بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS performance in The Tonight Show

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۲ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۵
  • ۲۱۵۲۴

BTS: IDOL

1080P | 128M

720P | 62M

480P | 33M

2020-09-29

(ینی این اجرا یکی از بهترین و خفن ترین و آرمی جر ترین اجرایی بود که از IDOL دیدممم!!!!!!)


BTS, Jimmy Fallon and The Roots Sing Dynamite

1080P | 66M

720P | 35M

480P | 11M

2020-09-29

(اینم باحال بود😂 کلا برنامه‌های جیمی با بی تی اس باحاله 😂😂😂)


BTS: HOME

1080P | 127M

720P | 38M

480P | 35M

2020-09-30


BTS: Black Swan

1080P | 114M

720P | 57M

480P | 30M

2020-10-01


Dance Your Feelings with BTS

1080P | 128M

720P | 70M

480P | 38M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-01


BTS Shares Details About Their New Album BE (Deluxe Edition)

1080P | 62M

720P | 20M

480P | 14M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-01


BTS Reminisces on What They Were Like in High School

1080P | 124M

720P | 66M

480P | 37M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-01


BTS: Mikrokosmos

1080P | 80M

720P | 21M

480P | 15M

2020-10-02


Zoom Olympics with BTS

1080P | 44M

720P | 15M

480P | 12M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-10-02


BTS: Dynamite

1080P | 154M

720P | 76M

480P | 40M

2020-10-03 


(در کل این برنامه رو "حتی مصاحبه هاشو" پیشنهاد میکنم ببینید)

دسته بندی :
 Program 2 اجرا مصاحبه

دیدگاه ها [ ۹۲ ]

های، مرسی از سایت خوبتون
زیرنویس ها رو یه بار چک میکنین، هیچ کدوم برام باز نشد.
سلام چک شد مشکلی نداشت 
اجرای دینامیت با لباس های idol کجاست؟؟؟
نمیدونم والا
فکر کنم تو برنامه جیمی بود
سلام ببخشید اجرای idol لینکش فکنم خرابه میشه درستش کنید؟
سلام چک شد مشکلی نداشت
Winter ❄️ Girl
سلام.. قسمت درخواستی بسته اس برای همین اینجا گفتم؛ من خیلی دنبال اون سورپرایز آرمیا برای بنگتن هستم، کنسرت ومبلی لندن که آرمیا اونجا برای بی تی اس یانگ فوراور خوندن🥺 میشه تور یا کنسرت (هرچی بود) کامل اونو بذارید؟ ممنون از سایت خوب و بروزتون
سیما و جیسوگ عزیز:|
سینگل اینجا نشسته:|
بخدا کاری نمیکردیم 😂😂😂😂
سلام خسته نباشین ،سایتتون محشره ،دمتون گرم
میخواستم خواهش اجرای جدید بی تی اس رو کی میزارید
جدیدا اهنگ دینامیت و اهنگ make it right ,mikrosome رو اجرا کردن
یه درخواستم داشتم میکس استیج not today عالی بود ،میشه اگه امکانش هست اجرای not today که لبای سفید تنه همی ی اعضا هست رو بزارین ،اول میکس استیج نشون میده
ممنون میشم
وایی خدا
روزی که اولین اجراشون بود من داشتم توی کانال یوتیوب جیمی فالون دنبال برنامه بایه بازیگر میگشتم که اینوووووو دیدمممممممممممم
عالیییی
.
جیسوگ میدونی من هرچیزی که در مورد بنگتن اذیتم میکنه به تو می گم بعد اروم میشم






حالا قربون دستت نظر قبلیمو تایید کن و منو به زندگی عادیم برگردون ☺
فکر کنم تایید شده
هیچ نظری قبل این نظرت نیست
جیسوگ ش یه اجرایی بود مال انپنمن اون تو کدوم برنامه بود؟
تو خیلی برنامه ها بود
خب نمیدونستم کجا بپرسم ازتون برا همین اینجا میپرسم
این کنسرتای ده و یازده اکتبر رو میذارید؟؟؟؟
سلااااااممم💜
من هرجارو میگردم نمیتونم سریال hwarang رو با کیفیت خوب پیدا کنم🥺😢😓😭
میتونین کمکم کنید؟؟؟😬😕
هلوو
گوکل سرچ کن تا ی سایت پیدا کنی ^^
جی سوگ توهم فکر میکنی وی بعد از دینامیت یکم بهتر شده (روحی)یا منم که دارم الکی خودمو اروم می کنم
عزیزم ببخشید برای این اجراهایی که کردن اعضا دست جمعی یا تکی عکس نداشن؟
عکس رسمی خیر ندیدم 
ببین اینجاهم بهت میگم.

بگو چطوری ثبت نام کنم.

یچه ها این همون اون به من نمیگه چطور ثبت نام کنم. شما بهم بگین.
مر۳۰💜
تو گوگل سرچ کن بیان
و بعدش ثبتنام کن 😶
ای جان دلم اینا عقشای خودم هستند خیلی دوسشون دارم خیلی کیوتن ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
 کیوت و جذاااااااب🔥🔥🔥🔥🔥
مصاحبه جدیدی که گذاشتن یوتیوب تازه رو میزارین؟
سلام ببخشید میخواستم هم تشکر کنم از این سایت عالی بعد بپرسم ببینم شما تو واتساپ کانال دارید؟؟
سلام
مگه واتس قابلیت کانال داشتن هم داره؟
ولی تو تل برای ساب کانال داریم 💃💃💃
خوندم
جمع کن بریم تل ببینم چی میگی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اون یه نظر منتظر تایید یادت نره
من بدون تایید شدن اون نمیام تل😂
اون نظر منتظر تایید رو باید چک کنم 😂
خب چکش کن هم من راحت شم هم تو
پاشو بریم تلل 😂😂
از بس سانسوره یادم میره چی گفتم 😂
دست و پام بستس اینجااا 😂
بعدشم من میتونم سانسور شم تو نمیتونی ک 😂😂 انقدر مودب بودنم بهت نمیاد 😂
😂😂😂😂😂 من خودم خودمو سانسور میکنم تو باید بفهمی چی گفتم با توجه به موضوع حرفمون😂😂😂
اوکی پس قبل از رفتن به تل بهتره اون یه نظر منتظر تاییدو جواب بدی 😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببین
تو حاهایی ک با هم برنامه داریم بریم * ******* *** *** 😂 ******* * ***** 😂😂😂 بنابراین مجبورم تنهایی انجامش بدم دیگ چاره ای نیستت
یع عکس دیگهه
فقط ***** **** باشه هااا
شبیه **** نباشه دیگ دوسم نداشته باشی 😂


آرمیا از چیزی خبر ندارن پس شاهئ حساب نیستن 😂😂😂
ببین 
با این حال همش احساس میکنم که منظورمو نفهمیدی...
 تو راجع به قسمت *** چی فکر میکنی ؟😂


میخوای تمام سانسور هارو بردارم که شاهد حساب شن؟
من مشکلی ندارم با برداشتن سانسورها
الان 6 ساعته منتظرم
ازت انتظار تومار دارم 😐😐😐
اون یه نظر منتظر تایید واسه توعهه تاییدش کن 


نمیتونم عین ادم حرف بزنم 
همش پاک میکردم دوباره مینوشتم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
میدونم چون کرم داری دیگه 😂😂
اره ***** *** *** ***** ** *** *** 😂😂😂😂
فایتیینگگگ ببینم پیدا میکنی یا ن 😂😂😂



دارم فکر میکنم اونایی ک کامنتارو میخونن چی فکر میکنن 😂😂
اوکی کِنچانا 😂😂
ولی فکر نکنم تنهایی از پسش بر بیای چون بالاخره یه **اس عادی نیست ...
صد در صد پیدا میکنم ، منو دست کم نگیر و دیگه نمیتونی حرفتو پس بگیری
این 94 نفر ارمی آنلاین همه شاهدن


فکر های متفاوت 😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تو **** **** برام بخر، تا اون موقع شاید تجدید نظر کنم
بعدشم، من کی حرف زدم روش نموندم؟ 😂😂
دوتا *** و یه *** بهت بدهکارم، اینم روش 😂😂😂 هرچند قابل مقایسه نیست ولی خبب 😂😂


کلشووو سان کنن 😂😂😂😂
اولا که وقتی میگی سان کن بیشتر دلم میخواد سان نکنم 
دوما که ، پشمام ، ینی جدی این کارو میکنی ؟؟؟😂😂😂😂😂
بخدا اگه بگی آره و عکس هم بگیری باهاش ، از زیر سنگ هم که شده پیدا میکنم و میخرم
اگه نتونستم هم اصا خودم درست میکنم 😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* **** ** * **** **** *** ******* * ** **** *** ***** *****



باشه چشم شما امرکن 🤭😍
تف بهت !!! دلت میاد اینطوری تهدید کنی ؟؟؟ 
البته از اولشم به این قضیه امیدی نداشتم ...


توی سایت جوری فیلم نیا که انگار خیلی حرف گوش کنی 😒
جدی؟ پس مریضن میذارن؟؟



الان منحرف بودن عذابم میده 😭 کال رو روم قطع کردیی 😭



اوکیی ترجمش میکنم
منتها نمیدونم کی :((((
مریضن دیگه

هعی🚬

تنبل نباش 
یه عالمه ارمی تو سایت داریم از روشون خجالت بکش و زود بزار 😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دیدی؟ 😂😂



من ذهنم منحرفه هااا 😂😂😂😂



*** ***** **** *** ******* **** *****
حالا خوبه موجود ندارنش 😂


منحرف باشه 


نه جز سابا که خودشون اجازه دادن ترجیح میدم ترجمه هاروو ازونجا نزاریم
چون آهنگ هارو تو خیلی بهتر ترجمه میکنی
کتاب برگزیده بیب 😂


با اون شرابت مست و بی قرارم نکنن لعنتییی
جدی میگی ؟؟😂
بزار بیام ببینم


حدس بزن این جام عشق قراره چطوری واسم سرو شه!🍷


راستی سیم 
یکی از بچه ها پرسیده ترجمه savage love رو میزاریم یا نه 
چی بگم بهش؟
الان تو ریزی تبلیغ برگزیده رو دیدم 😂😂


آره دیگ 😎 انگیزم تو بودی 💦
تبلیغ برگزیده جریانش چیع؟


آره دیگه ، بیبی هرچقدر دستش تند تر بهتر 🚬
باشه بیشتر میذارم 💞😙

نمیدونستم انلاینی وگرنه جواب نمیدادم
نه نگاه کردم تداخل نداشتیم 😂
باورم نمیشه از 120 تا فقط 21 موند . خیلی دستت تند شده ها بیبی 🚬🍷
راست میگی
خیلییی وقت بود تو سایت لاس نزده بودم باهات 😓💔
سیما :|
فکر کنم چند تا نظر رو هر دو مون با هم جواب دادیم :|
بزار چک کنم 
عهه واقعا؟ 😍😍😍
آره 
کاش بیشتر کامنت بزاری
وای . کوکی چرا همش یقه اش با بود؟ خیلی بد بوی شده بود بانی جونم
همون موقع توی وار اف هورمون اعتراف کرده بود که بد بویه
خیلی سایتتون خوبههههه😍😍😍😍😍
فقط یه
خواهشی داشتم نمیشه پخش آنلاینم واسشون بزارید؟
کامساهامنیدا💜💜💜💜
کومائووو😍💞
نمیتونم ، خیلی وقت گیره :(
سلام من سایت شما رو از سایت بلک پینکتون گرفتم الان سایت بلک پینکتون برام نمیاد😭. میشه آدرس سایت رو بگین شاید بتونم برم توش و یه چیز دیگه سایتتون عالیه 😊👍
سلام باران جون اطلاعی ندارم 
سلام ببخشید لینک دانلود برنامه isac ک بی تی اس هم توش هست رو میشه بدید
انگار داریتش درسته؟
سرچ کن فا جون
بعله داریمش
بالا جعبه دنبال کننده ها سرچش کن 
+300 نفر فالوور...
ساعت 3 صبح 43 نفر تو سایت...
تو 3 ساعت فقط 3462 نمایش...
پشماممممممممم
بابا ایوللللللللل!!!!!!!!
تبریییییییییییییییییییییککککککککککککککککککککککککک
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
عهه
کی سیصد شدیم ؟😨🔥🔥🔥🔥🔥
پشمای من هم!!!!!! 🔥🔥🔥🔥🚬🚬🚬🚬🚬🍷
تسنسمشئسئسمسم یهههه فایتیگگگگگ
I can just say...
واهاهاهاهایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یکی از یکی جذاب تررررررررررررررررررررررررررررر
سر آیدول من خودمو کبود کردم XDDD
چی می شد کامبک استیجاشون همش سر برنامه جیمی فالون باشه؟؟؟؟؟
اصن لوکیشنننننننن
اصن دنسسسسسسسسسسس
اصن استایللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
ووووووووووووییییییییییییییی جی کی سر دینامیت واقعاااا شبیه پسر بچه ها شده بود *_____*
دقیقاااااااا
اصا جیمی و ماما بهترین اجراها رو دارننن
ایشالله جیمی باشه واقعا ، خیلی باحاله

نسمسوشوشممشوش
انیووووو فیلم break the silenceکی میزازید ؟^.^
دیگه از اون میکس استیجا نمیذارید؟؟: ((
فعلا نه :(
اجراهای جدید بیاد میکس استیج های اونا رو میزاریم
پشمااااام جونگکوکووووو تو دینااامیتتتتتتتتت 😱😨😨😨😨😨😨😨
هنوز دینامیتو ندیدم
دلم واسه کامنتات تنگ شده بود سیم
میشه گفت شما بی نظیرین یا چی :)))))) محشرین انقدر که ردیف و زیبا قرار میدین خسته نباشین
میشه گفت ما بیماری وسواس داریم 😂😂
من به شخصه وسواس دارم باید مرتب پست بزارم ، سیمارو نمیدونم 😂
لابیوو
همچنان من در پی راهی برای دیدن فقط و فقط اجرا های دینامیت
پ.ن:اجراهاشو بزارن ببینم 😐😐😐😐مصاحبه هاش بخوره پس کلمممم😐😐😐😐😐😐😐😐😐
اجرا و مسابقه رو اولویت بزار 
مصاحبه سر آخر 
وااااااااااااااااااااااااااای
چقدررررررر شمااااا خوبین اخه🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😍😍😍😍 خوبی از خودت بید
bts week واقعا عالیه
به شدت 😂😂
سلام.
ببخشید،چرا بخش هایی از مصاحبه که کره ای صحبت کردن ترجمه نشدن؟
فقط رقص خجالتی جیمین:)
.
چرا جاهایی که کره ای حرف می زنن ترجمه نداره؟؟؟؟
چون ب انگلیسی ترجمش نکرده بودن 
سلام ببخشد مشکل لینک ها هنوز درست نشده من دیشب هم امتحان کرده بودم الان هم امتحان کردم باز هم خطای 404 میده
سلام
دقیقا کدومش؟ من ک امتحان میکنم درسته
با ی مرورگر دیگ امتحان کن
یه سوال چرا مسابقشون نصفه بود تو اینستا تیکه هاشو دیدم جیمین و جونگکوک هم مسابقه دادن که
مطمعنی ؟
شاید ی بازی دیگشون بوده
مرسییییییی بخاطر زیرنویس ها😍
واییییییی جررررر اون مسابقه رقصشون چقدر خوب بوووووود😂😂
😍😍💜

وای اره 😂
چرا من نمیتونم از اپلود بوی دانلود کنم ؟ اصلا هم تاحالا ازش دانلود نکردم
گوگل سرچ کن چطوری از آپلود بوی دانلود کنیم 💜
یووو سیمایی خوبی؟ خوب شدی به روالی 😗
ببین نظر عوض شد آخه خونهه سینک ظرف شویی نداشت 😶😶😶
خوب اگه امروز وقت و حال داشتی تا قسمتی که اومده بزار فکر کنم تا قسمت 30 اومده🙃🙂
فایتینگ ☺️💜💖
یسس یس خووبم
سینک آفرین توجهتو دوست داشتم 😂😂
والا ک حال ندارم از خستگی هلااااکم
سلام هیچکدوماش باز نمیشه وقتی میزنم رو لینکش خطای 404 میده not found ....میشه شماهم چک کنین کیفیت های 720 و 480 رو ممنونم ازتون
چک کردم مشکلی نداشت
دوباره امتحان کن
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
چرا اجرای آیدول کیفیت 1080 و اجرای بلک سوان کیفیت 1080 لینکشونو نمیاره ؟
https://uploadboy.com/direct/4e500oded4bq.html
نگااا این صفحه رو میاره هی -___-
چک کردم مشکلی نداشت
دوباره امتحان کن
اولین مصاحبشون که گذاشتی بعد بلک سوان لینکش خرابه چک کنید لطفا
یکم صبر کن تا درست شه :(((
گاهی هنگ میکنه آپلودبوی
سلام میدونم ربطی ب این پست نداره ولی چرا داخل weverse عکس میکروفون جین گذاشتن و استیکر گریه؟
😶😶😶😶😶😶✋
دلم میخواد خونم عین اجرای هوم باشه☺️
بعد یه مدت برگشتم ببخشید بدون خدافصی رفتم 😶(البته اگه مهم باشه واستون)
اوایل مدرسه یکم وضعیت واسم سخت بود ولی الان عادت کردم و برگشتم مرسی بابت پستایی که تو این چند مدت گذاشتین و استیج میکسا🙂🙃😗
💖💜
من ترجیح میدم همراه اون خونه، آدماشم داشته باشم 😂😂

اتفاقا نبودی من لرن کرین نذاشتم 😭😭😭 کجا بودیی تووو

ایگووو فایتیینگگ

.
سلام وقتتون بخیر ممنون از سایت خوبی که دارین اینبار در سایت ننوشتین چه زمان مصاحبه ها را آپ میکنید همون روزشون ؟؟؟یا یک روز بعد ؟؟؟؟ 💜💜💜💜💜
هروقت ک بتونیم :)
بابااااااا خیلییییییی خوبیییییین شماااااااا💜💜💜
خیلییییی باحاااااالیییییین💜💜💜
مرسییییی واقعاااا از سایت خوووووبتوووون💜💜💜
بوس بهتت
چرا من نمیتونم هیچ کدوم از کیفیتها رو دانلود کنم 😢
سمتهسخهابخشهثاب
وایی که چقد اجراهاشون خوشگلننن *_*
جونگ کوک که اصن من قلبم کشش دیدن این همه جذابیتش رو نداره دیگه *_*
عالین عالیییییی
😭😍
چه قدر کانسپت اجرای هوم خوب بوووووووود ایگوووووو خیلی دوسش دارممممممم
یکی بیاد منو بکشه بیرون اینقدر نگاش کردم دارم تو اشکام غرق میشم😭😭😭😭
راستی مصاحبه‌‌ها رو نمیزارین؟؟؟
اون قسمت هایی که جیمی فالون باهاشون مصاحبه می کنه رو هم می زارین؟
کامسامیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
موهای کووووووکیییییییی چقد باحال شده بود...
khyli khyli mrc :)
chon ba labtabm nemitonm imoji khafn mafan bezarm barat :(
کلا گوز تو صورت همه استایلیست هاشون:"|
یه فکر ما نیستن عوضی ها...اما اشکال نداره ادم نباید تو کار بزرگ ترا دخالت کنه
عاقا جونگکوک این روزا بدجوری ذاره به چوخمون میده چش وا میکنی مدل موشو عوض میکنه الانام که میبنده ذیگه هیچی...
وایییییییییی خدااااااا جونگ کوک با استایلش تو بلک سوان آرمی ها رو جرواجر کرد😭😻😻
جیسوگ بنگتن بمب رو نمیزاری؟؟؟
قرار گرفت
سلام مصاحبه و بازی رو نمیزارین؟
والله منم دیدم پشمام ریخت آیدولو خخخ
جیمیییی 😍🤩🤩 اصلا قیافشم روح آدمو شاد میکنه 😁
دیگه BTS و جیمی با هممممم چه ترکیب ژذابی🤩🤩🤩🤩
یه چند تا مصاحبه این اواخر تو برنامه tonight show گداشتند
اونارو نمیزاری؟
واااااااااییییییییییییی چقققققققددددددددددددرررررررررررررر خوب بودننننننننن
من سر آیدول دست پامو کبود کردم :)
اجرای Home شونم میذارین :) ؟
به قول بومگیو : زندم ولی مردم😯
My ghost where did you go? I can't find you in my body after watching Idol performance.
عععععععععررررررررررررررررررررررر این دیگه چیییی بودددددددددددددددد
😵😵😵😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آبجیم میگه وقتی مردم روی سنگ قبرم بنویسید Cause of death IDOL performance!
ممیحژنژخنژکمینیکبنبکمبدبمبپژمژپبمپبکمپژکمژپبحبمکیکژکژکژکژآژآطآآطآطآطچظچظچظچگشگشگشضجضجحصحصحصکسکطوطوططپپژمیمیمسمسخصخثخثخیمییننژپپژدزددژنبنیثنهقبعدزدذراففقهحصکسیممحسژکسکمژل

انقد دست آبجیمو سفت فشار دادم، هم جا دست اون مونده، هم جا دست من!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بخدا من دیگه قلب ندارم!
جیسوگ نیم، ۳۰ تا اتک هایی که برای اولین فوتو تیزر داینامایت بهت گفتم رو یادته؟؟
اضافه کن:
۳۱. کامبک تی‌اکس‌تی
۳۲. موهای آبی سوبین
۳۳. موهای بلوند تهیون
۳۴. موهای ۱۰۰۰۰۰۰ رنگه یونجون
۳۵. 👌 اینقد از شکم یونجون توی فوتو تیزر کامبکشون.
۳۶. بیستو سه نفره شدن ان‌سی‌تی. و من هنوز قیافه ۹ نفرو نمیشناسم. یعنی هنوز به لِوِل صدا هم نرسیدم😯
۳۶. کامبک E'Dawn. یکی از آهنگاش فیت جسی‌عه😒
۳۷. فوتو تیزر کامبک ان‌سی‌تی
۳۸. موهای بیلی آیلیشی یوتا اوپا
۳۹. موهای پلنگ صورتیی جهیون اوپا
۴۰. سیکس پک های لوکاس اوپا تو فوتو تیزر😭😭😭😭😭😭😭😭
۴۱. اَبز های جانی اوپا در فوتو تیزرش😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
۴۲. اولین مینی یا آلبوم کای اکسو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
۴۳. حدود ۲ یا ۳ ماه دیگه، دی او، سوهو و شیومین از سربازی برمیگردن و اکسو دوباره ۹ نفره میشه😭😭😭😭😭😭😭
۴۴. موهای تازه رنگ شده کریس وو.
۴۵. اجرای ایدلللللللللللللللللللللللللل

فقط کافیه بقیه فوتو تیزر های ان‌سی‌تی بیاد. بخدا من میمیرم.
سر فوتو تیزر های تی‌اکس‌تی ، ساعت ۹ صبح داشتم جیغ میزدم. فقط برای شکم یونجون😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
فقط خدا به دادم برسه😵😵😵
عررررررررررررر عالی بود جیسوگ هیونگ
اجرای آیدول # - # هموشون چه جذابببببببببببب شده بودن کوکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
موهاش ولباسششششش # - # # - # # - #
کلا برنامه جیمی و بی تی اس خیلییی فانی و جذابههههههه
مرسی جیسوگ هیونگ که گذاشتی ^ - ^ ^ - ^
..
وااااااااااای چقد خوووووووووووووووووووووبهههههههههههههههههه جییییییییی کییییییی😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜
کوکی 🍪🍪🍪🍪🍪🍪🍪
عزیزم میخواستی یکم دیگه باز تر بپوشی چیزی نمیشد😄😄😄😄😄😄😄
بیبی مون بزرگ شده😏😏😏😏😏😏😏
سلام . واقعا سایتتون عالیه 🤩🤩😍😍


ولی یه سوال دارم. کنسرت لندن که میاد ؟؟؟؟ اون کنسرتی که آرمین آهنگ bts رو کاور کردن ، اعضای bts هم گریه کرد😪
اوه خدا من سر آیدل رفتم اون دنیا و برگشتم استایل جونگ کوک 😍😍
من ب فدای موهاش 😭
عررررررررر تیپاشونو خدایااااااااا چقدر با اون لباسا درخشان شدن نامجین ویمینکوک سپ من جان به جان آفرین تسلیم شدم😭⚰
واییییییییی جیمی فالون عاشقشمممممم که انقدر عاشق بی تی اس و پسرامونه😍
مرسییییییی ازتون خسته نباشید💜💜
موهای کوکی


خدافظ زندگی
مرسی که گذاشتیش
من با موهاشون ب فاک رفتم مخصوصا موی کوک
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یسحنلاسجثیبنرسیهالرسمظتل
وایییییی اجرای آیدل
نمیتونم احساساتم رو چجوری بگم اصن
وااییی استایلاشووون
استایل کوککییی
موهااااشششش
*__*
نفس گیر بود اجراهه
عشقین😍💜
خیلی دوستوون دارم💜❤
پ.ن: ابراز عشق یهویی😅
..
ادمین عکس این اجرا رو میخام خدایاااا لباساشونننن خودشوننننن موهای کووووککککک مردمممممممممممممممممم T T
واییییییی فقط و فقط جونگگگگگگ کووووککککک😱🥵🥴

خیلی عالی شده اینجا😍اصلا خدای زیبایی و جذابیته💜🐰(مخصوصا وقتایی که موهاشو میبنده🙈)
سایتتون خیلی عااالیه کومائو
.
سلام. امروز ریمیکس آهنگ savage love منتشر شد که ظاهرا bts هم همکاری کردن در این آهنگ. اگر برای دانلود بذارینش ممنون میشم.
مصاحبه نداشتن ؟
مرسیییی وبلاگت عالیه.از اهنگای مایک دراپ و فایر و فیک لاو بیشتر اجرا بذار مرسی😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.