بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS WORLD TOUR ‘LOVE YOURSELF’ EUROPE DVD ENG SUB

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۲۶
  • ۱۶۱۱۳

 

«لینک های دیگری قرار نخواهد گرفت »

«دی وی دی ها در UPLOADBOY آپلود شده اند»

.

[DISC 1]

<CONCERT PART 1>

DOWNLOAD | 1.94G

~~~

[DISC 2]

<CONCERT PART 2>

DOWNLOAD | 1.24G

<AMSTERDAM CONCERT MAKING FILM>

DOWNLOAD | 535M

<PARIS CONCERT MAKING FILM>

DOWNLOAD | 852M

<LONDON CONCERT MAKING FILM>

DOWNLOAD | 1.52G

<BERLIN CONCERT MAKING FILM>

DOWNLOAD | 631M

~~~~~~~~~~~~

دانلود زیرنویس فارسی

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۴۸ ]

ببخشید کنسرت ومبلیم رو همین ویدیوها هست؟
سلام تو بخش کنسرت قرار داده شده 
سلام سایتتون محشره فقط لطفا لینگ مگا رو هم بذارین ممنون میشم
سلام. میگم اون کنسرت پاریس که تهیونگ گریه کرد واسه۲۰۱۸ بود فک کنم . اونم گذاشتین جایی عایا ؟ کجا دقیقن!☆؟ خعلی قشنگ بود ولی جایی پیداش نکردم .اگه گذاشته باشین واقعن به سایتتون ایمان میارم D;
سلام من پارت دوم رو میخوام دانلود کنم ولی نمیشه 0-0
تو این کنسرت سوپرایز میکنن آرمیا بی تی اسو؟؟؟؟؟؟؟یا نه
سلام....making film ها چین؟
فیلم برداری ویدیو های وی سی اری که توی کنسرت پخش میشه رو نشون میده 
🚫کسانی که میخواهند دانلود کنند بخونند🚫
بعد از دانلود با سیم انتقال گوشی به فلش ویدیو را به گوشی خودتان انتقال داده و از خانه خود فرار کنید.😂
🚫خانه ماندن پس دانلود، خطر مرگ
اخریه دان نمیشه😪
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
لندن مال همونجاییه که آرمیا براشون Young Forever خوندن؟ یا یه کنسرت دیگه بود؟
یسسسس
لینک همه کنسرت ها با فیلتر شکن باز شدن^_^
برای من بدون اون هم باز شد 🤪
میشه درستشون کنین هیچ کدومشون بالا نمیاد
سلام چک شد مشکلی نداشت💞
slm adimn jonam chera concerte paris ke ba halasy bod nist
سلام
دی وی دی اروپاشون همین بود ک منم گذاشتم 
سلام خسته نباشید
لینکه پارت ۱ نمیاره🙁
چک شد مشکلی نداشت
سلام . روزتون قبول باشه
تو این کنسرت پای جونگ کوک آسیب دیده بود ؟؟؟؟ از اون ویدئو ای دارین ؟؟؟ تو مموریز ها
سلام 
توی این تور پاش آسیب ندید ، بلکه از قبل آسیب دیده بود و این جا رو صندلی اجرا میکرد 
درسته عزیزم .. ولی از وقتی ک اینو پست کردی خیلی میگذره !
و برام اخطار میاد ک فایل قدیمی و خراب است ...البته تو ای دی ام گوشی ^_^
ولی با کامپیوتر هم تا وسط میرف :(
ببخشید جیسوگا ^_^
وقتی فهمیدم تو این کنسرت ..کوک رو صندلیه ..بدجور دلم میخواد دانلودش کنم
و بعدش بشینم گریه کنم ^_*
ایگو
نمیدونم چرا اینطوریه
فکر میکنم مشکل از نت یا سیستم خودت باشه 
سلام جیسوگا این دوتا دیسک اولش خرابه!!تاوسطا میرع و قطع میشه ..با ای دی ام هم هر کار کردم اوکی نشد :( میشع اگر وخ شد درستش کنی ^_^
ممنونم ^_^
سلاممم
آخه من خودم بعد ازین که اینجا گذاشتم ، دانلودش کردم 
و شک ندارم که درسته 
سلام 🤗
ببخشید disc دوم کنسرت فقط برای من باز نمیشه ؟؟ 3 بار download کردم باز نمیشه 😔😔میشه راهنماییم کنید ؟؟مرسییییی
سلام
نمیدونم مشکل از کجاست
واسه من اوکی بود
آقا یه سوال چرا کوکی پاش آسیب دیده بود؟
مطمئن نیستم ولی تا جایی که یادمه تو تمرینا به خودش فشار اورده بود و اینطوری شده بود
البته مطمئن نیستم!
مرسی 💖🙂
خواهش *-*
لینک زیرنویس خرابه 🙂
پیکوفایل مشکل پیدا کرده بود
درسته الان
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که کنسرتی که بی تی اس چند روز پیش در سئول برگزار کردند را در چه زمانی در سایتتون قرار می دهید ؟
سلام
مرسی سلامت باشین
من زیاد در جریان نیستم اما مطمئنم ب محض اینک بطور رسمی منتشر بشه ادمین جیسوگ قرارش میده عزیزم
سلام ببخشید این تور همون توریه که داش جانکوک پاش صدمه دیده بود فداش بشم
سلام سانی
اره همونه
جیسوگ آخه دومین لینکی که اینجا برات کامنت بفرستم بجای اینکه لینک اون سایتو بهت بدم لینک وبلاگ سیماشی رو فرستادم اشتباهی
آره لینکی که فرستادیو دیدم
به جان خود واسه سئوله 😭
اون لینکرو پاک کن که آبروم رفت
اوف خسته شدممممم
میخوام همه رو داشته باشم فعلا نت دارم
اونارم میگرم
ولی اون لینکه واسه سئوله
نه اروپا و نیویورک
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ من گیچ شدممممممممممممم
یادته ی آدرس از ی سایت دیگه بهت دادم که کنسرت بود و ازت پرسیدم مربوط ب کدوم کنسرته گفتی برای سئوله
الان این پست برای اروپاعه درسته؟پارت یکشو دانلود کردم چرا اینقد شبیه پارت 1 سئوله
من موندم نکنه این همون باشه توروخدا کمکم کنننننننننن
محض احتیاط لینک را بدم اگه میشود دوباره چک بفرمایید ولی لباس جیمین تو سرندیپیتی فرق داشت ولی ترتیب آهنگ هایی که اجرا میکنن دقیقن همونههههههههههه

http://bts-boys.blog.ir/page/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%86
اره 
ببین اون سئول بود
این اروپاشه و فرق داره ولی چون همشون تور لاو یور سلفه ، ترتیب اهنگ ها و وی سی ار ها و همچنین طراحی لباس و ... عین همه 

ولی اگه کلا یه کنسرت جدیدو میخوای ، اسپیک یور سلف ومبلی رو ببین که محشره
جیسوگ جونم میشه هر وقت کنسرت اسپیک یور سلف اومد بزاری .
اونی که توی لندن هست رو دارم ولی اون یکی ها رو نه .
حتما ستایش جون
دی وی دی هایش بیاد میزارم 💙
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بالاخره زیرنویس اومد من و این همه خوشبختی محاله مرسی:)
مرسی از نظرت اچ ام جووون ، دلتنگت شده بودیم 
خواهشششششش💙
سلام جیسوگ جون میشه برنامه promparty رو هم بزاری عزیزم:-)کامسامیداااا
سلام این برنامه داخل سایت قرار گرفته لیلا جون
جیسوگ جونم یه سوال این کنسرت بهتره یا اونی که مال نیویورک هست .
ممنون که همیشه هستی
اممم راستش زیاد فرقی نداره 
نیویورک یکم سکشی ترن 😑
در کل من کنسرت اسپیکه ومبلی رو بیشتر از همشون دوس داشتم
💙💙💙
مررررررررسسسیییییی جیسوگ جوووووون
قربانت 💙💙💙
خیــــــــــــــــلی ممنووووووووون، دست همتون درد نکنه ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
سلامت باشی سامیه جون 💙💙💙
آپلود بوی،زیر نویس!!!😶😶😶😶
یه سوال ک حتما هم باید جواب بدی جیسوگی!😶
چرا اینقد خوبی؟؟؟😶




خییییییلی ممنوووووون😍😍😍😍😍
خوبی از خودته ، مستر پارک 😉💙💙

خواهش میکنم 💙💙
سلام جیسوگیی میشه کنسرت اروپا رو هم با اپلودبوی بزاری
سلام جونگکوکی
فک کنم این پونصدمین کامنتته 😂😂 من اگه درخواستیارو تایید نمیکنم به این خاطره ک تو قسمت عدم نمایش بزارمشون و گم نشه تا یادم بمونه
تلاشتو برای این پست تحسین میکنم 😂
چشم سعی میکنم زود تر بزارم 💙💙💙
جیسوگ لطفاااااا بجز مگا با لینکای دیگه ای هم بزار کنسرت اروپارو من نمیتونم با مگا دان کنم برام نمیاد خواهششششش میکنممم
فعلا متاسفانه نمیتونم لینکای دیگه ای بزارم جونگکوکی
دیسک 1 و دیسک 2 ینی چی؟
دو تا دی وی دی عه دیگ
دیسک یک و دیسک دو
سلام آرمی جون
روزت بخیر
این کیفیت هاش 1080 ؟
سلامم 
جیسوگم 😂

اممم
ببین رو لینکه بزن ، میتونی انلاین یه تیکه اشو ببینی که کیفیت دستت بیاد 
ولی بالاس کیفیتش

مرسی عزیزم. خیلی زحمت میکشی❤
قربونت مینا جون ❤️
میشه بگی چجوری باید با مگا دان کنیم؟😶
اونییی من همه شون 480 ببینن 1080 بودن چهه میشددددد حتی رانو واینام 480 مال مننن,ام ویاشون همه 480 فقط چندتا ام اوی 720 دارم
فایتینگ
آخه موخام بیبینمممممممممم....
آیگووووووووووو....ولش کن قندم میفته میمیرم...بعد بیا و جمعش کن..
میگن تو صحنه جرم خودش مرده...کککککک
😂😂
ارههه 100در100 که واجب ترههههههه باز برم بگردممم پاک کنمممم از بقیع چیزا همین الانشم100گیگ از بی تی اس هسس
بزار من ببینم چند گیگ دارم ازشون
۱۴۵ گیگابایت برنامه دارم ازشون 😂 ران ها رو همه اش ۱۰۸۰ میگیرم
واهاااایییییییی
ممنوووونمممممممم
خیلی خوبیییییی
سپااااااااس
همه ار میا فایتیگ سعی کنید یواشکی دانلود کنید😂
یه سوال داشتم فقط
زده اروپا یعنی دقیقا کجاست؟
منظورم اینه که فقط یه روزشو که مثلا تو پاریس بودن هست یا این که تیکه تیکه جاهای مختلفه؟
بازم ممنووووننن
I💜U
خواهشش
چونمانهیوو
😹
بپرس
روش زده ، جاهای مختلف اروپاس ، کل کنسرت های اروپا رو یه کاسه کردن
نچچچچ لینااا جز ادمین بع کسی به اونی اوپا نمیگهههههههههه یعنب ی اجازه شو ندارهههه😂😂😂😂,منمشکل حجم ندارم مشکل فضای کامپیوترممههه ی30تااز سریاللامو و انیمع ناروتو کلشو واسه بی تی اس پاکیدممم لینارو کوجای دلم بزارمممم
بی تی اس واجب تره خو 😹
میشه لینکارو با مدیا فایر اپلود کنی برای من با مگا نمیاد
من راستش مدیا فایر ندارم ، توی اپلود بوی هم بزارم چون حجمش بالاس پولی میشه براتون ، یه لینک دیگ هم هس که اون فیل عه و باید با فیل شکن دان کنی
برای همین فقط لینک مگا گذاشتم
باشه..ککک چه زودم سانسور موکونی....کککک
جیسوگااااااااااااااااااااااااااااااا گوماوووو...
ولی حجمش زیاد بید
چونمانهیوو
خب تو دانلود نکن ، شاید بقیه بخوان دانلودش کنن😹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رو پروفت نوشتی ***************
مگ نگفتی مشخصاتت مخفیه پس منم میییییگم جیسوگ ************
نه جیسوگ بگو 😂
یاااااااااااااااااااا...جیسوگ اوپاااااااااااا....وههههههههه
اقا من کی اوپا شدم ؟😂
هوووف...چقد حجمش زیااااااااادهههه....
من اینو دان کنم مامانم با دمپایی دنبالم موکونه کههههه...
همین الان به مانب گفتم چی کار کنه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.