بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS PC's folder 2

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۳
  • ۱۲۲۰

خب من اومدم با سری دوم فولدرا

ابتدا باید بگم که ، خیلی ها از عکس های فولدر های قبلی خوششون نیومد ( که البته سلیقه ای عه و خیلی های دیگه هم خوششون اومد ) و این که من خودم چون توی کامپیوتر پوشه های مختلفی برای بی تی اس دارم ( عکس و ران بی تی اس و ویدیو و تیزر و مصاحبه و هزار تا چیز دیگه ، که برای این که قاطی نشن من تو پوشه های مختلف کامپیوترم مرتبشون کردم ) پوشه کم آوردم ... این شد که سری دوم رو درست کردم😄🙌💕 انشاالله همه خوشتون بیاد...

این هم اضافه کنم که بخاطر نوع ادیت ، رنگ لب هاشون عوض شده و خواهشا من رو مقصر ندونید ...  😓

دانلود کردید خوشحال میشیم یه نظر هم بدید ، چون اینجا ایمیل که نمیخواد واسه نظر ...

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘


دانلود پوشه

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۶ ]

سلام واقعا واقعا ممنون از زحمتتاتون دمتون گرم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜فقط یه خواهشی میشه فولدر برا ران هم بدارید؟ بازم ممنون واقعه خیلی زحمت میکشید💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سلام اف اف جان
ایشالله 😍😍💜
سلام . یه سوال اگه ما فایل هامون رو تو اون پوشه ها کات کنیم فایلامون پاک نمیشن؟
ببین اینا دقیقا کار فولدرو میکنن به عبارتی خود فولدرن فقط طرح دارن
بنابراین هرکاری با فولدر میکنین اینم همونه

ممنون عزیزم.
شما درست می گفتی توی گوگل جستجو کردم و آموزششو پیدا کردم. ببخش که درخواست بیجایی داشتم. دوستتون دارم. شما بهترینید
.
سوال بیجا نبود
یکم برای خودتت سختش کرده بودی
جیسوگ اگر توی متن توضیح میداد احتمالا متوجه نمیشدی

سلام عزیزم
واقعا واقعا واقعا ممنون از زحمتهایی که می کشی.
می تونم یه خواهش بکنم؟ البته اگر زحمتی نیست.
می شه لطفا آموزش طراحی آیکون ها رو به صورت فیلم ضبط کنی اینجا قرار بدی می خواستم برای پوشه های غیر از بی تی اسم هم طراحی کنم. خیلی طراحی هات زیبا هستن، من نحوه تبدیل عکس به آیکون رو بلد هستم اما نمی تونم به این زیبایی طراحی کنم یعنی اینکه شبیه به پوشه بشن رو اصلا بلد نیستم اگر طرز درست کردنشونو هم بگی ممنونت می شم. خیلی ممنون و فدات
امیدوارم اگر نمی شه هم جوابمو بدی
راستی من تازه آرمی شدم و از وبلاگ شما زیاد دانلود می کنم خواستم باز هم تشکر کنم. بوووووووس
سلام لاب
خواهش میکنم

امم متاسفانه فکر نمیکنم امکانش باشه
تو گوگل سرچ کنی پیدا میکنی

بوووص بکک

.
واییییییییییییییییییی خاک بر چووووووووووک.....تازه امروز دیدمشون ..عالللللللللللللللللللللیییییییییییییییی ان ...همه چیزا بتسمو مرتب کردم ....مرسییی






ماشاالله اینقدر چکوچی دارن که نگوووووووووووو..از اینا لازمه ...
ایگووو امروز پیداش کردی؟ 😂😂😂
کامسامنیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چونمانهیووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.