بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BTS Memories 2019 (Photobook Scan

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۴۱
  • ۳۳۷۵

دانلود اسکن عکسهای فوتوبوک مموری 2019

DOWNLOAD | 101M

2020-08-15


حدودا 170 تا عکسه

*بچه ها انقدر مموری ۲۰۱۹ رو درخواست ندید ، آپلود کنم میزارمش برای خودم نگه نمیدارم به جون خودم 😂

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

اگه دلار بیاد پایین یجورایی بهترین اتفاق
جریان لک لک ما کامنت قبلی نه قبلی ترمه
🙂🙃☺️😙💜💖
هعی
هیچی نمیشه خرید ...
چی میشه این تحریما یروز برداشته شه ماهم عین ارمیا دیگه بتونیم از ویورس شاپ یا چه میدونم از هرجایی آلبوم و این جور چیزا بخریم و حداقل یه کنسرت تو ایران اجرا کنن
اصلا اینارو ولش بیا از خدا خواهان یه شوهر باحال آرمی باشیم از اونا که شکل پسران
حداقل اینو که دیگه میده نه
آره منم لک لک رو دوس دارم
ایموجی های منم عاشق توعن
☺️🙂😗🙃💜💖😶
دلار هم بیاد پایین ... -ـ-

اووووو چ جالب
حالا چرا لکلک؟
ببخشید میشه لینکشو چک‌کنید ؟ بعد از اینکه پنج ثانیه میگه صبر کن بعد که میزنم دریافت لینک باز نمیشه( با دوتا موبایل مختلف و اینترنت و وای فا امتحان کردم )
لینک سالمه میسو جان
اوااااا چرا خفه شدم یهو😶😶😶
اصن عکس جیمین بدجوری چشممو گرفتاا 🤤🤤
چرا دلار گرونه چرا 😐😐😐ایران شاپ آدمی نداره بریم پکیج بخریم 🙃💔
هرجوری فکر کنیم تهش می‌رسیم به کلمه ی چرا 👾👾👾
یه عکسه ای یه جایی بود روش نوشته بود
من به لک لک گفتم من ببره کرهاا ولی دهنشو باز کرد بگه باشه افتادم تو ایران😐😐
نمیگم ایران کشوره بدیهااا ولی از لحاظ امکانات کی پاپی رو به......
ببین عکس جیمین چه بلایی به سرم آورد که دیگه از ایموجیای خودمم استفاده نکردم 🌧️🌧️
مرسی بابت پست 🙃☺️💖💜🙂😗
هعییی واقعا وههه؟


عاشق لک لکه شدم 😂
کشور بدی نیست...فقط ما تحریمیم و تحت فشااریم از لحاظ اقتصادی و معیشتی 
آره من عاشق ایموجی هااتم😂
سلام 🙋 خوبید عایا 💁
میدونید من مدت زیادی نیس ک ارمی شدم و راستش چیزای خـــــــیــــــــلـــــــی زیادی نمدونم🙇

یه جا هس جیمین گریه موکونع؟ کوکی از پشت بغلش کردع و گوششو میبوسه !؟
یه همچین چیزی 💁

دلیل گریه جیمین چیه؟🙇
سلام

راستش در این حد منم نمیدونم 😂 فکر میکنم کنسرت رو میگی ولی یادم نیست کدوم کنسرت بود
انیو
چینجا کوماوو سایتتون خیلی خوبهههه😍😍😍
فقط راستی میشه یه بخش توی ساییتتون بذارین به اسم ساب بعد توی یه فایل باشن 😭😭 جپَل خیلی سخته تک تک دانلودشون کرد😥
انیوو
ما یه چنل داریم ک توش فقط ساب میذاریم
میتونی اونجا جوین شی
بعد یعنی چی همه ی زیرنویسا؟ چطوری همه زیرنویسارو یجا بذاریم اخه
بعدشم برنامه ها دونه دونه میان ما هم دونه دونه سابشونو میذاریم
و اینک مترجمامون زحمت میکن برای این سابا، پس برای حمایت ازشون بهتره تکی تکی دانلود کنید ^^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** **** **** ****** ***** **** ** **** ** ****** *** * **** **** *** **** *** *** ****** **** ** ***** ******* **** **** ** ******* *** *** **** ****
***** *** ** **** *** **** ****** ** *** *** ***** * **** *** * ** **** *** **** ***** *** *** ***** **** ***** ****** ** ******* * **** ** *** *** *** **** ********** ****** **** * *** ***** *** *** *** *******
از طرف من صورت و کف پای مامانتو ببوس😍😍😍😍
اصا هیچ کس تو گل بودن این آدم شکی نداره 😭😭😭
ادرس پستی دادی مگهههههه؟؟؟؟


جیسوک جریان اون حرفی که مامانم به ته گف مثل گله رو گفتم بت؟
مثلا بدم چطوری میخوای بفرستی ؟


نهه
هیچ حرفی در این مورد نزدی 
بوگو
تتتتتتتتتتتتتتتتازه امضاشم گرفتم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂 😂😂
بعله 😒😒
پستش کن بی زحمت 😓💔
دوتا دیدم دیگه یکیش یکی از کارکنا بودی ودر فاصلع ای نزدیک خیلیییییی نزدیک با ته حرف میزدی و ته موهاش مشکی بود

یکی شم بازته رودیدی تو کنسرت بود به نظرم اون صندلی های جلو بودی
آه چینچا ...
اون اولیه خیلی چیز خوبیه 
کاش خودمم میتونستم ببینمش 😩😭💔
نمدددشایدددد عادتشه روح باشهههههه
آه آره
مبینای ****
حقشع یه همچین لقبی دادم بهش 
-___-
خواب ادم مگه دست خودشههههههههههه


بیا من اگع دیگه خواب تو ته رو دیدم با هم پا میشم وسط خوابم نصفه بمونهههههههههه
آقاااا
تو اون خواب رو کامل تعریف نکردی 😭😭 فقط گفتی خواب خوبی بود و من هم خوش حال بودم 😭
میانه نت گوشیمم قطع شد درگیر بودم وصلشش کنم لپ تاب
کِنچانا کِنچانا
من که یهویی میرم معذرت خواهی نمیکنم 
تو هم نکن 

آه ... بنظرت مبینا هم جزو اون 77 نفر آنلاینه؟
77نفر دیدن سان نمودیی بعدددددد
بابا 77 نفر آنلاین چشم ننداختن توی کامنت منو تو که 😂

واسه خودشون دارن دانلودشونو میکنن یا حالا هرچیز دیگه ای 
نخیرمممممممممممممممممممممم 22 چیهه ی کیس یا حرفش مثبتع22 ؟



بعدشم من با تو و سیم راحتم نه بقیعععععع
برای تو یه همچین چیزی +44 هم هست 😂😂😂
اوکایه عمرا چیزی بگمم دگررر

حالا من با تو وسیم راحت ترم ولی نه اینکه همه بیان بخوننش
دلم سوخت سان کردم 😩💔 (چ آدم مهربونیم ...)
حرفاشون مثبت بود
نگو مثبت 
آدم دچار سوتفاهم میشه 
بگو +22 😂
جیسوک اسکرین که گرفتی ولی ساننش میکردی.......
نمش (نمیشه)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ********
*** *** ***** ******* ** *** *** *** **** *** *** ***** ** **** **** *** * ***** *** **** * ****** ****


جان من بسان از خجالت اب شدم اصنننن
عمرا سانسور کنم 😂😂😂😂

تازه اسکرین شات هم گرفتم که نتونی ادعای بچه مثبت بودن بکنی 😂
اوکاییییییییییههههههههه دیدمش میخرم براتت
منم 😭😭😭💞
اریییی از این مومنتاا دارممم در حد لالیگا
ی مومنت دیگم بود سر فیلمبرداری کوک و چیم قرار شد دوباره بگیرن منتهی قبل اینکع کوکی بره سر موقعیتش جیمین دوتا دستشو گذاشت بالاتنه کوک و قشنگ تا پایین کشید دستاشو ککوکم جفت دستاشو گرفت و خندید (فک کنم میگفته اینجا جاش نیست شیطونی نکنننننن)


زیاد یادم ننی خوابمو فقط یکمی یادمه






ایگوووووووووووووووووووو برعکس منی من به هرچی فک نکنم میاد تو خوابم تو به هرچی فک کنیییییییییییی
جون من اینو هم پیدا کردی بفرست 😂😂
این خیلی خفن تره



فکر کن یکم 


من اصا به ویمین یا ویکوک فکر هم نمیکنم 😓 همش به یونکوک فکر میکنم 
اما خوابم میخواد مقاومت کنه 
جیسوک من اون عینک جیمین توی عکس هدرتو میخوامممممممممممممممممم
تو انگشتر هوپی رو برام بخر 
من عینک جیمین رو واست میخرم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نه ررووشن کردممممم بیا فقط لینکو بسان
****************************************************************************









نه بگو خوب خوابتو
من ی بار نامجین دیدم و درک نکردم چرا نامجیننننننن


برعکس خیلی خوبه حرف میزنی من که عقدع شده بودبرام از کمم حرف زدن بات
وااااااااااااای
شتتتتتتتتتت شتتتتااااانهههههههههه
😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
بخدا یه لحظه حس کردم خون توی رگام خشک شددد
تو این مومنتاروو دقیقا از کجا میاریییی؟؟؟؟!؟؟!؟!!؟!؟ 
دقیقا چرا اون طوری روی شونه جونگ کوک بود؟؟؟؟ برگهایممم ...


نامجین خیلی خوبه 😂 خوش یه حالت 
تعریف کن واسم

جدیدا کم میام وب وگرنه همیشه باهات حرف میزدم که نامردددد😒😒😒

نه هنوززز باید باز امار بگیرممم خودمموندم توش عین چییی
اون فیکایی که دادم قبلن خوندی؟یکیش جیمین ماهی بود و ی چندتا کوکمین بود


متاسفانههههه من با لپ تابم و گیفت درکامیپیوتتزرر ولی چوننن پای کوکمین وسطه الان ی سر میرم روشن میکنم کامیووووو



ا خو ببین پسس خوشبحالت شده پسسسسسس
آه 😭😭😭
نه هنوز 
میگم یهو یه طوری شد که وقت نکردم 
اون ماهیرو ولی میخونم ، چون خیلی خوشم اومد از موضوعش


نههههه نمیخواد خودنو به زحمت بندازی
بزار فردا روشن کردی بفرست 


البته خب تهیونگ کلا نبود تو خوابم 
اگه بیاد باز یا ویمین میشه یا ویکوک -___- شانس ندارم 😂

وای خواب ویکوک ویمینمو برات تعریف کرده بودم ؟؟؟
(امشب نمیدونم چم شده انقدر حرف میزنم😓)
اری حتمنهمینه از ناراحتیت افسرده گشته

امار بدم بوی ویت لاو ی 50هزار لایک میخواد بشه 17 میلیون لایک
تا الانمم 888میلیون بازدیدداشته 900تایی میشه بزودی
استی گلدم 93و خرده ایس چیزی تا 100تایش نمونده
و ام وی رانم 193وخرده ایس و چیزی تا 200تاییش نموندههه

خخخخخخخخخخ




اصن ی پارتم نخوندم حداقل ی 20تا بیاد میخونم، سپه کاپل اصلیش
من جیمین باشه به بقیع کاپلا کار ندارم مهم چیمه








جدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی واییییییییییییییی مردم از خندعععع بر عکس ی گیفت هست کوکمین ببینی تمومه اینقد که این گیفته....
حتی خود بیگ هیت هم انقدر دقیق آمار ویدیو های بنگتنو نداره 😂😂😂

اوووو
آخه نمیتونم با سوپ ارتباط برقرار کنم 
راستی جیمین شه ، شی ایز هی فصل دوش نیومد؟؟؟ من عاشق شخصیت تهیونگ این فیک بودم 😭😭 زد خونه یارو رو آتیش زد 😂😂😂 به خاطر یه شکلات ، یادته ؟؟


بفرست اون گیفه رو 😂
آره جدی ، تو خوابم اینا با هم بودن 
بازم خداروشکر ، اصولا من کابوس ویمین میبینم ، از شر این کابوس خلاص شدم 😂😂
چرا سیم افسردس رو گفتمم


امار کراشای نداشتمم 😐😐 از ام ویا میخوام امار بدم






وای جییسوککککک ی فیک وبب کیوتی هست سپ ویکوک نامجین و ویمینکوکه
چیم رو ته کراش داره بعد ته و کوک میرن باهم ولی چیم معلوم نی چکار میکنه اونم میاد وسط این دوتا 😐😐 هنو نخوندم 6 پارت اومده
آها
نمیدونم ، فکر کنم ناراحتی من بهش وحی شده و اونم ناراحت شده 😭

وای 😂😂😂😂 سحر تو باید یه تیم استریم بزنی و هر روز یه استریم پارتی برگزار کنی
مطمئنم رهبر خوبی میشی و تو این کارت موفق میشی 😂😂😂


من سوپ دوس ندارم 😭 کاپل اصلیش کیه ؟؟

ببین 😂😂😂 بنظرم نخون ادامشو
چون در هر حال جلو میزنی


وای سحر از دست تو 
چند شب پیش
دوبار خواب کوکمین دیدم ، ینی مغزمو به فنا دادی تو 
فروتن نمیشه گفت جون خودم حقیقته,


چررااا؟؟؟؟



اری ارییی , وب بیشتر میای تا هنگ یا وات
راستی ی چند تا امار بدم؟
ایگووو

چی چرا 


بده 
آمار چی حالا ؟😂
برعکس شرمنده خدام من , ولی خوب ادم بدیم باشه ادم خدا هزاران برابر خوبه
بد یا خوب باشیم باید از. خدا خواست, خدای همه یکیه جیسوک , خودت بهش بگو از ته دلت البت منم دعا میکنم برایتتت


اوکایی ه ر چی تو بگیی😂😂😂😂
حالا نمیخواد انقدر فروتن بازی دربیاری جیمین شه 😂
راستی سیما افسردگی گرفته 😭


😂😂😂😂
مثه قدیم جای پی وی داریم تو وب حرف میزنیم 😂😂
اصن دعا میکنم برات شبانه روزیی, که نششههه ان شاالله که این یکیم براورده بشهه


من قدرت ماورایی ندارم ولی کلا ادمیم که هیچوقت خدا نا امید نمیشم, کلا تو هر مشکلی ی نکته مثبت. پیدا کرده و همونو میچسبم
و اهل فک کردن به زندگی اطرافیان نییستم که فلانی اینجوریه و .... سووووو کلا ادم سرخوش و شادیم در کنار مشکلات
کلا خودتم خیلی خوبی 
روزی که باور شد اسمات فن فیکارو میزنی جلو ، بهت ایمان آوردم اصن😂
واسه همین خدا هم خیلی دوست داره 👼😂

خیلی خوبه همیشه همینطوری باش ، اونوقت دیگه حرص نمیخوری


ولی قدرت ماورایی داری
رو حرفمم حرف نزن 
واووووو چیینجا


امیدتو از دست نده جیسوک کنسل میشه ان شاالله , اینقد فک کن که کنسل میشه تا بشه
من عین تو قدرت ماورایی ندارم جیمین شه 😂
به جاش تو برام دعا کن 
وااااای چقد خوبید...
ممممنوووووووووووووووووننننننننننن
😻😻😻😻😻
جیسوگ همش تقصیر تهیونگه ک اینقد خوبه 😈 و نمیذاره قربون صدقش نرن😬
همین سایش هم پرفکته ته لامصب 😍😍😍
همین سایه رو اول گذاشتم پرو بیان بعد دیدم از اینیکی پروم خسته نشدم تو مود اینقد خفن بودنم نیستم 😅گذاشتمش بک گوشیم😂
هعی ...
راس میگی 
منم رو همین سایه اش کراش دارم ಥ⌣ಥ خداااااااااا
وای بر منننننننن
 ಥ⌣ಥ
نمد چیینجا ارزش انتقام داره اصن؟ بعضیا حتی ارزش تنفرم ندارن



حالام اگه خواستی بگیزری فایتیینگگ 😂😂😂.


واتو نگا کی هر وقت ببین چجوری رفتم بالا منبر اصن
بالاخره ... 
نمیتونم ساکت بشینم


عین سیما که توی هنگ میره بالای منبر؟😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😂😂😂😂😂😂😂 **** ** ***** * **** **** ** **** **** ***** * **** ***** ****** ***** ****** *** *****
ببین با این کارت میخوای بقیه رو از راه به در کنیاااا
ایین 2تا عکس جیمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
سر پوستر پست این د سوپ از بس همه قربون صدقه تهیونگ رفتن ببین الان چی گذاشتم 😂😂 سایه ای از ته ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.