بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BTS V – Sweet Night (Itaewon Class OST Part 12

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۱۶
  • ۲۷۵۱۷

V (BTS) – Sweet Night Lyrics Itaewon Class OST Part 12
Genre : OST
Release Date : 2020-03-13
Language : English

«دانلود MP3»

Sweet Night | 8M

Sweet Night (Inst.)| 8M

لینک اسپاتیفای

 ಥ⌣ಥ

‍‍‍~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

دانلود PDF

‍‍‍~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sweet Night (V)

On my pillow

سرم روی بالشتِ

Can’t get me tired

نمیتونه خسته ام کنه

Sharing my fragile truth

حقیقت شکننده ام رو به اشتراک میزارم

That I still hope the door is open

که هنوز هم امید دارم اون در باز باشه

Cuz the window

چون پنجره

Opened one time with you and me

با من و تو یکبار باز شد

Now my forever’s falling down

حالا "تا ابدهای" من داره فرو میریزه

Wondering if you’d want me now

فکر میکنم‌ که حالا هم منو میخوای؟

How could I know

از کجا باید بدونم

One day I’d wake up feeling more

یک روز درحالی که بیشتر احساس میکنم بیدار میشم

But I had already reached the shore

ولی من همین حالا هم به ساحل رسیده بودم

Guess we were ships in the night

فکر کنم ما کشتی هایی در شب بودیم

Night night

شب، شب

We were ships in the night

ما کشتی هایی در شب بودیم

Night night

شب، شب

I’m wondering

برام سواله

Are you my best friend

تو بهترین دوست منی؟

Feel’s like a river’s rushing

حسش مثل یه رودخونه است که به سرعت

through my mind

از ذهنم عبور میکنه

I wanna ask you

میخوام ازت بپرسم

If this is all just in my head

که آیا اینا همش داخل ذهن منه؟

My heart is pounding tonight

امشب قلبم میتپه

I wonder

فکر میکنم

If you

که تو شاید

Are too good to be true

خیلی خوب تر از اونی هستی که واقعی باشی

And would it be alright if I

و اشکالی نداره اگر

Pulled you closer

به خودم نزدیک ترت کنم؟

How could I know

از کجا باید بدونم

One day I’d wake up feeling more

یک روز درحالی که بیشتر احساس میکنم بیدار میشم

But I had already reached the shore

ولی من همین الانش هم به ساحل رسیده بودم

Guess we were ships in the night

فکر کنم ما کشتی هایی در شب بودیم

Night night

شب، شب

We were ships in the night

کشتی هایی در شب بودیم

Night night

شب، شب

 

 

ترجمه: BTSIR7

PDF و متن آهنگ: KOREANLOVESTAR2.BLOG.IR

دسته بندی :
 Music متن تلفظ ترجمه

دیدگاه ها [ ۹۷ ]

اون صدادختره کیه.؟
اون صدادختره یاچی ؟
اسم دختره که با تهیونگ خوندچیه کسی میدونه ؟
وای اهنگشو بد جووووووررررر دوست دارم میشه رتجب سایتتون و کسایی که توش فعالیت دارن بیشتر توضیح بدین من بشناسمتون؟😁😁
سایتتون خیلی خوبه هر چی بخوای داره😍
خیلی بده تو سایت نمیشه سرچ کرد T. T.
بالا سمت راست سایت جا واسه سرچ هست
سلام دقیقا تاریخ انتشارشو میدونید؟
اننتشار چی؟!
هم آهنگ هم سریال منتشر شده ک
لینک خرابه :(
سلام چک شد مشکلی نداشت 
اقا من صدام خوبه ب نظرتون میتونم خواننده بشم؟
خدایی الان چی بگم :|
سلام به همگی بچه ها من یکی آجی دارم یکی بزرگ یکی بزرگ آدمی بود من بعدش آرمی شدم بعد وقتی میافتم بی تی اس دوست دارم کج و کله میشه غر میزد بعدم اوباش خیلی بی تی اس رو دوست نداشتن وقتی بیشتر آشنا شدم کل زندگیم شدن
اصا همیشه همینطوریه ، کافیه بی تی اس رو بشناسی ... مستقیم میوفتی تو دام عشقشون
سلام واقعا سایتتون فوق العادس فقط نمیدونم چرا تازگیا هرچی میخوام دان کنم آپلود بوی نمیارتش شما سایت دیگه ای رو میشناسین که آهنگ بی کلام سوییت نایتو داشته باشه؟
من چجوری باید عضو آرمی ها بشم
طرفدار بی تی اس بشی میشی آرمی
اومدم تشکر کنم بابت این همه چیزای خوبی که به اشتراک میذارین یه دنیا ممنون😍💜خیلی خوبه که هستین
چونمانهیووو سارا شی "~"💞💞💞💞💞💞🔥
وایی جیسونگ جان نمیدونم چجوری بگم که سایتت بهترینه😍😍😍❤❤❤
من بدون استثناء هرروز تو سایتت پلاسم😂😍💜💜💜
فقط میگم میتونید ترجمه همه البومارو قرار بدین🤔🤭
خواهش میکنم از طرف جیسوگ 💜💜💜
خوب میکنی 😂
یکم سخت و وقت گیره، دونه دونه سعی می‌کنیم در آینده بذاریم 
یااااا چقدر گریه کنم ها ؟ 🤧
عای بود مرسی 😭😭😭😭
گلی شی :")
خواهش میکنم 😻💙💙💙
سلام عید تون مبارک🥰 ایشالله این روزا هم بگذره و هممون سلامت باشیم🤲 میشه بقیه متن تلفظ اهنگ ها و ترجمه رو بزارین ممنون میشم🙏
سلام مهسا شی
عید تو هم مبارک 💞
باشه حتما
ناموسا بهتر از این سایت ندیده بودم. تهیونگ هم که ترکوند. سایتتون خیلی پرفکت و تکمیله. و اینکه میشه در خواستی هم داد؟ اگه میشه، میشه اموزش رقص اهنگ های مختلف پسرا رو بزارید؟
ممنون 😍😍
مگ میشه بنگتن نترکونه اصنن
بلی میشه داد 😉
متشکرم عزیزم❤️️
😻💞💞💞
جیسوگا این برنامه که گفتی memriseبرای یادگیری کره ای چی چیه؟؟؟؟
من با برنامه های بی تی اس دارم یاد میگیرم کره ای رو😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰💜💜💜
یه اپلیکیشنه
سرچ کن تو گوگل پیدا میکنی
خیلی برنامه ی خوبیه 👌👌👌
آقا دوستان من به یه موردی برخوردم،دو سه بارم بازبینیش کردم و این قضیه به شمه کارگاهیم کمی بودار می آمد،تو وینتر پکیج جاگکوک به نظرم ناراحت بود شدیدا،مثله همیشش نبود،شمام فهمیدین یا نه؟؟؟😟😟😟
اممم
دقت نکردم 
بر منکرش لعنت اصلا تو دیکشنری ما آرمی ینی لاولی😋😋😋
یسس 😍
سلام من تاز آرمی شدم چندتا سوال داشتم
1:بایس ددی کراش یعنی چی؟
2:اینا چرا این قدر مطلب دارن مگه خواننده نیستن؟
3:قیاقه هاشونو چه جوری باید از هم وحتی گروه های دیگه تشخیص بدم؟
4:شما کره ای بلدین اگه بلدین چه جوری یاد گرفتین؟
5:شما هم مثل من میخواین برین کره پیششون؟برنامه ای هم دارین؟چه جوری میشه رفت پیششون؟
سلام ، خوش اومدی به جمع ارمیا
1. بایس ددی کراش ... ینی رو بایست (کسیو که تو گروه دوس داری) به صورت ددی وار ( نمیدونم اینو چطور معنی کنم) ، کراش داری 
2. چون ما رو خبلی دوست دارن 😻
3. با تلاش ( دو روزه یاد می گیری)
4. اینم با تلاش 😂 شوخی کردم با برنامه memrise
5. کی نمیخواد ؟ تو وضعیت فعلی که اصلا نمیشه رفت 
اووو جون سایتتون خیلی باحاله،تازه کشفش کردم،آرمیایه بسی لاولی هستین همگی،خوشحال میشم بتونم تو جمعتون باشم😍😍😍
چیز خوبی کشف کردی 😍
اووو خوش اومدییی 😍
کلا مگ میشه آرمی لاولی نباشهه 😍
یه سوال
اون صدا نازکه که تو اهنگه
صدای جیمینه؟؟
یا من مشکل شنوایی دارم:)
ن اون صدای زنه 😂
جیمین نیس 😂
چه قد jhope lover زیاد شدن داشتم کامنتارو می خوندم همشون یه jhopeتو اسمشون داشت موقعی که من بایسمو انتخاب کردم jhope loverکم بود خوشحال شدم:)







من این اهنگو خیلیییییییییییییییییی دوس داشتممممممممم خیلی گوگولی بود
اخه کی دلش میاد هوپی رو دوست نداشته باشه :(

یسس بسی زیباااا
ایگو چیزی نگفتی که اسپویل نشد

عه سیماشی میری؟
بهرحال اگ قبل رفتن اینو دیدی تایید بزن در غیر این صورت اصلا تایید نکن
شبتم خوش خوب بخوابی
عهههه
بدون من حرف زدید😭😭😭
دنا این سریالو میبینی؟


نبودی خب سوگی 😂
جان من کامنتای قبلو بخون، دنا بنده خدا دیشب کلی توضیح داد 😂
عه تموم شد حرفتون؟😳
با اجازتون 😂
میرم دیگ سعی کنم بخوابم
شب همگیتون خوش ❤️❤️❤️😘😘
میدونی دنا شی غمگین ترین چیزه این فیلم چی بود
یکیش این بود که پسره با اینکه میدونست بوگوم دختره رو میدونسته ولی هنوزم دوستش داشت و باهاش خیلی خیلی خوب بود
یادمه یه تیکش بود که اون صداعه تو فیلم میگفت عشق یعنی بخوای ازش متنفر باشی ولی نتونی بعدش اون اهنگه که با ساز دهنی فک کنم شروع میشد د عرر بود پلی میشه
دومیشم این بود که پسره اصلا به دختره ابراز علاقه نکردد
گااااو
و یه تیکه هایی هم دختره دچار سو تفاهم میشد و از پسره خیلی ناراحت میشد ولی پسرههه گاو دختره رو از سو تفاهم در نمی اورد
و اخرش ترشید پسره:/
و اینکه کله فیلمو اسپویل کردم پس خواهشا بهم فحش نده دنا شی🥺
😭😭😭😭😭😭

ها پسره خیلی خر بود 😭
مرسی سیمایی
فدایت جیگر
سیماااا شی
تو تا اخر ندیدیش؟؟؟
چرااااا؟؟؟
با اینکه هر چی بیشتر میگذشت بچم مظلوم تر و عرررر تر میشد ولی ببین🥺
خواهش میکنم
پلیییز😁
چون خواهش کردی باشه سعی میکنم
ولی اونو دو سال پیش دیده بودم
الان دوباره باید سه قسمتو دانلود کنم 😂🤦‍♀️
ایگووووووو

از اینگه به بوگوم میرسه شکست عشقی خوردی؟ وعه؟ مگه اون یکی بازیگر کی بود؟


@پریاشی
خواهش عزیزم کاری نکردم:)
اخه با اون پسره ک همسایشون بود دقیقا طبقه ی بالاشون بود خیلی کل مینداخت 😂 بعد پسره هم عاشقش شده بود 😂😂 دوست داشتم بهم برسن
بوگوم از اول دختره رو دوست داشت و خیلی شخصیت آرومی داشت 😂 خلاصه دوست داشتم ب اون یکی برسه دیگ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** **** *** *****
****** ****** ** * **** **** *** *****
**** **** ****** *** ****
فقط همونارو
اره همونو میگم
کصااافت نقش اصلی مردم پارک بوگوم بوووود
ادم دلش نمیومد بهش فحش بده
ااااه
کیوووت بود
ولی من خیلی اکیپشونو میدوستیدم
مخصوصا محلشونو
اون آخر که از محله رفتن خیلی عرر زدممم
ولی کله سریال به کنار اون صدا بزه که تو کله سریال بود به کنار
و اینکه اون جاهایی که اسپویله رو بی زحمت سانسور کن از ملت فحش نشنوم:)
من عاشق صدای بزه بودم 😂😂
ن بابا سان لازم نیس 😂  دیدن دارن ب اسپویل میرسن نخونن
کوماوو دنا شی با دیدن کامنتات یه عالمه سریال به لیست دانلودام اضافه شد ^^ :)
برای دنا
تو ریپلای1998 مگه بوگوم بازی نمیکرد؟ :/
نگو بوگوم مکمله نگوو
سیما تو میدونی؟
دقیقا پارک بوگوم بازی کرده 😂
تا قسمت 13 فک میکردم ب پسر پولداره میرسه اما اونجا فهمیدم با پارک بوگوم ازدواج میکنه
چنان شکست عشقی ای خوردم ک ادامشو ندیدم 😂😂😂
ااا
نقشه فرعیه این فیلمم ننه مرده است؟
تو ریپلای ۱۹۸۸ هم اینجوری بود
پسرع خیلی خررر بود
مظلوووووووم
😭😭😭😭
اااه
هارتممممم
وجدانا فیلمه ریپلای۱۹۸۸ ارزش ۱۰۰۰ بار دیدنو داره هااا
ولی من به خاطره این پسره گاااو اسکل نفهم که( بیخیال اسپویل میشه:) این فیلمو فقط یک بار دیدم
و اینکه با ۹ درصد شارژ و وصل بودن به اینترنت دارم با اقتدار پیش میرم
و یه چیز دیگع اینکه کوووفتتون بشه ۱۰۰ گیگ نت دارین
ما مودم نداریم اصلا
الان خیلی فیلما قسمت جدیدشون اومده و من دان نکردم
مثه کلاس ایتوان و hyena و hibye mama
البته هیچ کدوم رو ندیدم فقط دارمشون
دکتر رمانتیک ۲ رو دارم ولی حال ندارم ببینم
نمیدونم چراا ولی مودش نیس
و یه سوال داشتم
مستر سان شاینو دیدی؟؟
خیلی جدیه؟ اخه من فیلمای زیادی جدیی دوست ندارم:/
این ریپلای همونیه ک دختره تهش عاشق اون بسره میشه ک بادوک(؟) بازی میکنه؟؟؟ همونو میگیی؟؟

😂😂😂😂 منم دیگ کم کم باید کامپیوتر رو خاموش کنم چون داد بابام هر آن ممکمه درآد 😂
بابا 100 گیگ داریم ولی دیدی ک نتم چقدر ضعیفه ... یدفه ای کلا قطع میشه

 مستر سانشاینو من ندیدم، جیسوگ دیده و تا جایی ک یادمه گفته بود ک خوب بود
بقیشم من ندیدم 😄
شوخی کردم اینا ژانراشن

کمدی | خانوادگی | درام
شوخیش کجا بود من نفهمیدم 🤒

خوبه دوستش داشتم 😍
چرا داره
ولی از نوع سیاه
یعنی چی از نوع سیاه؟
ژانرش اصلیش خانوادگی عه بقیه اشو دیگ یادم نیس
کمدی نداره؟ 🥺🥺
پریا شی
تو این فیلم لعنتی یه مربع عشقی وجود داره که یه پسر سو فاکینگ ننه مرده وجود داره که عاشق دختر نقش اصلیه اما دختر نقش اصلی عاشق سه رویی (پارک سوجونه) سوجون هم بدون اینکه بدونه یکی دیگه رو دوست داره
(ولی اصلا کلیشه نیستا فکر نکنین از این خز و مز بازی ها توشه)
گفتی سندروم نقش دوم یاد این ننه مرده افتادم! خداوندگارا یه پسر کیوت و مامانی رو گذاشتن بعد انتظار دارن که ما دعا کنیم دختره به سوجون برسه؟؟ من واقعا با کارگردانا صحبت دارم! چرا همه نقش دوما انقدر قیافه زار و ننه مرده ای دارن ؟؟
همه ملت از این پسره بدشون میاد اونوقت من هنوز بهش....گاد ولش اصن! دارم اسپویل میکنم -_-
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلی خوب گفتیییی 😂😂😂
کنچانا منم گاهی از همچین نقشایی خوشم میاد 😂😂
یه چیزی
Reple 1998 نبود 1988 بود 😁
😂😂👍👍
وای وای وای من اینو یادم رفت بگم
اسکای کستل!!!
شاهکاری که کره رو ترکوند. با وجود شبکه کابلی بودنش بیش از بیست درصد مردم کره دیدن. همه آرتیستا به علاوه نامجون پیشنهاد دادن ببینیمش
وای من میتونم بگم مردم! چه چیزی بود! واقعا خوشم اومد خیلی
کمدی سیاه! افزایش جذابیت سریال بعد از هر قسمت! فیلمی که درد مردم رو نشون میداد! گاد

فقط توصیه میکنم کنکوری ها این دراما رو نبینن
اوووو اینو شنیده بودم تعریفشوووو
ژانرش چیه دنایی؟؟؟
اینم باید ببینمم
آرتادال هم باید ببینمم
😱😱😱
من این فیلمه رو دارم ولی منتظرم تموم شه بعد ببینم
چون من خیلی سره این قضیه در حال پخش بودن فیلما زخم خوردممم
واااای
من خیلی پارک سئو جون رو دوست داااارم
اولین فیلمی که ازش دیدم کیل می هیل می بود
بیشتره فیلماشو دیدم ولی فیلمه او زیبا بود رو ندیدم
چون مثله اینکه سندروم نقشه دوم داره
منم که سره این قضیه های مثلث عشقی هایی که پسر فرعیه خیلی کیوته حساسم پس ندیدمش
وااای گفتم نقش دوم یاد reply 1998 افتاادم
اااه
بهش فک میکنم هم ناراحت میشم
راستی سیما شی تو کدوم کاپل رو با پارک سئو جون دوست داشتی؟؟
کدوم فیلم؟
منم همینطور میذارم سریالا حداقل بیشترشون بیان بعدا ببینم 😂

من ک عاشقشممم
کیل می هیل می واقعااااا قشنگ بود از سریالای مورد علاقمه
او زیبا بود هم قشنگه 😂
یعنی چی سندروم نقش دوم داره؟؟
اهاا یعنی چون نقش فرعی رو دوست داشتی؟؟😂😂 جکسون جکسون 😂 یادش افتادم.هوم نقش فرعیش یکی از اعضای سوپرجونیوره ک خیلی دوسش داشتممم

کاپل مورد علاقه من با پارک سو جون ، با خودمه 😂😂😂😂😂😂
نمیشه گفت کاپل مورد علاقم ولی تو سریال فایت فور مای وی، بازیشو خیل با اون دختره ک اسمش یادم نیست( فقط میدونم ج داشت تو اسمش😂) خیلی دوست داشتم خیلی باحال بودن 😂
خب حتی اگه ده قسمت اخرمم نیدیه باشی دیگه باید بک کیونگ رو بشناسی :/
اخه از قسمت اول بوده


نمیدونم. کلی فیلم دان کردم واس تعطیلات حسش نیست ببینم. حس میکنم چشام کرونا گرفتن
من از بین این درحال پخشیای اواخر دکتر رمانتیک2 رو خیلی دوست داشتم با اینکه اصلا طردار ژانر پزشکی نبودم ولی رسما منو عاشق خودش کرد طوری که موقع جراحی هاشون یه برگه برمیداشتم اصتلاحاتشون رو یادداشت میکردم
خلاصه اگه با این ژانر مشکلی نداری اصلا تعلل نکن
گفتم که اسما یادم میره 😂😂😂 الان گرفتم کیو میگییی
همونی که سرش گیج بودم، دلم براش میسوخت حتی گای دوست داشتم این ب دختره برسه 😭😭


چشمات کرونا گرفتن:/ وات؟😂 ن ببین من میفهممت...بعد یه مدت دیگ حوصله نداری ببینی منم اینطوریم
مخصوصا ک سریالای جدید کثرا مثل اون قدیمیا جذاب نیستن... بطوری ک دلم میخواد سه چهارتا از این سریالایی ک قبلا دیدمو ببینم دوباره ولی سریال جدید شروع نکنم
دکتر رومانتیک؟؟ واای بازیگر اونم دوست داررممم... جراحی هم ک جزوی از شغلمه 😂😱
وای باز میخواد کلی داستان ماستان تعریف کنه
از الان فایتینگ سیماشه واسه خوندن کامنتای طولانی دناشه
ایییششش بذا بگه خبببببب
تو خودت تا 5 صبح داشتی باهاش زر میزدی فک کردی نمیدونم؟؟؟ 😒😒😒 بعدا ب این بیچاره گیر میدییی
اخ گفتی مبینا
جدیدا حس میکنم باید بیشتر خفه شم زیاد زر میزنم
ایش خیلی حس عنیه

وای حتی الانم زیاد زریدم
اتفاقا مبینا گاهی زیاد مزخرف میگ

حرف زدن خیلی خوبه باعث میشه سبک شی

من حدو یه هفتس با کسی حضوری یا تلفنی نحرفیدم. نحرفیدم اینک بشینم باهاش درست و حسابی حرف بزنم
واقعا حس تنهایی مزخرفیه میدونی؟!
حتی حوصله چت کردن هم نداشتم! امشب هم یهویی شد اومدم و کامنت جواب دادم

بنظرم هرجا پایه حرف زدن پیدا کردین، باهاش حرف بزنین! تاکیید میکنم کسی ک پایه حرف زدن باشه
اینطوری حس بهتری خواهید داشت
من ک اینطوریم
اوکی
I’ll Find You on a Beautiful Day

چی رو ندیدی؟ تو فوق العاده ای؟ تو هارو رو ندیدی؟

راستش من خودم زیاد فیلم نمیبینم الان چون بیکارم مجبورم سرگرم شم دراما دان میکنم
اوووم نمیدونم چی بگم. واقعا بگم؟
اووو تنکس

نه هارو رو دیدم 😂 اعتراف میکنم سه چهار قسمت آخرشو ندیدم -_-

تا جایی ک من میدونم زیاد داری میبینی سریال 😑😑
اگ دوست داری بگوو
چقد حرف میزنه این هوپ شه🤦‍♀️😐
چیکارش داری خب 😂 کجا حرف زد بچم
اى خدا منو بکش... 🔪🔪🔪🔪
خدا ب دادش برس :/
از طرف من از جیسوگ شی هم تشکر کن ._.
حتما کامنتاتونو میبینه و کلی هم انرژی میگیره ازتون 😍
اره احتمالا ^-^
خوشحال میشم اگه کمکت کرده باشه💙:)

من چرا انقدر حرف میزنم وای!
کرده کرده 😍

کجا حرف میزنی منو نگاه کن چقدر زر میزنم -_- تهش ملت خسته میشن میرن 😂🤦‍♀️ نمونش مادرم 😂
با مین یانگ و لی جه ووک (بک کیونگ تو فوق العاده ای) بازی میکنه اسمشم...والا چطور بگم چندتا اسم داره :/
بهرحال یه چی تومایه های "وقتی هوا خوب بود به دیدنت میایم"
تم فوق العاده ارومی داره...از اینا که فقط دلت میاد قبل خواب با یه قهوه ی گرم بشینی پاش
یه زندگی خیلی خیلی معمولی یه پسر معمولی تو یه روستای معمولی رو نشون میده
کانگ جون اونجا فوق العاده کیوته ینی عاشق اون عشق کوچولوشم که ده سال مخفیش میکنه و نمیتونه بگه...
اسم انگلیسیشو بگو
امم اون سریالو ندیدم

چینچا؟؟ همینطوری داره لیست سریالام بیشتر میشه ایگووو
هرچی تو آستینت داری بریز بیرون دنا 😂😂 همشونو باید بنویسم ک سرفزصت دانلود کنم 😂
الان چرا جواب نمیدى مثلا؟
نمیخواستم جواب بدم
جوابتو بعدا خصوصی کامنت بده و بگیر
من زیاد چیز دارم برا دانلود :| هزاران تا ام وی و دنس پرکتیس و کنسرت و... از هزار تا گروه کیپاپ تا دی بیست تا فیلم و سریال کره ای اونم از اون دسته که نبینم از دستم رفته -_- راستی سیما شی سایتتون خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فوق العادس ^^ یعنی با وجود سایت شما من نیاز ندارم برم فیلترشکن روشن کنم با سرعت افتضاح، بعدم از اونور برم یوتیوب، لینکو کپی کنم، برم تو سایت دان از یوتیوب لینکو پیست کنم بعد دو ساعت برا دان شدن یه ام وی 5 دیقه ای صبر کنم :|
منم همینطور
فک کن هنوز ران هارو کامل ندارم 😭 چون خوابگاه بودم و هارد و لپتاپ نداشتم نتونستم نگهشون دارم
سریالامم موندن

مرسی عزیزم خودت عالی اییی 😍😍 جیسوگ واقعا برای سایت زحمت میکشه درواقع بیشترش با اونه 😍😍😍❤❤❤
😂😂😂 خوب گفتی 👍👍
من اونو هنوز ندیدم ولی میتونم با چیزایی که ازت میبینم به راحتی بگم که دوسش خواهی داشت چون
1. چون سوجون رو دوست داری
2. کارکتر سوجون خیلی مرد و مردونه اس از اونا که هر چی بشه وفادار و صبور میمونن
3. تو حال و هوای فایت فور مای وی عه. اینطور نیست که یه روح یا قاتل سریالی توش باشه و بخواد خاصش کنه! نه این فقط زندگی روزمره یه فرد سختی کشیده اس که داره میجنگه که خودشو بکشه بالا! اینه که پوینته
4. شخصیت دختر این سریال تا حالا تو کی دراما نبوده خیلی جدیده کارکترش. ینی یه دختر لوس تو سری خور و کیوت نیست یه دختر سکشی و چمیدونم اهل عیش و نوشم نیست.

موندم چرا اینهمه شماره بندی کردم و زر زدم!
عهه پس حتماا میبینمشش
مرسی دنایی 😍😍😍

برای کمک ب من؟! 😂🤦‍♀️💙💙💙😘😘😘
اگه تا آخر سال از این 100 گیگ نته چیزی باقی موند که میشینم دان می کنم تابستون نگاه کنم، اگه نموند هم که میشینم به دیوار زل می زنم آه و افسوس می خورم :|
100 گیگ نت دادن با سرعت ***
اصلا نتونستم چیزی دانلود کنم 😭
عه چه جالب! من واسه هانول دان کردم اخرش از جفتشون خوشم اومد

اها که اینطور...هیچی فقط میخواستم بگم فیلم اونم در حال پخشه
ولی در کل اونقدر فیلم بازی نکرده که بشه گفت فیلم ازش خیلی ندیدی چون کلا دوجا نقش اصلی بود.
😂😂 🙌

عه جداا؟؟؟ اسمش چیه؟؟
همون یکیو ازش دیدم فکر کنم
گرجه من یادم میره -_-

قسمت 10 کراش لندینگ یادم افتاد اون پسره تو وایکیکی هم بازی کرده
تازه مریم دوستم بهم گفت خاک تو سرت اونو نمیشناسی؟؟ اونجا بخودم اومدم فهمیدم کیه😂
فقط همین بزار بگم وگرنه بغض میشه تو گلوم.... 😢😂😬
نخیر نگو
😂😂😂
خیلی دوست دارم ببینم سریاله رو
خلاصشو که خوندم هنو ندیده عاشقش شدم 😂
من تا تیزرشو دیدم خوشم اومد 😂
اها راستی قسمت اول فایت فور مای رو با کلی بدختی و سرعت مضخرف نت دانلود کردم
اگه اونو دوست داشتی ایته وان رو هم دوست خواهی داشت
ببین اون سریالو کلشو باید ببینی
میدونی یه زندگی روزمره رو نشون میداد ولی من خیلی دوسش داشتم حتی دوبار هم دیدمش
عاشق بازی پارک سوجون با اون دختره بودم ک اسمش یادم رفت -_-
اداهاشون و بازیشون خیلیی خوب بود
البته خب سلیقه ایه دیگ

سروش چراغو خاموش کرد
کیبرد رو الان دارم با بدبختیی میبینمم
من فکر نمیکردم تو از متنفرى.... من مطمئن بودم... 😂😂
اینکه کسى از من بدش بیاد مشکله اون نیس....
میدونى چرا اونطورى فک میکردم؟ (مطمئن بودم)
الانم داری چرت میگی
بیشتر چرت بگی جوابتو نمیدما 😒😒
نخیر نمیخوام هم بدونم
نمیدونم
شاید چون منشی کیم از نظرم خیلی مسخره بود؟
بهرحال قبل کلاس ایته وان ازش سینمایی Midnight Runners رو دیدم که خیلی بهم چسبید هم توش خیلی خنده بود هم احساس برای همین فهمیدم بازیش بد نیست انصافا پس تصمیم گرفتم این فیلمو ببینم (حقیقتش اگه اون سینمایی رو نیمدیدم اصلا دان نمیکردم اینو)
تو سو کانگ جون هم دوست داشتی نه؟
اووم من دوسش داشتم 😂
اون فیلمم دیدم عاااره خیلی عشقق بووود 😂 من عاشق جفت پسرای این فیلمم 😭😭😭 فیلمش خدایی خیلی قشنگ بود
سو کانگ جون رو ازش یکی دوتا سریال بیشتر ندیدم، نمیگم خیلی دوسش دارم ولی جذاابه
من کیم سوهیون رو اندکی دوست داشتم 🙄🙄🙄
من اونهمه تایپ کردم... اسکلم کردى یا واقعى میگى؟
میگم.... اوندفعه ک ناراحت بودم باهات حرف زدمو یادته سیماشى؟
چرا باید اسکلت کنم ://

عاره یادمه و خیلی هم ناراحت شدم.من اگ از تو متنفر بودم هیچوقت باهات نمینشستم حرف بزنم و ب حرفات گوش بدم
واااااا حالا چرا هرمونی، مگه چن سالشه؟ :|
نمیدونم یهویی دوست داشتم بهش بگم هرمونی 😂😂😂

سداندینگ؟ فکر نکنم همچین بشه

باید اعتراف کنم من واقعا ازش بدم میومد (چون منشی کیم چشه رو دیدم) تا اینکه این فیلمو و یه فیلم سینمایی خفن ازش دیدم فهمیدم مشکل از اون سریاله بود نه خودش
وایی چطوور بدت میومد لعنتیییی 😱😱
ببین من اکثر سریالاشو دیدم
کیل می هیل می، فایت فور مای وی، شی واز پرتی .... تو همشون عاشقش بودم
منشی کیم هم خیلی دوست داشتم تازه 😂😂😂😂

امیدوارم سداندینگ نشههه :(((
منظورت چیه؟
مضخرفاتتتت؟؟؟؟
ینى جیسوگ نمیخونتش؟
امکان نداره بخونه ینى؟
نه نمیخونه و نخوند
خیر امکان نداره
قشنگ که...بیشتر خفنه
خیلی کارکتر های جدیدی داره که مشابه اش تو کی دراما تاحالا نبوده
همین الان داشتم ق 13 رو میدیما ک جوابتو دیدم
واقعااا؟؟؟
دنا سد اندینگ باشه اول تورو میکشم بعدشم خودزنی میکنمااا 😭😭😭😭😭
من عاشق این پارک سو جون لعنتیییمممم
مرا فراموش کرده اى؟
گنچانا
من همون لاو بى تى اس شلوغه ورورو و احمق هستم... 😁😀
شما مرا بخاطر دارید؟
اسمت عوض شده خب من از کجاا بدونم
کف دستم ننوشته که😂
آره یه کامنت خصوصی ازت دیدم خیلی مزخرفات نوشته بودی حیف مال جیسوگ بود وگرنه از عصبانیت بدجور دعوات میکردم
اینم بگم ک جیسوگ معمولا کامنتای خصوصی رو نمیبینه، شانسی میبینه
همیشه میره تو قسمتای منتظر تایید 
برای همین فکر بیجا نکن
چرا نذاشتن این بچه کره ای بخونه زخمیمون کنه؟با اون صدای گرمش یدور کامل بلسم کردT_TT_T
کدوم بچه کره ای؟؟
بلست کرد؟😂😂
معرکه بود . من گریم گرفت . عااالی بود 😍😍😍😍😍😭😭😭😍💖💖💖😍😭😭😍💖😍😭😍💖😍😭😍😍😍💗💗💗💗💗
خیلی سافت و قشنگ بود :)
نباید فدای این صداش شددد؟؟؟؟؟ ><
باید شد ولی نباید بشیم :(((
باید در کنار بنگتن تا ابد باقی بمونیم 😂
من تشنج کردممممممممم! چقدر عالی بود!!!!!!!!
یسسس :")
عالیه عاشقشم بهترین 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍
بهترین و بهتر از قبل
عااالللییی 💗💗💗💖💖💖💞💞💞💟💟💟
یسسس هی ایز وان او د بستس 😍
بد نبود🙄 من که بایسم کوکیه. 🌺
بایسمون هرکی ک باشه ، باید 7 نفرشونو باهم دوست داشته باشیم و حمایتشون کنیم😊
منم بایسم کوکیه
جیسوگ قشنگم ، قشنگ جیسوگم
لاو یوووو مای اوپا
جیسوگ یه چیزی بگم؟؟ اجازه میدی کپی کنمش؟؟ با ذکر منبع
لدفنننننن اجازه بده اوپای خوشملم💓💘♥️💞💛🙏🙏
تا وقتی جوابمو ندی کپی نمی کنم
لاو یووووو جیسووووگ
دلم برات تنگ شدههههههههه
💛💞♥️💘💓💝😘😍🧡💚💙🥰💕❤💜💋💖
چیو؟😂 این اهنگو؟
آره کِنچانا 💞

بدون قربون صدقه هم اجازه میدادما راضیه شی😂
همین الان دارم گوشش میدم چقدر قشنگه میخوام گریه کنم عررررررررررررررررررر
خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههههههههه
صداش بسی در قلب فرو میرود
اه اه اه من هنو اینو درست و حسابی ندیدم همیشه اخر از ارمیایه دیگه میامم😩☹😭😭 همش داشتم استریم میدادمممم تو دستشویی ظرف شستن...... با دست دهن پا با همه چی): یعنی چی؟ این رسم روزگار نیسست اها ببخشید این واسم سوال شده معنی دقیق کراش چیه؟؟🤔
ایگو کنچانا بابا مهم اینک بالاخره میایی 😉
😂😂😂😂
کراش؟؟ وقتی از یه نفر خوشت میاد اصطلاحا میگن رو طرف کراش زده. ولی معنی دقیق لغویش این نیست
گوگل ترنسلیت سرچ کن بهت میگه😂
ادمینی واقعا از ته دل گریه کردم تهیونگ لعنتی با اون صدای جذابش قلب ادمو ذوب میکنه، و اینکه چقدر شعری که نوشته قشنگ و با احساسه و مثل خودش پر از ارامشه هنوزم دارم گریه میکنم😢😢😢😢😢😢دارم با خودم تحلیل میکنم اون قسمت بهترین دوست که عاشقش شده حتما منظورش جونگوکه چون تو سریال دیدم رو اون تابلوعه عکس یه خرگوش رو ماهه که همه می دونیم جونگوکه عین خر دارم عررررر میزنم خیلی خوبه 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢خودااااااااااهرچند ممکنه هنوز خیلی از آرمیا این قضیه رو ندونن ولی دیگه علنا داره تو اهنگاش اعتراف میکنه ،تو خیلی از پیجا همه همینو نوشتن با یه عالمه گریه و قلب بنفش من دارم نابود میشم از فوران احساسات 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ایگوو😂😂😂 یک عدد ویکوک شیپر داریم ما 

آره صداش فلزم ذوب میکنه چه برسه به قلب ارمیا
وایییییییییییییییییییییییییی
چهههههههههههههههه خوبببببببببههههههههههه
:"))
آیگوووووو جیسوگ شه اتفاقا چند وقت پیش تو فکر این بودم که بنگتن چرا برا سریال او اس تی نمی خونه؟
کوماوو اونی ^^
راستی می تونم اونی صدات کنم؟
ایگووو فکرت واقعی شد
خواهش میکنم از طرفش


اونی نونا هیونگ اوپا اومونی ابوجی همه چی میتونی صداش کنیی
ولی بنظرم بهش بگو هرمونی 😂😂
اولین باری که گوشش دادم باورم نمیشد داشتم باهاش میخوندم!!!!!!!!!! انگار قبلا گوشش داده بودم برام اشنامیومد نمیدونم چرا؟
الهام شده بو بهت حتمااا


الهام گفتم یادم اومد.من یه دوست دارم بهش میگم ملمون ب دلایلی 😂 بعدا این بشر همیشه سر آزمونا از روی الهاماتی که بهش میشد تستارو میزد و همیشه درست درمیومد 😂 هروقت ب مغزش فشار میاورد گند میزد😂 بعدش همیشه میگفت ک اون موقع ها بهش الهام میشه 😂 آخ چقدر دلم براش تنگ شده تف ب قرنطینه
آااااااااخ
صدای وی خواب آوره لعنتی
عاشقشمممممممم😭😭😭💜💜💜💜💜💜
کی عاشق صدای این بشر نیست 😭
خوبه (وى حر زوق شده است و از شادمانى در پشم هاى خود نمیگنجد.. 😂😁)
😘❤💖💗💙💜💕💓💛
چقدر آشنایی
آیا کسی هستی ک من میشناسم و اسمت را عوض کرده ای؟؟؟
یاد یاسمن افتادم نمیدونم چرا :|
👍👍😥😥💜💜عالی بود
یسسس 😍😍
جیسوگا فیلمشو میبینی آیا؟؟؟
قشنگه ؟ ببینم؟

عشقه کیم تهیونگ👏👏👏👏
بازم سرمونو بلند کرد .بازم مفتخرم که یه آرمیم💜💜💜
آرمی ها با افتخار ترین آدمای دنیاان 🤭😍
دیشب داشتم تو شبکه اریرانگ درمورد این فیلم میدیدم اما نمیدونستم که او اس تی برای این فیلمس
چینچاا؟؟؟ 
اریرانگ ما قطع شده چراا :((
فرکانسشو میگی؟؟؟😂
چ آرام بخش بود !!!!🥰🥰🥰🥰🥰
😍😍👌👌
لعنت بی سو داره به سه رویی میگه اینارو
دنا شی قشنگه نه؟؟؟ ببینمشش؟؟؟
نتم ب حدی افتضاحه ک دیشب نتونستم دانلودش کنم.امیدوارم امشب بشه :(
مرسییی😍😍
خیلیی خوبههه😢😍
😍😍
:)) TAE TAE JOOONM
پسر خوش صدای آرمی هاا 😍
ععععرررررر من که دیوونه این فیلمم فق همینم مونده بود ک او‌اس‌تی شو ته بخونهههه خغیخیخسیخفژکعیخفیفهژخغزخغژخفس خیکغزخاژملطخلژخغ ظ و یکغژ یحغیخفط فژحغزحغژ
چینچااا قشنگه 😍
😭💓💓💓💓💓💓
ㅠㅠ.ㅠㅠ
O my God O my heart
Niceeeee very niceeeeeeeeeeeee
😍😍😍
😍😍😍 👌👌👌👌
چه قدر صدای ته هیونگ قشنگه 3>
:'))
خیلی
یـاه!!! پسرمممممم😢💚
:")))
من برم بمیرمممممممممم😨😵😨😵😨😵😨😵😨😵😨😵😨😵😨
اندهه دونت دااییی
مرسی 💖 🙂
❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.