بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵ ]

سلام میشه لطفا زیرنویس فارسیشو بزارین؟
سایتتون وااااااااقعا عالیه.من دار و ندارمو از همین جا دارم فقط.مرسی خیلی عشقین
فقط ی سوال.این لایوه زیر نویس فارسی نداره؟؟؟؟
ممنوووووون😍 خیلی دلم می خواست این لایو رو ببینم❤️ ❤️
این لایو خیلی خوبه 😂😂
بخصوص وقتی جیهوپ روی تخت میپره رو جیمین ~~~ 😌
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
رفتن توکیووووو؟؟
ن این لایو قدیمیه
وای امروز تولد چیمی عزیز دلم ما آرمیا است با اون دستای کوچولو وکیوتش و لبخندش که به همه ما آرامش میده خیلی ممنون که هستی پارک جیمین تو یه فرشته اییی

تازه امروز به معلم زیست نیومد سر کلاس کعلم عربی هم نپرسید و من اعتقاد دارم همش به خاطر روز تولد جیمینه❇❇❇
اره یه فرشته کوچول ناز 😍🎉🎉🎊


چینجا؟ماهم دوتا کلاس اولمون کنسل شد 😂😂❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.