بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

دانلود شده ولی پوشه خالیه 😑 لطفا درستش کنین
مگ میشه 😳
😍😍💖
😘😘
عکساش برا من باز نمیشه چیکار کنم 😭
اکسترکت کن
سیما جیسوگت می خواد برات ترورم کنه😿

برای شادیه روحم صلوات♥♥
آیگو من کی گفتم؟؟
من هیچ وقت یه ارمیو به خاطر یه ارمی ترور نمیکنم
ولی اشتیتون میدم
درسته ...میدونستم تولدشه ولی روزشو نمیدونستم با خودمم گفتم خدایا مگ میشه تولدش باشه و ن عکسی ن فیلمی ؟ ممنون ک پاسخ دادید
تفلدش مبارک ...به افتخار آذر ماهیا ک خیلی خصوصیاتشون خاصه ( اینو تجربه بهم ثابت کرده ) ...
پیشواز رفتیم 😂
خواهش میکنم وظیفه بود 💗💗
مبارکهه مباارککک 🎉

سلام ببخشید جریان این happy jin's day بالای وبلاگ ک نوشتید چیه؟
چند روزه برام سوال شده یادم میره بپرسم!!!
بخاطر تولده جینه دیگ دو روز دیگ تولدشه 😍
به جان خودممممم شلوار تهیونگو و نامجون کردیهههههههههههههههههههه.😂
به جان مادرممممممممممممممممممم.😂







نفس عمیققققققققققققق .ولی کردیه ها.
جیسوگا مطمعنم یکیش خودتی😆
مگه نه😊😊
جیسوگم چیه ؟🤔
یعنی میمیرم برا شلوار تهیونگ
میمیرمااا
چشماتو درویش کن 
اینجا تهیونگ لاور های فراوانی هستن که ممکنه ترورت کنن😂
این چقدر سافته •-•
*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.