بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BTS PC's folder 5 (J HOPE

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۱
  • ۷۴۱

سلام سلام

به سری پنجم فولدر بی تی اس خوش اومدین

ایندفعه با فولدر های هوپ برگشتم (تقریبا دو ماه پیش بود که تولد تهی بود و اون اخرین فولدر بود ) ... تولد هوسوک مبارک باشه ... ایشاالله همیشه صورتش را خندون ببینیم و ایشالله که همیشه صورتش را ببینیم ، من این چند روز بخاطر تولد هوپی کلی برنامه ازش دیدم تا بتونم بهترین پست تولد را برایش توی سایت بزارم... امااااا... اما یه جادویی داشت که من توی همممون اولین برنامه ای که ازش دیدم ، حس کردم به جونی اوپام خیانت کردم :||||||||||| . بسه چرت و پرت گفتنم

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید . در ضمن حتما فایل رو توی خود کامپیوتر کپی کنید و بعد اکسترکت کنید که به صورت فولدر بیاد براتون . نه این که فایل توی گوشیتون باشه و با کامپیوتر از زیپ خارج کنید (خراب اکسترکت میشه).

بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘


فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

دانلود فولدر J_HOPE

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۲ ]

Army from another world
یه مشکلی هست! توی دسکتاپ ویندوز سون میان ولی توی ویندوز XP نمیاد چه گلی به سرم بگیرم؟T.T
ایگووووو 
جدی؟؟؟
واقعا نمیدونم 
ویندوز خودم 10 عه
یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
کوموپداا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.