بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

سلام ادمین جیسوگ😃این فیلمی که پسرا اینجا دربارش صحبت میکنن یکی از قسمتای ران بی تی اسه؟یا یه چیز دیگس؟؟؟؟
سلام
یس
سلام جیسوگ جون
میشه لطف کنی و برنامه countdown رو بزاری ؟؟؟؟؟

خسته نباشی
خیلی زحمت میکشی برای این سایت
سلام ارمی 
یس قرار گرفت 😉💙

سلامت باشی 

اتفاقا یه چندتا فیک تو مغزم هست اگه فیک بنویسم و خوب لاشه میزاریش توی سایتت؟ بگی نه من ناراحت نمیشم پس تو رودیواسی گیر نکنی یه وقت(وای خدا من چقد پروام😂)
آفرین
من کلا فیک اینجا نمیزارم 
باشه پس هروقت اولویت هاتو گذاشتی .نوبت منه .یادت نره .قول دادی .آرمی بدقولی نباش
اوک
جیسوگ جان بالاخره تکلیف منو مشخص نکردیا.میزاری یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا یه فکری ،چطوره فقط عکسای تهیونگ رو بزاری ؟ها؟دارم بهت رحم میکنم .من از بقیشون زیاد دارم اما نمیدونم چرا هرچی عکس از تهیونگ دانلود میکنم سیر نمیشم لعنتی. منتظرم!!!!!!!
اوه واقعا نشدنیه
خیلی زیاده
هنوز کلی چیزا هس که نزاشتم و اونا تو الویتمه
عوارض جآنبیِ آرمی بودنه😂
تو شبکه منوتو گفت بازیکن جایِ لیدر عه و برمیگرده ب قبل از دبیو و سرنوشت بی‌تی‌اس رو رقم میزنن...
دیگه اینآ رو که بدونی بخای هم نمیتونی تحمل کنی😍
البته دانلودش از گوگل پلی تحریم نیس😂من دانلودش کردم
همون 😂😂
اره گفتم که میشه
حالا با این حال گذاشتم
پنج هزار به نظر تو زیاده؟؟؟؟؟ولی من هنوز احساس میکنم بعضی از عکسارو ندارم.
😂
سلام من اومدم پدر این پست رو هم دربیارم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خب دوباره میخوام پرحرفی کنم ادمین جیسوگ جان به گوش باش(نه که تا الان بچه خیلی آروم و مظلوم بی حرفی بودم) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خدا پدر پرانتزو بیامرزه خیلی چیز خوبیه😂😂😂😂یخورده زود تر از دو سه روز شد ولی دیشب یه اتفاقی افتاد دلم نیومد نگم برات نمیدونم چجوری تا الان یادم نبود بگم😂😂😂دیشب من تا ساعت 5 صبح بیدار بودم (البته فک کنم 5 صبح بود) خوابم نمیبرد. داشتم با گوشیم بازی میکردم که یهو شارژش تموم شد قبل از اینکه گوشیمو وردارم بازی کنم تو شارژ بود بنابراین شارژر هنوز تو برق بود. انتهای سیم شارژر میرسید به دسته ی مبل روی دسته مبل به جز سیم شارژر هندفری هم بود.... خلاصه من اول بادستم و با استفاده از حس لامسه(آخه من شبا کلا کورم) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂سوکت شارژرو پیداکردم اومدم سیم شارژرو بردام که جای سیم شارژر سیم هندزفری رو برداشتم(من کلا شبا و اول صبحا یعنی اون موقع که بیدار میشم خنگم یعنی اگه بپرسی از 2 با 2 میشه چند میگم آهنگ just one day از BTS رو خیلی دوست دارم وقتی بلک پینک اونو میخونه) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خب داشتم میگفتم سیم هندز فری رو ورداشتم سه ساعت هی میبردمش داخل سوکت شارژر بعد میگفتم چرا پس نمیشه چرا نمیره اونتو؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خیلی که به مغزم فشار آوردم با خودم حتمی سیم شارژر مال یکی گوشی آیفونه که به گوشی من نمیخوره(باز اگه به شارژر نوکیا فک میکردم میشد گفت که شارژر نوکیا با هندزفری به هم شبیهن ولی شارژر آیفون🤦‍♀️) ولی دیدم تو خونه ما که شارژر آیفون نداریم دوباره که به مغزم فشار آوردم به این نتیجه رسیدم که شاید سوکت اشتباهیه پس یخورده سیمو بردم اونور تر و زدم تو سوکت هندزفری 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بعد گفتم خب پس داشتم اشتباه میزدم تو سوکت هندزفری الان درست شد زدم تو سوکت شارژر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بعدشم با خیال راحت که فردا پاشم باگوشیم بازی کنم رفتم خوابیدم امروز پاشدم دیدم گوشیم روی مبله هندزفری هم بهش وصله 10 درصد هم شارژ داره با خودم گفتم یعنی کی با هندزفری من آهنگ گوش داده شارژ گوشیمم تموم کرده؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂تا ساعت پنج بعد از ظهر هرکی از در وارد میشد ازش میپرسیدم تو با هندزفری من آهنگ گوش دادی؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂نزدیک 15 دفعه این سوالو از مامانم پرسیدم(آخه بیشتر مامانم از در وارد میشد) 😂😂😂😂😂آخرش عصبانی شد گفت آره اصلا من با هدفون کوفتی تو آهنگ گوش دادم😂😂😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️بعد گفتم هدفون چیه هندز..... گفت حالا هر کوفتی که هست من باهاش آهنگ گوش دادم فقط بیخیال شو😂😂😂😂😂😂😂😂😂منم بیخیال شدم که یهو همچی یادم اومد متوجه شدم چیشده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂الان که بهش فکر میکنم میبینم من چقد صبح ها و شبا خنگم فقط ظهرا یخورده مثل آدمم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
این چند تا مسئله وجود داره  😂 :
۱. جدا ازین که داشتی اشتب میزدی ... تو که صبح ها هم حواست کاملا جمع عه ، ینی با این انرژی ای که تو ، فره ایو اون موقع صبح تایپ کردی من بعید میدونم  خنگ باشی 
۲. آخه مامانت میخواد هنذفری بگیره و بنگتن گوش بده ؟؟‌ 😂💖 من تو خونه خودم جر دادم یه دونه فیک لاو را دوس داره فقط ( کیه که اون اهنگو دوست نداشته باشه ) 
۳. مگ مست بودی که هیچی یادت نمیاد ؟؟ خواب هم که نبودی هشیار بودی ...
۴. تو که انقدر همه چیز را با جزئیات تعریف میکنه و حوصله تایپت بالاس به نظر من یه فیک بنویس جدا 
تو به این تعداد میگی زیاد ؟؟؟؟؟؟،واسه من پنج هزارو رد کرده .بزار دیگه .خواهش .جبل .پلیز.به خدا دیگه بلد نیستم با چه زبونی التماس کنم.به خاطر bts فقط.
ایییییییییووووووووولللللللللللللل بابااااااااااااااااااااااااا
الان من باید بیام عکسای تورو بگیرم -ـ-
اونی تو 3683 تا عکس داری؟؟!!!!!!! من 1000 تا داشتم که همش پاک شد:(
اره
عهه
غم اخرت باشه😂😂😂😂
اووونیییییی~
لطفا بآزی bts world که اومد لینکشو بزاریییین پلیییییزززز~
فک کنم دانلودش از گوگل‌پلِی واس ما ایرانیا سخت باشه...
میترسم نتونم داشته باشمش😭
اصا شک نکن که بیاد من میزارم
سخت نیس ولی من میزارم حالا
نترس
از الان استرس داری ؟‍!😂💙
جیسوگ حالا که گفتی میتونی این کارو بکنی اگه میشه عکسایی که از اعضاو تهیونگ داری رو،میتونی بزاری تو سایت تا من دانلود کنم . با سلیقه ی خودت بهتریناشو انتخاب کن.
یا ابولفضل
خیلیههههه
من فقط پوشه کله ابیم : بزار نگا کنم ... ۳۶۸۳ تا عکسه
سلام جیسوگ جون من ❤️❤️❤️❤️از این به بعد اول سلام میکنم 💕💕💕💕💕
نه بابا اصن مسئله ای نیس
گفتم که واسه قبلنا بود 😂🤞💙
سلام ادمین нσρε
👋👋👋👋
هوپ نیستش
من جواب سلامتو میدم


سلام
هوپی کجایی؟؟
سلام ادمین جیسوگ
👋👋👋👋👋👋
علیک سلام 😂👋👋


مرسی سلام میدی
یه مدت اعصابم سر اینکه بچه ها قبل حرفاشون سلام نمیکنن خورد میشد
الان دیگ عادیه برام
جیسوگ فدات شم ناراحت نباش....فدای سرت
میدونم مشکلت پول نیستو شعور اونا اذیتت میکنه ولی کاریه ک شده...تو باارزش تراز اونی ک چشماتو بخاطر چند تا ادم عوضی درد بیاری...اشکای یه ارمی واسه بی تی اس خییلیی اهمیت داره...ناراحتم ک واست کاری نمیتونم بکنم جدی میگم دوساعته دارم بهت فک میکنم دلم نمیخاد کسی ک اینقد واسه این سایت زحمت کشیده و درخواستای مارو انجام داده ناراحت باشه و ما کاری براش نتونیم بکنیم
از ته دلم برات ارزوی قلبیتو ارزو میکنم وبدون ما خیلیییییییی عاشقتیم
همه چی رو فراموش کن.خب؟
سلام عزیزم اومدم بگم که خوب کاری کردی تو سایتت گفتی پوسترا تقلبی بوده
چون منم میخواستم ازشون چیزی بگیرم
برای پوستر ها واقعا درکت میکنم
ما واقعا بدبختیم
و اینا هم فک کردن که ما هرچی بهمون بدن قبول میکنیم
اونا از سادگی ماها استفاده کردن و این کارشون قابل ببخش نیست
تازه میان میگن که کار فروشگاه خارجی بوده
در صورتی که اونا مثل فروشگاه های ما نیستن
فقط از ساده بودن ما سو استفاده میکنن
کاشکی بی تی اس میفهمید ما داریم اینجا چیا میکشیم
البوم رو باید کلی گرون بخریم اخرم پوستر تقلبی
😔😔😔😭😭😭😢😢😢
خیلی خیلی ممنون
چونمانهیووو💖
لابلی جیسوگ دونت ووری💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.