بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS PC's folder 3

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۵
  • ۱۵۱۳

سسسسسسسسسسلللللللللاااااااااام . من اومدم با سری سوم فولدر های بی تی اس

با اومدن آلبوم لاویورسلف انسر من نیازمند پوشه اش شدم ... این شد که رفتم تو فاز فولدر های این آلبوم ...

خب من اول میخواستم فولدرهای ورژن E رو درست کنم ( عاشق اون گل ها و گوی های اون ورژنم ) ولی چون صورت هاشون واضح نبود زیاد جالب نمیشد بنابراین اومدم و این ورژن ( نمیدونم دقیقا کدومه ... یادم رفته و حال ندارم برم ببینم ) رو درستش کردم. هرچی که تو عکس هست توی فایل زیپ هست... راستی گفتید فولدر های کاپلی هم درست کنم ... من یادم نرفته و دارم روی فولدر شومونگمون ( شوگا+جومونگ ) کار میکنم ...

به نظر خودم خوشگله ... اوممم دیگه هیچی همین

چه خبر ؟؟  با فصل جدیدی ران بی تی اس که قراره بیاد چی کار میکنید ؟؟؟ با این بون وویاجه ها که هعی میان و من دانلود میکنم و وقت نمیکنم ببینمش چی کار میکنید؟؟ واقعا برنامه هاشون زیاد شده ... کی وقت میکنن ضبط کنن ... من هی دانلود میکنم و وقت نمیکنم ببینم . هنوز سامر پکیج ۲۰۱۸ ام رو ندیدم ( ۲۰۱۷ اش رو هم ندیدم )

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘

فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

دانلود فولدر BTS

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۳ ]

من کورم یا واقعا ته ته جونم نیست؟؟؟؟؟؟؟
دانلود کن تو فایلش هست :) 
Army from another world
ادمین جسیووووگ! لینک خراب شده کمکککک میخوامش اینوووو
آرمی فرام انادر ورلد ( یاد یه سریال کره ای افتادم 😂 )
چک کردم مشکلی نداش ک
والا انقد برنامه هاشون زیاده من بجاشون خسته شدم البته ما ارمیا خسته نمیشیم^ ^
ولی من از خواب دارم میمیرم
ادم اهنی نیستیم که خسته نشیم 😹
اگه منظورت خستگی جسمانی عه که خب ما هم خسته میشیم
اگه منظورت از بی تی اسه ، صد در صد خسته نمیشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.