بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS PC's folder 8

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۳ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۴
  • ۲۶۱۱

سسسسسسسسسسلللللللللاااااااااام . من اومدم با سری هشتم فولدر های بی تی اس

تادااااااااااااااااااااام

چون نونام خیلی دوس داشت این فولدرو ، منم جاست فور نونا روی این فولدر کار کردم 

ولی سلیقه اش همچینم بد نیس خداییش

دان کنین و حال کنین

آنیو.

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘

فایل رو توی پیکوفایل براتون آپلود کردم ... 

.

.

دانلود فولدر BTS

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۲۴ ]

سلام چجوری این فولدرارو درست میکنید ؟؟ ( خواهش میکنم بگید لطفا ) چون میخوام با عکسای بلک پینک خودم فولدر درست کنم ممنون میشم که بگید چجوری درست میکنید ^^
میتونی تو گوکل سرچ کنی 🙄
سلام. مال map of the soul7 رو کی میزارید؟؟
سلام
اتفاقا خودمم تو فکرش بودم ...
سلااااااام مرررررررررررررررررسی گذاشتی چقد خوشگلن لنتیااااااااااا وایییی دق دق دققققق
سلااااااااممم لاریسا (درست تلفظ کردم ؟ ) جونی
خواهششش😍😍 شاد گشتم که خوشت اومد 
ممنون /// ولی کار نمی کنه /// سری قبلش کار می کرد ولی این یکی نهههههه///
سلام کوکی
چک کردم رو کامپیوتر من مشکلی نداشت نمیدونم چرا واسه بعضیا نمیخونه 
ببخشید شما برای ویندوز 7 vpn خوب سراغ دارین ؟؟؟
واسه ویندوز من هیچی ندارم TT_TT
نمیشه اخه روی km player هستش و اصلا بازش نمیکنه میره رو کی ام پلیر با چیز دیگه ای هم باز میکنم نمیاره ویدوزم ۸ هستش ها!!
وا ینی چی رو کا ام پلیره ؟ مگ داریم ؟؟ کلیک راستو بزن و گزینه اکسترکت رو بزنی درس میشه
اگه درست نشد بگو یه فکری کنم ... خیلی عجیبه
سلام اونی خوبی؟،؟
میگم اونی این فولدرا چجور رو کامپیوتر کار میکنن؟؟منتو گوشی ریختم بعد فرستادم تو کامپیوتر چیزی برام نیاورد
سلام شوگا لاو
نه فایل زیپ رو نباید با گوشیت وا کنی
باید با خود کامپیوتر از زیپ خارج کنیشون
این پوشه ها سالمند؟ چون بعضی از پوشه ها هستند یا شایدم فایل که بعد از مدتی حذف نمی شوند یا باز نمی شوند من از یه جای دیگه فولدر دانلود کردم اینجوری شد برای همین اگه میشه از سالم بودن فولدر ها اطمینان کن ولی در کل خیلی جالب و قشنگه و من بی نهایت راضی ام واقعا دستت درد نکنه (:
یا خدا ، همچین پوشه هایی هم وجود دارن ؟؟ گودزیلان که 😂😂
نه پوشه های این سایت گلن . دستت بخوره دیلیت شه دیگ بر نمیگرده 😉💙
خواهش
ادمین جونمممممممم عالیهههههههه😭😭😭😭😭😭😭ازین فولدرا بازم درس کنننن عالیههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خیلی چیزه کیوتو بامزه ایییههه😭😭😭😭😭دستت طلاااااااا
اوه چینچا ؟؟
حتما بهار کوکی جون 😂💙💙💙💙💙😍
saloom nona
orenga mania
bogoshipda
kenchana???
chenghaze khomshelam
سلام نوراشی
یس کنچانا
خیلی TT_TT
عهههههه ببعى 🐑
آیگو
گفتم خوش سلیقست کی گفتم از تو خوش سلیقه تره 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مگه تو گفتی
خودم دارم میگم :|
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
داشتم کامنتاشو جواب میدادم حواسم نبود 💜💜💜💜💜💜💜💜💜😂😂😂😂❤❤❤
😂
کنچانا
خیلی قشنگن مرسی😻😻میشه از این فولدرا کاپلی هم درست کنی من برای فولدر جیکوکم میخوام
سلام کوموپداا 😍
اگه تونستم حتما 
ادمین جونمممم😢
چرا لینکو میزنم دان میشه ولی میخوام باز کنم میگه اپلیکیشنی براش نیس چرا؟؟؟ اهنگاهم میخوام همرو باهم دان کنم اونم میگه اپلیکیشنی براش نیس مجبورم اهنگارو تک تک دان کنم چراااا؟😭😭😭
سلام بهارکوک
این فولدرا واس کامپیوتر و لپ تاپ عه و باید کلیک راست کنیو فایلو از زیپ خارج کنی 
اهنگارم همینطور ، باید از زیپ خارج کنی 
اگه با گوشی دانلود میکنی برنامه ی es file explorer رو دان کن ، با این برنامه میشه فایلارو از زیپ خارجید
جییییسسسس
خیلی خوشگلهههه جیگرممم
اون حبابارو هم بزااار دیگ زود اونو خیلی دوست داشتممم 💘😍😍😍😍😍
بعی سلیقت خیلییی خوبه 😉😉💜💜
کوموپدا سیما شیییی
باشه فقط جاس فور یوو میزارمشش
یسسس خیلی خوش سلیقه ت از منه 
تشکر عزیزم :)
خواهش میکنم 😻
چی کار میکنی؟
ام....:|
والا....دوس داری چیکار کنم؟:|
انسرینگ د کامنتز...:|
جدی اولش نبود من فکر کردم در حال اپلود شدنه چیزی نگفتم🙂😑😹
عه ادمین بععع😃
دلم برات تنگیده بود خیلییی🙂
نمیدونستم خوب ترجمه میکنی که 😳👍✌
سلاملکم نیکا جاااان
چطوری خوبی؟
منم دلم تنگ شده بود کلی
ای بابا شرمنده میفرمایین
نکشیدم نمیخوامم بکشم
باشه ببخشیددددد
نکش جیگر
خدا ببخشه
برو بابا چی میگی تو
نبود اول راس میگمم
اولا که
اخرین باری که چک کردم بابات نبودم
دوما 
باشه ما که نگفتیم دروغ گفتی
سوما
معلومه دیپ بریثتو نکشیدیا
کجاست؟چرا نمیبینمش؟من لینکی نمیبینم
اصا جیسوگ شی ی دیقه بیا من خستممممم
اوپن یور آیز اند تیک عه دیپ بریث
وایییییی😹😹😹😹کوووماااائئئوووو🙂😃
خیلی ممنونم که اینارو درست میکنی😁
خیلی کیف کردم وقتی دیدم اینارو گذاشتی😻
جییییسووووووگگگگگ و ادمیییناییییهه دیییگههههههه خستهههه نبااااششششییینننننننن☺😂
خواهشششششششششششش میکنم
ب خوشی استفاده اش کنی
چطوری دانلود کنم؟
از طریف لینک دانلود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.