قرار نمی گیره؟
سلام
قرار گرفت
میگم اون لایو که کوکی توش مست کرده بود تو سایت هس؟
یسس
قسمت لایوارو چک کن 
جیسوگ شهه
زیرنویس 2004**BTS رو کی میزاری؟؟؟😭😭😭
سلام قرار گرفت 
تو این روزای طاقت فرسای قرنطینه دیدن این برنامه ها یا لایوهایی که قرار میدید حال و هوای آدمو عوض میکنه من چون محصل هم نیستم بشدت حوصلم سر میره ولی میشینم برنامه ها و لایوارو نگاه میکنم ممنونم ازتون❤️❤️
اره واقعا. البته من نتونستم بعضیاشو ببینم 😭
خواهششششش ما که کاری نکردیم بنتگن زخمتشو کشیده 😂
فقط منم که عاشق کفشای جونگکوک تو این لایو آخری شدم؟😍😍
مرسی بخاطر زیرنویس❤️
نمیدونم باید ببینم بقیه چه نظراتی دادن 😂
جدیده ^~^
یس
جیسوگی پنجمین ارمی زیپ رو میگفتم (چقدر فشار اوردم به خودم خخخخخخ) قرار دادی؟؟
عکساش که به صورت رسمی منتشر شد رو قرار دادم😂
سلام جیسوگی جونم خوبی؟
ببخشید جیسوگی جون میگم تو یادته پسرا لباس های بچگی هاشونو پوشیده بودن و عکس میگرفتن ویدیو کدوم پکیج بود ی راه نمایی دیگ اینک تو همون پکیج اعضا یکی یکی رو صندلی مینشستن و بقیه میومدن ی چیزی میگقتن و یا بوس میکردن(که کوکی تاتا رو گونشو بوسید تاتا هم گونه کوکیو فکر کنم خیلیامون گیفشو دیدیم) میدونی اسمش چی بود و ایا کاملشو داری قرار بدی با کیفیت 720؟؟؟؟؟
سلام جونگ کوک شی
واسه ارمی زیپ پارسال بود 
و این دومیه که میگی واسه ارمی زیپ دو سال پیش بود 
ببین اونا ویدیوهایین که به صورت ویدیو مسیج تو فن کافه شون آپ میشه و ما ویدیوهای فن کافه رو نمیزازیم ، یه جورایی عین ویدیوهاییه که تو توییتر و اینستا میزارن
جیسوگ شهه
زیرنویسBTS**2004 قرار نمیدی؟؟؟
سایت واقعا خیلی خوبه...مرسی که هستی😘
چرا قرار میگیره 
ساب انگلیسیش دیر میاد و وقتی میاد هم به ویدیوهاشون چسبیده است و خودمون باید بسازیم واسه همین طول میکشه
وای من مردم با لایو 2004bts دیدید جین چجوری خیر کامبک جدید رو لو داد^^وای نمیتونم تا اکتبر صبر کنم♡♡♡♡♡♡♡♡
جین:آلبوممون در اکتبر منتشر میشه درسته؟!
یونگی:*سرش رو تکون میده*
جین:اخ اگه اکتبر باشه.."
اره 😂😂😂😂😂😂 جین عالیع ینی
من تیکه تیکه دیدمش.  خودمم منتظر زیرنویسم
بچه ها خیلی خسته نباشید،خیلی زحمت میکشید🙂ممنونم ازتون🙏❤🌸😘
😻😻😻 خواهش مبینااا
Army From Another World
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این همه زر که زدم میخواستم بگم کفشای کوک توی لاگ آخری.......................................................................
به کدامین گناههههههههههههههههههههههه-_______________________-
****** ****** **** ** ****** ** **** **** ***** کوک تو یه قاتل لعنتی هستی که حتا کفشای فاخیتم آدمو حامله میکنه من اینجوری نبودمممممممممممممممم (روزه م مثلا خیر سر کچلم/: )
ولی خیلی خوب شد لایو دسته جمعی گرفتن عرررر دلم واسشون تنگ تنگ تنگگگگ شده بود T^T بوگوشیپدااااااT^T سرنگهه بچزT^T آی سرنگ یو هوزT^T
خب|:
زیادی شیک نشستن نه؟|: میترسم پاشون بشکنه انقد رسمی ماشالا برم اسپند دود کنمT^T
همین دیگه... ترجمه شو زوتر بذاریننننننننن*0*
تنها کسایی که لایو تکی نرفتن جین و کوکی ان-___- بذارین دیگه ذلیل شده ها|:
یعنی واقعا از شدت عشقت به کوک دهنم وا مونده😓

ایشالله. ساب انگلیسیش ده قرن طول میکشه بیاد -_-
Army From Another World
جیسوگ شههههههههههههههههههههه
ببین کی اومدههههههههه^3^
بلای جونت|:
دلت واسم تنگ نشده بود؟*-*
سیما شهههههههههههههههههههههه
ببین کی امدههههههههههه*0*
برکت زندیگی تهی ات که توسط من گلباران گشتهههههههه( |: )
اهم- من داشتم این دوروبرا ول میچرخیدم (کار همیشگیمه /: ) و دلم واسه کامنتیدن تنگ شده بود... اول از همههههههه-
(اجازه دارم تبلیغ کنم عایا؟.... قبلا گفته بودی ددی رحمته فلانه اینا منم میگم اگر لازم بود سان کن اگرم نه که قربون دستت بذار باشه ببینن*0*)
خب-__________-
ورژن دوم شات شب یکشنبه منتشر شدددددددددددددددد
اونایی که نمیدونن چی به چیه جریان اینه که من تو سایت بی تی اس فن فیکشن نویسنده م و خب شب یکشنبه اولین شاتم بود... کلی فیدبک خوب از گرفتم^-* آما! گفتم بذار یه ورژن دومم واسش بنویسم در نتیجه این شد که Our Heart In Paris منتشر شُدیده بیدود! (میدونم اسمش خعلی کلیشه ایه ولی به فرانسویه ترجمه ش میشه این-_____-) برین تو لینک خودتون ببینین چه خبره دیگه. بفرمد: http://fazayihaa.blog.ir/post/201
هرهرهرهرهر/:
جیسسسسسسسسس چن وقته بغل بغلت نکردم هاننننن؟!! سیم سیمممممممم چن وقته سس بوس نخوردی هننننننن؟!
بوس بغل فشار فوشور موچچچچچچچچچ ^3^
بوس با سس بغل و بسی فشارررررر-3-
سلامممممم
آیگو 😂😂😂😂
فایتینگگگگگگگگگ 
من هنوز وقت نکردم قبلیارو بخونم 😭😭😭

جوووووووونن
این همون لوگ عیه ک درمورد البوم توش ح زدن !؟
کدوم؟ تو بیشترشون درمورد آلبوم حرف زدن البته
بچه ها شوگا از پایان نقاشی stary night لایو نگرفته دلم میخواد آخرشو ببینم؟
😂😂 لایو آخرشو هنوز ندیدم 
اخرشو نزاشت؟؟
بچه ها
بله
ادمین عزیز
لطفاً زیرنویس فارسی ویلایو V , RM ,J HOPE قرار بدید
قرار گرفت 
جیسوگ شهههههه
اگر تو مامور مخفی بی تی اس هستی منم مامور مخفی خودمم
این جمله رو قبلا بهت گفتم
آمممممم تو ایران زندگی میکنم
بایسم یکی از اعضای بی تی اسه
تو رو میشناسم
خیلی راهنمایی کردم😂😂
من کیم؟
وای یعنی انقدر دلم میخاد برم بیرونا
حس میکنم ام انی 🤔🤔
ببخشید من جواب دادم 😂
سیما / جیسوگ / بع / جولیا شی !
حالتون خوبه !؟ همه سالمید!؟ زلزله اومد مراقبت خودتون باشید !!! ㅜㅡㅜ🍒
همه خوبیم ممنونم 😘❤️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** *** ** ** *** ****** ***** ** ***** *** ** ** ** ** **** **** ***** *** *** *** ***** *** ** **** ***** *** ** **** ***** ***** ** **** **** ** **** ** ***** ***** **** *** *** **** *** ****** ******** **** ** ** ** ** ** *** **** ****** ***** *** *** **** ** ******* *** ** ****** ****** ****** *** *** *** ** ****** *** *** ** *** **** ****** ***** **** ******* **** **** *** **** مرسییییییییییییییی
فقط میتونم بگم اهمیت نده
هرکسی برای خودش فکر و شعور گ عقل داره و خودش باید تصمیم بگیره ب چ چیزایی اعتنا کنه
اصن فکرم نکن بهش فدات شم 🤗❤️
سلام جیسوک ازپیام هایی که خوندم فکرکنم اسمت درست باشه لطفا لایو وی ونامجون و جیهوپ هم بزار ممنون میشم خیلی خوبی جیسوک
سلام عزیزم
جیسوگه اسمش ^^
قرار گرفت
انیووونگ جیسوگ شی..این لایو های شوگا هیچ کدوم با هیچ کیفیتی نیمیارن ینی .میزنی روش xip میگ ک اصلا کلا لینکی نیست و برگرد ب صفحه اصلی🙄
راستی کوک😍😍😍تو یوتوب یا توییتر نمیدونم 😅کدوم اهنگnever not رو اپلود کرده اونو نمیزارید😢😢🙏🙏🙏
کامسامیدا😘
سلام کوکی شههه
یسس خراب بود اصلاحش کردم

اون توی توییتر بود که تو سایت توییتر بی تی اسمون سیما گذاشته فکر کنم 
سلام ادمین عزیز...
ممنون از سایت خوبتون...لینک های Live جدید شوگا هر دو خرابه...لطفاً اصلاحشون کنید
ممنون از زحمات شما💐💐💐
سلام نگین شههع
یس خراب بود 
اصلاح شد 💞
کدوم منظورتونه ؟؟؟
نه فکر نکنم اون باشه اونی جون
نمی دونید کدوم برنامه هستش ؟؟؟؟
من نمیدونم :(
خسته نباشید جیسوگ شه و سیما شه❤
کومائووووووو مبی شعههه 😍
سلام خوبی اونی جون چه خبر ؟
ببخشید می دونی اون برنامه هست که جین از یک سفره ماهی میترسه اسمش چیه و قسمت چندمه ؟؟؟؟؟
ممنون می شم بگی ^^
همون سیزن گریتینگی ک دنبالش بودی نیس؟ 
آنیووووووووووونگ🤗
واقعا دمتون گرم با همین قدرت پیش ب سوی جلو فایتینگ💪
فقط ی لطف میکنید بگید ک بقیه memories از ۲۰۱۸ ب قبل کجا و تو چه صفحه ای هستن؟
و ممنون میشم وااااقعا اگه طبقه بندی سایتتون رو یکم ....آآآ
..یکم نمیدونم جزیی تر بکنین؟
اره ی بخش میشه بزارین و فقط بنویسید مثلا مموریز؟همونطور ک بی تی اس ران رو گذاشتیم و خب ی سری چیزای دیگ مثل وقتایی ک تو شوهای تلوزیونی شرکت کردن!😀
میدونید صفحات سایتتون واقعا زیاد و گشتن بین اون کار حضرت فیل .بازم یک دنیا ممنون .و خیلی ممنون ک همیش ب کامنتا جواب میدید.کارتکن حرف نداره 😍
باییییییی👌
سلام
لاویووووو😻😻😻
مطمئن نیستم گذاشتم یا نه 
اما اگه باشه تو قسمت دی وی دی هاست
دیگه مموزیزو کنسرت و سامر پکیج و سیزنا خیلی کمن ، واسه همین یه دسته بندی گذاشتم واسش😂 حالا به مرور عادت میکنی ، اولش سخته 
آخه مسئله اینجاست که ما توی وبلاگ محدودیت داریم و بیشتر از اون نمیتونم موضوع اینجاد کنم 
وگرنه جزئی ترش میکردم 
چرا من نمیتونم ببینم:|
چرا من علاقه ای ب لایو دیدن ندارم ؟😂 ترجیح میدم با اون حجم نت دانلودش کنم ک حداقل بمونه برام
دییدیییی چیی شدددد جیسسسوکاا😭😭😭😭😭😭 من گفتم کاشش چیممم بزارهههههههه الان دیدمم چییمم گذاشته تز ایناااا عررررررررررررررررررررررررررررررررررر
آره دارن به ترتیب میزارن😂
وای خدایی هوپی خدای رقصه💜💜💜💜💜💜💜💜
عشقههه
نمیشه چیممم یکیی بدهههه😭😭😭
ایشالله
IM_SkyCherry _Baby_🍒
جیسوگی !^-^
میشه فایلا رو با همونی باهاش 101 ران بی تی اسو اپلود کردی بقیرم بکنی ؟!
بزا فک کنم ... چیز ریزی بود اسمش -.-
سلام 
متاسفانه نمیشه 
چون اونارو فقط واسه سابا گذاشتیم 
سایتتون راستکیه آخه اگه هست باید به کره ایی باشه باهوشا
What does the fox say?
"Ring-ding-ding-ding-dingeringeding!
Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!
Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!"
سایتتون راستکیه آخه اگه هست باید به کره ایی باشه باهوشا
ودف
:|||||||||||||||||||
میگم‌الان چطور لایوو ببینم؟😐
الان؟ الان که لایوی نیس
اما ما میذاریم بعدا ببین
هلو جیسوگ نونا خوبی ؟ امیدوارم حالت خوب باشه ، میخواستم درباره ی تیم سابتون بپرسم ، من الان یزره سرم شلوغه به خاطر مدرسه های مجازی و امتحانو کوفتو اینا :) ولی توی تابستون ینی بعد از پایان مدرسه سرم خلوت میشه و میتونم بهتون بپیوندم ، میخواستم بپرسم تابستون هم کارآموز برا ساب زدن قبول میکنید عایا ؟؟؟ یا نه
سلام کیانا شی
قبول که میکنیم ، اما تو کنکورتم بده بعد بیا جمع ما 😂💞
واااااااییییی اینا خیلی کیوتن من عاشقشونم
😍😍
سلام
بابت همه چیز ازت ممنونم ♡
سلام
خواهش میکنم فاطیما جون ❤️
از اکسو هم میزارید؟؟
خیر 😇
سلام، خسته نباشید.
من در سایت اشتراک ویدیو نماشا کانال دارم ، میخواستم ازتون اجازه بگیرم زیرنویس این لایو هارو با ذکر منبع بر روی ویدیو های کانالم قرار بدم.
منتظر جوابتون میمونم.
ممنون از زحماتتون.
سلام گل جان
مشکلی نیست
اعتیادآورن فقط همینومیتونم بگم
😪
گفته بودید که مترجم میخواید من هم میتونم فرانسه و هم انگلیسی صحبت کنم
فرانسه لازم نیس
انگلیسی کافیه، ای دی تلگرام بده عزیزم
سلام جیسوگ شی دستت طلا من در به در دنبال این زیرنویسه بودم😍😍😍😍🙃🙃🙃🙃💜💜💜💜💜💜💜
فقط اینکه بقیه رم بزاری ها قربون دستت مرسی خیلی عشقی 💜💜💜
سلام عزیز جاان
بله دیگ دیس ایز اور سایت
حتما تهیونگ جون
چرا ادمین فروشتون جواب نمیده؟؟؟؟
تو این مدت بخاطر کرونا سفارش چاپی نمی گیره ام جی شه
راس میگی به قران به خدا کارم شده شب دعا کنم که صبح بلند شدم اصلا کیپاپو نشناسم از خواب بلند مبشم احساس میکنم هروز بیشتر از دیروز بنگتن در وجودم رخنه کرده به ابلفضل نمیدونم چه خاکی بزنم توسرم الان اینجا کی پاسخگوست ؟
تنها کسی که باید پاسخگو باشه و نیست "عمو بمبی" عه
من بابت سانسوراش نممیبخشمش -_-
مرسی از زحماتت جیس جیسمممم💙💙
خواهش 😻💞💞
سلام میشه لطفا زیرنویس رو قرار بدین
سلام
حتما
ای الهی مرگ این سایتتو نده خدا که نمیزاره دو کلام درس بخونم . به والله موندم همش تو نتم
تقصیر ما نیس که 😂
میخوای بخاطر درست اینجا رو ببندم؟😂 باور کن میری از یه جای دیگه برنامه ها رو گیر میاری 
چون یه ارمی هستی و به بنگتن اعتیاد داری 😂💜
سلام منم قبلا بهتون ایمیل دادم که میشه باهاتون همکاری کنم ولی جوابی نگرفتم انگلیسی بلدم
ایمیل نه
آی دی تلگرام بده
وای مرسی از سایت عالیتون *--*
تاحالا کلی دانلود کردم ارتون تشکر نکردم شما عالی هستین^-^
خواهش استره شیی
کِنچاناااا ، همین که اینجا رو واسه دیدن برنامه های بنگتن انتخاب کردی یه دنیا واسمون ارزش داره 💞💞💞
قبل لایو آر ام دیگه لایوی نیست ، جدید جدید میخام
تو پست های قبل قرار گرفته 💞
باعرض سلام وخسته نباشید💜
من چندتاپست قبل ترخوندم که نیازبه مترجم دارین. من و وستم می‌خواستیم که عضو تیم ترجمتون باشیم.
میشه راهنمایی کنیدکه بایدچیکارکنیم؟ زبان انگلیسی هم بلدیم
ممنون ومرسی 🙏🌈🌺🌺🌈
سلام یلدا جون
آی دی تلگرامتون رو برام بفرستین❤️
واقعا خاک تو سر یوتیوب...کلا برای من هنگ کرده بود لنتی😐
نمیدونم چطور میخوان کنسرت آنلاین فردا رو پشتیبانی کنن..این که لایو بود...فردا کلا یوتیوب میترکه😑😂
خدایا یوتیوب را حفظ فرما ما میخوایم رکورد بزنیم🙏
کردن دیگ 😂
واقعا به طرز وحشتناکی دلم تنگ شده بود مرسی ادمین جون
خواهش میکنم 😭😍
وایی چرا من امروز رفتم بیرون شهر بعد n روز قرنتینه 😂با ماسک 🤣انتن نداشتم چرااااااااااا اه 😢و شما نامجونی چرا امروز لایو میزاری چرا امروز😑😐
انتظار نداری ک الان تشویقت کنم؟ 🤨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.