بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به امام زمان هیر استایل بی تی اس هیتره:| وگرنه این همه ظلم در حق آرمی به مولا علی دلیل دیگه ای نداره:|||
اخه نامسلمون اون ماشین کوفتی رو بزار زمین و اندر کات نزن ** *** *******!!!ای نامسلموووووووووونننن!!!!!!!!!

اجرای لایف گز ان بهترین کارگردانی رو داشت...یونگی هم کنار نامجون مث بیبی و ددی ها بودن جر:")
وای جرررر
 تن هیر استریل بدبختو انقدر نلرزون😂😂😂😂😂


یپپ 
هرچند من کلا اجراهای لیت شو شونو دوس داشتم 😂
سلااام میشه همو پیوند کنیم؟!
⁦ʕ´• ᴥ•̥`ʔ⁩
چرا نمیتونم دینامیت ۷۲۰ رو دان کنم😔😢
ممناااااااااااان
چطوریه که یونگی تو همه اجرا ها هست ؟...
دردش میگیره بچم خو...
ارمی بدبخت :(
انیو جیسوگ شی ^^
با کیفیت ۱۰۸۰ قرار میدی؟
خیلی خوب بود ممنونم
⁦(。♡‿♡。)⁩
1080 نداره؟؟؟
سلام عزیزم، تو این برنامه مصاحبه نداشتن؟ اگه هست می شه اونو هم قرار بدید. در ضمن ممنون از زحمت هایی که برای قرار دادن هر چه سریع تر برنامه ها می کشید. فدای شما. ببخشید از کامپیوتر کامنت می ذارم و ایموجی نداره وگرنه یه عالمه واستون می ذاشتم. بوووووووووس.
ببخشید اجرای amasنمیذارید؟
هعیییی بی تی اس نامزد گرمی شد🥺🥺🥺
بیاین با هم عر بزنیم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
به امید بردن جایزه🥺💜
سلام ببخشید اجراشون تو مراسمAMA رو نمیذارید؟؟نتونستم پیداش کنم تو یوتیوب،توی تلگرام پیداش کردم ولی کیفیت نداره متاسفانه،راستی ببخشید پیام گذاشتم گفته بودید هی نپرسید ولی این خیلی برام حیاتی بود یه عالمه نت هدر دادم از اخرم کیفیتاش بد بودعرررررررررررر
بی تی اس نامزد گرمی شد 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
سلااااااام جیسوگ شی زنده ای حس میکنم وسط کلی ویدیو و ترجمه موندی گیر کردی :/ خدا بهت صبرایوب بده ترکوندی سایت رو امروز دستت درد نکنه واقعا سارانگه ♡♡♡♡^-^ ایشالا همیشه سلامت باشی ادمین پرکار :))))))
عکسی که برا دینامیت گذاشتین هم لایف گوز آن و هم دینامیته دیگه؟
چون اونی که من دیدم جفتش با هم بود اینم عکس لایف گوز آن شون بود
Reyhane.jn..jm ..
من داشتم اینو لایو میدیدم تو نظرا یه خری نوشته بود
نانای اصغرو صغرا
چقد شاکر شدم بی تی اس قرار نیس ببینتشXXXDDDDD
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.