بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Profile [Army Zip] Photos

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۹ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۶
  • ۳۸۹۴

دانلود عکس های BTS Profile تمام اعضا برای آرمی زیپ در ادامه مطلب

Photo (RM, Jin, Suga) 

Photo (JH)

Photo (JM) 

Photo (JK, V) 

Video (Jin)

Video (Suga)

Video (RM )

Video (JH) 

Video (JM)

Video (JK)

Video (V)

پ. ن: اگ کیفیت بالاتر پیدا کردم قرار میدم حتما!! 

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۹ ]

عا پیدا کردم
ارمى زیپ چیه؟
جیسوگ شى ى جا تو کامنتا خوندم ى چیزى گفته بودى... 😂😂😂😂😂
ارمى زیپ وسیله ای است که زیپ ارمیون را باز میکند و جرواجرشان مى کند؟
ى همچین چیزی.... 😂😂😂😂😂
فقط بدون که.... عاشقتمممممممممممممممممممم
تو که میدونی چرا میپرسی؟؟😂

نادو سارانگههه یووووووو
سلام و ممنون و اینکه من همیشه هستم عزیزم فقط کامنت نوشتنم کم شده فدات
اوه اوکی 💜
الان کامل شده دیگه ؟
اخه میخواهم هر وقت کامل شد همه رو با هم دان کنم😊
یس
سلام عزیزم خسته نباشی داستان این Army zip چیه از یه قرن پیش یه کلیپ دربارش اومده بود ولی اصلا متوجه نمیشم موضوع چیه ممنون
آخییی ویکوک چانبککک
فک کردم دیگ نیستی . خوش برگشتی
والا ما هم هنوز کامل نمیدونیم
ولی یه پکیج برای فروش هم تو فروشگاه بیگهیت گذاشتن ازش
فآیییینااااالیییییی😂😂
صدبار ایمیل زدم ب بیگ هیت گفتم این آرمی زیپ ک میگین چی شدددد پپپسسس..هی میگین کآمینگ سوون پ چی شددد😂😂
عاخرش تأثیر داشت😂
😂👌
فیلم هاشون مجانی نیستن فقط اونایی ممبرشیپ گرفتن میتونن ببینن؟
یعنی ما نمیتونیم ببینیم؟
ولی اگه بتونیم ببینیم ک هممون جامون قبرستونه
من خودم با فک کردن بهش ایست قلبی میکنم از عشق
امیدوارم ماهم بتونیم ببینیم
راستی ویدیو جین و نامجون و یونگی کیفیت بهتر ندارین؟ و فیلم ته ته و کوکی کی میاد؟
چقد حرف زدم😅😅😅
ممنون بابت زحماتتون
منم ندیدم هنوز 😅😅
برا ته و کوکی دیروز اومد
منتها کیفیت خوب پیدا نکردم... اینام گرچه خوب خوب نیستن ولی خب اگ پیدا نکردم همونارو میذارم
کجا حرف زدی عزیزم
خواهش میکنم ❤️❤️❤️☺️☺️
من جدا عاشق اینا شدم
اهووم قشنگن 😢
진 민 ♥ 대 현
Where is kookie?!
منتشر نشده هنوز 😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.