بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

سلام
میشه اسم اهنگ هایی که اجرا میشه رو بگی دینامیت رومیدونم به غیر ازاون مخصوصا اهنگ غمگینه
ممنون
چون تو اینترنت نزده بود
سلام لیسا جونی
الان یادم نمیاد که 
باید برم نگاه کنم 
میشه اجرای dynamite این رو جدا هم بزاری؟🙏🙏🙏😘
سلام ساینا جون جون 
اگه رسمی منتشر کنن حتما 
چرا برا من نمی یاره
سلام
چک شد مشکلی نداشت
سایتتون حرف نداره.دمتون گرم اکثر چیزایی که ارمیا میخوان و دوست دارن ببینن تو سایت شما پیدا میشه.پر قدرت به کارتون ادامه بدین.فایتینگ
عررررررر جیمینو کیوتی سکسی لاولی خودمه🤧🤧🤧🤧
بدبختی یعنی اینکه همه حافظه ام شده فیلم های کلاس های مجازی😑😑😑 و این اجرا رو نمی تونم دان کنم🤧🤧😢😢😢 جیسوگ شی😢😢🥺🥺🥺یه راه حل بهم بده🥺🥺
چرا من؟؟🥺🤧🤧🥺🥺
منم حافظم پر شده T_T
نصف سریالامو پاک کردم
بیگ هیت استایلیست جدیدشو از کجا آورده :| ؟؟؟؟؟؟؟
میگم چرا جانکوک اینطوری می کنه 2 روزه لایو میزاره هیچی به هیچی اصن انگار نه انگار یه ملتی به تماشاش نشستن😶😶😶
☹️💔
عالی .. شاهکار اجرا کردن همش امید و انگیزه بود.
سایت شمام که حرف نداره مرسی مثل همیشه بوس به سرتون :*)
هر روز خوشگل تر جذاب تر هندسام تر دلبر تر از دیروز آخه چطور ممکنه🤧💙💜🤎
عررررر😍😍😍😍تهیونگ چه جذابه لنتییییی🥺🥺🥺🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.