بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

اون مصاحبه ای که توش ار ام حروف انگلیسی رو میگه و اعضا میگن هر حرف مثل چیه
مثلا j رو کوکی داد میزنه جی کی😂😂😂🤦‍♀️یا واسه m داد میزنه moon
اینو پیدا نمیکنم
میشه بگین کجاست؟
نمیدونم والا
ولی تو این پستی که هستی نیست😂
من همه اینارو دیدم چون
مرسیییییی مرسیییییی
خواهش میکنم، ❤️❤️❤️
جیسوکیی ببین من این کامنتو الان دیدم و نمیدونم ارمی عزیز جواب سوالشو پیدا کرده یا نه در هر صورت من جوابو میگم

ی ارمی عزیزی به اسمminshooky پرسیده بود که ایا کسی اون برنامه ای که هوسوک خودشو شبیه پی دی نیم میکنه و زیر لباسشم چیزی گذاشته بود و مثل حامله ها شده بود چیه. جوابش میشه این برنامه:
Mnet COMEBACK SHOW BTS DNA 170921
که تو وب خودتم هست جیسوکی
برای minshooky 
جان جان جیکوک قشنگممممم کنار هم😍😍
:"")
بیب میشه تمرین رقص هورمونو هم بذاری؟
تو قسمت دنس پرکتیس بی تی اس ، همشون قرار گرفته
سلام جیسوگ و سیما شی چیکارا می کنید من حوصله ام سر رفته راستی از عید به بعد کم کار تر شدی احساس می کنم دیگه به کامنتا جواب نمی دین اخه چرااااااااااا
دارم احساس تنهایی می کنم نیش یه چنتا فیلمای خوب برام توصیه کنین ؟؟؟
پلیز
سلام جنی جون، کاری نمی‌کنیم ولی سرمون شلوغه 😂
راستش من اصلا نیومدم این سایت ک بخوام جواب بدم 🙄
فیلم کره ای یا آمریکایی؟ فقط فیلم؟ سریال نمیخوای؟ 
عععععععررررررررررر کوکمیییین
سحرررر کوجای؟؟
وای من مرگ اونجاش ک هوپی داره حرف میزنه کوک هی پشت جیمین قایم میشه.جیمینم خودشو میزنه ب نفهمی ک نمیدونه کوک کجاست جرررررر(تواینجا نیست-___-چراباید یه همچین صحنه گوهرباریو نشون ندننننن؟؟)
برای سحرر
جیمین و کوکی هم خوب به ته ته میخندن هاااا
اینا از اول داشتن میخندیدن😂
مکنه لاینمون شیطونن
فدای همشون😍😍😍😍
😂😂✋🏻✋🏻
جذابای کیوت 😍
میگم جیسوگا میدونستی عشقی؟؟؟!!!
اصلا ندیده عاشقتم😍😍😍🥰🥰🥰
سایتت دیگه شده محفل ارمیون ایرانی💜💜💜
😻😻😻😻😻😻😻 آیگووو
خجالتم ندههه😻😻😻😻
گرمی چیه؟
فک کنم فن ها راست میگن که وی رفتارش عوض شده یعنی یکم آروم تر شده
گرمی اواردز؟
ادما تغیر میکنن یکم 
اما این چند مدت مثه قبلنا بازیگوش شده ، خدارو هزار مرتبه شکر
جین توی این عکس انگار واسه سربازی داره عمس سه در چهار میگسره
😂😂😂😂😂😂😂 به نکته عمیقی اشاره کردی
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
🤪😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.