بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS MEMORIES OF 2018 DVD

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۵ آبان ۹۸ ، ۲۱:۲۱
  • ۱۹۱۸۱


📀 DISC 01 : BTS MEMORIES OF 2018

 < BTS PROM PARTY -RE;VIEW & PRE;VIEW->

VCR MAKING FILM

download | 957M

‘땡’ MIXING MAKING FILM

download | 521M

PRACTICE & RUN THROUGH MAKING FILM

download | 1.7GB

D-DAY MAKING FILM

download | 633M


📀 DISC 02 : BTS MEMORIES OF 2018

 <LOVE YOURSELF 轉 ‘Tear’>

JACKET MAKING FILM

download | 927M

‘Singularity’ COMEBACK TRAILER MAKING FILM

download | 893M

‘FAKE LOVE’ MV MAKING FILM

download | 1.1GB

<LOVE YOURSELF 結 ‘Answer’>

JACKET MAKING FILM

download | 910M

’Epiphany’ COMEBACK TRAILER MAKING FILM

download | 838M

‘IDOL’ MV MAKING FILM

download | 926M

J-HOPE ‘Airplane & Daydream’ MV MAKING FILM

download | 711M

‘Euphoria : Theme of LOVE YOURSELF 起 Wonder’ MV MAKING FILM

download | 884M

SUGA ‘신청곡’ Featuring MAKING FILM

download | 282M


📀 DISC 03 : BTS MEMORIES OF 2018

<BTS WORLD TOUR 'LOVE YOURSELF'>

LOVE YOURSELF in LOS ANGELES

download | 1.4GB

LOVE YOURSELF in OAKLAND

download | 565M

LOVE YOURSELF in FORT WORTH

download | 870M

LOVE YOURSELF in HAMILTON

download | 950M

LOVE YOURSELF in NEWARK

download | 805M

LOVE YOURSELF in CHICAGO

download | 886M

LOVE YOURSELF in TOKYO

download | 1.1GB

LOVE YOURSELF in OSAKA

download | 733M

LOVE YOURSELF in TAOYUAN 

download | 806M


📀 DISC 04 : BTS MEMORIES OF 2018

BTS WORLD TOUR 'LOVE YOURSELF'

LOVE YOURSELF in NAGOYA

download | 670M

LOVE YOURSELF in SINGAPORE

download | 698M

LOVE YOURSELF in FUKUOKA

download | 1GB

LOVE YOURSELF in HONG KONG

download | 1.2GB

LOVE YOURSELF in BANGKOK 

download | 875M

<BTS SPECIAL MOMENT>

BBMAs MAKING FILM

download | 566M

America's Got Talent & Grammy Museum MAKING FILM

download | 459M

UN General Assembly MAKING FILM

download | 397M

Good Morning America MAKING FILM

download | 285M

The Graham Norton Show MAKING FILM

download | 293M

Korea-France Friendship Concert MAKING FILM

download | 317M

MAMA in JAPAN MAKING FILM

download | 548M

MAMA in HONG KONG MAKING FILM

download | 402M


دانلود زیرنویس فارسی

(دیدید گفتم بالاخره یه روزی میاد؟؟ :")


× کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت ×

در صورت اومدن ساب فارسی ، پست آپدیت خواهد شد

لینک ها در آپلود بوی قرارگرفته اند

کاش پول داشتیم میتونستیم بخریم این پیکیجو -ــــ-

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۶۱ ]

سلام ببخشید این مموریز های پایینی همش کنسرت هست!
هایی..
من بخوام دانلود کنم..اینجا انگار که ۳ تا ۴ تا قسمت شده..چه فرقی با هم داره..حمج هاش متفاوته؟😐🤦‍♀️
سلام،خیلی خیلی خیلی ممنون از سایت فوق العادتون،عالییییی هستین،مفتخریم که همچون ارمیون با مسئولیتی تو فندوم داریم🤩

یه درخواست داشتم چند وقته دنبال bts memories of 2016 میگردم تو سایتتون پیدا نکردم،میشه قرار بدین اونم؟؟
و اینگه جیسوگ جون یه دونه ای دمت گرم😻
سلام خسته نباشید
ببخشید مموریز 2019 رو کی میذارید؟
.سلام ببخشید این زیرنویس فارسیه ک گذاشتین برا کودوم قسمته؟
سلام فایل زیپه
برای همه قسمت هاست 
سلام
اجرای رسمی پسره تو هنگ کنگ هست؟؟؟
چون تو بخش کنسرتا نیست
سلام
باید باشه، تو کنسرتا ن تو اجراها نگاه کن 🙃
سلام
میشه کنسرت اینارو بذارین؟؟؟؟
سلام
کنسرتا تو قسمت کنسرت سایت قرار گرفته
سایتتون واقعا عالیه
مرسی ❤❤❤
خواهش میکنم ❤️
لینک اجراشون در شیکاگو خرابه همون که تو دیسک ۳ هس
لطفا درستش کنین
چک کردم ولی درست بود ملیکا جون
آپلود بوی گاهی دچار مشکل میشه
دوباره با ی مرورگر دیگ امتحان کن ایشالا درست شده باشه
میشه کنسرت های جدیدو بزارید؟ همین آخرین تور لایو یورسلف تو کره؟ 😭😭
سلام
قرار گرفت💛
هلوووو جیسووووگااااااااااااااااا
چطوریییییی جیگرر؟؟
خوبی خوشی سلامتیی؟؟
خوش میگذره؟؟
(سوالای تکراریمو حال می کنی اصا😂😂)
میگماااا































۸۰۰ روزگیت موووووووووووووووووباااااااارککککک🎊🎉🎊🎉🎉🎊🎊🎉🎊🎊🎉🎊🎉🎉🎉🎈🎊🎈🎉🎈🎊🎈🎉🎈🎊🎊🎈🎈🎉🎈🎊🎊🎈🎉🎏🎊🎉🎉🎊🎊🎉🎈🎊🎉🧨🧨🧨🎊
خیلی یوهوووییی بود ن😂😂
خب دیگه مزاحم نمیشم
ماااااچ به لپااااات😘
سلام مانی اکوری پکوری کیوت من 😍😍😍

خودم خبر نداشتم 😂😂💞
مرسی از تبریکت 😘😘😘
درستات خوب پیش میره ؟؟  کم پیدا شدی
nona upload boy doros shod
mishe bezari conserto???
سلام
قرار گرفت💛
من نت دارم ....اونم زییییییییییییییییییییاد ...جا هم دارم بازم زیاد .....

لعنتیییییییییییییییییی....................................






وقت ندارم ..همش درس درس درس ....خانواده گییییییییییییییر میده میگه از فکر اینا بیرون بیاااااااااااااااااااااااااا...نمی تونم ...نمیتونم ...نمیتونم ................ووووووووووووویییی
ایگو 😂
باز من برگشتم چک میکنم و چک میکنم وچک میکنم
اما نزاشتین تور جهانی سئول ۲۶ اکتبر خیلی منتظرشم مینکوکم همدیگرو تو استیج خوردن
منبع ک قرار بده ما هم قرار میدیم
بخدا ما بی تقصیریم نذاشتن ک بذاریم 😭
مموری چیه؟ میشه لطفا یکم توضیح بدید؟
پکیجیه که هر سال میاد و محتوای اون اتفاقاتیع که تو سال مربوطه اش میوفته
اینا کدومشون کنسرته؟
این پکیج مموریه ملودی جون
میتوان با این خدا پرواز کرد

سفره دل را برایش باز کرد

میتوان درباره گل حرف زد

صاف وساده مثل بلبل حرف زد

چکه چکه مثل باران راز گفت

میتوان با او صمیمی حرف زد
🌷🌷
🌷🌷
🌷🌷
🌷🌷
مهشددددد TT_TT امتحان ادبیات ... درسته 😭؟؟؟ امیدوارم خوب امتحان بدی 😎💜
زیرنویس فارسی که لینکشو گذاشتین چرا میگین نداره؟
اون کامنتا واسه قبلا عه 😁
سلام این دقیقا چیه؟ کنسرته ؟
سلام ساران شی
نه این مموریه 
تازه قبلنم نظر گذاشتم😂😂
😂😂😂
بیاین سوتی منو نادیده بگیرین ک اول صبح با چشمای پف کرده حواسم ب اون زیر نبود :/ فقط کامنت اول دومو خوندم 😂
😂😂 میخوای تایید نکنم؟ 😎
هرچند من کلا نمیخوام الان بگیرمش :/
ولیbtsir7 ساب فارسیش رو گذاشته
اره خودشون گذاشتن
اصلا انتظار نداشتم انقدر زود بیاد😍.... آفرین به این سرعت👍 ترجمه و تنظیم این همه برنامه کار راحتی نیست... واقعا ممنون از همه ی کسانی که زحمت کشیدن و سخت کار کردن❤❤❤
واقعا دم بچه های ترجمه کانال btsir7 گرم

ببخشید هنوز زیر نویسش نیومده؟:(
نه ㅠㅠ

قبلا یه دی‌وی‌دی میومد سر یه هفته همه جا اپلود شده بود
حالا پدرمون دراومد تا نیویورک و اروپا رو اپلود کردن اونم با چه کیفیتی :|
اینم از این
چرا حواسشون به ما بدبختایی که پول نداریم نیستتتتت😭
نیست دیگ نیست😢
اما چاره ای هم نیست 😓✌
سلام عزیزا
اینا هاردساب هم ندارن؟ 😢
سلام تینا جونی
نه متاسفانه T_T
و من هنوز در انتظار ساب فارسیشم TT_TT
یا حسین 😨😨
خدایا خودت کمک کن ب حق این شبای عزیز نت بکشه...
کمرم زیر بار این همه حجم خورد شد:))







اقا این دفع نت زودتر ازموقع تموم شه خانواده منو ب چخ میده ولی...
جانم فدای بی تی اس😂✋🏼✋🏼
😂😂😂😂



جانت ک خدا نکنه
فایتینگ 😂💙
سلام. سایتتئن واقعا خیلی عالیه ** اگه ممکنه میخواستم حداقل زیرنویس انگلیسی رو قرار بدین.
سلام ربکا جون 
مرسیییی 😍💜

موندم فارسیش بیاد اونو بزارم
میگم برا اولین توری ک بخوام دان کنم چی پیشنهاد میکننین؟
تور اسپیک یورسلف ومبلی
من دانلود کردم ولی آی وانت زیرنویس 😣😦😭
اصلا موجود نیس؟؟
ولی حتی زیرنویس نداشته باشه بازم واقعا خعلی باحالو خفنه😍😗😘😙😚
آرمیا شدیدا توصیه میکنم از دستش ندین😉😃
جسی جون گشتم دنبال سابش مطمئنم ک جیسوگ حتی بیشتر از من گشته دنبالش و بیشتر از تو میخوادش...منتهی فقط ساب انگلیسی چسبیده موجوده 😭😭
اگ ساب فارسی اومد ک چه بهتر ...مطمئن باش قرار داده میشه...اگرم نیومد و ساب انگلیسی جداش اومد شاید گروه ترجمه سایت ترجمش کنن
بازم من دقیق نمیتونم حرفی بزنم...
امااااا با اینک ندیدمش میدونم ک بدون ساب هم ارزش دیدن داره 😍
وااااااااااای میخواممممممممممممش
ولی جا ندارممممممممممممممممم
ینی یه درایوم فقط چیزای کره ایه
310 گیگ فقط مال بی تی اس
مجبور شدم فیلم ها و سریال های امریکاییم رو توی درایو دیگه بزارمم
امیدوارم یه روزی سیستم هایی با حافظه چند اگزابایتی بیاد بیرون
لیلا جووون کی نمیخوادش 😭😭
ایشالا زودتر بیاد اون هاردا با حافظه اگزابایتیییی 😭👍👍

یکی جا نداره نت داره
من نت ندارم جــا تا دلت بخواد دارم
دوتا هارد دو ترا دارم با یه کامپیوتر کامــــلا خالی!
ولی نت...
فکر کنم یه دو-سه گیگی برام مونده -___________________-
الهییییی....
من جفتشو ندارم =_=
لعنتی درایو D و E لپ تاپم پوکید ازز بس پرش کردم
روش کلیک میکنم بالا نمیاد
من لپ تاپ جدید نیاز دارم بخدا ):
هارد جدید یا دی وی ی جدید بخر بجاش 😂😂
اره طوری کامپیوترم پره ک وقتی خانواده میبینن ب سلامت عقلیم شک میکنن -.- پس مموریز های سال های قبلم میزارید لطفا ؟
😂😂💙
تونستیم حتما
حالا این ویدیو ها باحال و فان هس که دان کنم؟؟!!
یا یه سری پشت صحنه ی معمولیه..؟
من ندیدم اما میدونم که عالیییین
اینا دی وی دی های رسمیشونن...معمولی نیستن

من کل گوشیمو با تک تک برنامه‌ها خالی کنم سی گیگ دارم😂😂 فعلا هم لب‌تاپ ندارم😂😂
نت هم ندارم😂😂
پولم ندارم😂😂
چقدر زندگی زیباست!!!!
ای‌کاش کلا محدودیت حجم وجود نداشت😭😭😭
ای کاش میشد اینا رو بعد دانلود بریزم توی کشوی دراورم 😂😂
من چون روی او دی‌وی‌دی‌های ران حساب باز کردم نگهشون نداشتم 😂😂 به نظرم اینم بگم یکی دان کنه بعد رایت کنه به نفع تره
علاوه بر شرایط تو.... من هنوز گوشی هم نخریدم -____-
زندگی بسیییی زیباست اگ تو زیبا بدونیش نئون جون 😊💙
شتتتت این همه؟؟ من کامپیوترم ک منفجر میشه الان؟؟؟؟ گریههههههههه میشه مموریزهای سال قبلم کامل بزاری لطفا؟
یسسس
خیلی زیاده ولی خب ارزش داره 

بیشترین قیمت بلیط 28000000تومن بوده ............پول دو دست و یه پامه ....والللا


کمنرین 140000تومن ...اینم خوبه ....البته احتمالا بیرون سالن از این صندلی پلاستیکی

دارن که بشینی ....دستشویی هم حق نداری بری ...28 تومن کجا ..این کجااااااااا

من واقعا به دان کردن راضی ام .................به خدااا....جدی میگم ...
بلی درست میفرمایید
یاابلفضلللللل😮😮😮😮😮
دقیقااا یا خداااااااااااااااااا 😱😱😱😱😱
سلام ببخشید من تمام تب هایی که واس دانلود مطالب bts باز کرده بودم بسته شدن ...یعنی به معنای واقعی بدبخت شششششششششششششدم اگه راهی بلدین که تی های بسته شده کروم رو بازگردونه بگین توروخدا ...واقعا بیچاره شدددددددددددددددددم .........هزار تا لینک بودددد ...نمیدونم چجوری دوببببباره بیارمشون ...اگه میدونین بگییییییییییییییییییییییییییییییییییییین ...خخخخخخخخدا
سلام
خب فاطمه جون برو تو قسمت هیستوری اونجا هستش... نگرانی نداره کههه 😨💙💙
مگه بلیط کنسرتاشون چقدره که میگین گرونه؟
امم دقیقا نمیدونم بستگی با جایی که میشینی داره
اما شنیدم از 200 دلار هست تا هزارو خورده ای دلار
دیگ محاسبش با خودت -____-
سلام خسته نباشی
مرسی ک زود گذاشتی*-*
فقط میشه ساب انگلیسی رو هم جداگونه ینی با فرمت srt قرار بدید؟؟ممنونت میشم
سلام فائزه جون سلامت باشی😉
عزیزم گشتم خیلی دنبالش اما فقط با ساب چسبیده موجوده😔
یکم منتظر بمونین ساب فارسیش میاد 💙💙
سلام امکانش هست که ساب انگلیسیش هم قرار بدید؟؟
ساب انگلیسیش موجود نیست
فقط با ساب چسبیده هستش سارا جون
ارههههههههههه واقعا لایوش کیف میده ولی باکساش خداااااااا تومنه ...واس ما فقرا نیست.........................هیهههههههههههههه
😭😭😭✌✌✌
هعییییی
یا علی مدد😓
27098 مگابایت شدن همشون😖😖😖😲😲
من چیجوری دان کنم ایناروووووووو😢😭
چینجااا؟؟؟ 😨😨😨😨💔💔💔
من چجوری دان کنم ... من دان نمیتونم بکنم 😭😭😭
با ساب انگلیسی بذار
بدون ساب قرار داده شد وی جون
ساب فارسی ک اومد سریع قرار میگیره
من بدبخت یه کنکوریم
حالا چجوری جلوی خودمو بگیرم که نبینمشون :((( *تو قرنطینه ام، همه زندگیمو گرفتن :|*
آیگوووو..... 💙
سلاااااام. از وبسایت بی نظیر و پستاتون واقعا ممنونم. میخواستم خواهش کنم بزارید با این ساب چسبیده انگلیسی باشه.
سلام آری جون
خواهش میکنم
میانه اما بدون ساب قرار داده شد عزیزم 💙
منم با تو موافقم سما جون بیشتر حال میده کنسرت لایو ببینی نه فیلمش فیلمش هک خوبه ها ولی کنسرتش یه چیز دیگه اس و همینطور اینکه البومش را بگیری خیلی حال میده خیلی :(((((((((((((((((((((((((( مخصوصا unboxing کردنش :((((((((((((((((
وااااااااااییییی آرههههههه
خدایااا پول برسووون بهممم 😭😭
سلام جیسوگ جون
این کیفیتش چیه؟؟
سلام
کیفیتشون 720 هستش 💜
چقدر طول میکشه ک زیرنویسشو قرار بدین؟
میخوام ببینم ارزششو داره صبر کنم نگاش نکنم؟
نمیدونم چقدر طول میکشه عزیزم
اما به محض اینک اومد تو سایت قرار میگیره
هووووووووووووورااااااا ...تاحالا 19 پارتو گرفتم ....بقیه رو هم به چنگ میارممم...نگرانییییی نداره که......والا
خوش بحالت
من نت ندارم 😭😭😭😭

بهترررررررررر که نمیخریم ..خود تور هاشون dvd رو بخوای بخری 1 تا 2 مللللللیون باید بدی

...خود کنسرت که بد ترررر..قیمت بلیط ها 5 تا 8 یا 9 میلیونه ...ولی دااااااانلود ...خیلی

اسان لینک را کلیک کرده و پس از چندیی مرحله ناقابل ...بففففففففرما دان شد هورا

هوووووووووووووووووووووووووووورااااااااا...








معلومه خیلی خوش حاللللم نههههه...معلوم نیست ایاااااااااااا...اگه نیست بگین تا

معلوم ترررررش کنمم..جان منننننننننننن...میدونم چه حسی دارین ..خودم از همه چی دارم ذوق مرگگگگ میشمممم..
میگم خرید رو باشه...دانلود میکنیم هزینش کمتر درمیاد (البته خریدش باز یه حال دیگه داره هااا)😂


اما چطوری کنسرت لایوش رو با دانلود مقایسه میکنی؟ 😳😳😳😂😂😂
کاملا معلومه... 😂😂😂
اما اینکه چیز بدی نیست ... ایشالا همیشه شاد باشی 💙💙
مرسیییی بوس. کیفیتشون چیه؟
خواهش میکنم 💙
720
دست گلت درد نکنه چقدر آپ کردی ممنوووووون❤❤
هم هارد کامپیوتر هم هاردم کلا پر شده .... کلی برنامه هارو باید بشینم DVD بزنم...
خواهش میکنم از طرف جیسوگ...واقعا دستش درد نکنه 💙💙
هعیی آره علاوه بر نت حافظه هم مشکله 😭😭
جیسوگ جون میشه lotte family concert 2019 بی تی اس را بزارید :)))))))
درخواستت رو دیدیم جانگکوک جون
تایید نشد ک گم نشه💜💙

سلام میشه بگید چه کیفیتی هست؟
سلام
کیفیتشون 720p هستش
یه سوالی اینا دقیقا چیه؟
اینا مموری های سال 2018هه
زیرمجموعه های دیسک هارو بخونی میفهمی کوین جون ک دقیقا شامل چی میشه 😉💛
یییییییییییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااا پیررررررررررر ....چه خبرهههههههههههه

گفتیم بی صیرانه منتظریم ...ولی این دییییگه خیلی سورپرایز کننده بود .........





جیسوگگگگگگگگگگگگ....عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقتم...ایند خوش حالم دارم بال در میارممممم...
منم سوپرایز شدم راستش😀
بعدش ک حجمشون رو دیدم سکته کردم 😨
اما خب جیسوگ عشقههه عششق 😍❤
جیسوگ شی کیفتشون در چه حدیه؟
ماله سالای قبل رو هم گذاشتی؟
کیفیتش خوبه
720
😨😨😨😨😨
نت از کدوم گور بیارم 😨😨😨😨😨
😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
بسته شبانه ... 😂
تو به این فکر کن که عد دانلود مخوای کجا بریزیش😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.