بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

ممممرسی
واقعا بخاطره این همه زحمتت
فقط اینکه سایت اصلی BTS تو توییتر چیه میشه لینک بدی...؟!
چرا کفشای اگوست دی ب لباسش نمیخوره
چرا؟
چرا؟
وههههههههههههههههههههه؟
😓🙄🙄🙄
مرسی که انقدر زحمت میکشی و بروز هستی.تشکر🙏
خواهش میکنم مهرآنا جون
وظیفس ***----***
Blooming in sky 🌸~
هی جیسوگ !
تو توی یه سایتی مانهوا ترجمه نمیکنی احیانا ؟!
ترجمه نه 😂
ادیت میکردم قبلا 
اسمش چیه اگه راس میگی ؟
میشه عکسای پشت صحنه میوزیک ویدئو رو هم بزاری🙃☺️😶💜💖💋🙂
قرار گرفت 
با این که داشتم ولی اوفففففففففففففففففففففففففففففف من ملدم :)
(ಥ ͜ʖಥ)
~.○ Min_ Nika ○.~
من رسما با دیدن این عکسا تمام شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عععررر جییسسسس کممممککککککککک😭😭🤐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😒😒😒😒😒
وایییییییییییی من فداشششششش بلدم.....شششوووووگگگگگووووولیییییییییییییی
😍😍😍
وای چقد نازه
میخوام لپاشو بکشم
شبیه گربه شده
😍😍😓
عرررررررررررررررررررررررررررررررررر شاید باورتون نشه ولی من هنو دارم عررررررررررر میزنمممممممممممممممممممممممممممممممممم
میشه
باورم میشه :")
عععععععععععععرررررررررر اخری فقط#-#
+++++++++_________________++++++++++
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.