بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۴ ]

سلام روزتون بخیر
من میخواستم اجرای life goes on رو با کیفیت 1080 دانلود کنم هر کاری میکنم ارور میده
چند روز هم امتحان کردم میشه چکش کنید خیلی دوست دارم دانلودش کنم
سلام سارا شه
چک شد مشکلی نداشت 
دلم واستون تنگ شده
جیسوگ و سیمایی مرسی که همیشه فعالین
🙂🙃💜💖
این ازون اجرا های به یاد موندنی بود.....
هارتم ترکید...آدم برفی....
واقعا :"
واااااااااااای عالی بوووووووووود عااااااااااالی...معرکهههههههههه...راسی من 4 روزع هر روز 5 بار دارم لایف گوز آن رو هعی دان میکنم ولی ارور میدع توروخدا رسیدگی کنین من میخامشششششT-T
سایتتونم خیلی خیلی معرکس...پا ب پای بلک سوان میاد:)فایتینگگگگگگ
سلام ببخشید اجرای بلک اسون اخرش خرابه میشه درستش کنید
خستهههه نباشیددد
میگم اجراهای بنگتن تو کنسرت بیگ‌هیت برای فردا رو میزارید دیگع آرهه؟؟🥺💞
سلام ببخشید میشه season's greetings 2021 رو هم بزارید
عررررررررررر خیلی خوب بوددددددددددددددد...امروز رفتم بغل مامانم زار زار گریه کردم گفتم مامان دلم بغل شوگولو میخواااااااااااددد...مامانمم گف ا جلو چشام دور شو و با زندگیت خداحافظی کنننننننننن...منم داد زدم خداحافظ تهیونگگگگگگگگگگگگگگ خداحافظ کوکییییییییییییییییی خداحافظ دست های هات شوگول...و
در همان مکان (وسط هال o_o)جان به جان افرین تقدیم کردم
اسم:اتریسا
سن:17
علت مرگ:دوری از شوگول-دیوونه ویکوک-ارمی اتیشپاره که برا بی تی اس سر کل فامیل داد زده تو 13 سالگی-عر زدن زیادی از حد برا زیبایی تهیونگ
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بتیسهلرثقهیعضصشس90هرتعصهیحزشصلعضصهحلع03ناخحیهسییخچخبحثه0هلف9هغاتت
هههههههههههههههههههههههههه
من امروز رفتم موهامو مث جیمین زدم و اومدم دیدم ایشون موهاشونو کوتاه تر کردههههههههههههههههههههههههههههههههه
خو عب نداره حداقل موهام از تهیونگ و کوکی کوتا ترهههه
عررررررررررررررررر صد تاااااااااااااااااااا بوصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
(مثل من مرده بودمااااا)
لینکش خرابه
اجرا ها عالی بودن فقط بلک سوان کیفیت 1080 اخرا ی ویدیو تصویر وایمیسته و قط میشه چند بار هم دانلود کردم باز اینجوری بود😭 لطفا چک کنید😭
ممنون از تمام زحمات شما و این سایت همه چی تمومتون سارانگه 😍😍😍💜💜💜
سلام 
چک کردم اره برای منم اینطوری شد ... 
به زودی اصلاح میکنم 
ولی خدایی خیلی یقه تهیونگ باز بود دیگه... 😬😂💜
یقه بقیه خیلی بسته بود این بچه به چشم اومد🚬
میشه لطفا برنامه کامبک البوم Beبزاری هرچقدر گشتم نبود همونایی که توش لباس ام وی Life goes on تنشونه
هست همشون
تو پروگرم
دلم برات تنگ شده سحریییییی 😭😭😭
فدایتت منممم 
یه سوال
نمیدونستم کجا بپرسم سوالم رو اومدم تو این پست
لایو کنسرت سال نو چه روزیه؟
لینک هاشو میزارید آیا؟🤔
میشه بگی شوگا براش چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟
هنوز هم بعد از چند سال با شنیدن صداشون گریم میگیره😣
۱۰ سالم بگذره بازم ادم گریش میگیره...
اجرا بدون شوگا... منتظرت میمونیم قهرمان ✌️💜😔😞
یسس صبر میکنیم و بازگشتشو جشن خواهیم گزفت😊😊
ممنون بابت سرعتتت
گرچه خودم لایو رو داشتم می دیدم 😂😂😂
راستی کدوم اجراشون لایو بود ؟
بلک سوان ؟
چون هر کار کنی نمیشه هم black swan و هم life goes on لایو بوده باشن 🤔🤔
ووووااااییییی چرا پی امم نمیادددددد-_-
اومده ک
رنگ میکروفن کوکی عوض شده؟؟؟😕
اری ب نظر
Suga کی حالش خوب میشههه😞
نمیدونم عزیز
همه امیدواریم زودتر خوب بشه
یعنی من واسه کوکمین تو دینامیت بمیرم
موافقمممم🤧🤧🤧🤧🤧
مرسی بابت سرعت عمل خوبتون..! 💜💜کوما او💕
فدایت کهه💜💜💜
جیسوگ جونم میخوام بهت به چیزی بگم:
من واقعااااااا واقعااااااااااا واقعااااااااااااااا عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم تو بهترین آرمی هستی که من تو عمرم دیدم همه چی رو سریع میذاری با بقیه مهربونییییی
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜
برا تشکر از زحماتی که شما کشیدین میدونم این کم بود ببخشید☹🙏🙏
عرررررررر عشق منی✋💙😭
لاب بهت 💜
میگم مراسم SBS 2019 اجرای اصلیشون رو نمیتونم دان کنم :(
لینک خرابه فک کنم چون وقتی میزنم دانلود فایل ارور میده -_-
وقتی من دیگه زنده نیستم
در صورتی که هنوز فقط عکس اجراها رو دیدم
ایگو ایگوووووو سعی کن طاقت بیاری
Wow
Great as alwys
Bts is fantastic
Really wonderfull
bts i love u forever
Always in my heart all of u
Bts♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♥♥♥
اری ازییی اصن بی تی اس همه چیزهه
Winter ❄ Girl
وایییییییی خدااا 🥺
این اولین باری بود که اجرای لایو ازشون میدیدم باورت میشه؟ با اینکه ۵ ساله آرمیم 🤧 خیلی قشنگ بود خیلی جیغ زدم مامانمم دعوام کرد ولی بازم اینا رو ولش اجرا خیلی زیبا بود 🤧 الهی بمیرم شوگولی هم نبود مثل تمام مراسم های این ماه و چند ماه گذشته... اومده بود ویورس متن پست کرده بود میگفت منم میخوام روی استیج باشم... من فقط یه آدم برفی ام 😭
کاش زودتر دوباره یه بی تی اس کامل روی استیج ببینیم 😭
واو واقعا؟؟ ایگووو امیدوارم بازم لایو ببینی ازشون 
اری شوگولم نبود :(
وایی ادم برفی رو دیدم وقتی جا شوگا بودد .. وایی قلبم اب شدد 
اره منم امیدوارممم زودتتترررر بنگتن بشن ۷نفره
سلام مرسی که انقدر زود اجراها رو میذارید
میشه اجرای بی تی اس رو در مراسم TMA 2020 رو هم بزارید ممنون
راستش فک کنم لینکش خرابه وقتی میره تو ریزی میزنه نمی دونم چی چی اشتباه است اگر میشه رسیدگی کنید کومایووو
واییی اخ جونمی جون😍😍🥳🥳🥳
دستتون درد نکنه 💜💜💜💜💜💜💜💜
وایی اجرتی بلک سوان خیلی خفن بوددددد🤤🤤🤤
ولی نبود شوگا حس میشد مخصوصا توی پارتی که باید با جی هوپ اجرا میکرد🤧🤧😢😔😔
life goes on عالی بوددددددددد😍😍🤧🤧💜💜💜💜💜💜💜همشون خیلی خوشگل شده بودن🥺
وایییی خدا جونم دینامیت معرکه بود😍😍خیلی سوییت و فان بود😄😄مخصوصا اون تیکه اول که تهیونگ روزنامه رو از جونگ کوک میگیره 😂😂😂😂
ولی پارت ادم برفی ناراحتم کرد چون یادآوری کرد که جای شوگا خیلی خالیه😔😔
ولی شوگا خیلی توی ویورس منتظر این اجراها بود😊😊😊
و یه سوال توی این مراسمای sbs و kbs جایزه هم میدن یا نه؟
خیلی خیلی خیلی ازتون ممنونم 💜💜💜💜💜💜
سایتتون عالیه 💜💜مرسیییییییییی
ممنون سرعت عمل خیلییییی ممنون 💜💜💜💜💜💜😻
سلام خسته نباشییییددددد
فک کنم لینک 1080 بلک سوان مشکل داره🧐🧐🧐
جیسوگ به نظرم اسم سایت رو از bts & army به هرکی بیاد با درد میمیره عوض کن چون منکه تا حالا n بار مردم



یعنی اون ادم برفیه شوگا بود ؟.............عزیزمممممممممممم...اصلا نیستش ادم گریش میگیره
ینی من برم استایلیست اینا رو خفه کنم یا نه .........چرااااااااااا یقه تهیونگ انقدر باز بوددددددددددددددددددد قشنگ همه سینه و ترقوه هاش بیرون بوددددددددددددد چرااااااااااااااااااااااااااااااااا لباسه کوفتیشم انقدررر گشاد بود دوربینه یکم دیگه جلوتر میرفت تا نافش مشخص میشد چرااااااااااااااااااااااا بی تربیتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نههههههههههههههههههه
اجراشون آنلاین دیدم خیلی قشنگ بود، ولی بیشتر با دینامیت حال کردم 😍😍😍💖💖💜💜💜
وااو چه سرعتـــــی
فک کنم ادمین جیسوگ توی زندگی قبلیش میگ میگ بوده
این اجراهاشون از همه اجراها بهتر بود. دمتون گرم که همه رو به موقع می زارید.
Kim Miyoung🐳💜
عکساش رو که دیدم گفتم وای...حالا اجرا دیگه...
واحوووووو جیسوگ شیییی سرعتت چ زیادحححححح*----*
مبینای بچ و بلک سوان بچ تر
بلک سوااااان؟😨چرا بلک سواان رو اجرا کردن؟؟؟؟وای حالا چی کار کنم😭اگ این رو هم شونصد بار ببینم دیگ میمیرم قطعا،وای 😨باورم نمیشه،قیافش ک خیلی مبینا کشه😨منظورم قیافه این عکسس😨وای من دانلود نمیکنم،وای بازم ب بلک سوان رسیدم😭اه آقا اقااااا چراااا این اهنگه اینطوری میکنه با من😤😤😤الان احساساتم پاشیده ب در و دیوار خونه،گوشام بلک سوان میشنون بااینکه ی هفتس بخاطر اینکه ب بلک سوان نرسه اهنگا اصلا اهنگ گوش نمیدم😐😐😐😐😐😐😐چرا جیمین ب من نگفت بلک سوانم هست؟
بلک سوان😒دیگ از ترست میترسم پامو بزارم تو وب،وسوسم نکن😒😭ولی دارم وسوسه میشم انده و انده میرم دینی میخوونم تمااام نیا سمتممم
تو تا آخر کنکورت اصا بلک سوآن نبین ، سیستم بدنت به هم میریزه😂
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
مرسیی💜💜💜
مرسی جیسوگ ....بازم مثل همیشه .... خسته نباشی .....اجراها به قدری خفن و عالی بود که هنوز تو کفم.... دوست دارم
هورااااااااا
مرسی که گذاشتین
میشه مصاحبه قبلش و پشت صحنش هم بزارین ؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.