بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Map of the Soul : 7 Concept Photo

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۴۶
  • ۱۵۸۷۳

دانلود فوتوکانسپت MOTS : 7 ورژن 1 در فایل زیپ :

↑کیفیت بالا | 47M

↓کیفیت پایین | 3M

~~~~~~~~

دانلود فوتوکانسپت MOTS : 7 ورژن 2 در فایل زیپ :

↑کیفیت بالا | 36M

↓کیفیت پایین | 1.5M

~~~~~~~~

دانلود فوتوکانسپت MOTS : 7 ورژن 3 در فایل زیپ :

↑کیفیت بالا | 26M

↓کیفیت پایین | 3.4M

~~~~~~~~

دانلود فوتوکانسپت MOTS : 7 ورژن 4 در فایل زیپ :

↑کیفیت بالا | 35M

↓کیفیت پایین | 3.4M


عکس ها به صورت تکی :

(کیفیت عکسها به صورت تکی پایین است. به دلیل جلوگیری از هدر رفتن حجم نت کاربرانی که عکسهارا با کیفیت بالا نمیخواهند)

♥ VER 1 

♥ VER 2 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ VER 3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ VER 4 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۸۱ ]

سلام میشه تمام عکسای فتوبوک البومو بذاری:)
سلام اوکی
سلام توروووخداااا یکی بگه من عکس های کیفیت بالا رو چه جوری دان کنم....؟یه صفحه باز میشه مربوط به خریدن اشتراک ماهانه....چیکار کنم؟ بخرم؟ یا یه جور دیگه دان میشع؟........😭😭😭😭😭😭😭😭😭ههههههلللللللپپپ
سلااام
دانلود کند رو بزن اشتراک نمیخواد
سلام من اگه عکس های بی تی اس رو با کیفیت خیلی بالا بخوام از کجا باید پیدا کنم ...؟ مخصوصا فتوشات های آلبوم پرسونا ورژن ۲؟💜💜💜
همین سایت قسمت عکسا
اینا همه عکسا هست....
آخه از همین چهار تا ورژن کلی عکس تکی تو اینستا هست ولی شما قرار ندادین.اگ میشه تمام عکس های تکی اعضا رو بزارید..
آره اینا همشه
اونایی که دیدی عکسای داخل خود آلبوم هر ورژنه که به صورت ایننترنتی منتشر نمیشه و همشون اسکنن
اگه بقیه فایلای فوتو عم اینجوری تکی تکی بذارین خیلی خوب میشه:)
این تکیا خیلیییییی خوبن
اینایی که تکی تکی گذاشتیم کیفیتش پایینه 
و کیفیت بالا هارو نمیتونیم تکی بزاریم چون ممکنه یکی نخواهد و کل حجم نتش بخاطر این هدر بده :( واسه همین زیپ میزاریم

میشه عکسای تولد jhope و concept photo sketch2 رو بزارین ؟
قرار گرفت هلیا جون
جیسوگ جونی یه چیزه مسخره بم..میدونی چیه من از وقتی که آهنگ شاداو شوگا اومده همش فکرم درگیر بود؟؟!میخواستم بدونم این عکسبرداریا و این ام وی ها کی ضبط شدن..(لعنتی..شما داشتین فک میکردین چرا جونگکوک بال نداره اونوقت من داشتم به چی فک میکردم..😆)بعد تو همین چندروزه قبل بالاخره رفتم تو کامپیوترم و ماه به ماه رفتم عقب تا به عکسای سه تا کنسرت سئول رسیدم..و با توجه به رنگه موهاو اندازشون و تطابقشون با کلنسپتا..به این نتیجه رسیدم که قبل از کنسرت سئول عکسبرداریا رو انجام دادن..چون اگه به رنگه موهای جیمین که خیلی قشنگو متفاوت بود توی کنسرت از چند زاویه نگاه کنی میبینی که سایه آبی توی موهاش هست..البته از جلو بیشتر مشخصه!!😊😊و موهای بقیه هم تقریبا همون رنگو اندازه رو دارن😉ولی حس میکنم ام وی شاداو و ایگو بعد از کنسرت ضبط شدن..نمدونم چرا؟!😕😕😅

آیا بهم افتخار نمیکنید؟؟!به نتایج خوبی رسیدماااا؟!😂😂
واووووووووووو
بهت افخاررر میکنممممممم 😱😱😱😨

























تو واقعا بیکاری -ـــــــــــــ-
اخه چرا انقدر خودتو زجر میدی؟
آیگوو -ــ-
پشت رو برداشتی
این همه تایپ کردم -__________-
تا بعد 👋
عهههه
من ک جوابتو داده بودممم
ندیدی؟؟؟
واااااااو سایت محشر شده .خیلی دوسش دارم ❤❤
خودم ب ورژن۳ رای دادم..
چون حس کردم تو ورژن ۳ خیلی خفنن 😍🔥
و واقعاااااا جذااااااب بودن 💖
.
.
.
البته پسرا همیشه جذابن! 💞🔥🔥🔥
ولی الانم سایت واقعا محشر شده و خوبه 👑
خودتونم محشرید عین سایت 😍😍😍❤😍😍😍
ممنونم زیااااااااادددددددددد 😘😘😘😘
منم تو رو دوسسسسس دارمممممم

چونمانهیووووووووو😻😻😻😻
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اونی جووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننن
فداییبتتتتتتت
قربانتتتتتت
تمش خیلی جذابهههه
من ورژن 2 رو بیشتر دوست داشتم
ولی اینم خوبه راسی عکسای جدید اپ شدن
منم 2 دوس داشتم 😻

عکس جدید اومده؟
رنگی ک واس وبسایتت انتخاب کردی جذابه
لذت بردم با این ورژن بروزشون کردی😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
چینچایووو؟؟؟؟؟😍😍

پس واقعا خوب شده 😍
مرسی گفتی
وقتی رنگو عوض میکنم ، همش دچار تردید میشم که خوب شده یا نه
آخه زیبایی هم حدی داره چرا اینقدر خوبن و نمیشه از فکرشون دراومد آخه این چه جادوییه که مارو احاطه کرده آخه چقد زیبا آخه چقد خوب
واقعا ... واقعاااااااااااااااااااااااا ... واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منم تو عمرم ندیدم یه ادم انقدر خوب باشه :)
پســـــراااااممممممم!!!!!
همه ورژنا عـــالی بودن@-@
بلاخره مـادر گـرامی اجازه دادند که آلبوم بخریم -___-!
ورژن چهار رو گرفتممممممممممممممممممم
اوووووووووو مبارک باشههه دی دی شههههههههههه

اگ همه ورژنا عالی بودن چی شد ک ۴ رو انتخاب کردی؟🎤 (مصاحبست)
خب من منتظر بودم که هر چهار کانسپت بیاد بعد نظر بدم..😉



لاناتیییییییییییااااااا.....دارن چیکار میکنن باهامون؟؟!یعنی الان قراره توی ام وی جیمینو با این رنگمو ببینم..نه بابا😲😲😲
شوخیشون گرفته..؟!اینا چیه واقعا...اون لنز وی چی میگه؟؟!😨😨😨این پسر آخرش منو با چشاش میکشه😖😖
عررررررررررررررعرررعررررررررررررررررررعرعرررععععععرررررررررررررررر😫😫😫😫😭😭😭
چقدررررمحشرن اینا؟!!😢😢فوتوها یکی از یکی بهترن😍😍😘😘😘
جیسوگ شی باورت میشه فقط 9روز مونده؟!!!😱😱😱

راستی بزار یه تشکری بکنم واسه کیفیت فوق العاده خوبه عکسا..و سرعت شما در قرار دادنشون😅.واقعا خیلی خیلی خیلیییی ازتون ممنون😘😘😘شما بهترینید😍😘😘
اخخخخخخخ لنز ویییی ಥ⌣ಥ
الان دیگ چهار روز شد 
باورم نمیششه ... خیلی زود گذشت

چونمانههههههههه یووووووو
لابیوووووووو لابلی
الان که فک میکنم میبینم همه ی ورژناش خهلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوب بوددددددددددد
عرعر
عرعر...
عرعر......
عرعر.........
ಥ⌣ಥ
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییی
خدااییییییییی چطووووووره اخههههههه
وووایی من نمیکشم
یکی ابقند بیارههه
من هنوز دارم سعی میکنم بتونم تو چش جین تو کانسپت 2 نگا کنم بعد ورژن 4 میااددد؟؟؟؟؟
😭😭😭😭جدا از عر زدنامون برای ورژن 4 ...



چرا نمی تونی تو چشمای جین نگاه کنی؟😂
I can't handle this 😩😱
Me too bro🚬
نمیدونم چند نفر مثل من فکر میکنن اما این آخریه بدجوری به دلم نشسته تو تاکسی بودم دیدمش ولی واقعا نمیتونستم ب پهنای صورت لبخند نزنم.😄😄
من دیوونه این ورژن و لنز چشمای وی شدم 😭😭
آره این ورژن بسی عالیس. :")

یاد عالیس افتادم اه 😂😂
چرا کانسپت این سری اصن باهم نمیخونن؟؟ بین یه جهنم فاکعی ناگهان گلی کیوت رویید :/
همم...این چهارمی هم خوبه ولی باز ورژن دو پیک منه
بیگ هیت است دیگر 🚬🚬
من عاشق همشون شدم تغریبا :")
واقعا از این کانسپ خوشم اومد....

نه اتفاقا خوشم نیومد://////














































عاااااااااااااشششششششققققققققققشششششششششششش شدمممممممممممممممممممممم
ععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر *__*
😭😭😭😭😭 وسط این همه تاریکی 

این چیزای رنگی رنگی چی میگه 😭
قشنگ بیگ هیت زخمیمون کرد :/
هعی روزگار 🚬
عکس دسته جنعی چشمای تع و عکس تکی چیمم
ی برق خاصییی توشونهه 😶😶 عمدیه ایا؟؟









بببینین بنگتن چه کرده که به نظرمون پشت برق چشاشونم ی. تحلیل خوابیده😶😶😶
برات ، هوا خوردن در بالکن رو تجویز میکنم 
فقط لباس گرم هم بپوش 😂😂 اسم این حالتت شوک تحلیله !
سلاااااااااااام
باب دخمر فکر قلب و مغز و روح و روان مارو هم بکن
من که سکته رو رد کردم
چقدرررررررررررررر خوووووووووووووووووووب بوووووووووووووووددددددددددددددد
جا داره یه خسته نباشید حسابی بگویم خدمتتون
و عشق خودم رو نثارتون کنم
واقعا وبتون حرف نداره
لاو یو سو ماااااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچ:)
سلااام راضیه شیییی
بنگتن باید فکر این چیزا رو بکنه با اون صورتای جذاب شون ಥ⌣ಥ

اخ ، اصا یه بار سنگینی از رو دوشم برداشته شد وقتی این آخری هم اومد 😂 

چونن چونگمللل سارانگهههیوووو
ی سوال برنامشون برای 17feb چیه من نتونستم از تو پلن برنامشون بفهمم چی نوشته...
او دویاشههه
خوبی ؟ خیلی وقت بود ندیده بودم کامنت بزاری 
خدایا شکرت ، اگه دویا برنامه 17 فوریه رو می فهمید عمرا کامنت میزاش😭😭


17 فوریه ترک لیسته
یعنی تعداد آهنگ های آلبوم همراه با اسم و مدت زمان هر آهنگ مشخص میشه
انتظار هر چیزی داشتم جز این مدل ژانر رو🤯
من حس میکردم ممکنه شادش کنن 
ولی وقتی ورژن سه رو دیدم دیگ با خودم گفتم ، تم شادی در کار نیس 😂
ادمینی کلا میدونی تو عکسا همشون تحلیل خیلی زیاد دارن،غیر اون جا که جونگوک بال نداره اون عکسی که همه سر میز هستن اگه تصویر رو روشن کنی دست جونگوک پشت وی قرار داره که خودمون میدونیم میخواد چیو بگه 😊و اینکه چیزایی که سر میزن هر کدوم نماد یه چیزن مثل خرچنگ که تو فرهنگ کره ای نماد محافظت است اما از چی خدا میدونه 🙄
چیو میخواد بگه ؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟! من نمیدونم
اووو
اشتباه شد یکی از نقاشی های داوینچی بود که اسمش هم اگ بخواین the last supper است دقیقا میز و فضاش دقیقا مثل اونه
آره فهمیدم حواست نبود 
دقیقا یه فیلم به اسم کد داوینچی هم راجع بهش ساختن
ورژن سومش از همه بیشتر عر داشت
عررررررررررررررررررررررررر
ಥ⌣ಥ داغون کرد منو 
ver3 من رو یاد یک نقاشی پیکاسو میندازه شایدم از اون الهام گرفتن
وی جون 
داوینچی؟😂
وایییییییییییی من مردمممممممممممممم
چرا انقدررررررررررررررر خفنهههههههههه
ما میمیریمممممممم
من دانم با این کامبک
*-*
ಥ⌣ಥ
با اینکه خیلی ورژنا جذابن(مخصوصا ورژن ۲) ولی از نظرم زیادی دارکه:/
امیدوارم حداقل ورژن ۴ یکم شاد باشه :)
پریا شههه
بیگ هیت صداتو شنید 😂😂😂😂
یاد تابلو شام اخر افتادم اینجا یونگی شبیه مسیحه و بقیه یهودا
وسط جونگکوک و تهیونگ هم شبیه جام شده 😂
منو یاد فیلم کد داوینچی انداختی
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓
به کدامین گناه اخه بیگ هیت پدسگگگگگ هق هق واقعا سر هر عکس گریه و ناله کردم
ಥ⌣ಥ
من رفتم برنامه پیکس آرت نورو زیاد کردم ಥ⌣ಥ
خوب دیگه با این ورژن سه من مردم*_*

چقدر خوبببببب شددددننننننننننن

واییی خدااااااا به ارمیاااا رحممم کنههههه
ಥ⌣ಥ
وای خدا میدونم بی ربطه ها ولی چرا ران نیومد؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
گفتن حالا که کانسپت عکس ها میاد ، ارمیا جونی برای دیدن ران ندارن
اینقد ک ژانرای جذاب دارن ، فکر میکنم فن فیک های خفن توی واتپد ها هم به واقعیت داره تبدیل میشه
فک نکن مطمئن باش 😭😭😭
مننممممممممممم میخواااااااااام لعنتیاااااااااااااااااا منممممممممممممممم میخواااااااااااااام
*غذارو نه جونگ کوکو عرض کردم*
-_____-




خب منم میخوام اینم شد حرف ؟😂
گوه خوردم جیس....
ماارمیارو خونه خراب نکون...T_T
زشته عه -_-
یه سوال فقط منم که چروکی لباس جی هوپ تو ورژن اول رو مخمه؟
تازه توجه کردم😂
جنس پارچه اش همینطوری نیس ؟!
شویرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مای هارت ایز ...............
مای بریث ایز .............................................................................................
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
کیل می نو کیل می نو دو یو هیر می؟
:"""""""")
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ㅠㅠ
Army From Another World
جیسوگ شه، اگه صلاح دونستی ان تئوری هارو در قالب یک پست بذار تو سایت.

اول از همه،احتمالا میدونید که این البوم با کتاب کارل جانگ کاملا هخونی داره.البوم قبلی هم همینطور بود.ما ترک EGO و Shadow رو تا اینجا داشتیم،بیاید اول ببینم ایگو اصن چی هست؟
ایگو اساسا هویت شماست، چیزی که فکر می کنید هستید. ایگوی شما معمولا از یک نام، یک شخصیت، و یک داستان ساخته میشه.اگر تمام باورهامون درباره اون چیزیکه هستیم – باورمون از شخصیت، استعداد، و توانایی ها – رو بپذیریم، ساختار ایگوی خود رو داریم.
در یک کلمه،ایگو یعنی وجدان یا خود.کنش وجدان به اعمال ما به دو صورته:
1-پاداش دادن به اعمال و رفتارهای اخلاقی
2-اجساس گناه یا همون عذاب وجدان دربرابر اعمال نادرست و غیراخلاقی
با توجه به اینکه پرسونا درمورد برداشتن ماسک از روی صورت و نشون دادن "خود حقیقیمون"ه،ایگو هم وجدانمونه و چیزی که ما واقعا هستیم و توی ذهنمون میگذره.همونطور که توی توضیح ایگو گفته شد.
علت نام گذاری البوم به "7" اینه که کارل جانگ توی کتابش به 7 اصل اشاره کرده و 7 پله واسه سفر به عمق روح و روان و برای رسیدن به تکامل که یه جورایی جهش میزنه به دوران وینگز و کتاب دمیان از هرمان هسه.
ما میدونیم بی تی اس سعی داشته به طور نامحسوسی هم به قهرمان یا همون “Hero” بکنه.با توجه به اینکه در یه VCR اجرای بی تی اس در مراسم Mnet Asian Music 2018 این جمله رودیدیم: “So now I’m a hero, so now I’m a boy with love”
"کتاب قرمز" کارل جانگ،یه قسمت داره به اسم The Murder of The Hero یا همون قتل قهرمان.به نوشته ی رابرت مور و داگلاس ژیلت،مرگ الگوی قهرمان یک فرد یعنی "فرد با محدودیت هاش روبرو شده".پس با دشمنش روبرو شده، و دشمنش هم خودشه! فرد باید با قسمت تاریکش آشنا میشده،قسمتی که روحانی نیست.پس اسم “Shadow” برای Intro از اینجا میاد.بی تی اس سعی داره با قسمت تاریکش آشنا بشه،که پشت پرسوناش مخفی شده.(پرسونا همون ماسکه).
کارل جانگ توی کتاب "هفت قدمه تا مرگ" یه فیگور داره به نام آبراکساس.ما با آبراکساس از دوره ی وینگز آشنایی داریم که در کتاب دمیان از هرمان هسه بهش اشاره شده. آبراکساس نماد خداست.برای جانگ، آبراکساس به معنای خوبی و شر(شیطان) در یک کلمه(که همون آبراکساسه) و در یک نقشه. این احتمال هست که به آبراکساس توی "7" اشاره بشه و ما بار دیگه خوبی و شر رو داشته باشیم.
همینطور "7" میتونه به هفت گناه کشنده اشاره داشته باشه و ممکنه ما سولو ترک هایی مثل آلبوم وینگز داشته باشیم. این هفت گناه کشنده، شامل سرسختی ، حرص و آز ، حسادت ، غرور ، شهوت ، تن پروری(تنبلی) و غضب هستن که در اصل هفت ایگو هستن.
اسم البوم میتونه مربوط باشه به اینکه این آخرین کار گروهی بی تی اس با 7 عضوه، از اونجاییکه حین داره میره سربازی و بقیه اعضا هم بعد از اون.
ما توی پرسونا یه اهنگ درمورد خدایان یونان باستان داشتیم. ممکنه اسم یکی از ترک ها آپولو باشه.ما یه وی سی آر توی مراسم گولدن دیسک آواردز داشتیم که درمورد خدایان یونان باستان بود و این میتونه یه دلیلش باشه.
یه چیز هایی که من خوندم و با حرفت مطابقت نداشت این بود :
یه جا خوندم که گفته بود آلبوم انسر راجع به برداشتن ماسک صحبت کرد 
و توی یه مصاحبه ار ام دلیل نام گذاری آلبوم رو این طوری بیان کرد که ، "امسال هفتمین سالیه که گروه ما دبیو کرد و ما هم هفت نفریم "
داگلاس ژیلت😂😂😂
واووو برگامممم ، پس شدو به این معناس؟؟ ؟!!!!😵😵😵😵
با توجه به حرفی که زدی فک کنم منبعی که گفته بود انسر ماسکو از صورتشون بزمیداره اشتباه کرده 

اگه اسم یکی از ترک ها آپولو شد ، یه بوس واقعی از من جایزه داری 😉 (الکی مثلا بوس من به یه ورت نیس)
Army From Another World
-بزار همین اول رابطه راستشو بگم
من تو نخ همه ام 😭 روانی هم خودتی 😏 چون دست خودم نیس ک- (حدیثی از جیسوگ شه)
*اهم...*
پودر شد قلبم...*-*
*تیر پلی میکند
یور ما تیــــر یور ما یور ما تیــــــــر ، هایااااااا*
😁😁 دست خودم نیس آخه 


تیر😂😂
*سایفر4 پلی میکند
آی لاو آی لاو آی لاو مایسلف
آی نو آی نو آی نو مایسلف
Army From Another World
واسه jhope.bom
بله بله بله خیلی صحیحه و منم همین فکرو میکنم چون فقط هوبی وایساده و یه نکته دیگه outro:EGO با جیهوپ بود یادتونه؟فک کنم تحلیلاش از اون تحلیلای فیک لاو و bs&t باشه...که مغز هممون گوزپیچ میشه...
*یه ظرف چس فیل،یه پارچ آب قند،جعبه دستمال کاغذی 3 عدد،کوسن جهت جیغ زدن در آن،یک عدد Mang،یک عدد کیسه جهت دم و بازدم،لباس بنگتن را میپوشد میچسبد به صفه لب تاب تا ام وی 28 فوریه بیعاید...*
 jhope.bom
چرا اینقد ژانر این آلبوم جدیده واسه بی تی اس؟
اصلا فکر نمیکردم ژانر یکی از البوماشون اینجوری شه
نامجون توی مصاحبه I heart radio گفت که ژانر آلبوم جدید کاملا متفاوته ...
باید قبولش میکردی 
فردا میخوام برم اردو،دعا کتید سالم برسم😓
اوکای
خوش بگذره 😁💕
Army From Another World
عه گایز...
جیسوگ عاشقمه*0*
اصن سعادت از این بالاتر داریم؟...
یا هوسوک بن جانگ*-*
میگم جیسوگ تو نخمههههههههههههههههههههههه!!!!
برید بسوزیددددددددددددد!!!
همتون با هم برید بسوزید البته(:<
ببین جیسوگ شه،من الان یه سینگل خوشبختم^^
اگه خواستی رابطه ای چیزی شورو کنی در خدمتیم^_____^(|:)
البته اگر اون هفتارو حساب نکنیم دیگه...
و بله رنگ پوستشون منو برد دوران دارک اند وایلد که یه لیتر نفت روشون خالی کرده بودن قشنگگگ بورونزه شده بودن.و البته نوموردریم هم نیز
حالا هرچی...من دارم میرم ددر چن روز نیستم.جای منم خالی کنین بجام عر بزنین،اگه تونستم میام صفحه سایتتو باز سوراخ میکنم!(×78678898346525648597)
عاغا اینارو ولش جیمینو بچسبین عی خدااااا!....
عاهههه جیمیناااا لعنت بهتتتتت چرا اونجورو میکنی!اصن مگه رنگ مو قحط بودددد؟!!
مرگگگ من میخواین به آرمیا شوک بدین یه مقدمه آماده کنین!
اون از شدو،بعدشم اون بلک سوان،بعد اجرای لعنتی توی لیت لیت شو! بعدشم ایگووو!! بعدم الان اینااااا!!! 17 فوریه عم باز ترک لیست داریم تا جونمون در بیاد یه هفته بعدش تازه میخواین آلبوممو بدییینننن!!!(البته در اصل 5 روزه)
بعد باز ما یه هفته صبر کنیم ام وی لعنتیش بیاد بیرون!
همین فردا پس فرداعم باز کانسپت فوتو داریم!!
الان من چه گلی به سرم بگیرمممم؟!؟؟!!
این امتحانای خاکیم که دست از سر آدم بر نمیدارننن!
کی پاسخ گوعه؟! بخدا هوسوک میرم عکساتو توی فضای مجازی توزیع میکنم خرو بیار باقالی بار کنا! دیگه خوددانی...
*هوسوک گلو صاف میکند*
پبیبی خیلی حرف زدیا...
*هه کیونگ میکوبد تو صورت هوسی جون*
تو برو دخترای مردمو نجات بده نصفشون رفتن کما...
عصاب نمیذاره که...در هر صورت جیسوگا من میعاشقتدتم!(واضح بود؟|:)
*جیسوگ را از بغل خفه میکند*
گود ناااایتتتت3>
بزار همین اول رابطه راستشو بگم 
من تو نخ همه ام 😭 روانی هم خودتی 😏 چون دست خودم نیس ک 
اخ دقیقا دار ک اند وایلددد . اصا یادم نبود 
عه ! ای بابا نباشی حس تهی بودن بهم دست میده ک -_-
اوکی تعطیلات خوش بگذره 
به احتمال قوی رنگ موی آبی تهیونگ تموم نشده بود ، قرضش داد به جیمین 😂
یاد رنگ موی هویجی جین توی اپیفانی افتادم 
بعدش یه دور همه هویجی کردن 😂😂
اینم اضافه کن : اگه بتونیم اسم آهنگ هایی که توی ترک لیست هستن رو درست تلفظ کنیم 
یسس کاملا واضح بود 
منم میلاومت
گودنایت بیب
فک می کنم یه تیوری هست که فقط هوبی بلند شده و به بالا خیره شده
بگین فقط فکر من نیستتتتتتتتتتتت
راستش نفهمیدم چی گفتی
خب...
دوستای خوشملم جای من کلی عر زدن
من رعایت حال رفتگران زحمت کش سایتو میکنم عرامو تو کتاب شیمیم میزنم
عای عم وری وری ایثارگر...چرا بهم واسه کنکور سهمیه نمیدن؟؟؟T_T
حالا که رفتگر شدم پست نمیزارم
فقط تمیز کاری میکنم ببینم هنوزم میگی رفتگر 😂😂
51 نفر تووبن@@
2 بهمن روز پیروزی ماس
دوممم اسفندد روز مرگ.ارمیاسسسسس
ㅠㅠ
خدااا روو شکرر ازمونی که دارم 29 بهمممنههههه و گرنه ابو روغن قاطی میکردم اگه بعد کامبک بوددد
😂😂
خداروشکر 
چهههههه جذاببببب بببودددددددددد
نمد من تو عکسا دیدم شک کردممم
دیدی 
واسه همین کامل باهات همنظرم
فعلا تنها چیزی که یمتونم بگم اینه که امروز چندمه جیسوگی؟
برو تقویمو ببین :/
فقط رنگ موهای جیمین تو Ver 2 😍
تبریکککککک
جیمین با موهای آبی
فقط منم که احساس میکنم اون حفره ای که تو ورژن یکه ی جورایی داره اون زیرو نشون میده که ورژن دوشونه؟؟
ی جورایی مثل سقوط از سطح رو و سعیدی به قعر و سیاهی
نچچچچ، منم همینطورم
اینو نگاه کن 
یک ساعت پیش دیدمش
خیلی خیلی جالبه این آلبوم 
وایییی جی هوپووووو😍😍😍😍
موهایه جیمیننننننن😍😍موهایهههه نامجونننن😍😍
مای هارت😢
ಥ⌣ಥ
بنگتن با ما چ کرد ...
عکس کوک رفت پس زمینه گوشی😍 ♡~♡
حس تهیونگی دارم که تو موزیک ویدیوی euphoria خودشو از صخرهه پرت کرد😐😐😐
😂😂
منم همین کآرو کردم لنتی😂
کاش واسه نیومدن منم دلتنگ میشدی جیسوگ شی
-_____________-
ام ان این واقعا حرفه میزنی ؟😒😒😒😒😒😒
بیام بزنمت؟؟؟؟؟؟؟
شیراز زلزله اومد همش یاد تو بودم ک نمزده باشی 😒
Army From Another World
ناموسن به جین توجه کردین؟!
خیلی جذاب شدهههههههه!!
این مکنه هاعم که...
بیاین روم راه برین|:
هیونگ اینا چیه تربیت کردی؟
جین چرا موهاش عقبه؟ من مرگ
جیمین چرا موهاش آبیههههه!؟؟
جین چرا انقدر سوسکی شده؟!
هوسوک چرا انقدر با شکوهه؟!
جین چرا انقدر خوش استایل نشسته؟(بیا رو من بشین)
کوک چرا انقدر رومئوعه؟؟!!!....(به قول دوستمون)
یونگی نکنننن!بذار ببینیم بدن درخشانتوووو!!(عینک افتابی لطفا)
نامجون لیدددررر جذابه لعنتی بیشور اینا چیه تربیت کردییییی؟؟!! برو زنتو جمع کن پشت در خونه صف بستن شماره بگیرن!
پسراتو جمع کن همرو شرحه شرحه کردن!
تهیونگ بخدا مسلمان نیستی T-T
این بود ارمان های پی دی نیم؟
عای هیتمن بنگ پاشو بیا ببین کمپانیتووو!!
عای ملت من شکایت دارم!اینا واسه قلب جامعه خطرناکن!
هر چند هزینه اپیلاسیون همه آرمیا کلا حذف شده...
عاغا من برم اینارو لیس بزنم
فلن
بیاین روم راه برین تیکه جدیدت بود؟ خوشم اومد 😂😂😂
این سوسکی شده رو برام باز کن ، میترسم فحش باشه 
یکی در میون به جین اشاره نکن ! به طور مساوی همه رو بگو😂
اخ اخ کوک ... رومئو جئون
من اینجا ، نور گوشیو تا ته زیاد کردم ، چشمام رو گشاد ترین حالتش کردم ، و عکس رو روی بزرگترین زوم گذاشتم تا تو این تاریکی بتونم ببینم اینارو ، اونوقت تو عینک آفتابی زدی ؟😒

Army From Another World
یا حضرت پشششششششممممممم
من کلاس بودم اینا ریلیز شد|:!
خدایا ما چه گناهی کردیم؟؟؟!؟!؟!!
با خودم گفتم دیگه دارم نا امید میشم چون ورژن 1 یه استایل تکراری بود و ما توی البوم تیر و توی پرفورمنس های دیونیسوس دیده بودیمش ولی این دومی؟!
*دیار باغی را وداع گفت...*
عاشقتم بنگتنننننننننن!!!!!!!
هوااااررررر میزنممم!!!
از ته بن بیخ قلبم عاشقتونمممم!!!
اینا به کنار موهای جیمینو بخوریم...جیمین بیا روی من بشین
هوسوک چه جذابه
عه فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا***********************************
خیلی جذابین کثافتا! عاشقتونم لعنتیا!بیاین جونمو بگیرینننن!!!
عععععععععععععععععععععع
واسه هیچ کامبکی انقدر ذوق نکرده بودم TT
جیسوگ شه و سیما شه و دیگر رفتگران زحمت کش سایت در نقش ادمین(گفته ی ددی *ججررررر*) مرسی که زود میذارین من با سرعت عقاب اومدم تو سایت وقتی فهمیدم اومده و فکر کن چی؟
مثه هیشه اول از همه گذاشته بودین!!(:<
عر
عرر
عررر
عاشقتونم...عاشق همتونT-T
بعی....
من با این که سر این عکسا مردم حال نداشتم ابراز احساسات کنم 
و خب تو چند کلمه گفتم و به خاطر تنبلیم از خودم ناامید شدم 

خوشحالم که تو عین من نیستی 😂😂😂😂
راجع به ورژن یک ، باهات هم نظرم 
تنها چیزی که توی اون ورژن خوشم اومد ، زنگ پوستشون بود ... اخخخخخ ... خیلی لنتی بود ...
رفتگران زحمت کش شاید در پوست ادمین بهتره 😂😂😂
ببیننن ، حال کننننننن
ما همیشه فرستیممم 
به به 
آیا میدانستید که من هم در نخ تو بیدم؟
همانا ما از رگ گردن به شما نزدیک تریم بازگشت ما همه به سوی اوست پس چرا ایمان نمی اورید؟؟
اونی از این به بعد هی بگو دلم برای استایل خفنای ته ته تنگ شده بلکه اینجور چیزارو بیگ هیت نشونمون بده
اونی...نگفتم برمیگردیم به دوران وینگز؟نگفتم پر داریم؟
یکی بگه کی سیم من و نامجونو به هم وصل کرده؟
نه بابا ربطی نداره 
دیشب شانسی شد 
وگرنه یک ساله دلم برای موهای قرمز تهیونگ تنگ شده ، و هیچ اتفاقی هم نیوفتاده😒😭😭😭

سیم تو رو خدا وصل کرده 😂😂💪
الکیییییییییییییییییییییییی'__________________________'
حتما انجامش میدادم ولی به خاطر دلایلی مجبورم بگذرم:)

من رسما میرم اون دنیا...تورم میبرم^^
😂😂 خوبه

نه نه اشتباه نکن 
من حالا حالا ها همینجام 
مسئولیت سایت گردنمه !
:/fadaie eshghe faravanet nona
😏💕💕💕
به ته ته جونم چِنگده اون بال ها میاد نه؟

خداااااا
من در حال کف و خون بالا اوردن😫😰
خیلی خوبه این عکساا T T
:/are khodamam daram fekr mikonam hosele nadaram falaj sham
بقیه هم حوصله ندارن فلج نگه دارن -ــــــــ-
اووووووووووووف نگووووووووووووو
میدونم چی میگیییییییییییییییییی
*ایشان خودرا درحال پاره پاره کردن از طبقه هفتم به پایین پرت نمود و حیات را وداع گفت*
بی من نروووووووووو😂
اوخ اوخخخخخخ از هولم شرت و شلوارمو برعکس پوشیدم:|
چون داشتم لباسامو عوض میکردم:|
کرگدنو خوب اومییی
سر تهیونگ چگونه بودی ای وی؟:|
😂😂😂😂
شرتو چطور نفهمیدی و بر عکس پوشیدی؟😂

سر تهیونگ ... اصا داغون شدمممممممم
همین دیشب چند تا ادیت از ورژن یک دیدم که واسه تهیونگ بال گذاشته بودن و با خودم گفتم : دلم برای تهیونگ وینگز تنگ شد
نگو تهیونگ وینگز از رگ گردن بهمون نزدیک تر بود 😂
وایییییییییییی
مامانیییییییییییییییییییییییییی
قلبممممممممممممممممممممممممم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تنترنطبترونتبنمختلونمپزمزوبپذلذلذدلذفب
واییییییییییییییییی واااااااااااییییییییی...وااییییییی
چهههههه خوووشششگگگللللللل بووودننننننننن


واییییی جیمین چه موهاااشش بهششش میاااددددددد
عععععررررررررررر دستگاههههه تنفسسسسس بدییییییییییییییییینننننننننننننننن
یااااااا هفت جد تننن بنگگگگگگتنننننننننن
اصلا فکرشو نمیکردم ایننقدرررر عالیی باشهههعهههههههه
با دیدن اینا خیلی کنجکاوم ببینم ام وی چیطور از اب درمیاد
ما دستگاه تنفس نداریم والا
ولی من متخصص تنفس دهان به دهانم ... حالا خود دانی ...

فک کنم ام وی رسما ... مارو ...

(جای خالی را با دانش خود تکمیل کنید )
فک نکنم زنده بمونم با تا کامبک
چرا نیستی؟؟؟
تو گروه هم رفتم دیدم نیومدی :(
اینا میخوان مرگگگگگگگگگ میدننننننننننننننننننرنگ موهای جیمین و نامجون عجب رنگ های تازه ایههههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اونی تو چطور زنده ای الان؟ من الان دارم بدون پشم پیام میدم تو پشت در بهشت و جهنم نشستم چون پروندم گم شده
واقعاااااااااا فک نمیکردم تو ورژنای مختلف کانسپتاشون ، رنگ مو عوض کنن ...
لعنتییییییییییی
من پوستم عین کرگدن کلفت شده😂 ولی واقعا قلبم تند میزنه هنوز
واسه امتحانام اینطوری استرس نداشتم ک الان دارم
(vei bts bts gooyan khod ra pare karde va be paeen panjere part nemood)
از طبقات بالا بنداز ک فلج نشی خدایی نکرده :")
دمممممممممممممممممم بااااااااااااااااااااااااااازدممممممممممممم دمممممممممممممممممممممم باااااااااااااااااااااااااااااازمممممممممممممممم مننننننننننن غشششششششششش مننننننن ضعف
مطمئنم به کامبک نمیرسم
میرسیییییییی 
ککنجنمااااا :")
کوکییییییییییییییییییییییییییییییی
کوکی چیه دیگه
جئون شیییییییییییییییییییییییییییی
رومئوی مننننننننننننننننننننننننننننن
ععععععععععععرررررررررررررررررررررر
اره واقعااا 😂😂😂
تو این عکسا کوکی ای وجود ندارهه 😂

جئون لعنتی خیلی شاخهههههه 
یعنی وقتی یکی میگه جئون ... اصا ... اووووووووففففففف ... ولشش کن
یعنیی کسی هسسس ورژنن یکو بیشتر از دو خواسته باشه؟
اینا الان یعنی هم فرشتن هم شیطان؟هم سیاه و هم سفید؟
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دوووووووووووووووو جاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بتنتبندتبندترنبدترنبدرنیدوینپون
من مردمممممممممممممممممم به مولللللللللللللااااااااااااااااااااا
یا ابرفرضضضضضضضضضضضضضضضضضض
یا خود خدااااااااااااااااااااااا
سکتههههههههههههههههههههههههههههههه
خداااااااااااااااااااااااااا
میدونمممممم
چون منم یه همچین حسی دارم
لحظه ای ک دیدمش واقعا برگام رفت هوا
ایننننن چیییممممممممممممم 💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
بنمپتبنمتپبنیمتذنبپز نزداربزهدرنزر
یا خود بنگ پی دی نیمممم اینا قراره چه بلایی سر ما بیارنن 😐😐😐😐
:")))))))))))))
یا پنج تنننننننن این رژن دوووووووووو چه خفنهههههههههههههههههههههههه عرررررررررررررررررر یا مادررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررر
دقیقاااااااااااااااااااا
این بالهارو فقط تو فوتوشاپا و فن ارتا میشد پیدا کردددد TT _ TT
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیمینییییییییییییییییییییییی با موهای آبییییییییییییییییییییییییییی رگای هارتم تیکه تیکه شدددددددددددددددددددددددددددددددد
واقعا فکرشوووو نمیکردمممممممم T T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.