بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Performs "Dynamite" | 2020 MTV VMAs

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۴۴
  • ۲۶۱۹

دانلود اجرای "Dynamite" از BTS در 2020 MTV VMAs

1080P | 84M

720P | 40M

480P | 20M

2020-08-31


شما هم استرس داشتید بنگتن عقب عقب بره و بیوفته توی آب یا فقط من این حسو داشتم ؟ :|

ینی واقعا یکی ازون اجراهای فوق خفن بود هتبلهنتبلماس

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

رقص سخت و به ظاهر آسون ودر عین حال جذاب
واقعا سخته
سلام
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😘😻😻😻💜
وای خیلی خوب بود ولی چرا من خس میکنم توی موزیک ویدیوشون صداهاشون بهتر بود ؟ سپاس فراوان ..بوس به ادمینا
و ابه پشت سرشونم فک کنم الکی بود . یا واقعی بود ؟
یسسسسسس
یس بی تی اس ایز بستتتت


الکی بود دیگ
تا حالا انقد جنتلمن ندیده بودم شون...!!!!
واقعااااااااااااااا فوق‌العاده بود
😭😭😭💜💜💜
اب ؟ اب ؟
چرا همشون انقد جذابن اخه ...
چرا تهیونگ انقد خوبه اخهههههههههههههههههههههههه...
😭😭😭😭😭😭 خیلی 
اول از همه تولد جونگ کوکیمون مبارکا باشه💗💗💗💗💗💗
و ممنونم به خاطر گذاشتن این اجرا. اصلا نمدونستم اجرا میکنن دینامیتو😐😂😂خیلی ذوق زدم. برم ببینم چیه 😍😍😍😍😍
هپییییی جونگ کوک دی😻😻😻😻😻



اخ فقط برو ببین نسجصکصنسنصمکشمشتشت
واقعا عالییییی بود چقدر خوشحال شدم وقتی جایزه بیلیورد رو برنده شدن لیاقتشو داشتن . اون تیکه کوکی و چیمی که باهم رفتن خیلی با مزه بود.
اشک شوق تو چشاامههه
ب پدرم نشون دادم 😭 چرا انقدر پوکره 😭
واااااااااااااااااااااااااااااااای دیشب پدر من دراومد از ساعت 4 و 15 دقیقه وارد سایت شدم و تکاتوک بقیه خواننده هارو دیدم اما خبری از بی تی اس نبود اومد بیرون از سایت چند دیقه بعد خواهرم گفت اجرا شروع شده بزن ببینیم هییچی دیگه خودمو جر واجر کردم مگه سایت بالا میومد نشون به اون نشون ک ساعت 5 و 20 تونستم وارد شم و فقط تیکه اجراشونو ک توی سایت mvt گذاشته بودنو ببینم ....

خدایی خیلی اعصاب خورد کن بود اینقدر خودمو فوش دادم ک چرا زدم بیرون از سایت ک نگین


ولی واقعا اجراشون ارمی کش بود مخصوصا استیجشون جذاب بود
پس آنلاین دیدی 😂😂
من اعصاب ندارم هی منتظر بی تی اس بمونم و نیاد واسه همین هیچ وقت این برنامه رو آنلاین نمیبینم 😓😂
چرا لینکش برا من باز نمیشههههه 😭
سلام
چک شد مشکلی نداشت 
هرکاری میکنم دان نمیشه، میشه اپلودبوی بذاری😭
سلام
آپلود بویه😓💜
یعنی...محشر..عالی خفنننننن...این تنها اجرا یی بود ک عر نزدم چون کاملا سکته و بی حس شده بودم
:) سیم
سلام جیسوگ....
ویدیو کریسمس ۲۰۲۰ رو آپلود کردی؟؟؟؟....همون که اعضا دوتا دوتا و جانگکوک تکی بود و یه دختر کوچیکی دنبالش بود هی دستشو می‌گرفت😠😠😠😠
اونو میخواستم دانلود کنم ....داخل یوتیوب دیدم ولی اگه داخل سایت گذاشتی میشه راهنماییم کنی؟؟؟؟؟
سلام
آره نگین جون تو قسمت اجرای سایت هستش
مررررررررررسی
😘😘😘
ببخشید پستی که در مورد تمایل به همکاری بود رو حذف کردید من براتون نظر گذاشته بودم که میخوام باهاتون همکاری کنم اما انگار به دستتون نرسیده ممنون میشم پاسخ بدید
سلام فاطمه  جون جون 
ایدی ادمین رو گذاشته بودیم که توی تل پیام بدین بهش . با کامنت گذاشتن تو این جا پیام به دستش نمیرسه که :( و چون ظرفیت فعلا تکمیل شد پست رو برداشت
بسیییی خفن😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜
🤩
سلام ببخشید میشه دنس پرکتیس اهنگ دینامیت رو بزارید ممنون بعد میشه یه در خواسته دیگه ای کنم تو وبلاگ های دیگه برای گروه های کی پاپ اموزش رقص از lisa rhee می زارند می خواستم بگم میشه شما هم اموزش رقص های BTS از Lisa Rhee رو بزارید ممنون
دنس بیاد میذاریم
خیر فکر نمی‌کنم بشه فعلا چون خیلی درخواستیا زیادن و برنامه های مهم تری هستن ک باید گذاشته بشن
وایییییییییی خدااااااا تیپاشونو 😍😍😍
خیییییییییلی عالین💜💜
مرسی که اجرا رو گذاشتی😘💖
😍😍
خواهش میکنم از طرف جیسوگی 
ووییییییییی جیسوگا من دیگه بعد از دیدن این زنده نیستمممممممم نمدونم چطوری خالی کنم خودمو عرررر پسرااااام
الان بگم انسان چطوری خودشو تخلیه میکنه؟ 😂
باصه باصه باصه باصه باصهههه:|😂 چرا این اومد تو ذهنم
تو ذهن منم انداختی اه 😂
جیسوگا برات امروز کامنت گذاشته بودم بزاریش ولی قبل تایید شدنش گذاشتیش مرسی جدا😂😍💚💜💙💛🧡ووووووییییییییی ذووق
😎🤩😂💞
مرگگگگگگگگگگگگ شدممممممممممممممم مننننننننننن
😍😍🤩💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.