بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BTS PC's folder 6 (suga

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۲
  • ۹۷۱

سلام سلام

به سری ششم فولدر بی تی اس خوش اومدین

من که هنری جز فولدر ندارم ، ببخشید دیگه ... من خودم شوگا رو خیلی دوست دارم ولی به دلایلی نتونستم پست درست و حسابی ای برای تولدش بزارم

ولی براش دعا میکنم که بهترین چیز ها تو زندگیش اتفاق بیوفته و همیشه خوشحال باشه ، البته نصف متن تلفظ آهنگ فرست لاو را نوشتم ولی انقدر سخت بود که وقت نکردم ادامه اش را بنویسم هعی...

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید . در ضمن حتما فایل رو توی خود کامپیوتر کپی کنید و بعد اکسترکت کنید که به صورت فولدر بیاد براتون . نه این که فایل توی گوشیتون باشه و با کامپیوتر از زیپ خارج کنید (خراب اکسترکت میشه).

بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘


فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

‍‍~~~

دانلود فولدر شوگا

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۱ ]

یه جای دیگه در خواست دادم ولی گفتم که بازم بگم D:
لطفا به منم یاد بدید که چطور درست کنم خیلی خیلی ممنونتون میشم اگه بهم یاد بدید البته اگه به صورت ویدیو باشه که نور علی نور میشه....
فقط برای خودم می خوام درست کنم و مزاحم کار شما نمی شم.
اگه تونستم و خوب شد کارم، برای خودتون می فرستم که اگر خواستید اینجا اپ کنید،اگه خواستید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.