بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS WORLD TOUR ‘SPEAK YOURSELF’ SAUDI ARABIA

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ مهر ۹۸ ، ۲۱:۲۸
  • ۸۲۲۹

دانلود تور اسپیک یورسلف بی تی اس در عربستان

فعلا با کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت

.

.

دانلود با کیفیت :

720P | 3.4G

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۴۶ ]

سلام.سایتتون عالیهههههههههههههههه.میشه کنسرت توی عربستان رو زیرنویسش هم بزارید؟؟؟خواهششش
سلام ببخشید چرا وقتی میخوایم دان کنیم یکم دان میشه یکم ارور میده
با adm  دانلود کن جیمین جون 
نتت هم پرسرعت باشه :(
سلاااام مرسیییی عزیزم خیلی وبلاگت عالیهههه
میگممم تور لاوبورسلف هونگکونگ جایی آپلود نشده؟؟ وی موهاش آبیه خیلب هم کیوتع🥰🥰
سلام شین شین شی (واج آرایی ش ،ی )
تو قسمت کنسرت طبقه مموضوعی سایت رو ببین
ساب انگلیسی داره؟
خیر فکر نمیکنم
من تازه وب لاگتو پیدا کردم لنتی خیلی خوبه همه جا با کیفیت 360 گذاشتن تو با 720 میزارییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قربان شمااااا
ما اینجا یه جیسوگ نمونه داریم
یکی یدونست 😂😂
نههههههههههههههه نگو ..اخه چررااااااااا
کنسرت به این خوبی ....فک کنم باید قیدشو بزنم .....ولی....امااااا















ببین فاینال تور رو 1080 نزاری ها ...اونوقته که .............
ببببببببوووووووووووقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
😐😶
هلوووووو...جیسوگ من منتظر 1080 هسسسسسسسسسسسسسسسستما ...
تمام امید ام به توععععععععهههه..جدنی جدنی ...

تورو خدا 1080 بزار ..هست ..
فک نکنم کیفیت دیگ ای قرار بگیره
همین کیفیت هم بد نیست ک
کامبک یعنی چی
یعنی آلبوم جدید بدن 
میگما نمیشه فاینال که مال دیروز بود رو بزاری؟
راستی این سه روز کنسرت که تموم بشه.پسرا بعدش قراره چکار کنن.
اصن منظورش از فاینال چیه؟
سلام 
حتما توی سایت قرار داده میشه
 به احتمال زیاد بعد کامبک یه تور دیگ شروع میشه
آخرین 
لطفا کنسرته توره اسپیک یور سلف فاینال کنسرت رو بزارین😭😭😭😭۸
👍
ترجمشو نمیزارید
سلام شوگا جونی
هر وقت بیاد میزاریم
daghighan sare parte jimin mipoke geryeeee T___________________T khuno aragho ask T_T
خوبی کیم پارک شی ؟؟
:")
-

بیگ‌هیت شایعات مربوط به سربازی رفتن اعضای بی‌تی‌اس برای امسال را رد کرد 🔥🖇

اینطور که معلومه به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه یکی از اعضای بی‌تی‌اس امسال به سربازی خواهد رفت اوج گرفته که بیگ‌هیت طی جوابی به نماینده Ahn Min Seok این شایعات رو تکذیب کرد


#News
▁▁▁▁▁▁▁▁▁
「 ∞ @btsir7 ∞ 」

هاهااااا
شایعه پراکنا برید محو شید تو افق
اییییشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
اخخخخخخ
حرف دلمووووووووو زدیییییییییی
من بیشتر ازین ناراحت میشدم که وقتی شایعه ای پخش میشه بعضی از ارمیا بدتر گسترشش میدن
نه منظورم کنسرت Fukuoka و Tokyo ژاپنه
اگ توی همون چنل سرچ کنی میاره، حقیقتا از همون موقع ها منتظر بودم بزاری که یادم رفت کلا :|
اوه ...
اوکی چک میکنم اگه یافتمش میزارم 
مى گم اون قلبا تو اجراى اهنگ لاو نامجون جریانش چى بود؟؟؟؟؟؟؟!!!!
نمیدونم 😂😂😂
سلام
کنسرت عربستان ته ى ساعت به مغزش فشاررر اورد.... 😂😂من داشتم فکر میکردم چى میگه این نمى دونستم عربیه انگلیسیه یا کره اى....
میگقت:ارمى چوامیل.. 😐😂(چیزى که من مى شنیدم) دید ارمیا رى اکشنى ندارن......
بعد گف آه جیجا؟
بازم گفت جومیل اون موقع ارمیون گرفن ته چى میگه
باید بدونن عربى با اون آسونیام نى....
وااااااى قربووننن افضل گفتنشونننننننن
شکرا گفتنشونننن احبکم گفتنشونننن
ممتاز گفتنه کوککککککککککى

ووووویى دستپاچگی جمن شه وقتى شعر تولدو خوندنننن
لبخنداش موقع سرندیپیتتتتتى
پروازه جانگکوکى داد زدناى جین
قضیه ى امال و جمال هوپى
تهیونگو سینگلارتیش
اون لبخندو چشایى که رو صورتش بود
تتو هاى کووووکککککى
خستگیه شوگرررز... 😭😭😭😂😂😂
نامجونو همه ى حرفاش
قکر کنین ى روز جى هوپ بگه :آیم یور امید... 😭😭😭😭😭😭
با لهجه ى کره اى شون بگن دوستت دارمممممم
و کللللى چیزاى دیگه شون
من در ان لحظه پرواز خواهم کرد.....
......
.
.
.
.
عععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
از اونجایی ک ندیدم این کنسرتو نظری هم ندارم 😂😂
Lydia Martin 🅑🅣🅢
وااای عزیزممم
فقط اون لحظه ای که جیهوپ عربی حرف میزد
نازییییییییییییییییییی😍😍😍😘😘😘😂😂
خیلی خوب بودددد TT_TT
به قول نویسنده یه فیکی که میخوندم ؛ از شدت کیوتی هوپی ، رنگین کمون از دهن و دماغم میپاچید بیرون
شکلش چجوریه؟ مال من اونی بود که سه تالش آبی سبز و قرمز داره مال شما هم اونه؟
سه تا فلش به سمت پایین به رنگ های قرمز سبز آبی
سلاممم خوبین؟
این رو که دیدم یاد دوتا کنسرت ژاپن تور لاویورسلف که از شبکه هاشون پخش شده بود افتادم، اتفاقا یکی از چنلا هم گذاشته بود که لینکاش برای من مشکل داشت :| فقطم من!
شما نمیتونین بزارینش؟ (کوکی‌لند گذاشته بود)
سلام
تو چطور مطوری ملیکاشه ؟؟
ژاپن از شبکشون همون تور سئول و نیویورک رو گذاشته بود تا جایی که من میدونمم
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی ترین کنسرت عمرتون میشه حتما اگ شده نت بدزدین (الکی گفتم) ولی اینو هر جور شده نگاه کنید ....ممممممممممممممممممممممنوون
😂😂😂😂 مطمئنی الکی گفتی ؟؟؟
باورتون نمیشه تو تلگرام من که همچین اتفاقی نمیوفته. و دیگه اینکه تو گوگل هم کلی سرچ کردم اما هیچ کدوم به درد بخور نبود. و adm هم نصب کردم دوباره از اول اومد. 🙂🙂🙂🙂
مگ میشه
منم adm دارم... از اول نمیاد ک
آخه چرا کانال تلگرامی نمیزنید؟؟؟؟ من هر چی میخوام دانلود کنم هی از نصفه ها دوباره از اول میاد.
یه بار تا ۹۳ درصد رفته بود وای فای قطع شد دوباره که خواستم با نت خودم دان کنم از اول اومد چیکار کنم؟
سلام ساران جون 
اتفاقا تو تلگرام وقتی یه فایل نصفه دانلود میشه یه همچین اتفاقی میوفته
اگر با برنامه adm دانلود کنی هیچ وقت این طوری نمیشه 
چون وقتی لینک آپلود بوی منقضی بشه میتونی اپدیت کنی و از ادامه اش دانلود کنی
برای توضیح بیشتر در این خصوص تو گوگل حتما سرچ کن تا راحت دان کنی
ok ممنونم از پاسختون
از طرف جیسوگ شی خواهش میکنم
خلاصه جیسوگ گفتم که معروف شدی راستی اگه خواستی جایی دارم برای بادیگارد 😂😂
😂😂😂
خودم میشم بادیگارد شخصیش 😂😂😂❤️❤️❤️
یعنی اینقده دوستتتتتتتتتون دارم ک نگووووو❤❤❤❤❤
فقط ی سوال لینیکی ک قراردادید کیفیت تصویر و صداش خوبه دیگه اخه ی سریا با اسکرین ویو میزارن کیفیت نداره.!!
*-*
کیفیتش زده شده 😉 720P
😂😂😂😂


وایی جیسوگ نمیدونم چرا امروز دلم واسه همه تنگ شده😶😭
من امروز اصا وقت نکردم دلم تنگ شه ㅠㅠ
درس داره کمرمو خم میکنه ، ولی کِنچانا😂

بیا خودم دلتنگیتو برطرف کنم 😌
ممنون بابتش ...میشه تور های 2019 رو هم بزارید ؟ تا حالا چند بار درخاست دادم ولی پاسخ مناسبی دریافت نکردم ... ممنون میشم از پاسخگوییتون و کانال خوبتون. خسته نباشید... (:
سلام ملودی جونی
یه سری از دی وی دی های تور هاشون ک اومده بیرون ، تو قسمت کنسرت قرار داده شده ولی اونایی ک نیومده ، منتظرم بیاد تا بزارم 😉
اینقدر ک من ب خاطر رفتار های با شعورانه ی بی تی اس اونجا داشتن یا اون فنای ا احمق ک اونجوری تو فرودگاه جیغ جیغ میکردن کیم تهیونننگگگگ ک از سی و هفتجا جر خوردن یا اونایی ک برا ارمی هایی ک وضع مالیشون خوب نبود پول جمع کردن یا همه چی مخصوصا حقیقت تلخ نیومدنشون ب ایران و اینکه اگه بیان ب ضررشونه بس که هیت میگیرن (مگه در در سالنشون از ارمی ها امتحان بگیرن هر کی بیس شد راه بدن ) ... گریه کردم وختی صمیمی ترین دوستم ولم کرد گریه نکردم
جر خوردن خصلت ارمیاس😂
گریه نکن جداااا . فایده ای نداره . یا یه روزی اونا میان یا ما یه روزی میریم کنسرتشون

بنظرم ، به این فکر کن که تونستی کنسرت بری 
تا حالا تصور کردی وقتی کنسرت تموم شد و اونا دارن بای بای میکنن چقدر میتونه دردناک باشه؟؟ و تو توی چند قدمیشونی ولی حتی نمی تونی سیکس پکای کوک رو دست بزنی ... ( این شکلی خودتو گول بزن 😃 )
پوستر تور رو دیدم دلم برای دوران فیک لاو که همشون مشکی بودن تنگ شد😭
کاش یه دور دیگه همه مشکی کنن😭
ㅠㅠ
آیم سو سیک آف دیس ، فِکِ لاو فِکِ لاو *-*
به نام خدا
دانلود میکنیم :)
😂👏
من این چند روز فکر کردم و دیدم خیلی خوبه ک رفتن عربستان خوش به حال ارمی ها چون من ارمی هستم دوس دارم همه ی ارمی ها شاد باشن همینطور بی تی اس پس خیلی خوش حالم امیدوارم همه ی ارمی ها خوشحال و شاد باشن ( یه چیزی من دیشب فکر کردم دیدم اگ بیان اینجا اخه ما استادیوم خوشگل بزرگ برای کنسرتشون نداریم مثل بقیه کشور ها بعدش امیدوارم ما ارمی ها ایرانی بریم کره ببینیمشون :))
اما خیلی برای عربستانی ها خوشحالم خیلی ناراحتم ک چند روز پیش فحششون دادم دوست دارم جیسوگ مرسی همینطور تو سیما
آره واقعا ، مهم اینه که میدونن چقدر طرفدار توی ایران دارن ، ک حتی کلمه عشق به فارسیو تو آهنگ لاو رپمان نمایش میدن
ن ن ما استادیوم آزادی داریم 😂👏
من بیشتر به کی ارمیا فحش میدم 😃 ولی خودشون میدونن از دوست داشتن زیاده 😂
사랑해요💕💕💕
دست گلتون درد نکنه ^_^
خواهش میکنم 😍😍😍😍💓💓💓
اینجا کورد داریم؟
افرین....




😶😶😶😶😶👍
یهههههه 😏
-_-
هم.....
خسته نباشی جیس و سی ...............
وههه پوکری ؟😂

کوموپسمنیدا 💓💕💓💕💓
جیسوک جون حالا به بی تی اس فکر نکنیم تو خودتم با اینکه هیچکی از ما ها ندیدیمت طرفدار پیدا کردی اون روز سایتو به دوستم داشتم معرفی میکردم گفت همون سایتی رو میگی که ادمینش جیسوکه گفتم اره . خلاصه سایتت همه گیر شده تتتتتتتتبببببببرررررریییییییییییکککککک
وای خدا چینجایووو؟؟؟؟؟!!! 😂😂😂
ینی منم معروف شدم ؟؟!؟ باورم نمیشههه
از فردا با ماسک و کلاه و عینک دودی باید تردد کنم ~~~😏

چونگمل شاد شدم 😂💕💕💓💓
مرسییی ، حیف ک شیرینی نمیتونم بدم
nona mishe ejraharo taki gharar bedi?????
injoori vaghan ziade manam ke khodet midooni vaziatamo
^^tashakorat
نورا شی 
خداییش اینو به سختی یافتم 😥 اگه وقت کردم اضافه. اش میکنم
این هفته برنامه هام خیلی ناجور شده 
بوسس💓💓
اگه تا این هفته دانلود نکنم بهار نیستم خررررم ://///
دور از جونت بهار شهههه
با سپاس فراوان از سرعت‌عمل دیدنی شما :)))
فردا توی بیکاری دانشگاه نگاش میکنم :))))))))
راستی موهای کوکی😭😭😭
اینو باید برا خاطره نگه داشت
خواهش میکنم
سرعت جیسوگ ستودنی است
موهای کوکی کجایی دقیقا کجایی 😭😭😭
👍👍👍👍
😶مگیر....میزنمت اگه گریه کنی دختر بد._.


وای مرسی♡♡♡♡♡♡♡
باشد...


اوهووم ولی ب شرط اینک بیاد سابش 😀
آرمی بدبخت ایرانی
زمانش چقدره؟
وای اسمت 😂
حدود 2 ساعت و 40 دیقه
سیما بگو جیسوگ بیاد یه خورده کامنت خالی بزارم که حرص بخوره.دلم واسه حرص خوردناش تنگ شده.
سوگی فقط سر مونگول بازی من حرص میخوره خیالت راحت 😂😂
بعدشم جیگرم سرش شلوغه اذیتش نکن دیگ ایییسشش 😐😒😒
منم میخوام
خواستن >دانلود > رسیدن به خواسته
😁😁😁😁
طی این مراحل خرید نت هم هستا
واییی خداا عررررررررر جرررررررررررررر مادرررررررر پدررررررر خداااااا عررررررررر جیسوگگ🤒

گوشیم جا نداشت پ دانلود نکردم._.
باید خالیش کنم ._.
دیگه میتونم بدانم.________.
عررررر چینچااااا کومائووووووووووو😍💖💖💖💖💖🤩😭😭💖💖💖💖💖


اگه زیرنویس فارسیش اوند بزار جیسوگی🤩💖💖💖💖😅😅

میانه خیلی عر و زر زدم😶
خواهش میکنم از طرف جیسوگم 😭😭😭❤️❤️❤️❤️

اوکی میزاره
خواهش بگو ک زیرنویس هم داره🙏😂
میانهیووو
از من نخواه دروغ بگم 😂💜
زمان شو میشه بگی؟
دو ساعت و چهل دقیقه تقریبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.