بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹ ]

اعع پ خوبه😁😂😂😂💖
😁✌️
😢😢من بیچاره چ گنایی ازم سر زده😳😳😳😳😳
هیچ...
واااااای خداااااا😠😠😠
چرا این هالزی رو ول نمیکنن
فقد تو ی موزیک ویدیو Oh my my my کرد و اینطوری با بی تی اس صمیمی شد
پووووووووووووووووووف😢😢😢😲😲😲😞😞😖🙇🙍
😂😢
کیپ کاام 😪😰😯😞


احساساتم چرا قاط زده  🤔😳
بعله دیگه جیسوگه...😂💖



-______________________________________- اذیت هم نکنید._.
😎😎



حقتونه اذیتتون کنم 
من هنوز دانلود نکردم. زیرنویس داره آیا؟؟؟
فارسی نداره ستایش جونی
من نفهمیدم جیسوگ تو پست خداحافظ چی میگفت!!!!!!!
مگه 400تا چشه؟؟؟؟؟
ینی چی؟؟؟؟
یکی منو اگاه کنه
400 تا پست گذاشته تا حالا... اندکی احساساتی شد جیگرم 😭😭
دل خیلیارو ترکوند 😒😒
برو دوباره بخون معنی حرفاشو میفهمی 😁😁 در اصل از ارمی ها تشکر کرده 😍
واااایییی مرسی ازتون
لامصب اینا چراهر روز خوشتیب تر میشن؟؟؟؟
کوکیییییییییی بااون موهاش
ک آتیش ب جون ما بزنن 😭😭😭💝💝💝😍😍😍
خواهش میکنم
تنکیو ی دونه این....ماچ.....
خواهش میکنممم کوثر جوون 😍😍💗💗💗😘
سلام*-* ممنون برای این پستت♡








جیسوگ چرا الکی با ادم بازی میکنی؟😢 میدونی اون بالا که نوشته بودی خدافظ چقدر ترسیدممم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐💔
جیسوگه دیگه 😭😭😭😭
وای من خیلی دوسش دارم با اینک همش اذیتم میکنه 😭😭😭😭😭 اذیتاشم دوست دارم 😢❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.