بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS MEMORIES OF 2019 DVD

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۱۸
  • ۱۷۵۷۱

 


 📀 DISC 01 : SPEAK YOURSELF: LA

Concert Part 1

(آپلود بوی)

FULL HD download | 6GB

HD download | 1.5GB

(مگا)

FULL HD download | 6GB

(فکر کنم این همون کنسرت Rose Bowl معروفه که درخواست میدادید)


📀 DISC 02 : SPEAK YOURSELF: LA

Concert Part 2

(آپلود بوی)

FULL HD download | 4.9GB

HD download | 646M

(مگا)

FULL HD download | 4.9GB

Speak Yourself: LA Making Film

FULL HD download | 5.58GB (مگا)

HD download | 738M (آپلود بوی)


 📀 DISC 03: MAKING FILMS

33th Golden Disc Awards

FULL HD download | 1.38GB (مگا)

HD download | 182M (آپلود بوی)

Speak Yourself: Japan Edition MD

FULL HD download | 979M (مگا)

HD download | 126M (آپلود بوی)

MOTS: Persona Album Jacket

FULL HD download | 2.34GB (مگا)

HD download | 318M (آپلود بوی)

28th Seoul Music Awards

FULL HD download | 1GB (مگا)

HD download | 145M (آپلود بوی)

2019 Grammy Awards

FULL HD download | 1.45GB (مگا)

HD download | 193M (آپلود بوی)

5th Muster Poster & MD

FULL HD download | 1.17GB (مگا)

HD download | 163M (آپلود بوی)

MOTS: Persona Comeback Trailer MV

FULL HD download | 2.17GB (مگا)

HD download | 287M (آپلود بوی)

Boy with Luv ft. Halsey MV

FULL HD download | 4.03GB (مگا)

HD download | 537M (آپلود بوی)


📀 DISC 04 : MAKING FILMS

Speak Yourself Opening

FULL HD download | 2.30GB (مگا)

HD download | 306M (آپلود بوی)

Speak Yourself Briefing & Practice

FULL HD download | 1.55GB (مگا)

HD download | 209M (آپلود بوی)

Saturday Night Live

FULL HD download | 2.34GB (مگا)

HD download | 313M (آپلود بوی)

MOTS: Persona Press Conference & Music Broadcasting

FULL HD download | 2.58GB (مگا)

HD download | 341M (آپلود بوی)

2019 FESTA Family Portrait

FULL HD download | 2.20GB (مگا)

HD download | 290M (آپلود بوی)

2019 BBMAs

FULL HD download | 1.67GB (مگا)

HD download | 218M (آپلود بوی)

The Voice / GMA Summer Concert Series 2019

The Late Show with Stephen Colbert / iHeartRadio Live

FULL HD download | 1.97GB (مگا)

HD download | 252M (آپلود بوی)


  📀 DISC 05 : MAKING FILMS

Speak Yourself: Chicago

FULL HD download | 2.26GB (مگا)

HD download | 300M (آپلود بوی)

Speak Yourself: New Jersey

FULL HD download | 1.74GB (مگا)

HD download | 231M (آپلود بوی)

Speak Yourself: Paris

FULL HD download | 1.91GB (مگا)

HD download | 253M (آپلود بوی)

Speak Yourself: Osaka

FULL HD download | 1.63GB (مگا)

HD download | 215M (آپلود بوی)

Speak Yourself: The Final Seoul MD

FULL HD download | 911M (مگا)

HD download | 117M (آپلود بوی)

Speak Yourself: Shizuoka

FULL HD download | 1.66GB (مگا)

HD download | 222M (آپلود بوی)

2019 Summer Package Behind

FULL HD download | 1.56GB (مگا)

HD download | 212M (آپلود بوی)

jhope 'Chicken Noodle Soup (ft. Becky G') MV

FULL HD download | 1.52GB (مگا)

HD download | 202M (آپلود بوی)

Speak Yourself: The Final Seoul VCR #1

FULL HD download | 1.29GB (مگا)

HD download | 172M (آپلود بوی)


  📀 DISC 06 : MAKING FILMS

Speak Yourself: The Final Seoul VCR #2

FULL HD download | 1.06GB (مگا)

HD download | 139M (آپلود بوی)

Speak Yourself: Saudi Arabia

FULL HD download | 1.83GB (مگا)

HD download | 239M (آپلود بوی)

2020 Winter Package Behind

FULL HD download | 1.63GB (مگا)

HD download | 226M (آپلود بوی)

2019 MMA / MAMA VCR & Practice

FULL HD download | 2.40GB (مگا)

HD download | 323M (آپلود بوی)

2019 MMA

FULL HD download | 2.06GB (مگا)

HD download | 275M (آپلود بوی)

2019 MAMA

FULL HD download | 1.03GB (مگا)

HD download | 135M (آپلود بوی)

iHeartRadio Jingle Ball & Variety Hitmaker Awards

FULL HD download | 2.35GB (مگا)

HD download | 312M (آپلود بوی)

Dick Clark's New Year's Rockin' Eve

FULL HD download | 1.53GB (مگا)

HD download | 207M (آپلود بوی)

2020-08-27


لینکها توی آپلود سنتر دیگه ای قرار نمیگیرند! 

لینک کیفیت فول اچ دی دیسک ۱ و ۲ بخاطر محتوای اون ( که کنسرته) هم توی آپلود بوی و هم در مگا قرار گرفته

(اگه بخاطر نداشتن اشترراک نتونستید از آپلود بوی بگیرید از مگا دانلود کنید)

× کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت ×

کیفیت FULL HD بالاتر از ۱۰۸۰ عه (به طور مثال یه ویدیو ۱۴ دقیقه ای یک گیگه :|)

کیفیت HD همون کیفیت ۷۲۰ عه

در صورت اومدن ساب فارسی ، پست آپدیت خواهد شد

 

این پست دقیقا ۲۴ ساعت از من وقت گرفت پس با دقت کپشنو بخونید چون سوالات تکراری و بیهوده بدون جواب تایید میشن

SPEAK YOURSELF 

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۶۲ ]

yalda.kooki💖💝
سلام این دقیقا چیه کنسرته😭خاک بر سرم دو ماهه ارمیم نمیدونم این چیه😢ممنون میشم جواب بدین🙏🙏🙏
اری عزیز کنسرتههه و پشت صحنه کنسرتم داره
شما بهترین سایت برا آرمی ها هستین.ممنوووووووننننممممممم. من خیلی میخوام DVD MEMORIES OF 2015 رو داشته باشم.یه جا خوندم قسمت اول BTS Live trilogy تو اون DVD هست.شما ماله 2015 رو قرار نمیدین؟میدونم گفتین فعلنه درخواستی ندیم.ولی میخوام بدونم قصد دارین در اینده قرارش بدین؟بازم به خاطر سایت بی نظیر و عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تون ممنونم.
سلام ایکوتا؟ شه
آره قصد داریم 😂👌🏻




خواهششش که😍
ببخشید من یک پیشنهاد داشتم. میگم که مموری ها قسمتاش زیاده و شاید بخاطر حجمشون طولانی بنظر بیاد ولی درواقع مدتشون کوتاهه، قسمت هاش اکثرا 5 تا 10 دقیقه ان. نمیشه مثلا به جای اپیزود یا بنگتن بمبای قدیمی قسمت های این مموری 2019 رو ترجمه کنید که جدیدترم هست؟ ممنون از سایت خوبتون💜
میشه بپرسم اسپیک یور سلف چیه
کنسرته
سلااااام عزیزم. زیرنویس فارسی این مموری 2019 رو میشه لطفا زودتر قرار بدید؟ از همون وقت که اومده منتظرم زیرنویسشو بذارید برم ببینم T_T
سلام💕
ببخشید من هرسری اینجا رو به امید اومدن زیرنویس فارسیش چک میکنم😅
میدونید تقریبا کی زیرنویس فارسی مموری 2019 رو میتونید قرار بدید؟
ممنون🤞💜
سلام
اصلا مشخص نیست
لابیوو
سلام ممنوننننن واقعا از اینکه مموریز رو قرار دادین من ندیده بودمش فکر میکردم هنوز نذاشتین ولی دیدم نههه کارتون خیلی درستهههه مرسییییی کلی منتظر دیدنش بودمممم
.
خب هنگم بااین نیست
سلام راسی سیممم
خب اونی ک هنگ داری رو بده
گفتم شاید کارساز باشه😂😐
وای ولی جوسوگ کارساز بوداا😐فک میکردم اذیت میکنی
ارع
برا کجا میخای؟
احتمالا تو هنگ میخواد پیام بده بهت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***** ******** ** **** *** *** * **** *** ****
*************** ********** *************** ** ** ** ***** ****** *** ****** ***** **** ** *** **** ******** ***** **** ********** ***** ***** *****
*** ** *****

جونه ننت سان کن😂***** **** **
***** *******
** **** ****** *********** *** **********
***** ********* ***** ****
چرا پای ننه منو میاری وسط؟😂😂😂
ایمیلت همینه ؟ همین هستی لاو؟ بگو کار دارم 
یاااا جوسوگاااا...
من نگفتم بیا وبمو فالو کن
فقط دلم برا حرفیدن باهات تنگ شده بود
دوروغ گفتم😭😐های هیت یو نیستم
فالو کردم که یادم باشه بیام وبت حالتو بپرسم 😂💞
آی نو بیب
جوسوگ تضمین میکنی من زنده میمونم؟
یاااا یااا دعوا زنوشووریه؟😂

تو چرا خبری ازمن نمیگیری جوسوگ؟😐عای هیت یو
میشه بزاری فوشت بدم؟😐😂چبااال


سیموله لجبااازززز😂که دوست داری ارههه؟؟؟
دختره ی...الله اکبر😂
فحشش بده 
آزادی 
حتی سانسورت هم نمیکنم اگه فحشش بدی 😂
😐
فوشم میاد سیم


زشت میشه قیافت اینطوری😂نکن
بیخوود 😒

دوست دارم 😂😒
بخشیدیو هنوز چپ نگام میکنی؟😐
سیمولیییی...بخند دیه دختره بدددد
ارره 😒😒
بابا خو بعدش افسردگیو بی اعصابیامم حساب کن😂الان خیلی خوش اخلاقم سیم.دوروزدیگ نتایج میاد دوباره خل میشم😐
اعع کجا رفتتتتت😭قرار بود همینجا جاشو پهن کنه نرهههه😭
سیمولممم😂خادا قیافشووو...ببخشید دیگههه😂💕
ببین
چون خیلی بزرگ و سخاوتمندم میبخشمت 😒
بع؟ نموند و رفت متاسفانه 😁
😒
اعع
سیمولیم لوس نشو دیگهه
خودت ک میدونی داشتم چیکارا میکردم
منکه تورو یادم نمیرههه😂💕.فقط دستم بندبود
بغلت کنم آشتی میکنی؟😂
کارت ک ی ماه پیش بود
رفته دیگ 😒
ایشش 😒😒
ععهه ببین زندگی چ فشاری بمن میاره ک یادم رف بیام جوابتو بدم سیما
عوضیو بااحترام....اهم....با...جوسوگ بودم😐😶خو حرفه منو سان نمیکنهههه عههه😭😭
گاشادم که..نه خداوکیلی این جوسوگ نیس😂میانه
ادمین بع کجاس؟دلم براش تنگید😭حالا انگار چ دوستا فابی هستیم😂فقط یه کامنت باهاش حرفیدم😂
حالا منو یادت رفته؟؟؟

اصن منم یادم میره جوابتو بدم 😒
ببخشید کنسرتا فقط کیفیتشون فرق داره دیگه درسته؟از نظر تایمی یکیه؟
سلام 
آره تایما و کلا ویدیو یکیه
یه کمپه ترک اعتیاده خوبو ترو تمیز بیاب🚬من همه جا نمیام برا ترک😂

😐
گاشاد بازی درنیار دیگههه
اص نمیگم..
دیگه بدتر😂عوضی
من میدونم سان نمیکنی
حالا باید تا یه ماه صبر کنم تا اینو بجوابی😐😂
عوضی با ک بودی؟ 🤨
گاشاد بازی کنی درمیاره؟ 🤨
من گفته بودم رو جیسوگ غیرت دارم؟؟ 🤨🤨
من جواب میدم اصن 😊
یه سئوال،این مموریا فقط برا سال 2019 ان یا سال های دیگه ام دارن؟؟
قسمت دی وی دی هارو چک کنید
توروحت جیسوگ از بس ایموجی سیگار گذاشتی هر گورستونی میرم منم میزارم😑قرار بود من ترکت بدم..ببین چی شد🚬😐یه عملی بهت پیوست

عجب...پس فعال نیستن...هعی
چیز کن جوسوگ...خصوصیتو باز کن کارت دارم...
😂😂😂😂 هعی 🚬🚬🚬 هر وقت تصمیم گرفتم ترک کنم تورم میام ترک میدم


خصوصی باز کنم پدرم در میاد 
همینجا بگو سان میکنم حرفتو ( البته قول نمیدم 😂)
سلام من ی سوال داشتم پسرا ی کنسرت داشتن که هالزی هم بود ؟ اون برای کدوم کنسرتشون بود؟
سلام
هنوز اینو توی سایت نزاشتیم :(
جووووووون سیمووولوو😂😂🚬بخدا فروپاشی شدم از وفاداری جوسوگ😂💕
خو توچرا نیستی لاو؟نمیرسی بیای؟
پس دقیقا کیا تو هنگن سیم؟😐
هعی 🚬🚬🚬
همه مثلا تو هنگن ولی تا جایی که میدونم هیچ کس فعال نیستدر😓
سلام خسته نباشید واقعا💜💜💜
میگم در اینده امکانش هست که زیر نویس هم قرار بگیره؟
سلام ملیکا جون 
به احتمال زیاد میزاریم
ووووهههههه؟؟؟😐
یااااااا جوسوووگاااااااا....
چون من نیستم 😏 😂😂
من اشتراک آپلودبوی گرفتم و full HD دانلد کردم ها ها ها💜من چقدر خوشبختم ها ها ها🤩
😂😂😂😂😂 مبارک باشه 😂
اصا کنسرت فوب اچ دیش حال میده و دیگر هیچ
جوسوگ من برا هنگ چه کنم؟😐
به سحر بگویم؟
یس
البته من توش نیستم و نخواهم بود یه مدت
مممنوووووونننن. خسته نباشی

فقط یه سوال دو تا کنسرت اولی ، دوربین اصلیه؟
هاییییییییی
اره دیگه عین دی وی دی های کنسرتشونه
وای توروخدا منو راهنمایی کنید که چجوری اپ مگا دو نصب کنم😭
من واقعا میخوام کنسرتی که توی سی دی اول هست رو دانلود کنم😭
هر چی میخوام اپشو دانلود کنم میزنه در کشور شما مجاز نیست😭
من چند شب پیش اپشو از تو گوگل پلی گرفتم 
مثن ک دوباره فیلش کردن
میتونی از داخل مرورگرت هم دانلود کنی
ترجیحا اگه با گوشی دانلود کنی بهتره تا لپ تاپ
ارور نمیده
دست دست دست گلتون درد نکنه
.
برای دانلود از امگا 2 گیگ اولشو سریع دانلود میکنه و بعدش چه چیزی روی صفحه میاد که باید اشتراک اینا بگیری و .... نمیدونم چیه بعد اون خط سبزه بالای صفحه هم دیکه ادامه پیدا نمیکنه این یعنی اینکه دانلودش متوقف شده ؟؟
با کامی اینطوری میشه 
مجبور میکنه ادمو تا ثبت نام کنی
ترجیحا با گوشی دان کن که این نیاد رو صفحه ات
سلام خیلی ممنون برای این چون خیلی دنبالش بودم😊
ولی یکی از لینکا خراب شده....speak yourself : la making film
لطفا رسیدگی کنین😚💜
سلام چک شد مشکلی نداشت
واوووووووووووووو خسته نبشی واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته میدونم خسته شدی😂

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی نهایت 😂




💙💙💙💙
..
Jung2._.3kook Army~°~
فکر نکن، مطمئن باش 😂
خود کنسرت rose bowl ه😆❤️💜
جیسوگ شی ممنون بابت این کنسرت 💛💚🧡💜💙❤️
..
خواهش از طرف سوگی
خسته نباشی گل😍😂❤️
خداقوت پهلوان
خسته نباشی دلاور
(ستاد امید رسانی به آرمیون باهاتون صحبت می‌کنه… صدای منو می‌شنوید از کالیفرنیا ام… ام نه چیز بندر بوسان سوث کریا! ) (با لحن کالیفرنیا امریکا ترجیحا) (مدیونید فکر کنید چاخان کردم مارا چه به بندر بوسان ما تا بندرانزلی بریم هنر کردیم بندر بوسان پیشکش) (چقد زر زدم)(جدا از این همه زرا استریم داینمایت یادتون نره بوس بای) (شونصد بار نوشتم داینمایت تا یکیش درست در اومد؛ یکی این سخته یکی مامامو یه بار فقط یه بار اومدم بنویسمااا مامانو و مانانو و مانامو و همه چی نوشتم) (مدیرِ ستاد خیلی جی‌هوپه همش حرف می‌زنه) (مدیرِ ستاد خیلی خودشیفته‌ست)
های تارا شههه
اوه یسسس 
بندر انزلی 😂😂😂😂
نه عمرا یادمون بره
😂😂😂😂😂😂
سلام. مرسی که گذاشتین واقعا کارتون درسته😍😍
میدونم گفتین سوال نپرسیم اما نگفتین که زیرنویس انگلیسی هم نداره؟
.
داشته باشه میذاریم ^^
سلام عزیزم خسته نباشى ... تو قسمت دیسک چهارم یکى مونده به آخر تیتر گذاشتى ولى لینک دانلودشو نذاشتى ... میخواستم ببینم اگر ممکنه بذاریش برامون ... ممنون از سایت خوبتون ... فایتینگ💜💜
سلام ریانا جون
من ک الان چک کردم بود
و ببخشید یه چیز دیگه دو تا اولیا که دو تا پارتن ویدیو کنسرته؟
یس
ممنون از سایت خوبتون شما تا حالا از اپلود بوی اشتراک داشتید
خواهش میکنم
سلام ببخشید توی هر کودوم از دیسکا چیه؟ منظورم اینه مثلا میکینگ فیلم زده همون پشت صحنشه؟
سلام
محتوای هرکدوم بالاش نوشته شده
خسته نباشی عزیزم واقعا ممنون برم نت بگیرم دانلد کنم😁💜
کومائووووو😻😻😻
با اینکه زیادن ولی دانلود میکنم چون خیلی منتظرش بودم مخصوصا رزبول عزیزم😍
ممنوووون بخاطر زحماتتون واقعا بهترینید💜💜💜
اره این کنسرته یه عاللللمهههه درخواست داشت 🤪😂
عشقیییییییی
حسنه نباشید 😍😍☺☺
سلامت باشی😻😻😻
والا من اشتراک دارم ولی اینارو نمیتونم دان کنم باز میاد اشتراک بخرید؟(همین دیروز خریدم)^_^
نگین جان با پشتیبان آپلود بوی تمام بگیر
خسته نباشی دلاور خدا قوت♡♡♡♡♡♡♡
😻😻😻😻 کومائووو
واقعا خسته نباشی دلاور
من خیلیییی منتظر بودم بزاری😍😍
خواهششششششش😻
خوب شد زودتر گذاشتم پس 😻
یه آرمی مهربون
مرسی عزیزم. نصف شبی دلمو شاد کردی، خدا دلتو شاد کنه ^^
اخخخخخ هارتممممممممم😻😻
سلام من به مدت پنج ساله طرفدارم و دوساله سایتتون رو پیدا کردم خیلی دلم می خواست memories of bts 2019 رو کامل ببینم واقعا گل کاشتین دمتون گرم 😘😘😘😘😘🤩🤩🤩😍😍😍😁😁
😻😻😻😻😻😻 سلام فدایتتتتتت
وای جیسونگ شی اصلا فک نمی کردم به این زودی قرار بدیش ممنوووووووونم

راستی تو الگوی من به عنوان یه ارمی هستی
چرااااا ؟؟؟؟؟ منو دست کم گرفتی؟ -.-

لابیووووووو😻
سلاااااام ، ممنونم واقعا ازتون ، خسته نباشید.
سلام فاطمه شهههه
تنکیووووووووو
عاووو مرسی جیسوگ شه . دستت طلا 💜✨
جدن ۲۴ ساعت وقت گرفت ؟ خوب حال داشتی بخدا . من بودم وسطش بیخیال میشدم دیگه :/ جدن باید مدال بدن بهت . 💫✨💜
خواهشش محدثه جونی😻
آه ارههه
البته ۲۴ ساعتو پشت هم پاش نشستم 
تو سه روز امادش کردم
فقط خواهشاً این بنگتن بمب هارو کامل کنی یک دنیا ممنون میشم تا سال دیگه بعد کنکورم بشینم راحت همه رو دان کنم مرسی که هستی 😎😘😍🥰🧐🙄🥺💜💜🤗🟣🟪🟣🟪🟣🟪🟣🟪💜🟣💜🟪
ایشالله😻
۲۴ساعت؟😐
هر بار نگا پست میکنم سرم گیج میره😓
بیا بغلت کنم تا شاید خستگیت در بره جوسوگ شه
چینجا کومایوو لاو💜
ماشالله خیلی زیاد بود 😂
بیااا آیم ردیی

چونمانهیوووو هستی شه
خداییی دمت گرم گلممممم خسته نباشی😘😘😘😘😘😘
کوموپدا شینشین جونی 💜😻😻😻😻😻
بهترینین . خسته نباشین . همیشه خوشحال و سلامت باشین :))))))))))))))) بوس به سرتون :*
مرسییی سپتا جونی ، اصا خستگیم با نظرت در رفت 💜😻
یاااااااااا اصن فک نمیکردم مموریزو بتونین بذارین! دمتون گرم ماچ ماچ.
آه وه ? T-T
خواهشششششش 😻
عوووووو هولیییی شیییتتتت🥺😍😍
میدونستتمممم
میدونستمممم چقد خوبیددددد
الان دیگه مطمئن شدمممم عررر😭
تنکککسس..بوراههه
🥺
خستههه نباشیییدددد گود جآببب🥺💋
.
وااای دستت درد نکنه😍💕
خیلی زحمت کشیدی💖
خیلیی منتظرش بودم😍
.
خیلی ممنون دستت درد نکنه واقعا
خسته نباشی
.
واووو ممنون که گذاشتی خسته نباشی من 1 سال طول میکشه دان کنم 😂😂😂بازم ممنون 😊
.
واو خسته نباشی جیسوگ شه🙂♥️♥️♥️
واقعا خستم 😂 برم شام
تو هم بیا با هم شام بخوریم مبینا شه🤪😻💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.