بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

وبتون عالیه همیشه دنبالش میکنم
میگما اون اجراهه که توش نامجون خودشو زد ناقص کرد کدومه؟
مامای امسال بود که دیونیسیم اجرا کردن
سلام . خسته نباشین
یه سوال داشتم . آیا بی تی اس در کواچلا کنسرت داشتن؟ اگه ندارن یا نداشتن برای چیه ؟
سلام
نه نداشتن
نمیدونم چرا ولی توی ویکیپدیا فکر کنم نوشته
az manoto grannyo 3 bar neshoon dad
man har sebaresho didamo ar zadam sare in ejra
جای تکرار دیدن این
بر رانو ببین خب


ما تو خونمون فقط یک دو سه چهار پنج داریم ، همینو بس😎💙
با اینکه پسرا کم بودن ولی خفن ترین بودن 👍
واییی چرا انقد خوبن اینا😭😭
اره کم بود :(
ولی طلا بود !
خخخخخخخخخ گشادیم میشه به حرفم عمل کنم!
حرف از من کار از شما خخخخخخخخ
😂😂
چقدر خوبنننن
تا سکته ندن آدمو با این استایلای خفن، ول کن نیستن😭😭😭😭
당연하죠😭💙💙
هر جر دوست داری :) ولی خدایی اینقدر جیمین تغییر کرده که من اول نشناختمش!خخخخخخ موهاش خیلی جیگر شده!
همه اینا به کنار ایدا
اگه راس میگی چرا الان به جیمین نگفتی جیمین ددی؟😂
به حرف خودت عمل کن حداقل 

خیلی خیلییی ㅠㅠ
بیایم هممون از این به بعد بایس هامون رو ددی صدا کنیم مثلا : ددی جیمین ، ددی نامجون ، تهیونگ ددی ، جونگ کوک ددی ، هوسوک ددی ، جین ددی ، و در آخر ددی یونگ ×___×
ن مرسی من همون مدل قبلیم صدا میکنم 😂😎
اجرایblack swanروکی میزارید؟ لطفازودتربزاریدآهخه همه ماخیلیییی مشتاقیم😍😍😍😍😍
گذاشتم 😍😍😍
خیییلللیییییی ممنون ❤❤🌹🌹🌹💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💐💐💐💐💐💐💐💐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍☺☺☺☺💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💎💎💎💎💎💎
جی کییییییییییییی
😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
من با دیدن این ویدیو به توانایی های خدا پی بردم! که چقدر میتونه 7 تا از بنده هاش رو جیگر خلق کنه!!!!!!!
من که کف و خون با لا اورم و تشنج کردم!!!!!! آخه چقدر جیگر؟ من تا حالا نامجون رو اون طوری ندیده بودم! جیمین هم که قربونش بشم هرچی بیشتر بزرگ میشه سکشی تر میشه!
 ಥ⌣ಥ
میبینی؟ قدرت خدای متعالو میبینی ؟؟ چ بنده ای خلق کرد  ಥ⌣ಥ بعد من نمیتونم حتی یه دماغشونو نقاشی کنمممم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عررررررر جییییییییغ
عشقام چ معروف شدن خودااااایاااااااا
افتخار مینمایم شدیییییییید عرررررررر
اعتماد به سقفم بیشتر شددددددد
اقا من خواب دیدم تو این البوم هم پسرا با نیکی میناج همکاری دارن
***** *** ** ***..کککککک ولی خدارو چ دیدی !!
اینم دیدم ک با آریانا هم همکاری کردن عررررررررر
:")💜💜💜💜

تو البوم قبلی با نیکی بودن
والا بی تی اس غیر قابل پیش بینیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.