بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS PC's folder 9

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۴ آبان ۹۸ ، ۲۲:۴۳
  • ۲۱۵۵

های . سری نهم فولدر های بی تی اس .

ببخشید نظراتونو هنوز جواب ندادم TT_TT

دیدین بعضی از آدما فقط دنبال ایراد گرفتنن؟؟ حتی اگه بهترین خودتو برای انجام یه کاری به نمایش بزاری باز هم ایراد میگیرن و حتی نقاط قوتت هم نمیگن و فقط و فقط دنبال ایراد گرفتنای بیهوده ان...

توروخدا اگه معلم یا استاد اینده شدید ، اینطوری نشین -ــــــ-

بیخیال... فولدارو نیگااااا!!!😍😍

جاست اینجوین ایت.

بعد از دانلود فایل , اون رو از زیپ خارج کنید (EXTRACT کنید ) و پوشه های خوشگل بی تی اس رو داشته باشید بازم اگه سوالی بود در خدمتم کامسامنیدااا 😘

.

.

.

دانلود فولدر BTS

دسته بندی :
 ‌ُBTS PC's folder

دیدگاه ها [ ۲۵ ]

سلام، خسته نباشید. من می تونم این مدل پوشه ها رو درست کنم اما نمی دونم چرا وقتی پوشه ها رو به یک کامپیوتر دیگه منتقل می کنم عکس پس زمینه اش میره یه دنیا مدیونتون می شم اگه یادم بدید
برنامه dr folder رو رو کامپیوترت نصب کن 
وقتی عکسو با این بزاری روی فولدرات دیگه این اتفاق نمیوفته💜
امکانش هست به منم یاد بدید که چطور درست کنم؟....ممنون میشم اگه به صورت ویدیویی باشه توضیحاتتون.
برای خودم می خوام درست کنم اما اگه تونستم و خوب شد برای خودتون هم می فرستم که اگه دوست داشتید اینجا اپ کنید
وااااای ،یس مردممم عالی بودنن
دیوونش شدم
ممنون آرمی~~~~~
سارانگه~~~
منم عاشق این قسمتم😭😭😭
خواهش میکنم 😭💞
سلام
این فولدرا معرکس ولی برای چه ویندوزیع
من ویندوزم 8 عه و باز نمیکنه برام
باید چ کنم
سلام کوک و جیمین 
ویندوز خودم 10 عه و باز میشه
امم فکر نکنم ربطی به ویندوز داشته باشه 
بزار از ادمین سیم بپرسم ویندوزش چنده 
شاید باور نکنی ولی من تازه این فولدرارو دیدم://///
😳😳
سلام میشه مال map of the soul 7هم زود تر درست کنید؟؟😃😃
حتماااا
والا کل ایران لی مین هو رو میشناسه😑
آخه سریال سرنوشتشو تو ایران هم پخش کردن😂
حیف که دیگه اون مجله ای که داشتی چاپ نمیشه..
فک کنم الان که اونارو میبینی باید ذوق کنی
اصلا از بی تی اس ننوشته بودن احمقا
همش گروه های قدیمی دیگ و لی مینهو داشت😓
خیلی ممنون یکی از بهترین بخشا هم مجله ها بود خیلی فکر خوبی کردی💙💙💙💙💙
اوه چینچا ؟؟؟
به افتخارت امروز یکی دیگه هم میزارم

من عاشق این بخشمممم
مررسی جیسوگ😍💜
چونگملیووو؟
پس بیشتر میزارم ژینا شهه😂💕
همون استاده رو عکس بده جناز تحویل بگیر!
مرتیکه مثلا خیلی حالیشه؟؟؟
تا پارسال با آفتابه آب میخور حالا آدم شده؟؟؟
تا پارسال تو دست شویی روی مورچه ها آب میریخت نجاتشون میداد حالا برای تو کارشناس شده؟؟؟
ن دیگ با این چیزایی ک گفتی هم دلم خنک شد هم روحیه ام شاد گشت 😂😂😂
جررر مورچه 😂😂😂
چیشده جیسوگ شهه؟
نگران نباش گذشت دیگ
اونایی که ایراد میگرن ! بیان سایت من تا بفهمن ایراد چیه!
راستش کسی از سایت ایراد نگرفته 
یه مسئله دیگ واسم پیش اومده بود 
یه استاد احمق -_-
باشد
من ک از کامپیوترم دورم
ولی اونارو خیلی دوست داشتم 😅💔
لاو یوو جیس 😍
لابیوووو

درس میکنم 
akhzhooooooooon
camzamnida noona
از طرف نونا خواهش میکنم 😂💞
مرسیی..بالاخره تونستم دانلود کنم
خداروشکر 💞
سری هشت و نه از همه جیگلللللللللللللللللللللللللل تر بود ...وای کل لب تاب شده از اینا ....هر کی میبینه میگه ..چته ...خل شدی ...اینا چی ان ..ولییییییییییی خودم میبینمشون مث...کیف میکنم
😂😂💜💜💜
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
عذوکگتنمپشصثقفعھخحجچ
دلیسلذاددنتتاالرزی
سلام این خبر که جونگ کوک تصادف کرده واقعیت داره یا نه تروخدا یکی بهم بگه که فقظ یه شایعس لنتی از ظهر تا حالا حالم بده اصن نمیتونم حسمو توصیف کنم اینم مدرکش امروز در خبرگزاری های کره خبری منتشر شده و مقاله ی بیگ هیت که جانگ کوک تصادف جزئی کرده:


بعضی خبر گزاری ها مثل سومپی این خبر رو دادند که:

طبق گزارشات پلیس در 4 نوامبر ایستگاهِ پلیسِ Yongsan در سئول کره جانگ کوک رو به اتهام نقص قانون ترافیک جاده ای خواسته.

جانگ کوک در 2 نوامبر وقتی که داشته در محله Hannam در همسایگیشون با مرسدس بنزش رانندگی میکرده که بخاطر نقص آیین نامه با یک تاکسی برخورد کرده.
که هم جانگ کوک و هم راننده تاکسی برای کبودی جزئی به بیمارستان مراجعه کردند.

🔴طبق مقاله ی منتشر شده از بیگ هیت:

سلام بیگ هیت هستم، جانگ کوک بدلیل نقص قانون راهنمایی و رانندگی در هفته ی پیش تصادف جزئی کرده و مقصر بوده.

کار پلیس فعلا تموم نشده و قادر نیستیم جزئیات رو به شما گزارش بدیم.
پلیس صحنه تصادف رو دیده و بازپرسی تکمیل شده. طبق قانون رفتن به کلانتری و دادخواست انجام شده. و با راننده تاکسی به توافق رسیدیم.
جانگ کوک هم به اشتباهش اعتراف کرده.

من قرار ملاقات رو انجام خواهم داد.
هیچ یک از آنها آسیب جدی ای ندیدند.
بار دیگر از راننده تاکسی عذرخواهی میکنیم و همچنین از طرفدارها که باعث نگرانیشون شدیم.
واقعیته کیانا جون
ولی چرا حالت بده اتفاقع دیگ میفته خداروشکر ک حال جفتشون خوبه عزیزم
بقیه شون کجااااااست ..میگردم نیست اصلا.........................
بگرد هست 😀
واااااااااااااااااااااای دیدمشون ..بابا دمتتتتتون هاتتتتتتتتتتتت....خیلی کیفیدم ...

ننننننننننننننننه ..چیزامو توش دسته بندی کردم ..وای خیلی باحال و خوب بود ....خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ...مرسی واقعا ..مرسی مرسی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
یسسسس خ خفننن 😀😀😀😀😀
خواهش میکنم از طرف جیسوگم 
من اینا رو قبلا تو سایتتون دیدم ولی دقیق نمیدونم چی ان ..باز میکنم ببینم ..........



واااااااااا چرا ایراد میگیرن ..پیرزنای مملکتن لابددد...ادمینای فعال به این خوبی دیگه گیررر نمیاد ...........خودتو ناراححت نکن ..مهم اینه که در عوضش صد نفر دیگه خودتو و کاراتو دوست دارن...











NEEEEEEEEEEEEEEEVER MIND!!!!!!
فولدرن دیگه 😂😂

عاره جیسوگی یدونست خودشم میدونه 😍

جیسوگ جانم
حبابی ها هم بذار دیگ جیگری 🤧
نوچ
شیرویو😂
جیسووووگ مررررررسی عاااشقتمممم یعنییی ععععررر😭😭😍😍
بگیرم اون استادتو بزنم😐😐؟؟
جیسوگ هم عاشق آرمی هاست 😂💞
ن بابا جیسوگ خودش توانست 😎
سایت شما بهترینه و برای کسانی که ایراد میگیرن متاسفم
تو بهترینیییی جیسوگشییییییی @~@
یی جیسوگ ایز د بسسستتتت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.