بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS MEMS Fanmade

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۸ آبان ۹۹ ، ۰۰:۰۰
  • ۷۲۲۲

دانلود با کیفیت:

1080P | 128M

480P | 17M

2020-10-28


+ خب باید بگم این یکی از فنمیدای خیلی مورد علاقمه و توی یوتیوب هم به شدت معروفه.

 سیم mp3اش کرده و دوتاییمون به عنوان سرود ملی نامکاندا بهش گوش میدیم 😎🚬💜

 - به تقلید از سیم ساعت ۰۰:۰۰ پستش کردم 😂

دسته بندی :
 Stage Mix & FMV

دیدگاه ها [ ۳۵ ]

اون اهنگه که جیمین میخوندش اسمش چیههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون اهنگه که جیمین تو دیقه ی 1:30 میخوندش اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
تونی مونتانا نبود ... لطفا جواب بدید🤔😣😥
اغااااااا خایلی خوب بود

فقددو تاسوال داشتم

اونجا ..بعد قسمت کوکی ک میگه مغسی بوکو جی هوپ چی میگه؟

و اونجا ک تهیونگ کلاه صورتی پوشیده بعد نیکو نیکو نیک ،ته و جیهوپ چییی میگن؟ نه تهیونگو فهمیدم چی میگه نه جیهوپ
ینی هزار بار زدم جلو عقب نفهمیدم
جوووووووووون من بگو من ذهنم خیلی درگیرشه لامصب
واقعا عالی بود ،خیلی قشنگ بود
1 دقیقه و سی و دو ثانیس . مرسی توجه میکنین .
ممنونم واقعا بابت مطالب باحالتون
آهنگ تونی مونتانا از آلبوم اگوست دی
سلام . ببخشید اسم اون آهنگ که بعد لاجیبو لا لا خونده میشه چیه؟ فکر کنم جیمین میخوندش
تورو خدا بگین بهم
ممنونم
بلاد سوییته منظورته ؟ یا بعدش
ثانیه چند
سلام میگم یه برنامه بود شب بود توی فضای باز ته موهاش خاکی رنگ بود بد میره اون وسط قر میده زنه براش از این جینگولیا میبنده دور کمرش و کوکی به سمت بادکنکه با تیر کمون شلیک میکنه اون اسمش چیه؟
سلام جیسوگ شی. سایتتون عالیه . یه سوال دارم
اون تکه ای که خانومه میکروفون گرفته انگار تو یه جشنواره ای هستن
آر ام و بقیه یه آهنگیو میخونن . اسمش چیه ؟ من شنیدمش اما یادم نمیاد .
اگه میدونین لطفا بگین . ممنونم
خیلی وقت بود دنبالش میگشتم 😭😭😭
سلام جیسوگ شی . توی همین فن مید اون قسمتیش که خانومه میکروفون رو نگه داشته آر ام و بقیه یه آهنگی رو میخونن, اسمش چیه ؟؟؟ من شنیدمش اما هرچی فکر میکنم یادم نمیاد .
ریتمش اینجوریه : ناناناناناناااا نانا نانانانااا
خواهش میکنم بگین لطفا
راستی ممنون از سایت خوبتون
ریلی ؟؟؟؟؟
اسمش برام آشنا بود اما چرا نمی دونستم چیه ؟:/
به منم میگن آرمی عاخه ؟-_-
کِنچانا کِنچانا پیش میاد
واییی جیسوگ باورم نمیشه
بلاخره کنسرت ومبلی روز دوم رو دان کردم اصن وقتی تموم شد انقد باش عر زدم که نگو😭😭😭😭😭😭😭
واییی خیلی خوب بود😭💜💜💜💜
اگه لینکش رو خواستی بگو بهت بدم فول اچ دی داره و 720💜💜💜
ومبلی خیلی خوب بود من خودم عاشقش بودم 😻
دیدم من 😂
عالی ممنون😍😍
بازم بزار فیض ببریم😉
فایتینگ💜💜💜💜
خیلی خوب بود😂😂😂😂اصلا عاشقش شدم 💚😂
.
زیر نویس نداره؟
نو
واااى خیییلى خوب بوود کلى خندیدم🤣🤣مخصوصا اون تیکه ى جیمین تونى مونتانا و خنده ى جیین😂😂🤣😂😂😂
.
هر وقت گوشش میدم از خنده پخش زمین میشم 🤣🤣🤣
به شدت جر دهندس 😂🔪

حالا جیس وات ایز نامکاندا ؟🤔
😂😂😂


نامکاندا اسم کشورمونه دیگه
ارمیز کانتری
خواهرم این قدیمیه درسته؟؟؟
https://mama.mwave.me/en/main
بچه ها این لینک ماما هست
بیاید توش به BTS رای بدید
اول باید در سایت join بشید و بعد رای بدید(عناوین مختلفی هست که باید رای بدید)
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
کیفیت 1080 دانلود نمیشه
چک شد مشکلی نداشت 
I LOVE YOU BTS💙💜❤💚💛💓💕💖💗💘💝💞💟💃😻😘🤗🤗😊😊😊
ععععررررر جیسوگاااااا من اینو قبلا نصفه دیده بودم و بدم کراش بودم روش عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وای😂😂😂😂
نه من آنم که تو دانی نه تو دآنی که من آنم
وای خدا فقط جیمین🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣جر خوردم خداییش😂😂😂
اسمت منو گوزپیچ کرد 🚬🚬
واااااااای هلاک شدم، مردم از خنده.... خخخخخخ
😂😂
یتبرکشخهترکشخهاشکاذ
عالیییییییییییییی بود
اصن عالی براش کمه
🔥👌🏻
Hi BTS like many people I am one of your fans and I want to see you up close. Can you send me a message and tell me how I can chat with you and really do not let the group fall apart. Bye
ای جاااان همین جوریشم عالیه
:") 👍🏻
من یوتیوپ رو میخوام اما نمیتونم دانلود کنم
😭من عععععااااااااشششششققققققق💜 بی تی اس 💜هستم😘😘😘😘😘😘😘خواهش میکنم بهم بگین چطور دانلود کنم
از طریق گوگل برو توی یوتیوب
روش کلیک کن بعد از رد تبلیغ وارد صفحه دانلود میشی 💜
چرا وقتی نگاش میکنم فکر می کنم پسرا ام وی دادن باورتون می شه سرش اشک ریختم خیییییلی خوبه
گفتم این فنمید کلا یه چیز دیگس :")🌌
عر خدا اییینXDDDD
من یه مدت هر موقع دپ میشدم اینو گوش میکردم
خیلی خوبه :") 🌌
ᴀʀᴍʏ.ғᴏʀ ᴇᴠᴇʀ
ععععععرررررر‌اینو‌من‌خیلی‌دوست‌درمممممم😬❤️
خخععللیی‌باحااللههه💕🍒
خییلییی
ادمو احساساتی هم میکنه
سلام جیسوگی خوبی؟
جیسوگی یه سوال ازت داشتم
اون زیرنویس های غیر چسبیده ایی که قرار میدین، من میتونم از اونا (فقط متنِ ترجمه شده‌اش، نه خود زیرنویس) استفاده کنم و با هاش واسه گروه واتساپم هاردساب بزنم؟
البته اگه قبول کنی قسم میخورم که اسم اون فردی که زیرنویس رو ترجمه کرده رو ذکر کنم
آری لاب
با ذکر منبع باشه مشکلی نداره 😉💜
سلام.. ی ارمی از ادمین های این سایت ی درخواستی داره🙏🙏🙏🙏🙏میشه ری اکشن پسرا به اجرای without me هالزی در بیلبرد 2019 رچ توی سایتتون قرار بدین؟میدونم خواسته زیادیه ولی از هیچ جا نمیتونم گیرش بیارم ...میشه بزارینش پلیز؟دوستتون دارم ادمین جونیا😘😘😘😘😘بمونید برامون فایتینگ
سلام
فعلا درخواستی ها بسته اس :(
لاویوو💜 فایتینگگگگ
خوب نامردا mp3 رو واسه ماهم بزارید خوب 😅😅
باشه 😂
وایییییییییییییی عاشقتونممممممممممم این بهترین فنمیدییییییی بود که دیدمممممممممممممممم خیلی قشنگ بود بازم اگه تونستید ا اینا بذارید کلی بوراههههههههههه💜💜💜💜
:"""")
اگه عین این دیدم حتما !
هیچی واسم این نمیشه 💜
اینو من دوماه پیش پیدا کردم خیلی خوبه😂😍😍
خیلی 😂💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.