بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS PC's folder 7

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۷
  • ۱۵۷۶

 

سسسسسسسسسسلللللللللاااااااااام . من اومدم با سری هفتم فولدر های بی تی اس

درس زیاده و خستم ، طوری که یادم رفته بود اینو ساختم و توی سایت نزاشتم 

به خوشی استفاده کنین و ران های فصل جدیدتونو توی این پوشه ها بزارید

من ورژن دو اش را گذاشتم چون رنگای جذابی داره ... اگه وقت و حالی مونده بود یه ورژن دیگه هم میزارم

کومائو

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘

فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

دانلود فولدر BTS

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۵ ]

وای این فولدرا خیلی قشنگن. توشون آهنگا و عکسا و ویدئوهای پسرارو گذاشتم.
ولی گفتی ران... من همه قسمتاشو داشتم ولی هارد دیسکم خراب شد همش پرید... :(
*وی در گوشه ای نشسته و اشک میریزد*
کار کرد ممنوننن...
💜💜💜💜
چرا من رو آی‌پد هر کاری می کنم باز نمی کنه iOS 13)
این فقط برای کامپیوتر و لپ تاپ عه به همین علت باز نمیشه 
Army from another world
واااای چقدر باحالن اینا تابحال همچین چیزی ندیده بودم
مرسی که گذاشتی
سرنگهه
واااااای 
من ذوق مرگ از نظرت 😍😍😍
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عالیه من خیلی دوسش دارم
منم ژینا رو دوسش دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.