بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BTS PC's folder 4 (v

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۸۸۶

آنیوووووووووووووووووووووو من اومدم با سری چهارم فولدر های بی تی اس

امااااا این دفعه فرق داره چووون تولد تهی اوووپاس *-*  (من مرگگگگگگگگ)

من توی فولدر های قبلی بنا به دلایلی ... فولدر تهی اوپا رو نزاشته بودم و الان تو این فایل همه رو براتون آوردم (سه فولدر سمت چپ این عکس ) 

بمیرم براش . خوب نه تا فولدر دیگه هم بابت تولدشه ( کیوووووووووووووووت)

در کل دوازده تا فولدر خوشگل برای دسکتاپتون ... به خوشی استفاده کنید ... دعای ادمین پشتتونه ...

امیدوارم خوشتون بیاد ... من که میمیرم واسه این نه تا عکسش چون خخخخخ چونگمل جیگرههههه

مثل همیشه باید بگم :


بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید . در ضمن حتما فایل رو توی خود کامپیوتر کپی کنید و بعد اکسترکت کنید که به صورت فولدر بیاد براتون . نه این که فایل توی گوشیتون باشه و با کامپیوتر از زیپ خارج کنید (خراب اکسترکت میشه).

بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘


فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

دانلود فولدر V

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۱ ]

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییه
خودت عالی ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.