بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

یلدا گوهری
سلام
این کامل نیست مگه نه؟
ببخشید یه سال این همون ومبلی نیست مگه پس چرا ژاپنیه و تو اساکاست آخه گیج شدم کنسرت ومبلی و دیدم دقیقا همینجا بود😭
نه این ومبلی نیست
سلام جیسوگ
این کنسرت اوساکا زیرنویس انگلیسی داره؟
سلام
فکر نکنم
خدا قوت پهلوان 😇
خسته نباشی دلاور.😏
میگم ک این لینک ساب فارسیو نمیزارید؟
چاکرتم هیمونگ شههه 😏💪

نوچ
سلام
ممنون بخاطر زحماتتون
پارت دوشو آپلود نمیکنید؟؟
سلام نسیم جون
متاسفانه آپلود کننده اصلی نذاشته بود
توروخدا ج بدید چرااا من هر دو کیفیتو دان کردم ولی صدا ندارهههههههه واای دارم خل میشمممم
مشکل باید از دستگاه خودت باشه چون بقیه دانلود کردن و مشکلی نداشتن عزیزم ❤️
چرااا صدا ندارههههههههه
کنسرت انگارکه یه پارته! پارت دومش روقرارنمیدین؟؟ توروخداقراربدین آخه خخخخیلیییییی قشنگه😍😍😍💜💜
سلام یلدا شی
آره همه بچه ها گفتن 
اما فقط همین پارتش آپلود شده بود 
جاهای دیگه هم گشتم پارت دوشو نیافتم 😭
سلام..خسته نباشی عزیزم...شما کنسرت nanjing تو سال 2016 رو گذاشتین؟/
سلام ویکوک شه
نه فکر نکنم 
سلامممممم
ممنون ک اینو گذاشتین البت پارت دومش نی ولی هدفم از کامنت چیز دگ ای بود.
وقتی تور پرسونا شروع شه لایو استریمای همرو میزارین؟همه ی همشو؟
یا باس صب کنیم تا DVD هاش بیاد
سلام لاریسا شه
بخدا منبع اصلی پارت دو نزاش ㅠㅠ

بعضی از تورهاش که اصلا لایو نداره 
اونایی هم که داره پولیه که البته لینک هایی هست که بشه باهاش لایو دید
من خودم از طریق توییتر لایو میبینم 
چرا ؟
چون بیگ هیت رد اون کسایی که به طور غیر قانونی و رایگان برای ما ( ارمیایی که پول لایو استریم نمیدن و ازین طریق نگاه میکنن ) پخش میکنن رو میگیره و فیلتر و قطعشون میکنه . و توی توییتر سریع میتونیم یه لینک جدید پیدا و نگاه کنیم 
بنابراین یه لینک ثابت برای لایو استریم وجود نداره و مدام در حال تغیره
و فقط مهارت لازمه تا سریع بتونی تو خود توییتر لینک جدید رو پیدا کنی و نگاه کنی 
من دیگ پیرهن پاره کردم سر اسپیک یور سلف 😂
آها یادم رفت بگم ، اعصاب قوی هم لازمه💪
ســـلام..خسته نباشید :) ببخشید این کل کنسرت؟!
سلام
آپلود کننده اصلی تنها همینو قرار داده 
این پارت 2 داره. بزارینش لطفاط
سلام لاریسا جون 
آپلود کننده اصلی فقط همینو گذاشته ، منم براتون گذاشتمش💙
نمیدونی چقد تلاش کردم تو بیان اکانت بسازم نشد ک نشد جیسوگ
کِنچانا لاریسا شی
بدون وب داشتن هم کار میکنه اینجا ، چرا غصه میخوری آخه ؟😁💙 
اره میخواستم اونجا عضو بشوم فک کردم فقط اگه عضو بشم میتونم نظر بنویسم چون چن بار نوشته بودم ولی ارسال نمیشد :(
بعد فهمیدم اشتباه میکردم خخخخخخخخخخ
خلاصه بگم :برام فقط زحمت شما و سایت شما و بی تی اس مهمه همتون عالی هستین.
سارانییییییی
ن عزیزم برا کامنت دادن حتی نیاز ب ایمیل هم نیس 😉
مرسی برا ما هم بنگتن و آرمی های جیگر مهمه 😍
😘😘😘
سلام چرا نمیزارید پارت دومش رو؟
سلااااامممم خوبین؟ اول از همه بگم ک سایتتون محششششرهههه .عالی هستین
فایتینگ :)

چندین بار سعی کردم عضو سایت بشم ولی ب ایمیلم چیزی فرستاده نمیشه ک تاییدش کنم. چیکار کنم؟
سلام عزیزم
عالی آرمیان 😍
اوو میخوای تو بیان اکانت بسازی؟
باز من اومدم های میگم اگه میشه تور جهانی مجیک شاپ ۱۵ دسامبر یا ۱۶ دسامبر برامون ردیف کن
سلام
قرار گرفت💛
توروخدا پارت دومش هم بزارید دیگه این نصفه است.
اها ممنون ادمین جونی. اگه ممکه فن میتینگ اخیر ژاپن پسرا رو هم بزارید و اینکه ی قسمت برنامه رانینگ من هست که فقط نامجون حضور داره اونم لطفا بزارید.مرسی
سلام
قرار گرفت💛
هدیه پاشا
همون دیگه هیچ وقت مایک دراپ اهنگ اخر نیستش همیشه سوجو اهنگ اخره برای همین گفتم
مطمعنی پارت 2 نداره؟
احتمالا نصفه دانلود کردی
فن میتینگ بنگتن تو چیبا در ژاپن رو نمیگذارید؟
سلام اگر چیزی منتشر بشه قرار میگیره💞
سلام .ممنون .این همین ویدیویی که فن میتینگ اخیر پسرا تو زاپنه؟
سلام کوثر جون
نه این کنسرت ژاپن شونه
یه سری اهنگ هارو هم ژاپنی میخونن
و از شبکه خود ژاپن و از طرف خود بیگ هیت پخش شده
سلام میخواستم بدونم کنسرتش چند ساعتس چون کیفیت ۴۸۰ش بنظر نصفه میاد🤔
مدت زمانش 1 ساعت و 49 دقیقه است 
نصفه نیست 
کیفیتش خیلی پایینه ، جوری که حس میکنم 360 عه 😓
هدیه پاشا
چرا فقط یه پارته کنسرتش؟
از اهنگ anpanman به بعد نیستش یعنی کل پارت دو نیستش
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام 
من خودم دانلود کردم 
آهنگ مایک دراپ اخریشه
حتما نصفه دانلود کردی 
باید 1 ساعت و 49 دقیقه باشه 
سلااام..این ماله کییه؟
سلام 
تاریخش روی عکس زده شده
فرست سین در 7 ثانیه.
ایول باووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.