بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

جیسوگ شی این 5muster چندتا اجرا داشت مگه؟ من تو یوتیوب دیدم که یه قسمتش پسرا خودشون لباسارو رنگ میکنن میپوشن اونم نوشته 5th muster... و اینکه dvd هاش نمیاد؟؟ پشت صحنه هاشو اینا
سلامم شاین شاین شه
اوممم هنوز دی وی دیاش تو نت کامل اپ نشده
کامل بیاد میزارمش
ککجنما
سلام جیسوگی...میگم این زیرنویس چسبیده ای چیزی که نداره؟؟ از زیرنویس چسبیده خوشم نمیاد:(
فک نکنم داشته باشه 🤔 یادم نیس

زیرنویس نداره عایا ؟؟
نه متاسفانه
سلام‌ خسته نباشید ببخشید این فنمیتینگ ساب انگلیسی نداره!؟
سلام سوگند جونی
ن :(
سلام 1080 دان نمیشه امکانش هست سرور آپلود رو تغییر بدبن؟
سلام شمیم جان 
متاسفانه این برنامه رو نتونستیم تو آپلود بوی آپلود کنیم 
گوگل درایو هم راحته
آموزش دانلود از گوگل درایو بزن کمکت میکنه 💓
با اینکه کسی بودنو نبودم واسش مهم نی ولی سلام و یلداتون مبارکککککککککککک.
یلدات مبااارک رامتیین شههههه 😍😍😍

Bts.army.jungkook
میگما چیزایه طنز از پسرا ا کجا بیارم؟
امم
ببین بیشتر توی اینستا هست
کانال ARMY_AREA هم خیلی باحالن دوسشون دارم
سلام خیلی ممنوننننننننن
سلاام
😍😍💞💞💞
من نمیتونم 1080 رو دانلود کنمممممم T_T
سلام
حجم آپلود بویم نزدیک پر شدنه یاسی شهه
یه کاری کن بتونی دان کنی TT_TT
سللاااام
یه سوال
کدوم کنسرتشون بود که توش sea رو اجرا کردن
سلام
راستش نمیدونم
من توی لاو یور سلفها و اسپیک یورسلفا ندیدم اجرا کنن
💖💖💖💖💖💖
😍😍😍😍
وای1080 دان نمیشه سرور ابلود رو عوض کنید
سلام یوری جون 
من چک کردم مشکلی نبود که 
مرسی که اینو گذاشتید. کلی دنبال این اجراهاشون بودم
❤️❤️❤️💞💞😍
زیرنویس فارسی نمیزارید؟
اگر منتشر شه قرار میگیره
میشه اجراهارو بصورت تکی هم بزارین؟؟
خیر متسفانه :(
اونی 1080 نمیشه دانلود کرد :/
گفت زیاد دانلود شده نه؟! 😢😢
فقط خدا می دونه چقدر دنبال اجرای لت گو شون گشتم مرسی
وای خدا من چقدر خوش شناسم نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم ♡_♡
💕💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
خیلی اجراهای خاصی توشه 😍😍😭😭
💞💞💞 خواهش میشود
واااااای مرررررسیییییی خیللی منتظرش بودم.
قربان شما 😘
امیدم به تو بود برای دیدن این ممنون که نا امیدم نکردی😙😙😙😙💕💕💕💕💕💕💕💕💕
😍😍😘😘
1080 نمیاد عایااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جدیده؟ همین که چند روز پیش بود؟
یس جدیده جدید
چرا من انقدر به ژاپنی ها حسودیم میشهههههههههههههههههههههه؟؟؟
جیسوگ شی ...میدونستی بدن ژاپنی ها یه بوی خاصی میده؟ اون بوی خاص بوی خشایندی نیست:/
ن من فقط ب کره ایا حسودیم میشه 😀✌️
چینچایوو؟؟ 😂😂
میانه نسی سر حیسوگ شلوغه من جاش جواب دادم 😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.