بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS WORLD TOUR ‘LOVE YOURSELF’ NEW YORK DVD ENG sub

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۰
  • ۱۱۸۳۴

 

لینک دانلود مگا :

<CONCERT PART 1>

DOWNLOAD | 1.87

<CONCERT PART 2>

DOWNLOAD | 545M

<NEW YORK CONCERT MAKING FILM>

DOWNLOAD | 495M


لینک دانلود در آپلود بوی:

<CONCERT PART 1>

دانلود | 1.1GB

<CONCERT PART 2>

دانلود | 400M

<NEW YORK CONCERT MAKING FILM>

دانلود | 340M


زیرنویس فارسی در فایل زیپ


شما هم وقتی جیهوپ گفت : وقتی میگم «بنگ» شما بگین «تن»

عین خلو چلا داد میزدین «تن» یا چی ؟

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۴۱ ]

سلام عزیزم میشه کنسرتشون تو پاریس هم بزاری؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا درخواستی های خودرا در سایت اصلی مطرح کنید

چرا زیرنویس از فایل زیپ در میارم نمیتونم بندازم روی تصویر
سلام 
تو قسمت سوالات متداول سایت رو چک کن 
تاریخ دقیق رو نمیخوام فقط تو کدوم ساله؟
فک کنم ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹
سلام
خواهش میکنم جواب بدین
میشه تاریخ این کنسرت رو بگین؟
سلام الی 
نمیدونم 
این به صورت پکیج دی وی دی بیرون اومده بود 
و اینترنتی نبود که بهت تاریخ بدم 
ولی اگه میخوای بدونی چه روزی کنسرت اجرا کردن ، باید بری تاریخ کارتتونو پیدا کنی 
باشه منم همونو میگیرم
اوکیه
لینک مگا با آپلود بوی فایلاشون یکیه یا فرق داره؟
💖🙂
ام مطمئن نیستم
من اپلود بوییو گرفتم
سلام خسته نباشید
ببخشید لینک پارت یک اپلود بوی مشکل داره :(
میشه درستش کنیــد؟!


درضمن ممنون بابت سایت خوبتــــــون:* واقعا عالیه همه چی توش گذاشتین...
همینجوری ادامه بدین...فایتینـــــگ>_<
سلام
همین الان چک کردم ، اوکی بود 😁
چ مشکلی داره ؟




من ممنونممم از کامنت انرژیزات😻😻😻😻💙💙

فایتینگگگگ🙌🙌🙌
میگم کیفیت بهتری نیست؟
آخه این کیفیتش پایینه :(
این تور خیلی حیفه من سرش کلی هق هق زدم T_T
متاسفانه کیفیت دیگه ای قرار نمیگیره عزیزم 😔💙
ممنون که دی وی دی های تورا رو میزاری فقط کیفیت بهتر نداره؟؟؟؟
سلام
نه متاسفانه کیفیت بهتری پیدا نکردیم
مرسی بابت راهنماییت اما بغیر از سامر پیج اون دو تا رو پیدا نکردم ولی اکثر دی وی دی ها و تقریبا همه دی وی دی های تور ساب انگلیسی دارن ( تا الان فکر میکردم فقط برا تور دی وی دی هست)
یسسس
تو پروگرم دو هم بری دی وی دی ماستراشون قرار داره 💙
خیلی ممنون...در هر صورت باید همه تور هارو بگیرم فرق نمیکنه *-*
واقعا همه شون ارزش دیدن داره 💙💙 بخصوص اسپیک یور سلف ومبلی
اولا میخاستم بابت گزاشتن کنسرتای بی تی اس اینجا ازت تشکر کنم...ما که نتونستیم بریم کنسرتشون دلمونو با دیدن اینا خوش میکنیمT_T دوما میخاستم بپرسم کنسرتای جدیدشونو نمیزاری؟؟منظورم تور speak yourself هستش خواهش میکنم اونا رم بزااار
سلام ندا جون
جز کنسرت اسپیک یورسلف ومبلی لندن ، بقیه منتشر نشده
بعد از انتشار حتما قرار میگیره 
ببخشید...
میتونم بپرسم کدوم تور بود که بی تی اس در آخر آرمی هارو با اجرای Young forever سوپرایز می کردن؟!
سلام جیمین راستش یادم نیس شاید هم ندیدم 
ب هرحال اگه ارمیای دیگ بدونن حتما جوابتو میدن
سلام خسته نباشید خیلی سایت مفیدی دارید و اینکه دیگه دی وی دی با زیرنویس فارسی گذاشتید یا فقط همینه؟
سلام کانی
سلامت باشیی💙
نه تقریبا اکثر دی وی دی ها ساب دارن
تو قسمت سامر پکیج و ماستر و سیزن گریتینگ های سایت برید ، اکثرا ساب دارن
جیسوگ جونم میشه لطفا اون کنسرت پرسونا رو که توش
army time داشت رو بزاری .
همون که ارمی تایمش اهنگ young forever داشت
میشه کامل بزاریش برای دانلود از اپلود بوی
یه دنیا ممنون بابت همه چی
سلام ستایش جان
اینی که ارمی تایم داشت
اگه اشتباه نکنم کنسرت ومبلیشون بود
سلاااااااااااااااااااااام جیسوگ👋الان داشتم نظرا و میخوندم که فهمیدم سرت حسابی شلوغه البته میدونستم که سرت شلوغه ولی نمیدونستم چقد😅 اونقدر دلم میخواد یه چیزی بگم بخندی بلکه خستگی از تنت بره بیرون که نمیدونی😔 ولی چیزی ندارم که برات بگم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آخه چرا😭😭😭😭😭😭😭
بزار فک کنم ببینم چی میتونم بگم بخندی😂 بزار یه جوک خوب بگم برات (از اون جوکای بابابزرگی جین) یه روز یه سوسکه بود......................................................................................
































































الانم هست😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
میدونم خیلی چرت بود ولی دیگه همین از دستم بر میومد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چند شب پیش یه خواب میدیدم درست حسابی یادم نمیاد ولی برات تعریف میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خواب دیدم نامجون 50 تا کتاب تو دستشه میزاره روی میز تحریرم بعد یه نگاه میندازه به من میبینه دارم کتاب میخونم بعد ازم میپرسه چرا اون کتاب جدیدا که آوردمو نخوندی؟! گفتم کدوما؟! گفت همون 70 تا که سه روز پیش آوردم برات منم گفتم اولا که من نمیتونم 70 تا کتابو تو سه روز بخونم بعدشم هنوز اون 665 تا کتاب که هر کدوم 10 سانته رو نخوندم اونا رو که خوندم به این جدیدا هم رسیدگی میکنم😒
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂از خواب که بیدار شدم خوابمو برای مامانم تعریف کردم ساکت نشسته بود گوش می‌کرد منم با اشتیاق براش تعریف میکردم وقتی تموم شد گفت نامجون کیه؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂برای بابامم تعریف کردم گفت حالا کتابا درباره چی بود؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂 رفتم برای دوستم تعریف کردم بهم گفت نامجون از کجا فارسی یاد گرفته؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تو چی میخوای بپرسی؟ خیلی کنجکاوم بدونم😂😂😂😂😂😂
میدونم نخندید ولی اگه یه لبخندم زده باشی کافیه😊 서렁 해요❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام ربات

مرسی از جوکت 😂 بهت پیشنهاد میکنم دیگ جوک نگوو


آخ جون حوابببببب

-ـ-
اینم خواب بود تو دیدی اخه؟؟

😂😂😂 کوموپداااااااااااااااااااا 🧡🧡🧡🧡
تو بهترین آدم دنیایی .
واییییییییییییی نمیتونم جلوی جیغ خودم رو بگیرم .
دمت گرم . ایشالله هرچی از خدا بخوای بهت بده .
جات همیشه توی قلبمه.
😍😍😍😍
عاه ... چینچا کومائووو
ایشالله همه مون لااقل ی بار ک شده از نزدیک ببینیمشون ، خواست من اینه💙💙
مرسی واقعا ستایش جون ، خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم جدا
اگه میدونستم تلاش میکردم زود تر بزارمش 💙💙💙💙💜💜💜💜
اونیییی جیسووووووووگ ساراااااااااااااااااانگهههه
میانهههه اذیتتت کردممممممم🙏🙏🙏
عهههه 
واس چی؟؟؟؟
وهههههیوووووو؟؟؟
واس چی میانه ؟؟
تیزرا بنظرم اونقدر مهم نیستن وقتی ام وی هاشون اومده
تا حالا کسی تیزر درخواستی داشته؟؟؟؟
اگ میتونم کمکت کنمممم حتماااا حتمااااااااااااا بگوووووو باشه؟؟؟؟
نهههههههههههههه تیزرا خییییییلییییییییی
مهمههههههههههههههههههههههههههههه


چیزایی ک تو تیزراشونه گاهی اوقات توی ام وی نیس!!
Thanks💖💖💖
💙💙💙
جیسوگ ناراحت نمیشممم بخدااااااااا منو ک میشناسیییی
میخوای من تو ام وی ها کمکت کنمم؟؟؟ من همه رو دارمم
مسئله داشتنش نیس مسئله گذاشتنشه
میدونی چند تا تیزر و ویدیوی رسمی و غیر رسمی و کالکشن موزیکه ؟؟ بیشتر از صد تاس ک شصتاشو گذاشتم ک هنوز انتشار نکردم 

اینو به صورت پارت پارتی هم قرار دادی جیسوگ درسته؟ آخه من فقط این رو دانلود کردم <NEW YORK CONCERT MAKING FILM>🤗
منظورم اینه که اونا هم همینن؟
پارت یک و پارت دو🎤
اره زیرنویس هرکدومش جداست
مرررررسسییییییی جیسوگ جون واسه لینکای اپلودبوی
خواهشششششش 💙💙
انقدر درخواستش زیاد بود حس میکردم اگ نزارم شبونه ب قتل میرسم 😂
جیس فک کنم واقعا نمیخوای بیای... 😔😔😔😔😔😔
سیما شی
من رسما دست تنهام با کلی درخواست و خرابی لینک و کامنت و غیره < واسه همین نصفشو نمیرسم جواب بدم یا دیر جواب میدم TT_TT > 
نمیخوام گله کنم ولی الان ی نفر رو واسه ترجمه هم میخوام ، سایت ناقصه هنوز ام وی و ... رو هم نزاشتم 
بخدا نمیرسم سر بخارونم TT_TT
از من ناراحت نشو
واسه همینه نصف شب آن میشم گاهی اوقات 
عاشقتونمممممممممم❤❤❤وبلاگ دیگه ای هم میشناسید ک مثل شما عاای باشه ک اگه ی وقت ادرس شما غییر کرد از طریق اونا شمارو پیدا کنیم؟؟
نمیدونم والا 😂😂
وبلاگ های زیادی هس فک کنم 
slm chera part1 nis?
ممنون از اطلاعت
اصلاح شد 
مرررسیییی جیسوگ جونممم حتما بزار
👍
ادمین جیسوگ لطفااااااا کنسرت نیویورک و اروپارو با اپلود بوی هم بزار خواهششش میکنم
جونگکوکی جون
الان نمیتونم ولی با توجه به درخواست ها ، سعی ام را میکنم بعدا بزارم
باشه . ولی چطوری کاری کنم سریع دانلود بشه .
ممنونم که جواب دادی 😊
والا با این سرعت نت ما 
هیچ نظری ندارم
سلام
نمیشه توی یه سایت دیگه برای دانلود بزاری فایل دانلود رو .
اصلا نمیشه توی این سایت دانلود کرد من خیلی صبر کردم تا دانلود بشه ولی بیشتر از ۴٪ نمیره .
لطفا لینک دانلود رو بزار یه سایت دیگه برای دانلود .
ممنون
سلام ستایش جون
واقعا درک میکنم ولی اگه میشد حتما میزاشتمش
سلاممممم
میشه لطفا لطفا اینارواز یه سایت دیگه بذاری؟
من نمیتونم دانلود کنم
مرسی
سلام عسل جون
بالاش نوشتم که لینک های دیگری قرار نخواهد گرف 
چون نمیتونم 
متاسفانه ...
عزیزم میدونی کیفیتش چنده؟
اخه فک کنم کنسرت 1گیگی خیلی کیفیت بالایی نداشته باشه 😕
نه کیفیتش خیلی خوبه 
بزن رو لینک ، میتونی آنلاین هم ببینی ، اونجا کیفیتش دستت میاد


سلاااااام
دست گلت درد نکنه بابت همه ی دانلودی هایی که گذاشتی❤❤
فقط اون 3 گیگی نمیشه تبدیل به دو پارت بشه؟؟
سلام سامیه جون
راستش من بلد نیستم ازین کارا 
نه جیسوگ جون تو همون سایتی که برا منبع زیرنویس بی تی اس ران نوشتید ترجمه میکنن مثلا مال پکیج سئول رو الان ترجمه کردن به جز یه کلیپشو میتونی ببینی
اره دیدم
ب ماھم سر بزن^^
اگه وقت کنم حتما
تجکر اووووونى^^
خواهشش
سلام این کنسرتی که گذاشتین که لاو یور سلف هست مثل همین دی وی دی تور های love your self درسیول که تو سایت گذاشتین اجرا ها باهم یکی هستند یانه این اجرا البوم جدیدشون پرسونا رو هم تو اینا دارن ؟
سلام
نه پرسونا توش نیس 
کنسرت پرسونا اسمش LOVE  YOUR SELF , SPEAK YOUR SELF است 
کنسرت توی ومبلیشون ، اهنگ های پرسونا رو هم داره ، ولی این مثه سئوله
اره سرم گرم امتحان و اینا بود ولی من هستم همیشه :) منم معمولا کره ای و انگلیسی رو میذارم کنار هم بالاخره یچیزی از توشون درمیاد میفهمم تقریبا چی میگن همینم خداروشکر ولی اینکه کامل بفهمی خیلی حالش بیشتره :/
منم 
آه جینچا
معلومه حال میده :| ولی ما تجربه نخواهیم کرد T_T
😂😂😂😂😂😂😂
بدبختیااا ی یهه آرمیه دیگههه
حتییی مرغ و خرووسا همم بیشترر می خواابن
😂😂😂😂
اخههه شیششششش گیییگ😳😳
اینوو دووصبحمم بزااری تاا هشتت طوول میی کشهه😂😂😂😂
نه اون موقع مرغ و خروس ها هم خوابن ، سرعت بالاس😂
واااااااااااااااااااااای جیسوگ جون دمت گرم خیلی ممنون که اینارو گذاشتی ( کلی قلب) فقط الان برا ترجمه هاش چه گلی به سر بگیرم؟ عجب بدبختی ای داریما یه زبان هم درست حسابی بلد نیستم حداقل زیرنویس انگلیسیشو بخونم :/ :/ :/ :/
اچ امممم
دلمان تنگ شده بودد ک
اخ من زبان کره ایم بهتر از انگلیسیمه :| 
خودم ورژن بدون ثابشو دان میکنم 😂 ولی چون همه با ساب انگلیسی میخوان ( که یه زیرنویسی باشه بشه یه چیزی فهمید ) واسه همین انگلیسی گذاشتم
کنچانا ، فقط نگا کن 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.