بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

‌ُBTS PC's folder

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۳
  • ۱۷۶۰

اول باید بگم که من هر جا رو میگشتم فولدر واسه بی تی اس پیدا نمیکردم این شد که تصمیم گرفتیم خودمون دست به کار شیم

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید

بازم اگه سوالی بود در خدمتم

کامسامنیدااابوسه

دانلود پوشه BTS

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۶ ]

سلام کنسرت تنلاین که تو مهر هست چه ساعتیه
سلام می خواستم بدون این پوشه ها خودشون جدا هستن و ربطی به پوشه های اصلی دسکتاپ نداره!!! یعنی اگه بگیرم رو پوشه هام تاثیر میزاره؟؟؟؟؟ اگه تاثیر گذاشت چطور اونو حذف کنم ؟؟؟؟؟ لطفا جوابم رو بدین !!!!!🤔🤔🤔🤔🥺🥺🥺🥺
سلام ببخشید پوشه وی داخلش نیست من هر چقدر گشتم نبود
سلام
توو قسمت فولدر مخصوص ته گذاشتیمش
با کدوم برنامه درست میکنی میشه بگی من میخوام برای گروه های دیگه را هم درست کنم
فولدرو با توجه به سلیقه با فوتوشاپ میشه درست کرد 
برای تبدیل طرحت به فولدر هم از برناه دکتر فولدر استفاده کن 
سلام
ببخشید یه سوال
من از فولدر 9 تا 1 همرو دانلود کردم اما همش خالی بود
چرا؟
سلام
نمیدونم چرا این مشکل واست پیش اومده
پوشه ی وی توش نیست چرا؟
اگه میشه یبار دیگه کاملشو بزارید
سلام
یه فولدر هست که فقط واسه تهیونگه
اون فولدرایی که جا موندن از تهیونگ ، همش اون تو هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.