بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

Jiminmyloveforever
سلام جیسوگ شی.سایتی سراغ نداری که بشه کنسرت هایlottefamilyروکامل دانلودکردیادیدفقطپارتbtsنه کل کنسرت.اگه سراغ داری لینکشوزیرهمین پست برام بذارلطفا.
واااااااااااای خدایاااااااااااا خیلی خوب بووووووووووود
از یه طرفم معلوم بود نامجون خوب رو اینگیلیسیشون کار کرده بود ولی وقتی اشتباه می کردن بدبخت با چشاش حرص میخورد خخخخخخخخخخخخخخخ
وای خدایا خیلی خوب بود
😍👌
خب اینکه آهنگ home هستش
مرسیییییییی😍😍😘
😍
fatemeh hoseinabadi
دوستان طراح لباسشون ایرانی بوده
منظورم اینه که یه طراح از کشور ما بوده
ینی طراح لباسشون خارجی نبوده
اوو یهه 
جواب به کامنت Hana
عزیزم تلفظش روهم اشتباه نوشتی،ولی من منظورتو فهمیدم. آهنگ home هستش.برو گوش کن آهنگش افتضاح عالیه
برای Hana
عزیزم آهنگی که نوشتی Home از bts هستش
Hana
اررررره من میدونم اون اهنگه که hana میگه اسمش home
اوووه الان فهمیدم 
منظورش اون بود ؟


Hana
غش کنم یا زوده🤔
طراح لباسشون از طرح های سنتی ایرانی استفاده کرده😎😎😎😎
وااااااااااااااااااااااااااااایی😎
مرررررررررررررررررررررررررررررردم از غششششششششششششششششش🤩
عرهه😭
وایییییی😍😍😍😍😍😍😍
چه قدر اجراهاشون عالی بود....مخصوصا دینامیت.....این یکی زمین تا آسمون با بقیه اجراهای دینامیت فرق داشت....البته دلم هم برای save me تنگ شده بود 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
فرض کن صبح از خواب ساعت ۷ بلند شی و اینو ببینی ، اونوقت حس منو درک میکنی👍
راستی جیسوگ چه پروفایل باحالی گذاشتی 👍👍👍👍👍👍👍
آره خیلی خوب بودن 😭😭😭😭


آره یکی از بچه ها نقاشیش کرده 😍
سلام خوبین ؟خسته نباشین
ممنون سایتتون عالیه
ببخشید مزاحمتون شدم من تازه ارمی شدم می خواستم ببینم چه چیز هایی رو باید بدونم بازم ببخشید وقتتون رو گرفتم
خیلی ممنون
قربون انگلیسی حرف زدنشون برم😭😢😢💜💜
چقدر خوبین..
چقدر سایتتون خوبه..
دوستش دارم
منم دوست دارم
بدون رقص هم بمب انرژین
کلا آپلود بوی برام میزنه باید اشتراک بخری
نه پارمیس جونی
لازم نیست حتما اشتراک بگیری 
چون زیاد دانلود کردی اینطوری زده ، بعد 24 ساعت میتونی رایگان دانلود کنی
عزیزم نمیشه لینکشو عوض کنی من نمی تونم دانلود کنم
می‌گما جیسوگ شیی من یه کلیپ از کیوتی جونگ کوک دیدم که روش یه اهنگ از بی تی اس بود که فقط یه تیکه خیلی کم اون اهنگ بود اسمشو نمیدونم به همین دلیل تلفظش رو می‌نویسم البته نمیدونم شاید تلفظش هم درست نباشه ولی یکم شبیهش هست اگه متوجه شدی چه اهنگیه یا اسمشو بگو یا بین اهنگا بگو کدوم صفحه هست . کام سام نیدا
خب
..
شروع میکنم 😂
جونگ کوک : لِیو لِیو لِیو لِی.......... اَوانستع
تهیونگ : لِیو لاو لاو لاو ...........اَوانتع
جونگ کوک : تاچ تاچ تاچ تی.......... اَونیده
تهیونگ : لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا ....... لاویی
خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم فک کنم این بهترین راه بود
مرسی ک هستی😃😄
خودم از کاری ک دارم میکنم خندم گرفته ولی این اخرین راه بود
😂😂😂😂😂😂😂
واقعا من نمیدونم 😂😂😂


بچه ها اگه میدونید یاری برسونید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.