بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

Army From Another World
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سیم شهههههههه
سایت موزیکتون به اندازه اینجا آرمی میاد؟
چون آهنگا مخصوص آرمیهاست که ممکنه خیلیاشون نشنیده باشن-_______- و خب از اونجاییکه بسیار مهمه که حتما آرمی ها ببینن فکر کنم همینجا بذاری بهتر باشه هوم؟ به هروی بیا من لینکشو میذارم واست که راحت باشی گم نشه دیگه... سان کن لو نره*-*
بیه:
**************************************************
یوس با سس بغل و بسی فشااااار*3*
آرمیا اگ دنبال آهنگش باشن، سایتو پیدا کنن وقتی سرچ کنن
بعدش من میخواستم همینجا بذارم
کامنتو گفتم اونجا بدی ک قاطی نشه 
بهرحال ممنونم 

مووچچچ
😂
ولی با این حجم از اطلاعات سکرت تو باید با جا جیسوگ جیسکرت می بودی 🤦🏻‍♀️😂
جیمیل هم میتونست باشهه
تولد اونم چوکاهه 💛🧡❤💗💜💙💚
😂 برعکس من تولدم تو نیمه ی دوم ساله، 5 روز قبل از تولد جیمین شی 🥰🌈

راستی جیسوگا یه سوال خیلی وقته ذهن منو درگیر خودش کرده، هیچ اطلاعاتی از تو به جز یه اسم در دسترس نیس (حداقل برای من که اینطوره~) نه میگی اسمت چیه، نه میگی چن سالته، نه میگی کجا زندگی می کنی، نه میگی رشته ت چیه 🥴😕 حداقل بگو اسمت چرا جیسوگه 😅 اصن جیسوگ یعنی چی⁉️ نکنه اونم سکرته 😅
اون اولا فک می کردم چون بلینکی بایست هم جیسوئه اسمتو گذاشتی جیسوگ، اون گ آخرشم بخاطر آخر تهیونگه 😂🤭🤦🏻‍♀️
الان دیگه خیلی از تولدشون گذشته 😂😂
جدی؟؟؟ عجبب ، تا اون موقع خدا کنه یادم بمونه که تولدتو تبریک بگم 

ببین ، همش سکرته😂
تحلیلت خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂 نه من قبل از اینکه بلک پینک رو بشناسم و فک کنم سه سال پیش دبیو نکرده بودن ... آره ... قبل از اون اسمم همین بود 😂
دیگه الان پدرمم بهم میگه جیسوگ😂 پس بی خیال شو که اسم اصلیم چیه 😎
اره واقعا
ممنون برای زحتاتون برای سایت و ارمی های ایرانی تکمیل ترین سایت رو دارین💜💜💜💜💜
لاویووووو😻😻😻😻
سیما شی واقعا چن روز پیش تولدت بود؟🥳😻
❤ 생일 축하해 우리 시마 씨
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
تولد ادمین دیگه مونم بود
ماشاالله هممون توی این دو ماه اول سال تولد داریم 😂
Army From Another world
برای شوگر اسمشو دقیق نمیدونم ولی برای دوران کارآموزیش بوده اسمش فکر کنم Hit it audition باشه که اودیشن میدادن و داوری میشدن و اینا... توش پنج تا آهنگه. یکی دیگه هم هست اسمش All I do is winه.-________-(یونگ لاورا RIP)خیلی کوتاهه این یکی.

واسه نامجون هم یه چنتا تا بود:TROUBLE, FANTASTIC ,World Is Gonna Change,P.D.D که ترابل با جین هستش.
و یکی هم از جین و شوگر و نامجونه که فکر کنم بدونی چیه خیلی دوسش دارم واااایییی خیلی ریتم و بیت و تمپو و باس خوبی داره شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اسمش مدرسه ی اشک هاست.
بفرسدم باست سیم شه؟*-*
اوه ک اینطور 🤔

میشع وب موزیکمون بفرستی؟ اینجا شلوغخ ممکنه گم کنم 🤧
Army From Another World
سلام سیم شههههههههههه!!!
وای چقدر دلم واسه کامنتیدن تنگولیده بود!*-*
خوبی عشقم چخبرااااااا؟؟ زنده ای هنوز نه؟^^ خداروشکر
سیم شه دیدم این چن روزه دو تا آهنگ گذاشته بودی،یکی مایک دراپ و اون یکی هم کامبک هوم... من یه مینی آلبوم از شوگر دارم که فکر کنم کمتر آرمی شنیده باشه...
میخوای واست بفرستم؟ دو تا آهنگم از نامجون هست...خواستی بگو واست خصوصی بدم
بوس با سس بغل و بسی فشااااار*3*
سلام عزیزم
ایگو 😂
مینی آلبوم؟ میکس تیپش منظوزته؟ 
اسماشون رو بگو اول، شاید داشته باشم ☺️❤️
😘💕
جذاب لعنتییییییی همه میخوان بیشتر باهات آشناشن خخخ
منم که غیرتی اووووففف
🙄😐😑
برعکس تو هرکی منو میبینه یا باهام میحرفه فک میکنه دانشگاهیم
کیوت کوچولو خودمونی سیماشی (خوبه حالا ازم بزرگتریا)جالبه منم دختر خالم سیما عینه توعه همه فک میکنن چهارده پونزده سالشه ولی اونم یه سال از تو بزرگتره،هکری ما دوتارو باهم میبینه فک میکنه من از اون بزرگترم
اوو ک اینطور 😂
سیما شی واقعا دانشجویی؟؟من فکر میکردم تو و جیسوگ شی دیگه ته تهش دواردهم یازدهم باشین...
تولدتم بعد از سالها تبریک میگم بهت..
واقعا؟😂🤦‍♀️
ممنونم ته جون
IM_SkyCherry _Baby_🍒
انیو سیما شی ! ^.^
چن روز پیش ینفر یه پستی برا تولدت گذاشته بود بعد توش گفته بود ک میری دانشگاه ...
باورت میشه من اون موقع جر خوردم
و تقریبا نزدیک بود چشمام از تو حدقه بزنن بیرون :|
فک میکردم نهایتا باید 15-14 سالت باشه -.-
و اینکه بنظرم لأولی بنظر میرسی چون واقعا شبیه پونزده ساله ها ح میزنی و ادم احساس نزدیکی بت میکنه^_^💞
و خب خوشم اومد ازت اگه امکانش ک هس بیشتر باهم اشنا شیم ؟!
وای نبکا هم فکر میکرد اولش 14 سالمه 😂😂😂
جدا خیلی بچگونه رفتار میکنم؟؟😂
جیسوگ شه راست میگه؟😂
خب خوبه کنچانا حس نزدیکی داشته باشین ^^
خب بشیم دقیقتر نگام کن تا بیشتر آشنا شی 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.