بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Live : Showcase @ MAP OF THE SOUL 7 The Journey

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۸
  • ۹۱۱۸

دانلود اجرای Black Swan و Stay Gold در NHK Songs

فقط اجراها (برای دوستانی که مصاحبه رو نمیخوان)

1080P | 138M

720P | 48M

480P | 32M

2020-07-18


(اجراها + مصاحبه)

دانلود اجرای Black Swan:

1080P | 86M

720P | 52M

480P | 30M

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

مصاحبه پارت 1:

1080P | 134M

720P | 52M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

مصاحبه پارت 2 + اجرای Stay Gold:

1080P | 152M

720P | 63M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-07-18


دانلود اجراهای Lights / Stay Gold / Your Eyes Tell در پایان برنامه

720P | 77M

480P | 50M

2020-07-21


پشت صحنه ام وی STAY GOLD

BTS Stay Gold MV Making Film Shooting Sketch 'Map of the Soul'

720P | 92M

480P | 70M

زیرنویس فارسی

2020-07-21


ینی قلب من از شدت جذابیتشون داره به فنا میره

خدایا کمکککک

عکس این پست ... ಥ⌣ಥ

کیفیت 1080 اش ممکنه واقعا 1080 به نظر نیاد چون این اجراها به طور رسمی منتشر نشدن و از روی پخش انلاین برداشته شدن و خب کیفیت بالاتری ازش وجود نداره دوستان

 

دسته بندی :
 اجرا مصاحبه

دیدگاه ها [ ۵۸ ]

امممم...
اجرای لایتسش چرا از وسط شروع میشه؟
زیر نویس مصاحبه ها با ویدیو هماهنگ نیست میشه چک کنین؟
ثریا جون با پلیرت خودت میزون کن
نا هماهنگم باشه کاری از ما ساخته نیست چون ساب ما نیست
اونیییییی سیموووول😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شکر خوردم اونی...آخه من حیوان چهارپای کی باشم که بخوام اونی سیمای کبیر رو نادیده بگیرم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
اونی سیمای کبیر!
آخه منِ ابله چطور می توانم تو را نادیده بگیرم
ای کاونیییی شکر اضافه خوردم..مرا ببخش که بخشش از بزرگان است💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
اونیییی ناراحت نباش از دست من...😭
.
ناراحت نشدم بابا شوخی کردم
کنچانا کنچانااا
کبیر  😂
او مای گاد اونی سیما بود جواب منو داد؟
عرررررر اونیییییییییییی سلااااااام
خوبییییییی؟؟؟؟
بذار یک پیام پر قلب نیز تقدیم اونی کنم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
보라해 언니😘
نمیخوام 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بعد یه قرن ک منتظر این اپاعه بودی تازه دیدی من جواب دادمم 😭
اوپا عزمم رو جزم کردم برات یه پیام پرقلب بفرستم
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ناموسا انگشتام در رفت😣😣😣
보라해 오빠😘
بذا منم یه جواب پر اشک برات بفرستم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
وااای اوپا ترکیدم از دستت
چقد خوب بود این استیکرههههه🤣🤣
اوپا می دونم درس دادن به من چقد سخت و طاقت فرساعه
ولش کن اصن😘😘😘
اوپااا کانال خیلی خوبههههه
من که بیان اکانت ندارم دیگه همیشه پست های جدیدو از کانال پیگیری می کنم
انقدرررر ذوق کردم کانال دار شدین😘😘😘😘
دوستت دارم اوپا❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اقا کم کم دارم حس میکنم منو آدم حساب نمیکنید 😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭
سلام خسته نباشین ،ببخشید من تونستم اجرا ها رو دانلود کنم ولی وقتی روی مصاحبه میزنم مینویسه داده ای دریافت نشد ،چیکار باید کنم که دانلود شه ،راهنماییم میکنید
سلام جیمین لاور شه
چک کردم مشکلی نداشت 
میخوای با یه مرور گر دیگه امتحان کن یا یه چند ساعت بعدش دوباره چک کن 
اوپا ناموسا یادت رفته؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭
اومدم پیشت گفتم درس جدید گفتی بذار امتحانام تموم شه بهت یه درس بزرگ میدم😂
ولش اصن اوپا😍
تو خودت بزرگترین درس و الگویی برا من😘
.
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
اون وندااااااااااارووووووووووووووووووووووووووووو خفه نکنم فایتر نیستم ._.
سوگ سوگااااااااااااااااااااااااااا
کجایی ._.؟
تو بی من کجایی؟؟
جان بچهای وی ._.
عااااام اصلاح میکنم
بچهای بدنیا نیامده وی ._.
.
بالاخرهههه😹😹
دیدی جیسوگم کرونا نرف ؟؟
ما از آخر نتونستیم ازدواج کنیم 😿😿
:|
من سره مصاحبه فقط اون تیکه ای که جیمین گف من لیدرم میخواستم بخورمش مخصوصا با اون هوووم گفتنش😹😹
شبی بچه ها شده بود😻
.
وای خخخ من برا همه یه اسمی گذاشتم تو شدی دکتر XD
اهم ... بزار برم سر اصل مطلب ! :
گوسو یا یونمنگ ؟ . هانگوانگ جون یا لانژان یا وانگجی؟ . موشوان یو یا وی یینگ؟ . لان چیرن یا مینگ جو ؟ . سوییبیان یا زیدیان ؟ . خرگوش یا اون خره وی یینگ ؟ . ون چینگ یا یانلی؟انتمد یا مودائو ؟ . مودائو چینی یا مودائو ژاپنی ؟ . ییبو یا ژان ؟ ون نینگ یا جیانگ چنگ ؟


# ایا میدانستید نادر (خودم :/ ) برا انتیمد و مودائو می میرد ؟
# ایا میدانستید نادر وب مودائو و انتیمد داشت ؟
# ایا میدانستید نادر انتیمدیان و مودائوییان را بسیار دوست میدارد ؟
جیسوگ دکتر؟ 😂 هرکی بره پیشش میگه لوس بازی درنیار برو خونتون هیچیت نیست 😂😂


اره میدونستم
اره
اره
جیسووووووووووووووووووووگ 😹😹
بهنوووووووووووووشششششش 
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
تو کیییییییییی؟
سوگ سوگا کو؟
خوردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تفش کن
عخه
:/💔
(من با اون پروفت اخت گرفته بودم ای فرتو😭)
متاسفام ... سوگ سوگا رفت 
الان یه هفته است تبدیل به دکتر جیسوگ شدم 😂
انقدر دیر به دیر پروفایل عوض میکنم که عادت کردین 😂😂😂 با اینم اخت میشی
ککجنما

مرسی :/
مخلصیم .
موید باشی دکتر .
خواهش 🔥
چاکریم🌌🚬
😂😂😂😂 سلامت باشی 🏥
جیسوگ من بهنوشممم بهنوش توروخدا اینجوری صدام نبکن TT
باشه کیم تهیون شه 
دیگه اینطوری صدات نمیکنم 😂
دلم برات تنگ شده بود جیسوگم :((
نادووو
سلاااااام اوپااااااا جونممممممممم
خوبیییی؟؟؟ اونی سیما خوبههههه؟؟؟ ادامین گل خوبن؟
امتحانات تموم شد؟؟؟
گفتی میخوای بهم یه درس بزرگ بدیااا🙂😘
سلام راضی شههه
یه یهه خوبیمم
کدوم درس ؟؟ ایگو یادم رفته 😭
Minnie ʕ •ᴥ•ʔ
جیسووووووووگگگگگگگگگگگگ
من
دارم کف و خون
بالا میارمممممممممممممممم
میگم کوکی لباس تنش نکنه سنگین تر نیس/:
بخدا/:
مینییییییییییییییییه
وه!؟؟!؟!؟!؟!
😂😂😂😂 جونگ کوک لباس تن نکنه نصف ارمیا بر باد میرن ، اونوقت کی بشینه و برنامه هاشونو نگاه کنه ؟😂
سلام ساب تایتلا برای من کار نمی کنه! mx player میگه مشکل از فرمت فایله!🤔🤔
سلام 
اوکی به سیم میگم چک بکنه سپی شه
اره در حدی ک اون عکسو میبینم میگم جیسوگ 😂😂😂
دلم میخواد بگ عوض کنی ولی کینگ شدی فک نکنم برگردی بش 😂
چند وقت اون پروت بود؟؟
😂😂😂😂😂 خیلی خوبی نیکی
راس میگی دلم نمیاد 
خیلی زیاد ... فکر کنم از بهمن یا اسفند 
چرا دیگه قلبمو حس نمیکنمممم😭روحم درحال نوشتنه😐
راستی جیسوگ شی برنامه bts radio با حضور وی و جیمین رو میزارید؟
نیمشکشمنشمش همینو بگو 😭😭😭


تو قسمت درخواستی بفرست
از کجا معلوم😈باس بیام چکت کنم ایجوری نمیشه که 😁😁😂😂😂😂تازه ته لاورا بدتر از اینم رؤیت شده این که هیچی نیس اصن😂😂😂😂
بیا چک کن 😂 من ترسی ندارم
من بیشتر جر میخورم 😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
😂😂😂
نامرد کجاش شبیه سوسکه
ایدش از سوک سوکای شوگایه😐
مهم اینه من از ایده ات خوشم اومدد ಥ⌣ಥ💜
سیما حسودیش شده 🤪
دکتر جیسوگ؟؟😂😂
یه سوال لاو❤
میگم سخنرانی نامجون تو ساختمون یونسیفو گذاشتی؟؟ اگه نذاشتی، میشه بزاریش؟؟
من خیلی دلم میخاد ببینمش. میگن خیلی حرفای قشنگی توش میزنه. گِرَسیِس( یکم از تو کره‌ای در بیام برم تو اسپانیایی برا تشکر😂😂❤)
بورراهه💙💙
یههههه💙😎
بپرس
اره کامنت قبلیت جوابتو دادم  😂 تو قسمت اپیزوده
اوووف 
پاژاالوستا (یکمم بریم تو روسیه برای خواهش میکنم😂😂)
Vanda . C111 ( Qing xin yin luan pu chao )
دکتر جیسوگ بلاخره جواب منو دادی ! :) عر !

یههههه دکتر جیسوگ در خدمته
کجات درد میکنه بگو درمانت کنم 🤪💙😎
سلام
واااااای خدااااااااا جووووووووووونم......
این بچه ها عالین😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
خیلیییییییییییییییییییییییی
سلام خسته نباشید میگما چرا این قدر تو ویورس تو پیج تهیونگ ارمی ایرانی هست ؟
سلام
والا ... نصفشون فکر کنم پستای من واسه ته عه😂
وایییییییییییییییییی من هنوز نگا نکردمممم ولی به نظر عالی میرسههه
نامجون چی میگهههه آخه یعنی قراره دوباره آلبوم بدن
واییییییییییییییییییییی من دارم میمیرم
تمبتبزتیلهختمزنقث اصاا عرررررر
چرا اجرای light از وسطش شروع میشه؟؟
چون ک زیرا 😂


جیسوگ: سیما الان خدایی من جوابتو تایید کنم ؟😂😂


جیسوگ شی برگشتم^^
منتظرم نبودی بیشعور-_-
ایییییی مرددددممممممم
جیسوگ من مرگ
برام لباس تهیونگمو بخرین^^^
میخری یا بیام:(
خوششش برگشتیییییییی

باور کن من هنوز نتونستم اون لباس شوگارو واسه خودم بخرم 😂
دیگه باید خودمون دست به کار شیم و از رو لباساشون بدوزیم و تولید داخلیو بالا ببریم
فایتینگگگگ آرمیون هنرمند خیاطط ما حمایت میکنیم ازتون
ಠ_ಠ (◐.̃◐) (◑.◑) ❀◕ ‿ ◕❀  



_____8888888888____________________
____888888888888888_________________
__888888822222228888________________
_88888822222222288888_______________
888888222222222228888822228888______
888882222222222222288222222222888___
8888822222222222222222222222222288__
_8888822222222222222222222222222_88_
__88888222222222222222222222222__888
___888822222222222222222222222___888
____8888222222222222222222222____888
_____8888222222222222222222_____888_
______8882222222222222222_____8888__
_______888822222222222______888888__
________8888882222______88888888____
_________888888_____888888888_______
__________88888888888888____________
___________8888888888_______________
____________8888888_________________
_____________88888__________________
______________888___________________
_______________8____________________
💜😻
جیسوووگمممم😿
کیم تهیونم
چی شده
؟؟؟
کی اشکتوووو دراورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزنم لهش کنم؟؟
مثل اوسکلا باز نشستم پیش بینی کامبک کردم-_-
شیشه زیاد داریم-_-
چشم های اعضا قراره حقایقو بگن-_-
اما نمیدونم چرا هی قراره دست جونگ کوک رو بکشن با خودشون ببرم:|
شیشه ... اقااا یه پست بزار واسه پیش بینی هات
Looovvveeee uuuuu 💜💜💜💜💜🤩🤩🤩😍🤩😍🥰🥰🥰😍😍😍💜😍

BTS 💜💜😍😍🖤🖤🖤🖤🖤😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤗🤗🤗🤗🤗
.
ایا با لباس ته جر خوردی؟
داغون 
اون لینکه که نوشتین اجراها+ مصاحبه..ترجمه نزاشتین
بعد اون مصاحبه پارت یک چیه ک ترجمه داره؟😂اگه همین مصاحبه‌س ما چرا باید دوبار دانلودش کنیم؟😐
اینی که گفتی یعنی چه؟
خسته نباشید گوگولیا . زیرنویس پارت2 مصاحبه مشکل داره انگار
چک شد جروشا (ایشالله که درست گفته باشم) شه
مشکلی نداشت 
shinya an otaku and army
استی گلد محشر بوووووووووووووودددددددد
و همینطور بلک سوان 😭
دیگه باید بت بگیم کینگ جیسوگ با این پروفایل 🤴👑👑👑🐍
پرو قبلیت خیلی واسم جیسوگ شده
اووو یهههه 🚬🚬🚬🚬🔥
جدی ؟😂 میخوای برگردم به قبلی؟😂😂
~.○ Min_ Nika ○.~
وایی قلبم😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
عععرررررر😓😭😭😭😭😭😭😭😭😭🔫😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😶😶😶😶😶😶😶😶
نتزلرنهخث رفثعرفهسصیثب۰۹فرغص
Army From Another World
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
اینننننننننننننننننننننننن
نیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپلللللللللللل کوکیییییییییییییییییییی (سانسور کن خخخ)
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
کمککککککککککککککککککککککک
جیس جیس جیسسسسسسسسسسسسس
دلت برام تنگ نشده بود؟
قبلا زیاد میومدم الان درگیرم ککککک
سانسور نمیکنم 😎😂
الان منم درگیرم کنچانا
واییییییی قلب ما هم به فنا رف جیسوووووگییییییی😍😍😍😍😍😭😭😭😭
می تووو ام اچ دات ام شههه
مصاحبه پارت دوم خرابه میگه دسترسی بهش ممکن نیست چک کنید لطفا
سلام 
چک شد مشکلی نداشت 
واییییی یهویی چقدر پست گذاشتی ترکیدم تا وقتی دان کردم همرو😥😂
خودمم ترکیدم تا همشو بزارم😂
من مرگگگگگگ
جرررررر فقططط😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭کیم فاکینگ تهیونگ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭فقط هربار میخواد برسونه از شدت جذابیتش هر بار میشاشیم به خودمون😒😑😭😭😭چرا با من اینکارو میکنه شتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂😂😂😂😂😂😂 من این کارو نمیکنم پس جمع نبند😂😂😂
اخه چطور اینا میتونن اینقدر جذاب باشننننن؟😭💔💜💜😍😘😘
بخدا اگه بدونم 😭😭😭😭😭
وااایی خداااااا عررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭

یک لحظه اومدم تو سایتتون فقط میخواستم ببینم ران گذاشتین یا نه که یهو دیدم اجرا ها رو گذاشتین 😍😍😍😍💜💜💜💜

کامساممننییداااا بوراهههه 💜💜💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤

من توی یک کامنت یا نظر برای همه ی این چیزایی که گذاشتین تشکر میکنم 😍😍😍😍😍💜💜❤

کومائووووو ممنون مررسیییی عرررررررررر 😍😭😭💜💜❤❤💜😍😍💜😭❤😍💜❤😭😍❤😭❤😍❤
یهههههههه
 💃💃💃💃💃💃 حالشو ببر 


خواهش 😻😍😻😍😍😻😻💞💞💞💞💓💓💓💓
وای ممنون که گذاشتید🙏🌹 من همزمان که دارم میبینم گریه هم میکنم😭😭😭😭😢
..
واییییی
مرسی از تفکیک کردن
آریگاتوووووو(من اوتاکو ام)😚😚😚😚😚😚😙😙😙😙😙😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗
خواهششششش 😻😻😻
منمممم نسکسمسو
جیسوگ شییییی با احساسات ما بازی نکن این عکس کوکی ای خدااااااااااا من رد دادم ههههه از جذابیت کوکی بمیرم یا وی تو این عکس کدومش؟ خوبه عکس همه پسرا رو نذاشتی بایدتو هر دقیقه هفت بار واسه همشون میمردم
این اجراشون خیلیییییییییییییییببیییییییییییییبیی جذابببببببببببببببببببه مرسیییییییییییییی که گذاشتیییییییییی
اصا از عمد این عکس رو گذاشتم ... و خودمم بین کوک و ته گیر کردم
میمسوطمسممشمسویویم خیییلییی خوبهههههه
و یه چیز دیگه این آهنگ های آلبوم که کنار سایت گذاشتید و میزنیم پخش میشه برامون خیلیییی خوبه عاشق اولین آهنگم من خیلی قفلی زدم روش سیر نمیشم😻
.
واییی چقدر پست گذاشتید همیشه با اینکه حجم نتم کمه ولی نمیتونم از دانلود پستای قشنگی که میزارید بگذرم😍
مرسییییییی خسته نباشید❤️
..
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
.
☆●~●☆ Min Noora
نونا میگم تو این پلی لیصته فرندزم بزار
متاسفم تو یه بار درخواست دادی و درخواست دونت پر شده و نمیتونی بازم درخواست بدی 😂
دقیقا موقعی که نتمون تموم شده، باید این بیاد!:\
عکسشم با ویکوکه. جون💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
باید ۱ ساعت منتظر باشم تا دان شه!
گامساهاب‌نیدا💗💗
سارانگه💗
عکسش نولبتتئیئدیبددئلد جیییسوووگگ @!@#@##$


.
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
سوگ سوگاااااااااااااااااااااا
انیوووووووووووووووووووو
دلم برای جفتتون تنگ شده یه عالمهههههههههههههه
ارااااااااااااااااااااام اراااااااااااااااااااام
ممکنه همینجوری ک داری نگا میکنی روحت از بدنت جدا شه😂💔
مارو بی سوگ سوگا نکن
میگی سوگ سوگ یاد سوسک میفتم 😂
دکتر جیسوگ  :| !؟
جوووون من کی دکتر شدم ؟؟؟ چ شاخخخ ، خوشم اومد ازین به بعد من دکتر جیسوگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.